erotische dansfeesten? uitgaan met een erotische tintje?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

erotische dansfeesten? uitgaan met een erotische tintje?

Berichtdoor Beheer » di 13 januari 2009, 14:33

Het lijkt me heel leuk om hier ervaringen te verzamelen over erotische feesten, waar je lekker kunt dansen ( en te kijken)
Welke zijn er allemaal? en wat is de sfeer? wat voor muziek wordt er gedraaid? Swingersfeest of niet? Kinky, of juist niet? gemiddele leeftijd etc?
wie wil hier haar/zijn eraing met ons delen?
Ik noem enkele namen (van horen zeggen, heb ik uit andere fora gevist)
- Wasteland,
- little sins,
- Close2heaven,
- Clinic
- Boudoir Bizarre
- The Bitch
- too shameless
- Faq
- Now
- close to heaven
- Erotic Vibe
Dus vertel hier je ervaringen, wat was leuk, niet leuk, wat voor publiek, spannend of gewoon chillen, is er een dresscode, is het duur, zijn de evt. acts goed, goede muziek, d.j's.....vertel, vertel, vertel! Alvast bedankt!

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » di 13 januari 2009, 14:58

1 die nog niet in het rijtje staat is Siberia.
Die is aanstaande zaterdag 17 januari in Utrecht.
Meer info: http://www.in2siberia.nl/

Ik zelf ben nog nooit op zo'n feest geweest
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 13 januari 2009, 16:14

Op aanraden van een mede-shespotster ben ik naar een dansfeest van Little Sins geweest, in Rotterdam. Zij en hun website hadden me erg nieuwsgierig gemaakt naar de pikante sfeer-van-net-wat-meer. De she-vriendin is toen ook geweest en vond het heel goed, ikzelf vond het erg tegenvallen. Zo zie je maar hoe alles een persoonlijke beleving blijft.

Ik had me niet verwacht aan zulke beat-muziek, was compleet fout gekleed :lol: en raakte niet in de mood daar. Nochtans waren de vrouwen erg sexy gekleed en was er een erotische show. Dat laatste was echter niet erg erotiserend, vond het nogal plastiekerig overkomen.
Zoals ook in clubs is zo'n dansfestijn vooral interessant voor vrouwen die ook eens met een andere vrouw willen foefelen en mannen die daar graag naar kijken. 8)

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

fokking beat

Berichtdoor konijn » di 13 januari 2009, 22:08

Een erotisch dansfeest lijkt ons leuk maar ik word altijd erg chagerijnig als ik een half uur achter elkaar die house muziek hoor.

Wanneer iemand een leuk feest weet zonder de hele tijd 120 BPM om mijn oren te krijgen dan hoor ik het graag.

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » wo 14 januari 2009, 1:05

Little Sins
In 2005 ben ik voor het eerst (met een vriendin) naar een Little Sins feest geweest.
Little Sins Caves, in de grotten bij Maastricht. Een waanzinnig feest, 40 meter onder grond!
In die tijd was LS nog behoorlijk exclusief. Voorafgaand aan het feest werd ik gebeld door de organisatie; wie ik was, mijn vriendin, of we wel wisten wat voor een feest het was. Dat vond ik heel bijzonder. Naast tickets kon je ook een hotelkamer boeken. Alle kamers hadden een LS postertje met de (voor)namen van de 'Sinners' op de deur. Van hotel naar feest lokatie werden bussen ingezet (vv).
Een spectaculaire ontvangt met 6 schaars geklede vrouwen op paarden die 400 meter door de grotten met je lopen. Bij binnenkomst stond de organisatie bij de deur iedereen persoonlijk welkom te heten. En alle Sinners hadden hun best gedaan zich geheel in het thema van de avond te kleden. Kortom, als partyganger had je echt het idee deelgenoot van iets bijzonders en exclusiefs te zijn. Prachtige mensen, iedereen vrolijk, nergens een onvertogen woord. Betaalbare drankjes, gedurende de nacht fruit, snoepgoed, ijs, en erotische acts.
Uitstekende DJ's, veel dansen en voor hen die daar zin in en behoefte aan hadden, de love lounge. Geen heftige sex, maar er werd verder gegaan dan in de gemiddelde disco is toegestaan. Het feest was een fantastische ervaring. Daar wilde ik wel meer van.

Inmiddels heb ik in de afgelopen drie jaar zo'n 13 of 14 LS feesten meegemaakt. Niet allemaal even geweldig, maar over het algemeen goed. Ik heb feesten meegemaakt in een dierentuin, in een oude machinefabriek in Duitsland, op een boot, aan het strand, op een 'eilandje', in een klooster, in verschillende spannende thema's. Waarbij ik het hoogtepunt de Eyes Wide Sins feesten in Duitsland beschouw. Iedereen tot middernacht gemaskerd en met capes om. Heel bijzonder en mysterieus.

Helaas, waar in het begin de LS feesten vooral door vrolijke swingers en ruimdenkende partygangers bezocht werd, heb ik een verandering van publiek ervaren. Steeds meer mensen die strak van de pillen staan en volledig wappie rondlopen. Daarbij komt dat er steeds meer feesten door LS georganiseerd worden, de prijzen voor tickets aardig omhoog zijn gegaan en het exclusieve steeds minder werd. Het lijkt wel of iedereen er nu komt. Een Little Sins feest is voor mij geen vanzelfsprekendheid meer. Inmiddels zijn er nieuwe organisaties die weer kleinere erotische feesten geven.

Close2Heaven
Volgens mij is deze organisatie in oktober 2008 gestopt met het organiseren van feesten.

Boudoir Bizarre
Vorig jaar februari een keer geweest. Het is vooral een fetish party. Ze waren net verhuisd naar een nieuwe lokatie en die was te groot voor het aantal aanwezigen. Muziek werd ik niet blij van, te hard. Wel erg leuke mensen ontmoet.

Mrs Manita / Showboat
De naam zegt het al. BDSM party, waar men kan dansen, spelen en kijken. Her en der wordt er wel wat gesexed, maar in beperkte mate. Muziek kwaliteit varieert. Mooie lokatie met kleedruimte, goede bediening en redelijke prijzen. Halverwege de avond is er een buffet.
Behoorlijk vast en vriendelijk publiek, vanaf midden twintig tot 60+. Dit feest wordt elke tweede vrijdag van de maand georganiseerd.

Voor alle feesten hierboven geldt dat er strakke dresscodes zijn. Daar niet aan voldoen betekent dat je er niet inkomt. Terecht. Dresscodes bepalen een belangrijk deel van de sfeer.
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 14 januari 2009, 1:36

Nitewriter, wat je schrijft over LS lijkt me fantastisch (het 2005 verhaal althans).

Laatste keer dat ik naar een dergelijk feest ben geweest is zeker zo'n 4 jaar geleden..

Wasteland 2 keer geweest en... ja prachtig om te zien, de creaties.. maar ook hier; eerste keer viel het nog mee, maar 2 jaar erna... het leek er wel een uitzondering als je NIET strak stond van de pillen of sos.
Kijk iedereen moet voor zich weten of die gebruikt of niet, dat is mijn probleem niet. Maar het wordt vervelend als zo'n 90% van de mensen om je heen strak staan en dan ook niet een beetje...
Ik vond het de tweede keer ook oppervlakkiger gewoon..

Boudoir Bizarre was ik destijds erg benieuwd naar; toen hoorde je soortgelijke verhalen als over Little Sins; exclusief, select gezelschap (geen massa's en massa's mensen), geheimzinnige sfeer, fijne, open mensen. Toen werd je ook eerst gebeld, schijnt.

Maarjah ik heb het niet meegemaakt, en ik vermoed dat dat feest nu ook is uitgegroeit tot massaliteit.

Hetzelfde ken ik van Clinic en de Catacomben (ehm dat laatste had geloof ik ook een naam; was in catacomben in A'dam).

Ik ging vaker naar kleinschalige feestjes. Bijna altijd wel erg naar mijn zin gehad, juist omdat ik ook erg het gevoel had dat ik mezelf kon zijn ahw. Maar dat grote en heftige vind ik vaak onpersoonlijk en daarom niet passend bij het bedoelde erotiserende effect. Heb vaak het idee dat daar mensen juist minder zichzelf zijn..

maar da's persoonlijk .. :)

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Kamasutra beurs

Berichtdoor DeJut » vr 02 oktober 2009, 22:20

Afgelopen september zijn wij naar de Kamasutra beurs geweest. Is geen erotisch dansfeest, maar een erotische lifestyle beurs. Naast de beurs met heel veel stands, zijn er ook intieme plekjes waar je elkaar en anderen kunt ontmoeten. Er is onder andere een Swingerscafe, Erotisch Doolhof, de Voyeur, Cinema Erotique, podium met erotische shows, en een Darkroom.
Wij hebben deze attracties allemaal bezocht, en we voelden ons het prettigst in het Swingerscafe, wat je kunt vergelijken met een parenclub. Na eerst daar rondgelopen te hebben, en onze ogen goed de kost te hebben gegeven, zijn wij in een open kamertje met bed beland.
Voor die tijd voelden we de spanning opbouwen, want we wilden graag daar sex beleven wat iedereen mag zien. Wij kunnen dat, en het leek ons erg spannend, en wie weet wat er allemaal nog meer op ons pad terecht kwam. In principe staan wij open voor alles. Wij hebben daar heerlijk gevreeen, met voorspel en alles erop en eraan. Ontzettend veel mensen hebben de moeite genomen om naar ons te kijken, en we hebben daar erg van genoten. Complimenten voor wat we daar ten toon spreiden, en zelfs een open uitnodiging van een man om zijn vrouw bij ons spel te betrekken. Wij hebben daarover gepraat, maar op die dag waren we er niet aan toe. Althans de meningen waren verdeeld, en dan moet je er zeker niet mee doorgaan. Na wat gedronken te hebben aan de bar van het Swingerscafe, en nog een rondje gelopen te hebben, zijn we in een ruimte gegaan waar een ander stel lag. Daar hebben we ook heerlijke sex gehad, maar er geen finishing touch aan gegeven. Vlak voor einde van de beurs, zijn we nog even naar de Voyeur gegaan, dat is het hart van de beurs, waar iedereen door het glas naar binnen kan kijken van wat daar gebeurt. Dat trok ons totaal niet, en we gingen weer terug naar het Swingerscafe. Daar een ruimte gezocht en we hebben daar al neukend de finishing touch beleefd waar ook weer veel mensen stonden te kijken. De dresscode is vrij, wat resulteert in een gemeleerd publiek, van kinky tot sexy, van degelijk tot casual. Jong en oud publiek is aanwezig, wat alle variaties mogelijk zou kunnen maken.
Wij kunnen bijna niet wachten tot januari (22 - 24 jan. 2010) wanneer de volgende Kamasutrabeurs, in de Jaarbeurshallen van Utrecht, gehouden worden.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 02 oktober 2009, 22:42

:shock:

Heeft de Kamasutrabeurs een kinky make-over gehad dan? :) Ik ben er zo'n 8 jaar geleden geweest (??) en dat was een heel ander verhaal. Veel standjes met erotische artikelen ja, verder een paar stripacts, maar verder dan dat ging het echt niet (ja, we troffen wel zoenende meiden aan, maar dat was meer een stunt voor de Passie denk ik ;) ). Publiek leek net van de camping te komen :lol:

Grappig, dat zulke dingen dus ook verder groeien. Blijkbaar is er dan ook veel publiek voor (en dat is nog beter, in zekere zin)..

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Eroluna

Berichtdoor thisWaltz » za 03 oktober 2009, 17:56

In dezelfde aard: eroluna.de

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » di 06 oktober 2009, 12:37

:shock:

Heeft de Kamasutrabeurs een kinky make-over gehad dan? :) Ik ben er zo'n 8 jaar geleden geweest (??) en dat was een heel ander verhaal. Veel standjes met erotische artikelen ja, verder een paar stripacts, maar verder dan dat ging het echt niet (ja, we troffen wel zoenende meiden aan, maar dat was meer een stunt voor de Passie denk ik ;) ). Publiek leek net van de camping te komen :lol:

Grappig, dat zulke dingen dus ook verder groeien. Blijkbaar is er dan ook veel publiek voor (en dat is nog beter, in zekere zin)..
Ik ben samen met mijn vriendin twee keer naar zo'n Kamasutrabeurs geweest, en ik had dezelfde indruk als Jessebel. Veel standjes, veel mensen die keken, en ook het soort bezoekers sprak ons niet aan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, dus.
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Kamasutra beurs

Berichtdoor DeJut » di 13 oktober 2009, 17:58

Wij steken de beurs in 1 rechte lijn over richting het Swingerscafe. Wat de meningen over de eigenlijke beurs met haar stands betreft, kunnen wij niet delen. Daar komen we ook niet voor. :wink:

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » wo 14 oktober 2009, 10:35

Deden wij ook altijd!

Eerste keer beurs idd naar de standjes gekeken,
maar toenwe het genot van het swingerscafe hadden ontdekt,
in 1 rechte lijn eropaf!
elke dag genieten van het leven!

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » za 24 oktober 2009, 20:56

Goh, zoiets heb ik nog nooit gehoord over Kamasutra beurzen inderdaad. Apart. Het spreekt mij niet zo aan hoor, maar ik vind het knap als je het kan, zoals DeJut het beschrijft. Ik vind het heerlijk om met mijn vriend te vrijen en voor mij voelt het als pure chemie...ik zou het alleen nu nog niet willen delen met anderen. Naar zo'n beurs zou ik wel gaan uit nieuwsgierigheid. Ik denk dat ik er toch, hoewel ik totaal niet preuts ben, met rode wangetjes zou rondlopen.

Overigens, zijn er ook niet meerdere organisaties die een Kamasutra beurs organiseren? In feite dus erotiek-beurzen die 'verward' worden met dé Kamasutra-beurs?

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Kamasutra beurs

Berichtdoor DeJut » zo 17 januari 2010, 1:25

Volgende week zaterdag, 23 januari, is het weer zover. Dan zijn wij weer op de Kamasutrabeurs te vinden van 12:00 tot 24:00 uur, en zien wel wat er nu op ons pad komt in het Swingers Cafe of in de Voyeur. :wink: Zijn er nog forumleden die ook voornemens hebben om daar heen te gaan en op die dag?

Groetjes, DeJut.

dotje
Berichten: 101
Lid geworden op: za 25 januari 2003, 2:01
Locatie: NL

Little Sins

Berichtdoor dotje » ma 08 februari 2010, 13:37

Zeven jaar geleden hebben we vanuit een impulsieve actie kaartjes gekocht voor Little Sins, thema Jungle. Wat een beleving! Thema's bedenken en mooie locaties zijn ze zo goed in! De mooiste beleving heb ik aan Sins in Neon en ons laatste feestje. In Sins in Neon waande ik me in een surrealistische wereld, alleen blacklights en neonkleuren. Iedereen is gelijk gestemd. Ben je nu groot of klein, dun of net als ik iets gevormder... het maakt niet uit... Afgelopen zaterdag hebben we ons 9e feestje gehad.. Eyes Wide Sins. Geinspireerd op Eyes Wide Shut met Tom Cruise.
Veel voorpret met zoeken naar mooie maskers, capes en lingerie. Uiteindelijk een mooi sexy corsetje gevonden en het masker is speciaal gemaakt.
Sins wordt steeds groter, maar deze avond voelde het weer heel intiem. We hebben vrienden uitgenodigd en we hebben de avond van ons leven gehad. De muziek nam me mee naar hogere sferen, de erotische sfeer die tussen ons in hing... Elkaar verleiden en teasen... aanrakingen...voel nog de siddering door mijn lichaam gaan...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten