Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 15 november 2008, 18:42

Ragna, toen ik jouw verhaal las van een paar posts hiervoor was het eerste dat in mijn opkwam: waarom ben je gaan samenwonen? Ik kan me namelijk zo goed voorstellen dat dit de bottleneck is voor het ingezakte sexleven. Er ontstaat zo snel sleur en dat is maar moeilijk te bestrijden.

Elkaar minder zien, weer naar eljaar verlangen, dan ook tijd voor elkaar hebben, willen maken, moeite doen etc.

Lijkt mij minder schadelijk dan vreemdgaan

RedGirl
Berichten: 13
Lid geworden op: di 13 januari 2004, 1:19

Berichtdoor RedGirl » za 15 november 2008, 19:03

Hoi lightning,

Wij doen het dus wel op kantoor, maar dan op een leegstaande verdieping.
Hebben jullie geen kopieerhok of archief waar na 5 uur niemand meer komt ofzo?
Soms ga ik ook voor mijn werk naar hem toe. We hebben dan niet veel tijd, maar dan is er bij hem niemand thuis. En dan beginnen we dus wat later met werken. :D

Zijn vriendin woont niet bij hem, ze is er wel vaak, maar ook vaak niet.
Laatst ben ik een keer 's avonds bij hem geweest. Toen was zijn zoon ook thuis. :oops: Die heeft zich netjes aan mij voorgesteld. Dus dat kan nu voortaan ook... (ik vind het wel link dat zijn zoon het weet, maar dat is zijn keus).

Waar je het verder kan doen:
Een hotel;
In de auto (maar dat lijkt me ook niets als dat altijd zo moet);
Op de sportschool;
In de sauna;
Tja en in de zomer kun je het natuurlijk gewoon buiten doen in een bos ofzo, maar daar is het nu wat koud voor...
Verder zou ik het zo ook niet weten.
X Iris

lightning
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 september 2008, 22:42

Berichtdoor lightning » ma 17 november 2008, 21:00

Hoi Redgirl

Bedankt voor je reactie ! jammer genoeg hebben wij op ons werk geen extra verdieping of kamertje waar niemand komt. het zou te snel kunnen opvallen.... te riscant.

In mijn geval is mijn "minnaar" (zo zal ik hem maar even noemen) vrijgezel,ik ben wel getrouwt. ik zou dus wel naar hem toe kunnen gaan maar dan moet ik telkens smoezen verzinnen thuis waarom ik wegga pffff valt op den duur niet mee.
Bovendien wonen we in hetzelfde dorp, stel je voor dat iemand mijn auto zou zien staan ofzo, het is dus oppassen geblazen maar dat mag de pret niet drukken !!!! het is gewoon te leuk en spannend om ermee te stoppen, wat velen niet kunnen begrijpen maar goed dat is mijn keuze vindt ik.

je gaf me wel een aantal goeie ideen waar ik denk ik wel wat mee kan haha.

een vraagje: jouw minnaar heeft dus een vriendin, en jij ? getrouwt samenwonend ?

Groetjes Lightning

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » di 18 november 2008, 0:27

Bovendien wonen we in hetzelfde dorp
Oei oei oei oei!!! Lightning toch!!! Denk aan de 50 Mile Rule! Om nog maar te zwijgen van regel 4 en regel 5! 8)
I'm a creationist... I believe man created God.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 18 november 2008, 10:50

@Lightning ooh zo spannend en ooh zo'n grote kans dat het uitkomt. Zoek eens op internet naar de 10 gouden regels voor vreemdgaan waar Jeffrey het over heeft. Dit is spannend maar een recept voor disaster. En als je van het roze wolkje afvalt omdat je een bekende tegenkomt in het dorp, het opvalt dat je toch wel erg vaak samen gezien wordt/ergens binnengaat etc wordt het ineens allemaal minder leuk.

Een minnaar/minnares erbij: fantastisch. Ik kan het iedereen aanraden. Maar hou het wel discreet en de beste manier heb ik ondervonden zijn toch wel de gouden regels: min. 50km weg, niet thuis, safe sex etc.


Als de samenleving er wat toleranter over was zou het ook nog wel eens veel minder scheidingen op kunnen leveren ipv meer. Maar helaas, dat is utopie. Behalve voor degenen die er met hun partner over kunnen praten. En dat zijn er maar (te) weinig.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » za 22 november 2008, 0:30

Minnaar/minnares-schap hangt en valt samen met wat je afspreekt/weet van elkaar.

Als je alles vantevoren weet, beiden relatie, niet willen opgeven om samen dan door te gaan, "prima". Zodra de ander dat wel wil, nee, niet oke, want je houdt wat achter voor je partner, wilt die niet kwetsen. Da's een eenzijdige keuze, waarin je je partner niet erkent. Kortom, je doet en jezelf tekort (door het gelieg ook al zeg je niets), en je medepartner (je gelooft elkaars leugens). Is dat nu echt een basis?
Er wordt niet voor niets gezegd: zoals je er aan komt, kom je er ook weer van af.

Ik heb ook best lange tijd in die fase gezeten. Zelfs tot voor kort nog....
En iedereen die zal zeggen: "ja maar....."bij mij is het anders, we doen het rustig aan.....We weten allemaal...Ja maar is nee.

Du moment, dat je langer dan een aantal maanden voorgehouden wordt dat.....laat maar gaan. Het zijn smoezen....is het niet de hypotheek, dan zijn het wel de kinderen, of de sportvereniging of weet ik wat.
Als iemand echt, echt, echt wil, dan doet hij/zij daar wel wat voor.

Zoniet. dan mag hij/zij een tros bananen rechtpraten....
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

RedGirl
Berichten: 13
Lid geworden op: di 13 januari 2004, 1:19

Berichtdoor RedGirl » di 25 november 2008, 20:17

He Lightning,

Hetzelfde dorp.... dat is wel heel moeilijk lijkt me. Maar wel heel spannend.

Je vroeg naar mijn relatie. Ik ben getrouwd... :oops:
Hij weet er niets van.
Natuurlijk heb ik de laatste tijd wel veel "borrels" van het werk en ben ik regelmatig laat thuis.
Mijn man werkt onregelmatig... Dan valt het gelukkig niet zo op. :D
X Iris

lightning
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 september 2008, 22:42

Berichtdoor lightning » do 27 november 2008, 23:14

Hey Redgirl,

Sorrie voor mijn late reactie, heb het erg druk gehad de laatste tijd.
Zijn er in de tussentijd nog spannende dingen gebeurt ? :wink:

Zoals je zegt het is allemaal erg spannend maar natuurlijk ook erg link, wat als hij (je man) of mijn man erachter komt ??? voel jij je daar wel eens schuldig over naar je man toe ?

Groetjes van Lightning :D

lightning
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 september 2008, 22:42

Berichtdoor lightning » za 21 februari 2009, 23:43

Hoi hoi allemaal !

ben alweer een tijdje niet op dit forum geweest, leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.
Wat ik graag eens zou willen weten : hoe of waar hebben jullie degene met wie je vreemdgaat, je "minnaar" ontmoet ?

Tot snel ! groetjes Lightning :wink:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 22 februari 2009, 8:34

de ideale manier om iemand te ontmoeten is via internet

ik heb mijn buitenechtelijke hobby's allemaal via het net leren kennen





maar nu heb ik ook iemand leren kennen die bij mij in het dorp woont


is vragen om moeilijkheden,maar verder dan koffie zijn we nog niet gegaan :):):)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 22 februari 2009, 10:22

Het lijkt mij toch heel moeilijk om een vaste minnaar te hebben. Je krijgt dan toch een band en de kans is groter dat je dan betrapt wordt.
Ik sluit het niet uit om ooit in de verleiding te komen om eens "vreemd" te gaan maar dan wel zo anoniem mogelijk hoop ik. Ik moet geen gedoe :? .

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » zo 22 februari 2009, 15:10

Van Wikipedia en nog steeds een waarheid als een koe:

Regels voor vreemdgaan

Volgens het controversiële boek van de Amerikaanse Judith E. Brandt (The 50-mile rule; your guide to infidelity and extramarital etiquette) zijn er een aantal basisregels om ongestraft vreemd te kunnen gaan:

* 50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.
* Vertel het niet
* Doe het niet binnen je vriendenkring
* Doe het niet in je gemeente
* Doe het niet op je werk
* Ontken altijd
* Doe aan "veilige" seks
* Verander je levensstijl of ritme niet
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 22 februari 2009, 15:55

Te Gek!!!!!

:?

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » zo 22 februari 2009, 16:07

@ Dolce Vita
Is het hebben van een minnaar of minnares hetzelfde als vreemdgaan?
Per definitie is dat niet het geval naar mening!

Overigens ben ik het wel eens met de regeltjes ... :-)
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Arjan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 januari 2009, 19:34
Locatie: Niet altijd onder de zon

Berichtdoor Arjan » zo 22 februari 2009, 16:28

Vind ik wel, tenzij je partner ervan op de hoogte is en om wat voor reden dan ook geen problemen heeft met situatie.
Als je dit leest, heb ik gereageerd!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten