hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » ma 21 juli 2008, 14:36

een topic van anderhalf jaar geleden...
Ik heb het nu weer eens gelezen, ben al die tijd eigenlijk ook niet meer op shespot geweest.

Die laatste anderhalf jaar even samenvatten:
Winner en ik hebben in die tijd nooooit het idee gehad een vaste relatie aan te gaan, zoals gezegd wilden we genieten van elkaar. Hoe kan het lopen...
Inmiddels zijn we beiden gescheiden. Onze "belevenissen" van toen zijn bij beiden niet de reden van de scheiding geweest. Voor ons allebei geldt dat we al langer niet gelukkig waren. Onze huwelijksomstandigheden waren totaal verschillend. Feit is wel dat we dus beiden op zoek waren naar "iets" anders...

En nu, anderhalf jaar later, wonen we samen.

Wat wil ik nu eigenlijk zeggen???
Twee dingen:
Een "onschuldige" date om "slechts" te genieten, een eenmalige (sex)ervaring te hebben... is niet zonder gevaar. Er kan een ontzettende vonk overslaan, er kan iets uit voort komen wat helemaal niet je bedoeling was...
Achteraf denk ik, móest het wel zo lopen alleen was ik me daar totaal niet van bewust. Zoekende zijn naar opwinding of wat dan ook... als je het NIET SAMEN doet... zet het de deur open... voor ander zaken. Een risico voor je bestaande relatie dus.

Maar ook: gá voor je geluk!
Mijn huwelijk was al vele jaren niet gelukkig... Ik heb de stap gezet om dat wèl te willen worden. Egoisme??? Noem het zo je wilt. Nu kan ik zeggen dat mijn ex-man, mijn zoons en ik allevier rustiger zijn geworden, er was eerder altijd stress in huis.
Door mijn beslissing heb ik mijn hele gezin "meegesleurd" in een nieuwe situatie... maar kan achteraf gelukkig alleen maar concluderen dat het voor allevier goed heeft uitgepakt.
En dus... soms moet je gewoon maar in het diepe springen, gáán voor het onzekere... en risico's lopen. Ja natuurlijk ben ik bang geweest mijn kinderen te verliezen, bang voor hun verwijten aan mij dat ik hun (chronisch depressieve, dus zieke) vader in de steek liet. En even later dat ze me niet zouden gaan accepteren vanwege mijn relatie met een andere vrouw. 't Is allemaal nogal wat voor jongens in de puberleeftijd. Maar... gelukkig zijn ze openminded geweest, hebben "winner" en mij een kans gegeven en komen nu graag bij ons! Zijn dol op haar en zien dat wij gelukkig zijn met elkaar.

Afijn, dit wilde ik hier gewoon nog even kwijt. Tenslotte heb ik Winner van een simpele "post" op dit forum leren kennen!



Ik ken je niet en heb ook niet alles terug gelezen, maar voor mij spreekt hier een zuivere en goede ontwikkeling uit met gevolgen die dat bevestigen...

Mooi verhaal en geniet van de nieuwe balans in het leven :)

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » ma 21 juli 2008, 23:12

Wat ontzettend leuk om te lezen, biliefinme. Mooi hoe dingen soms kunnen lopen...
Veel geluk samen!

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » di 22 juli 2008, 8:49

Dank voor jullie lieve woorden...!
:D
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

grbeer7
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 14 maart 2008, 21:33
Locatie: midden nl, altijd dichtbij...

Berichtdoor grbeer7 » vr 24 oktober 2008, 5:57

Ik worstel ook met een gedachte, mijn vrouw en ik zijn gelukkig getrouwd en ik fantaseer wel eens over een trio. nu is dat niet zo raar maar mijn vrouw heeft moeite met de gedachte het met een andere vrouw erbij te moeten doen. mijn gedachte was toen om een andere man erbij te vraagen. Ik moest zelf even wennen aan het idee maar hoe meer ik eraan denk hoemeer ik het wil. Ik fanteseer nu zelfs over een andere man erbij.
Hoe kan ik het beste te werk gaan om deze fantasie werkelijkheid te maken. heeft iemand hier ervaring mee???
zorg dat je geen spijt krijgt van dingen die je niet gedaan heb.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » vr 24 oktober 2008, 8:37

gr beer, je vraag lijkt me al een topic waardig.
waarom stel je je vraag niet in een eigen topic ipv. in deze topic en laat deze zoektocht zo.
Als je je vraag laat staan, en er komen antwoorden op dan ‘kaap’ je als het ware dit topic. Lijkt me niet dat je daar op uit bent.

maw, stel elders je vraag over je zoektocht, en zet zo je zoektocht voort. er zijn vast mensen die daar op kunnen reageren.

(misschien klinkt mijn bijdrage wel bemoeierig of formeel, het zij zo dan)

grbeer7
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 14 maart 2008, 21:33
Locatie: midden nl, altijd dichtbij...

Berichtdoor grbeer7 » vr 24 oktober 2008, 20:05

O.k. Akelei, ik dacht dat dit topic aan zijn eind was gekomen maar je heb gelijk, ik zal er over nadenken om een topic te openen. het is een beetje moeilijk voor mij omdat de drempel nogal hoog is.... :oops:
zorg dat je geen spijt krijgt van dingen die je niet gedaan heb.

famkes
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 12 november 2008, 20:49
Locatie: de wereld

Berichtdoor famkes » wo 12 november 2008, 21:21

Hoi, ook ik ben zgn bischierig, mijn partner weet dit en staat open voor mijn zoektocht hierin. Ook voor mij geldt dat de dames niet voor het oprapen liggen. Woon zelf in een dorp achter de stad Groningen, weet niet waar dat dorpje van jouw ligt?
love to be loved

Angel02
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 november 2008, 23:17
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor Angel02 » za 15 november 2008, 23:26

Ook ik ben sinds kort opzoek naar een leuke bi-vrouw en ben er achter gekomen dat er toch wel aardig wat websites bestaan, met meiden (vrouwen) die dezelfde gevoelens hebben. Heb er tot nu toe wel leuke vriendschappelijke contacten opgedaan maar de echte klik zat er voor mij jammer genoeg nog niet tussen.
Even the cutest of things can have horns

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » zo 16 november 2008, 18:45

Kijk eens in de kroeg bij bi-schierige meiden :wink:

Angel02
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 november 2008, 23:17
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor Angel02 » do 20 november 2008, 19:03

Kijk eens in de kroeg bij bi-schierige meiden :wink:
gevonden! had nog niet de tijd gehad om heel het forum over te kijken, maar ondertussen al een eind op weg en heb dit gedeelte nu ook gevonden.

Bedankt :D
Even the cutest of things can have horns

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Gevonden!

Berichtdoor biliefinme » ma 09 februari 2015, 17:34

Mijn laatste bericht was van juli 2008. Nu is het 6,5 jaar verder. Winner en ik zijn nog steeds samen en nog net zo gelukkig en onafscheidelijk! Alles is hier op shespot begonnen, dat maakt de site voor ons heel speciaal!
Als een relatie goed is ga je nietop zoek naar andere contacten, zoveel is wel zeker! Samen fantaseren is leuk, samen experimenteren is leuk, maar ALTIJD dat woordje "samen", anders gaat t risico groot zijn dat het mis gaat.
Alle vrouwen hier die met een zoektocht bezig zijn, ik gun jullie dat je in een fijne nieuwe relatie terecht komt. Zonder iemandd tegen de schenen te willen schoppen, denk ik dat dˋat toch is wat velen zoeken: liefde op basis van gelijkwaardigheid, stabiliteit, veiligheid en vertrouwen.
Wij hebben beiden gevonden wat we zochten.
Jullie succes met jullie zoektocht!
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Berichtdoor Lolly1968 » ma 09 februari 2015, 23:20

mooi............
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Berichtdoor Spelfje » di 10 februari 2015, 12:05

Wat leuk dat je 6,5 jaar later hier terugkomt en vertelt hoe het verder is gegaan! :D
"Women are made to be Loved
....not understood"

ppunkii
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 maart 2015, 10:43

Re: hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Berichtdoor ppunkii » ma 16 maart 2015, 15:12

Wat leuk voor jullie zo de liefde van je leven te hebben gevonden... Keep up rhenri good feeling xxx ppunkii


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 24 gasten