Exit TW

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 30 oktober 2008, 0:24

Hoewel dat uiteindelijk ook eens ergens ophoudt, die interesse... ;)
Dan ben je precies in het goede topic... Exit TW. :mrgreen:

Ik heb zo' n persoon op mijn werk. Iemand die een ander normbesef heeft over wat wel en niet normaal is.
Pies en poep films noemt hij erotiek.
Op een feestje van het werk verteld hij in geuren en kleuren aan vreemden hoe zijn vriendin spuitend klaarkomt.
Dan heeft hij uiteraard ook nog een foto van zijn vriendin bij zich.. ach... een naaktfoto.. moet kunnen.
Hij gaat ook naar parenclubs reageert op advertenties in de Candy en verteld dan uitgebreid dat hij de man moest pijpen terwijl hij zijn vrouw van achteren nam.
Geen schaamte, geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen. Een doodgoeie vent maar altijd het mikpunt van spot.
Dan denk ik..zo'n jongen heeft toch ook gevoel... of niet?..
ja, misschien ook wel niet.. geen mens is gelijk.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 30 oktober 2008, 2:01

sja de gegevens zelf zouden bij mij de ene oor in en de andere oor uit gaan. De verhalen zelf boeien me eigenlijk geen reet.

Wat ik me wèl afvraag is WAAROM het dan zo verteld wordt...
Wil hij indruk maken, voelt hij dat hij anders niets te vertellen heeft of zo?
Wil hij expres mensen schokkeren, of weet hij gewoon niet dat niet iedereen daarop zit te wachten?

Ik vraag me daarbij dus af wat erachter zit. 'Hoe en waarom' is boeiender dan het 'wat'.

enneh.. ik vraag me dan ook af of zijn vrouw dan ook een naaktfoto van hem meedraagt en 'showt', en over zijn orgasmes ouwehoert :lol: :wink:

Die TW heeft trouwens blijkbaar tòch (een) indruk op je gemaakt Jip :wink:

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 30 oktober 2008, 12:33

Ben inderdaad zo dyslectisch als een duer. 8) Dus heb weleens een orthografische uitgleider.

Waar het over gaat is authenticiteit. TW was (is) dat ten voeten uit. In het verleden (vroegah) hadden we er veel meer van. Bijvoorbeeld Pippin, Chan, Selene en nog veel meer. Ze zijn één voor één op vergelijkbare wijze vertrokken.
Dat ik min of meer ben gebleven spreekt dus niet voor me dat realiseer ik me best. 8)

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » do 30 oktober 2008, 12:35

Wat ik zelf heel bijzonder vind is de aantal posts. Het lijkt of die man overleden is of zo.
Dit bedoel ik niet beledigend hoor...maar toch...

Hij heeft veel indruk gemaakt misschien juist door zo tegendraads te zijn.

Ik krijg sterk de indruk dat het een eenvoudige man is, recht toe recht aan. Hij heeft weinig meegekregen in zijn kindertijd van gekunstelde maniertjes, bekakte praatjes, quasi-intelligente mijmeringen over politiek e.d. Hij leeft volgens zijn impulsen en laat zich niet beinvloeden door opgelegde etiquette. Volgens mij weet hij niet eens hoe het moet.

Ik denk dat het iemand is die goud eerlijk is, puur in zijn zijn...en vreselijk onbeholpen voor de rest van ons die zo hard ons best doen in een bepaald keurslijfje te passen.

Proost TW, het ga je goed!
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 30 oktober 2008, 12:41

Had het niet beter kunnen zeggen Monique. Proost dan maar en meteen op mijn 800ste post.

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » do 30 oktober 2008, 14:07

Waar het over gaat is authenticiteit. TW was (is) dat ten voeten uit. In het verleden (vroegah) hadden we er veel meer van. Bijvoorbeeld Pippin, Chan, Selene en nog veel meer. Ze zijn één voor één op vergelijkbare wijze vertrokken.




Dat ik min of meer ben gebleven spreekt dus niet voor me dat realiseer ik me best. 8)
Of het zegt iets over het tolerantie gehalte van dit forum. :wink:

maar verder lijkt het inderdaad een IM.
dramathiek ten top.
erg erotisch!!! :?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 30 oktober 2008, 15:18

Die TW heeft trouwens blijkbaar tòch (een) indruk op je gemaakt Jip :wink:
Ik lees vrij selectief. Ik kijk naar het onderwerp, wie er antwoorden of wie een topic starten.
Er zijn meer mensen die mij boeien. TW boeide mij om zijn ludieke en controversiële gedachten, hoewel ik er verder niets mee kon.

ik heb een TW op mijn werk, dus missen zal ik hem niet :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 30 oktober 2008, 16:26

Of het zegt iets over het tolerantie gehalte van dit forum. :wink:
Nou eigenlijk niet. Er zaten vroeger wel meer smaakmakers op het forum maar daar in tegen zaten de mods regelmatig vet in de overuren omdat ze elkaar hier in de haren vlogen.

Ik was een poosje sabbatical toen de laatste grote ruzie hier was en weet de oorzaak niet precies. Maar en aantal leden hebben samen een ander forum opgestart en zijn vertrokken.
Er zijn trouwens ook mensen die op beide fora actief zijn.
En misschien zijn er wel oudleden onder een andere nick op she-spot terug.
Hoewel, je nick verandert niet je persoonlijkheid. Sommigen vallen meteen door de mand aan hun schrijfstijl.
Dat lot zal TW ook ten deel vallen denk ik. :mrgreen:

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » vr 31 oktober 2008, 0:46

Ik heb zo' n persoon op mijn werk. Iemand die een ander normbesef heeft over wat wel en niet normaal is.
Pies en poep films noemt hij erotiek.
Op een feestje van het werk verteld hij in geuren en kleuren aan vreemden hoe zijn vriendin spuitend klaarkomt.
Dan heeft hij uiteraard ook nog een foto van zijn vriendin bij zich.. ach... een naaktfoto.. moet kunnen.
Hij gaat ook naar parenclubs reageert op advertenties in de Candy en verteld dan uitgebreid dat hij de man moest pijpen terwijl hij zijn vrouw van achteren nam.
Geen schaamte, geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen. Een doodgoeie vent maar altijd het mikpunt van spot.
Dan denk ik..zo'n jongen heeft toch ook gevoel... of niet?..
ja, misschien ook wel niet.. geen mens is gelijk.
En?? Is ie gelukkig? :mrgreen:
Panta rhei.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » vr 31 oktober 2008, 12:13

Ik heb maar eens opgeruimd. De discussie begon ineens totaal te derangeren met, naar de mening van de redactie, te veel op de persoon gespeelde grieven en onprettige 1 op 1 conflicten. Zoals men weet is het forum daar niet het juiste podium voor.

Oceann

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 31 oktober 2008, 13:42

En?? Is ie gelukkig? :mrgreen:
Kweetie..zal hem eens vragen :roll:
Misschien wil hij wel meedoen op shespot, dat wordt wel een smaakmaker op het forum.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 31 oktober 2008, 16:05

Ik kan niet begrijpen dat er al zes pagina's zijn over zo'n onbenullige mededeling.
Hij gaat weg....nou en ? De reacties tuimelen over elkaar en ik denk dat TW het nog nooit zo leuk gevonden heeft op She als nu.

Al die aandacht is precies waar hij op zit te wachten.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 31 oktober 2008, 18:59

Al die aandacht is precies waar hij op zit te wachten.
So what? Kleine moeite, graag gedaan, zou ik zeggen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten