Vrijvriendin gezocht....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Vrijvriendin gezocht....

Berichtdoor thisWaltz » vr 15 augustus 2008, 8:55

In mijn huidige situatie kan ik me wegens tijdsgebrek en een aantal onzekere factoren geen relatie, laat staan een klassiek huwelijk permitteren.
Ik ben het alleen naar parenclubs en privé-parties gaan ook stillaan beu aan het worden.
Dus op zoek naar een (nieuwe) vrijvriendin : dat is een vrouw, van wie je niet hoeft te weten waar ze woont, hoe ze met haar achternaam heet,..., maar die af en toe een discrete afspraak maakt enkel met sexuele doeleinden (om ook eventjes haar zorgen te vergeten of gewoon omdat ze zin heeft) en die ook af en toe eens richting betere parenclub wil. Dit met wederzijds respect voor elkaar.
Maar hoe verwoord je dat in een advertentie: recht voor de raap? Gewoonlijk verbloem ik mijn contactzoekertjes ietwat, maar dan komen er reacties die helemaal niet in de richting gaan die ik wil.
Hoe komt dit over: . Bestaan er vrouwen die hetzelfde zoeken? Of moet het altijd eerst de ridder op het witte paard zijn alvorens tot de "daad" over te gaan.

Tech
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 08 september 2004, 9:13

Berichtdoor Tech » vr 15 augustus 2008, 11:35

"Maar hoe verwoord je dat in een advertentie"

simpel:

gezocht:
gratis prostituee,
vrouwen met greintje gevoel gelieve zich te onthouden.


Sorry, ik reageer zelden, maar dit kon ik niet laten.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 15 augustus 2008, 12:30

:shock: Je hebt toch al een vrijvriendin? Tenminste, daar schrijf je vaak genoeg over.
Verder heb ik een soort van deja-vu gevoel. Je hebt al eerder een soortgelijk topic geprobeerd. Werkte niet, kan ik me nog goed herinneren.......
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » vr 15 augustus 2008, 13:07

Sorry Tech, maar jouw reactie vind ik nogal onrespectvol. TW zoekt geen gratis prostituee en al helemaal geen dame zonder gevoel als ik het zo lees. Maar gewoon een vrouw die het ook fijn vind om zonder verplichtingen af en toe lekker te genieten. M.i. niks mis mee.

Ik zou zelf gewoon direct zijn. Maar dan wel op sites of chats die daarvoor bedoelt zijn natuurlijk zoals bijvoorbeeld chatgirl (en geen relatieplanet ofzo). ;)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 15 augustus 2008, 15:09

"Maar hoe verwoord je dat in een advertentie"

simpel:

gezocht:
gratis prostituee,
vrouwen met greintje gevoel gelieve zich te onthouden.


Sorry, ik reageer zelden, maar dit kon ik niet laten.


:mrgreen: :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Deja Vu

Berichtdoor thisWaltz » vr 15 augustus 2008, 17:42

Sorry Tech, maar jouw reactie vind ik nogal onrespectvol. TW zoekt geen gratis prostituee en al helemaal geen dame zonder gevoel als ik het zo lees. Maar gewoon een vrouw die het ook fijn vind om zonder verplichtingen af en toe lekker te genieten. M.i. niks mis mee.

Ik zou zelf gewoon direct zijn. Maar dan wel op sites of chats die daarvoor bedoelt zijn natuurlijk zoals bijvoorbeeld chatgirl (en geen relatieplanet ofzo). ;)
Goed verwoord. Ja, ik heb al een vrijvriendin.
Maar die heeft haar eigen vriend. Dus moeten de ontmoetingen passen. Tijdens vakantieperiodes passen ze niet..... Tanden bijten. Voor clubbezoek heeft ze geen tijd en verwijst ze me naar een ander... Ze heeft er niets op tegen dat ik eens met een ander richting club trek om daar aan lagere prijs te genieten van de aldaar aanwezige faciliteiten (sauna, jacuzzi, waterbed) en versnaperingen en andere geneugten des levens.
Max Follies aan 15 euro op vrijdag ipv aan 85.
Zal dus maar eens ijverig adverteren en zoeken.
Gelieve waardeoordelen over TW eens achterwege te laten, aub.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » vr 15 augustus 2008, 18:13

TW,

ken je http://www.dutchcontacts.nl al?

Enige tip die in me opkomt: adverteer op sexsites, niet direct op relatiesites :-)

Succes

otje
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Tech
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 08 september 2004, 9:13

Berichtdoor Tech » za 16 augustus 2008, 8:19

"Sorry Tech, maar jouw reactie vind ik nogal onrespectvol."

idd.

m'n excuses aan alle prostituee's.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Website

Berichtdoor thisWaltz » za 16 augustus 2008, 9:22

Bedankt voor de tip. Verwijst wel naar een site waarop nogal wat dames staan in de zin die onze vriend tech in gedachten heeft.
Amateurprostititie, gangbang aan 120 euro edm....
Weinig vrouwen die het voelen kriebelen of er gewoon eens erotisch tussenuit willen. De huidge vrijvriendin doet dit om eens "iets anders te voelen/te beleven" en er eens anderhalf uur discreet er tussenuit te zijn.
Ze geniet er ook van en erna gaat ieder naar eigen leven en beslommeringen terug. Maar voor acanthus.be of een andere club heeft ze geen tijd. Er is een tijd geweest dat ik het niet erg vond om mijn 85 euro op tafel te gooien, maar maar als ik dat alles beginnen samen te tellen.... Neen, beter met een vrouw daar naartoe en met de glimlach €25 op tafel leggen, Wil die begleidster vrijvriendin zijn, goed, wil ze geen intiem, ook goed.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 16 augustus 2008, 11:52

Dus eigenlijk zoek je gewoon een soort kortingskaart in vorm van een vrouwelijk lichaam?
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Re: Deja Vu

Berichtdoor Goddess » za 16 augustus 2008, 15:07

Ze heeft er niets op tegen dat ik eens met een ander richting club trek om daar aan lagere prijs te genieten van de aldaar aanwezige faciliteiten (sauna, jacuzzi, waterbed) en versnaperingen en andere geneugten des levens.
Max Follies aan 15 euro op vrijdag ipv aan 85.
Zal dus maar eens ijverig adverteren en zoeken.
Gelieve waardeoordelen over TW eens achterwege te laten, aub.
Neen, beter met een vrouw daar naartoe en met de glimlach €25 op tafel leggen, Wil die begleidster vrijvriendin zijn, goed, wil ze geen intiem, ook goed.
Het is niet voor niets dat een parenclub geen alleengaande mannen toelaat, of de prijs zo hoog maakt dat een bezoek aan een prostituee vaak nog goedkoper is. Stellen zitten daar echt niet te wachten op alleengaande mannen (met of zonder begeleidster).

Met een vrijvriendin is niets mis. Enkel erotiek zonder verplichtingen, zolang beiden het naar hun zin hebben is dat prima. Maar een dame gebruiken om goedkoper in een parenclub te komen, en doen alsof je een paar bent, is m.i. gewoon oplichting.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Moraalridders.

Berichtdoor thisWaltz » za 16 augustus 2008, 23:16

pffff, Wat een moraalridders... Niet enkel parenclubs maar ook bezoek aan gezellige rendez-vous hotels en als ze tijd heeft massagecursus was de intentie.
@RR: ik heb ruiiiiiiiiiiime ervaring met parenclubs: van het hoge Noorden van Nederland (Wieringerwerf) tot het landgoed 84, nu mystique, tot den exotica tot de max om acanthus en only4you.be niet te vergeten. Ik weet wel wat waar kan als man alleen en welk publiek waar komt.
Ach die man alleen, die boosdoener. In een kalmere club kneep een vrouw van een paar me in de bil en we gingen naar boven. Niet bepaald om elkaar in de ogen te kijken....:) Zoiets komt ook voor.
Ik weet wel dat op parenavonden in ahus bvb, je enkel met eigen partner naar boven mag. Maar dat is niet in alle clubs het geval.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » zo 17 augustus 2008, 12:06

Beste TW.

Je hebt alle recht iets te vragen.
Je hebt alle recht op je meningen.
Je hebt alle recht op een vrouw/vrijvriendin die bij je past.
Je hebt alle recht op minder gangbare voorkeuren die anderen niet kunnen volgen of zelfs afkeuren.

Maar wat ik niet snap....

Je vraagt om hulp bij het verwoorden van je zoektocht naar een vrijvriendin, terwijl je tegelijkertijd aangeeft zo ongeveer de meest ervaren bezoeker te zijn van parenclubs en andere gelegenheden, misschien van alle mannen op Shespot met het hoogste aantal vrouwen het bed hebt gedeeld, zeer goed wetend wat je wel en niet wilt, maar dan kennelijk toch niet in staat om een nieuw avontuur aan de haak te slaan omdat het je aan de juiste woorden ontbreekt?

Op de één of andere manier wil dat er bij mij niet in omdat je ervaring en nu kennelijke mond vol tanden niet met elkaar stroken. Iemand met zoveel ervaring op het gebied van uiterst vluchtige contacten weet donders goed wat en hoe iets gevraagd moet worden om succes te hebben. Als er in dit topic minder gewenste reacties komen grijp je vervolgens de gelegenheid (weer) aan om een beetje te gaan lopen mokken, mopperen en afgeven op de moraal van die personen in plaats van in te zien dat je vraag om hulp bij iets waar anderen zich nou eenmaal niet in kunnen verplaatsen een zinloze en provocerende vraag is die niets anders kan oproepen dan weerstand.

Ik zou dus zeggen: Stel je vraag aan de dames die zich aanbieden voor vluchtige contacten en ondervind dan waarom een bepaalde formulering wel of niet in de smaak valt. Je kunt toch moeilijk van ons verwachten dat wij een dergelijke tekst voor jou persoonlijk gaan maken en we kunnen ook niet inschatten hoe totaal andere vrouwen dan de gemiddelde Shespotvrouwen zullen gaan reageren op je verzoeken.

Dit is dus een Mission Impossible...

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 17 augustus 2008, 17:55

Beste TW.

Je hebt alle recht iets te vragen.
Je hebt alle recht op je meningen.
Je hebt alle recht op een vrouw/vrijvriendin die bij je past.
Je hebt alle recht op minder gangbare voorkeuren die anderen niet kunnen volgen of zelfs afkeuren.

Maar wat ik niet snap....

Je vraagt om hulp bij het verwoorden van je zoektocht naar een vrijvriendin, terwijl je tegelijkertijd aangeeft zo ongeveer de meest ervaren bezoeker te zijn van parenclubs en andere gelegenheden, misschien van alle mannen op Shespot met het hoogste aantal vrouwen het bed hebt gedeeld, zeer goed wetend wat je wel en niet wilt, maar dan kennelijk toch niet in staat om een nieuw avontuur aan de haak te slaan omdat het je aan de juiste woorden ontbreekt?

Stel je vraag aan de dames die zich aanbieden voor vluchtige contacten en ondervind dan waarom een bepaalde formulering wel of niet in de smaak valt. .

Dit is dus een Mission Impossible...
Ik had het niet moeten vragen. De woorden ontbreken niet maar een té omfloersde omschrijving zoals "welke jongedame wil eens proeven van een rijpere man of welke oudere vrouw wil zich weer jong voelen" . Goedgebouwde, rijpe man, bezoekt en verwent dames. Jong,oud, slank of rubenstype, kleinere of grote boezem, verlegen? Geen probleem.... doet het hem niet meer; Daar komt reactie op van... "mannen voor hun vrouw, die ondertussen hun fantasieën vertellen" of "mannen vragen of dergeljke ad.wel werkt".of eventueel een bedeesde mevrouw, die eens een triootje wil.
De vrouwen, die hierop reageren zijn in de minderheid... Ik ga eens een poging wagen dat omfloersde weg te laten en rechtuit te zeggen wat ik zoek. Ook heb ik de indruk dat in dat algemeen advertentielandschap (zowel erotisch als relationeel) vrouw niet goed durven adverteren/reageren of sla ik de bal (weer) mis....

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » zo 17 augustus 2008, 18:22

Vrouwen die echt op zoek zijn naar een contact via advertenties zullen heus wel reageren als ze denken dat de persoon achter de advertentie past bij wat ze zelf zoeken. Het zou kunnen dat het iets meer een mannending is om op die manier een contact te zoeken, dat weet ik eigenlijk niet, maar hoe explicitier de vraag en minder gangbaar de wensen en voorwaarden, hoe zeldzamer de reacties zullen zijn lijkt me.

Niet zozeer een plank misslaan dus, maar geduld betrachten en accepteren dat dat de consequenties zijn van de door jou gekozen levensstijl. En ja, ik persoonlijk zou ook direct en eerlijk zijn in een dergelijke advertentie, alleen al om een hoop gedoe te voorkomen waardoor iemand alsnog niet bereid is het avontuur aan te gaan. Ook in een gangbare zoektocht naar contacten zou ik dat zijn overigens. Het kan afschrikken wellicht, maar ik denk toch dat de gelijkgezinden het juist zullen waarderen.

Anyway, succes ermee.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 54 gasten