is dit vreemdgaan?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

tweety381
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 september 2008, 11:32
Locatie: alphen aan den rijn

is dit vreemdgaan?

Berichtdoor tweety381 » di 23 september 2008, 11:39

fg
Laatst gewijzigd door tweety381 op zo 28 september 2008, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 23 september 2008, 11:46

Als je het stiekem doet, zonder dat je vrouw het weet, is het in mijn ogen vreemdgaan, ook al voorzie je jezelf in een behoefte.

Neemt niet weg, dat jouw behoefte er wel degelijk is.
Wat is de reden dat je vrouw het niet wil doen?

tweety381
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 september 2008, 11:32
Locatie: alphen aan den rijn

Berichtdoor tweety381 » di 23 september 2008, 12:07

alles wat glibbert vind ze vies. ook met eten.
maar ook vind ze het onsmakelijk ik mag haar bv ook nooit zoenen als ik haar heb gebeft. kan me niet voorstellen dat ze vies is van der zelf maar toch schijnt het zo te zijn. dus dan zeker van een ander. p.s. mijn zaakje is schoon en heb ook al voorgesteld het voor die dat nog extra te spoelen.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 23 september 2008, 12:18

Voor mij is het vreemdgaan als je weet dat je vrouw het als dusdanig zou zien.

Wat vreemdgaan is, hoor je in een relatie samen te bepalen. Want voor de één gaat een zoen te ver, voor een ander is masturberen voor een ander geen vreemdgaan.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » di 23 september 2008, 15:09

Ik sluit me aan bij Pipje en Orchid.

Dit wil nog niet zeggen dat ik hier een oordeel over heb, ik kan me namelijk goed indenken dat je die behoefte heb en er eerlijk voor uitkomen is makkelijker gezegd dan gedaan.

Bestaat de kans dat je vrouw het misschien niet als bedreigend zal ervaren als je met een man iets zou hebben ipv met een vrouw? Dat zal het dan wel makkelijker maken het te vertellen. Als je eerlijk kán zijn, vooral doen.

Het is wel complex want straks gaat ze misschien ook nog twijfelen of je wel homo bent ipv hetero zoals er vaak na jaren opgebiecht wordt.
Ik neem aan dat ze nog niet weet dat je bi gevoelens heb.
Lastig.

Ik vind het wel vreemdgaan, ja.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

tweety381
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 september 2008, 11:32
Locatie: alphen aan den rijn

Berichtdoor tweety381 » di 23 september 2008, 16:54

ja mijn vrouw weet dat ik bi ben en dat ik al is een date met een man heb gehad. ze was furieus. en terecht in mijn ogen. maar wat moet ik dan.
stoppen en met een frustratie blijven lopen. of doorgaan en voorzien in mijn behoefte. ik denk als je in je relatie sexueel gefrustreerd wordt dit op den duur op gaat breken. en wat zijn dan de gevolgen?? ik ben niet met een vrouw vreemdgegaan. het gaat mij maar om die ene behoefte die zij mij niet wil/ kan geven. best wel dilematje denk ik zo

incognita
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 december 2006, 0:59

Berichtdoor incognita » di 23 september 2008, 17:20

Alleen al het feit dat je ons de vraag stelt of dat vreemdgaan is, zegt in mijn ogen dat je dondersgoed weet dat je iets doet wat "niet mag" En dus vreemdgaat.

Je hebt gekozen voor je vrouw en dan vind ik dat je die verantwoordelijkheid ook te nemen hebt. Kan jedit niet met haar bespreken? Dat je begrip hebt voor haar glibber-angst maar dat je het zo graag weer eens wil ervaren. Wanneer je haar kan beloven niet in haar mond of bij haar gezicht in de buurt klaar te komen, ziet ze het dan nog steeds niet zitten?
je weet pas als je probeert

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » di 23 september 2008, 17:27

Misschien condooms met een smaakje proberen?
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: is dit vreemdgaan?

Berichtdoor Jippie » di 23 september 2008, 18:52

is dit nu vreemdaan of alleen maar voorzien in een behoefte. .
Dit is vreemdgaan.. en wel een vorm van vreemdgaan waar je vrouw goed ziek van zal worden.

ik heb hem ook gepijpt.(
Als ze dit komt te weten mag jij nooit weer zoenen
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Re: is dit vreemdgaan?

Berichtdoor Dom » di 23 september 2008, 19:25


Als ze dit komt te weten mag jij nooit weer zoenen
Ik moet hier vreselijk om lachen, die kans is inderdaad groot ja!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

tweety381
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 september 2008, 11:32
Locatie: alphen aan den rijn

Berichtdoor tweety381 » di 23 september 2008, 20:11

tuurlijk weet ik dat het vreemdgaan is maar ik wilde wel gaarne jullie mening in dit horen. klaarkomen in of in de buurt van haar mond hoeft helemaal niet van mij. condoom is natuurlijk ook al besproken,
moet wel vermelden dat ze het vroeger wel is deed. weliswaar niet zo veel maar ze deed het wel. misschien wel een slechte vergelijking maar om een voorbeeld te nemen. ik ben best een huismus maar ga regelmatig, zeg maar iedere week wel met haar weg want zij gaat er graag op uit. ik ga met haar mee omdat ik van haar hou en haar niet teleur wil stellen. heb altijd gedacht dat een relatie geven en nemen is. misschien vinden jullie het een egoistische gedachte maar is het niet zo dat ik van haar kan verlangen dat ze is iets doet wat ik leuk/lekker vind om mij een plezier te doen. uiteraard hoeft dit echt niet iedere week. maar dat lijkt me logisch. ik kan met zekerheid zeggen dat ik in bed niet egoistisch ben. ik hou van voor en naspel ik vind oraal bevredigen heerlijk en heb altijd aandacht voor al haar plekjes. zonder teveel in details te treden kan ik wel zeggen dat onze sexuele relatie er een is van meer geven dan nemen. ze is een beetje passief. maar is het dan teveel gevraagd dat ze me zo nu en dan is pijpt. ik weet ook zeker dat als ze dat doet dat de behoefte om het buiten de deur te zoeken absoluut niet meer aanwezig zal zijn.

Mme Bentinck
Berichten: 433
Lid geworden op: vr 11 januari 2008, 16:59

Berichtdoor Mme Bentinck » di 23 september 2008, 20:21

tuurlijk weet ik dat het vreemdgaan is maar ik wilde wel gaarne jullie mening in dit horen. klaarkomen in of in de buurt van haar mond hoeft helemaal niet van mij. condoom is natuurlijk ook al besproken,
moet wel vermelden dat ze het vroeger wel is deed. weliswaar niet zo veel maar ze deed het wel. misschien wel een slechte vergelijking maar om een voorbeeld te nemen. ik ben best een huismus maar ga regelmatig, zeg maar iedere week wel met haar weg want zij gaat er graag op uit. ik ga met haar mee omdat ik van haar hou en haar niet teleur wil stellen. heb altijd gedacht dat een relatie geven en nemen is. misschien vinden jullie het een egoistische gedachte
maar is het niet zo dat ik van haar kan verlangen dat ze is iets doet wat ik leuk/lekker vind om mij een plezier te doen.
uiteraard hoeft dit echt niet iedere week. maar dat lijkt me logisch.
ik kan met zekerheid zeggen dat ik in bed niet egoistisch ben.
ik hou van voor en naspel ik vind oraal bevredigen heerlijk en heb altijd aandacht voor al haar plekjes. zonder teveel in details te treden kan ik wel zeggen dat onze sexuele relatie er een is van meer geven dan nemen. ze is een beetje passief. maar is het dan teveel gevraagd dat ze me zo nu en dan is pijpt. ik weet ook zeker dat als ze dat doet dat de behoefte om het buiten de deur te zoeken absoluut niet meer aanwezig zal zijn.
Nee! Je kunt van een ander nooit verlangen dat hij/zij iets tegen zijn/haar zin doet "enkel" om jou een plezier te doen. Doe je dit wel, dan ben je wel degelijk egoistisch bezig.

Verder sluit ik me even bij incognita aan: je weet dondersgoed dat je vreemdgaat. Je vraagt je hardop af wat je dan moet... keuzes maken en er openlijk voor uitkomen! Je doet dingen waarvan je weet dat het je vrouw verdriet doet, en waar ze furieus van wordt. Vertel haar open en eerlijk wat je doet en waarom je het doet, dan laat je haar de keuze om bij je te blijven of niet. Wees een man... een echte!
if you have it, flaunt it!
(E. Jinek)

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » di 23 september 2008, 21:01

Ik vind het vreemdgaan en zou er persoonlijk wel een probleem mee hebben. Dat je vrouw niet pijpt is jammer, het is altijd een beetje geven en nemen in een relatie. Ook niet iedereen wil anaal, moet je dan ook elders lopen om je goedje kwijt te geraken ?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 23 september 2008, 21:03

ik kan met zekerheid zeggen dat ik in bed niet egoistisch ben.
Een voor wat hoort wat mentaliteit is wel egoïstisch.
Mijn hond doet ook kunstjes voor een koekje.
is het dan teveel gevraagd dat ze me zo nu en dan is pijpt
Ja, want je vraagt namelijk van je vrouw iets wat ze niet wil. Je kunt toch ook op een andere manier aan je trekken komen?
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Mme Bentinck
Berichten: 433
Lid geworden op: vr 11 januari 2008, 16:59

Berichtdoor Mme Bentinck » di 23 september 2008, 21:12

Dat doet 'ie dus Jip, maar (in mijn ogen) net even op een manier die niet bepaald een schoonheidsprijs verdient.
if you have it, flaunt it!
(E. Jinek)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 59 gasten