hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bloem
Berichten: 20
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 23:51

hoe kom ik in kontakt met andere vrouwen?

Berichtdoor bloem » wo 30 augustus 2006, 12:27

Nou, dat is het m nou juist.
Ik wil niet bagataliseren, maar als een getrouwde vrouw haar bi kant ontdekt draait het vaak cq meestal uit op een trio of partnerruil.
Het is natuurlijk heel persoonlijk ,maar de voorkeur gaat toch bij zoiets speciaals altijd uit naar de vrouw/ vrouw ervaring?

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Re: hoe kom ik in kontakt met andere vrouwen?

Berichtdoor winner » wo 30 augustus 2006, 13:14

Nou, dat is het m nou juist.
Ik wil niet bagataliseren, maar als een getrouwde vrouw haar bi kant ontdekt draait het vaak cq meestal uit op een trio of partnerruil.
Het is natuurlijk heel persoonlijk ,maar de voorkeur gaat toch bij zoiets speciaals altijd uit naar de vrouw/ vrouw ervaring?

Als je een man hebt die "wel"een erectie zou kunnen krijgen, ligt dat voor de hand ja...
winner ;-)

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » do 31 augustus 2006, 21:47

leuke reacties...
en wat een begripvolle mannen hebben jullie dus blijkbaar.

@fijntje: wat verschrikkelijk jammer dat t zo gelopen is, dat je nu niet goed meer durft. in feite loop jij dus tegen hetzelfde aan als ik... hoe...???
Heeft inderdaad ook met "durven" te maken allemaal, en al helemaal lastig als je dan de eerste keer niet zo'n goeie ervaring hebt gehad.

@winner: da's dus wat ik niet wil, ik wil eerst zelf ontdekken, iets voor mezelf. Maar dapper dat je bij vrienden ter sprake hebt gebracht. Dat zou ik dus ook (nog) niet durven.

Bovendien, mijn man moet heel erg wennen aan hetgeen ik hem heb verteld. Vindt t allemaal nogal bedreigend. Stelde me de tegenvraag: hoe zou jij t vinden als ik met andere mannen zou gaan daten??? Tja, dat zou ik ook verwarrend vinden...

Maar nog steeds staat mijn vraag...!

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » do 31 augustus 2006, 21:56

wat dacht je van deze praatgroep, ik heb het idee dat hiero veel "serieuze" mensen zitten.... :lol:

wat dacht je van gewoon privé een mailtje sturen naar die vrouw(en), waar je wel een gesprekje mee wil voeren... wat niet allemaal open en bloot op het forum hoeft...

al zou ik niet weten hoe je een pm verstuurt? :oops:
winner ;-)

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » vr 01 september 2006, 16:52

Je brengt me op een idee... :D haha
ik kreeg al een melding dat er een pb voor me is, maar denk maar niet dat ik t kan openen (melding "geen toegang") of dat ik er zelf een kan versturen... wie weet hoe dat kan?

maar afgezien daarvan.. ik wil toch wel graag wat ervaringen horen hoe mensen dat in de praktijk aanpakken, dus in t echie en niet via internet.

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » vr 01 september 2006, 18:46

Nog één berichtje plaatsen en dan heb je er 10 geplaatst. Dan kan je je PM berichten openen.
Dus even antwoord hierop en je bent er.
geluk zit in jezelf!

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » vr 01 september 2006, 18:49

goeie tip...
:D
dankje

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » vr 08 september 2006, 15:55

maar al met al... ga ik me serieus afvragen of iedereen dan z'n contacten inderdaad via internet opdoet?!

niemand die hier eens wil vertellen hoe ze dat in de praktijk aanpakt?
hoe maak je contact?
hoe kom je erachter of een vr bi is?
ben je direct?
insinueer je eerst?
wat, als blijkt dat degene die je aanspreekt boos wordt?

vragen, vragen...., nu de antwoorden of ervaringen nog!

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » vr 22 september 2006, 9:57

Hier nog een vrouw net als jullie.... Ik heb nog geen ervaring, maar geloof dat ik aardig opweg ben :D
Na een tijdje met een "bicurious" gevoel te hebben rond gelopen (heb het woord op een chatbox geleerd), heb ik het zo'n maand geleden aan mijn man verteld. Hij gerageerde heel positief en vindt het prima dat ik mijn verlangens ga uitzoeken. Van een trio is er geen sprake, daar zou ik me niet op mijn gemaak voelen (en hij trouwens ook niet). Tja en dan idd.... waar ga je kijken, waar vind je een vrouw met dezelfde wens al jij? In mijn vrienden/kenissen kring wordt er nooit over je sexleven of intieme zaken gepraat... Ik heb een hele goede vriendin die wel een bi ervaring heeft en met haar kan ik al mijn gedachten en verlangens delen, alleen het met haar "doen" zit er niet in....
Via mijn man ben ik op shespot gekomen en chat regelmatig hier in de chatbox. Ben wel wat vrouwen "tegengekomen" en heb ook geleerd dat je niet alles moet geloven en ook niet moet haasten. Nu heb ik een contact met een vrouw en voorlopig klikt het heel goed en wie weet.... wordt het ook nog wat :D

Ik denk dat je geduld moet hebben Biliefinme tot je de juiste vrouw tegenkomt. Chatten, date-advertentie zetten op de site en anders misschien naar een bi-les cafe gaan ofzo?
En als het zo ver is zou je ergens kunnen afspreken, dus niet thuis maar in een neutraal plaats. Lekker eten, naar de bioscoop... een hotel kamer huren..... alles op je gemaak.

Succes,
Ella
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » vr 22 september 2006, 12:55

@ella

dank voor je reactie.
ja, zoals jij het schetst ben ik inderdaad ook zoekende...
heb inmiddels ook al meerdere vrouwen leren kennen op die manier via het internet. ook al paar dates gehad en die zijn helemaal prima verlopen en voor herhaling vatbaar!

maar... t punt is gewoon dat dat steeds allemaal zo ver weg is. en gezien ik een gezin heb en kids thuis, en daarbij ook vrij veel werk, is dat organisatorisch heel lastig... ben je meteen een hele dag kwijt he.

dus vandaar mijn vraag: ik zou liefst binnen mijn regio, misschien zelfs binnen mijn woonplaats graag een leuke vrouw willen ontmoeten, maar ik heb geen idee hoe dàt nu aan te pakken.
maar misschien is mijn vraag ook wel niet te beantwoorden...
hier zijn nl ook nergens vrouwencaf's o.id, dus....

het hele bi-zijn is op sites/fora zoals hier goed bespreekbaar, maar in t echie (blijkt ook uit de reacties hier) ligt het allemaal heel lastig.
toch hoop ik op tips, ideeën.. en anders moet ik gewoon op het web een keer geluk hebben iemand in de buurt te treffen.

engel van
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 18 september 2006, 21:19
Locatie: Drenthe

Berichtdoor engel van » za 23 september 2006, 20:27

Het is denk ik belangrijk te weten wat je precies met je bi gevoelens wil gaan doen? WIl je gewoon een keer met een vrouw seksen? Of wil je iemand ontmoeten die je vaker ziet? Dan bouw je aan een relatie van langere duur? Ik ken ook de nieuwschierigheid naar vrouwen. Het jaar 2006 was voor de vrouw dacht ik. Ik ben normaal wel een denker, maar op het gebied van seks meer een doener. Probeer het graag uit, bevalt het niet? Niet weer doen. Denk er wel goed over na. Heb een heerlijke lover, kan dit met hem goed bespreken. HIj vindt dit allemaal wel lekker volgens mij. Zo heb ik mij eens door een vrouw laten verwennen en zelf gemasseerd. Mmm, lekker hoor. Maar de man gaat bij mij voor. Maar als speeltje er zomaar bij? Niks mis mee. Een vrouw voelt heerlijk! Dit kan eigenlijk in iedere parenclub. Veel vrouwen die daar komen hebben bi gevoelens. Als je iemand aanspreekt? Vaak is het oke denk ik. Als vrouw heb je het daar gemakkelijk. En je kunt dan je grens goed aangeven. Nooit verder gaan als je twijfelt is mijn tip. Er komen dagen genoeg, kan altijd meer, zeg maar. ZO heb je een lekkere avond en het is gewoon over hierna. Geen verplichtingen. Maar als je echt een relatie wil? Ja, kan misschien daar ook? Of in een erotisch cafe? Je man kan mee? Vindt dit vast wel spannend? Ik denk dat delen met je partner toch belangrijk kan zijn?

jp33bi
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 september 2006, 14:36
Locatie: Omgeving Den Bosch

Antwoord op Hoe kom ik in contact met andere bi-vrouwen?

Berichtdoor jp33bi » do 28 september 2006, 14:42

Hoi,

Las jou oproep en weet er raad op.
Kijk maar eens op bimeiden.net daar staan diverse bi meiden die willen daten e.d.

Veel plezier ook voor trio's.

(daar gebruik ik het voor)


=====================================================
heb me net aangemeld omdat ik sinds kort met veel vragen zit...
ben ruim 20 jaar getrouwd, maar heb dus al die jaren mijn bi-gevoelens heel diep weggestopt. door allerlei omstandigheden heb ik een poos terug besloten daar actief "iets" mee te willen doen.
maar ja... hoe???

ik woon in een dorp dus ons kent ons, 2 pubers thuis te pas en te onpas uit school, mijn man weet ervan maar ik wil alleen dat ie op de hoogte is maar niet ziet met wie of wat ik doe, dus zoek ik mijn toevlucht tot internet.

heb al paar sites bezocht en contacten gelegd, maar is allemaal vaag en / of ver weg. heb 1x een hele plezierige date gehad. maar ik zou graag een vrouw leren kennen, liefst een beetje redelijk in de regio, die net als ik niet op zoek is naar een vaste relatie, maar wel ook wil genieten van elkaar. ik heb dus totaal geen ervaring, en ben verschrikkelijk bang om anderen te kwetsen.
zie soms ook wel eens een vrouw die me erg leuk lijkt, maar heb geen idee hoe ik het aan moet pakken...
ook heb ik een redelijk goede kennis waarvan ik het vermoeden heb dat ze in hetzelfde schuitje zit als ik: ook getrouwd, zij heeft slecht huwelijk en ik heb t vermoeden dat ze worstelt met gevoelens voor vrouwen... ik zou het er graag eens met haar over hebben maar ik durf niet want zij stuitert al bij t woord "sex"...

al met al: wie helpt me op weg?
Zoek een spannende date/Blind date ofzo.
Alles is bespreekbaar.

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

gevonden!

Berichtdoor biliefinme » vr 20 oktober 2006, 20:58

mijn vraag is niet meer actueel...

ik heb mn lief gevonden... HIER!
"winner"....

woont niet echt bij me in de buurt en dat is en blijft een nadeel...
maar... een hotelkamer is inderdaad makkelijk te boeken, was prima oplossing zodat we elkaar halverwege konden ontmoeten en het voor beide te doen was.

als je echt iemand vind, komt de oplosing vanzelf.... is ook afstand niet meer een groot probleem! dus toch ook weer gebleken dat internet gewoon heel veel kansen biedt!

edit: en laat ik vooral dit niet vergeten: winner en ik waren beide niet uit op een nieuwe relatie, uitgangspunt was genieten... maar...
zoals ze hieronder ook beschrijft: het is niet zonder risico als je zomaar eens van een vrouw wilt genieten, 1 keer afspraken of zo.... het overspoelt ons, er is zooooooo'n klik..... het is zo verschrikkelijk goed.... en dus geeft het ook heel veel verborgen verlangens een kans. we genieten, das duidelijk. maar hiermee worden we wel gecontronteerd met allerlei nieuwe vragen, problemen ook... maar daar wil ik hier niet over uitweiden want jullie kunt je daar vast iets bij voorstellen.

voorlopig: we genieten gewoon verschrikkelijk!!!!
Laatst gewijzigd door biliefinme op za 21 oktober 2006, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » za 21 oktober 2006, 7:56

Het is denk ik belangrijk te weten wat je precies met je bi gevoelens wil gaan doen? WIl je gewoon een keer met een vrouw seksen? Of wil je iemand ontmoeten die je vaker ziet? Dan bouw je aan een relatie van langere duur? Ik ken ook de nieuwschierigheid naar vrouwen. Het jaar 2006 was voor de vrouw dacht ik. Ik ben normaal wel een denker, maar op het gebied van seks meer een doener. Probeer het graag uit, bevalt het niet? Niet weer doen. Denk er wel goed over na. Heb een heerlijke lover, kan dit met hem goed bespreken. HIj vindt dit allemaal wel lekker volgens mij. Zo heb ik mij eens door een vrouw laten verwennen en zelf gemasseerd. Mmm, lekker hoor. Maar de man gaat bij mij voor. Maar als speeltje er zomaar bij? Niks mis mee. Een vrouw voelt heerlijk! Dit kan eigenlijk in iedere parenclub. Veel vrouwen die daar komen hebben bi gevoelens. Als je iemand aanspreekt? Vaak is het oke denk ik. Als vrouw heb je het daar gemakkelijk. En je kunt dan je grens goed aangeven. Nooit verder gaan als je twijfelt is mijn tip. Er komen dagen genoeg, kan altijd meer, zeg maar. ZO heb je een lekkere avond en het is gewoon over hierna. Geen verplichtingen. Maar als je echt een relatie wil? Ja, kan misschien daar ook? Of in een erotisch cafe? Je man kan mee? Vindt dit vast wel spannend? Ik denk dat delen met je partner toch belangrijk kan zijn?
jaja lekkere avond en het is gewoon over hierna.... maaaaaaar als je iemand vind waarmee het zooo onwijs klikt dat je de hele boel de boel wil laten...
die je hele lijf in vuur en vlam zet, en je eigenlijk daar helemaal niet naar op zoek bent, maar het toch gebeurd...
wat dan.. zijn het dan nog bigevoelens....... dat je je man niet wil laten genieten van dit genot...
moet je dan wat afstand nemen en HET allemaal laten bezinken, of gewoon genieten en maar zien....
winner ;-)

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » ma 21 juli 2008, 14:18

een topic van anderhalf jaar geleden...
Ik heb het nu weer eens gelezen, ben al die tijd eigenlijk ook niet meer op shespot geweest.

Die laatste anderhalf jaar even samenvatten:
Winner en ik hebben in die tijd nooooit het idee gehad een vaste relatie aan te gaan, zoals gezegd wilden we genieten van elkaar. Hoe kan het lopen...
Inmiddels zijn we beiden gescheiden. Onze "belevenissen" van toen zijn bij beiden niet de reden van de scheiding geweest. Voor ons allebei geldt dat we al langer niet gelukkig waren. Onze huwelijksomstandigheden waren totaal verschillend. Feit is wel dat we dus beiden op zoek waren naar "iets" anders...

En nu, anderhalf jaar later, wonen we samen.

Wat wil ik nu eigenlijk zeggen???
Twee dingen:
Een "onschuldige" date om "slechts" te genieten, een eenmalige (sex)ervaring te hebben... is niet zonder gevaar. Er kan een ontzettende vonk overslaan, er kan iets uit voort komen wat helemaal niet je bedoeling was...
Achteraf denk ik, móest het wel zo lopen alleen was ik me daar totaal niet van bewust. Zoekende zijn naar opwinding of wat dan ook... als je het NIET SAMEN doet... zet het de deur open... voor ander zaken. Een risico voor je bestaande relatie dus.

Maar ook: gá voor je geluk!
Mijn huwelijk was al vele jaren niet gelukkig... Ik heb de stap gezet om dat wèl te willen worden. Egoisme??? Noem het zo je wilt. Nu kan ik zeggen dat mijn ex-man, mijn zoons en ik allevier rustiger zijn geworden, er was eerder altijd stress in huis.
Door mijn beslissing heb ik mijn hele gezin "meegesleurd" in een nieuwe situatie... maar kan achteraf gelukkig alleen maar concluderen dat het voor allevier goed heeft uitgepakt.
En dus... soms moet je gewoon maar in het diepe springen, gáán voor het onzekere... en risico's lopen. Ja natuurlijk ben ik bang geweest mijn kinderen te verliezen, bang voor hun verwijten aan mij dat ik hun (chronisch depressieve, dus zieke) vader in de steek liet. En even later dat ze me niet zouden gaan accepteren vanwege mijn relatie met een andere vrouw. 't Is allemaal nogal wat voor jongens in de puberleeftijd. Maar... gelukkig zijn ze openminded geweest, hebben "winner" en mij een kans gegeven en komen nu graag bij ons! Zijn dol op haar en zien dat wij gelukkig zijn met elkaar.

Afijn, dit wilde ik hier gewoon nog even kwijt. Tenslotte heb ik Winner van een simpele "post" op dit forum leren kennen!
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 58 gasten