I wan' a little sugar...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

I wan' a little sugar...

Berichtdoor Mélixande13 » zo 08 juni 2008, 18:03

I wan'a little sugar in my bowl
I wan'a little sweetness down in my soul
I could stand some lovin' o so bad!

Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen...
maar ik begin een beetje moeilijk aan de man te geraken! :-)

Druk druk druk met werk en andere boeiende zaken.
Zou toch denken dat ik bij een werkgever met 90 collega's (en veel mensen op bezoek iedere dag) toch minstens 1 vrijgezel van mijn leeftijd zou tegen komen. Of tijdens mijn klussen als fotograaf, altijd onderweg van ergens naar nergens.

Niks daarvan! Mannen die ik tegen kom zijn bezet of single-maar-minstens-10-jaar-jonger.

Het gekke is dat ik tijdens reizen door Frankrijk volop vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zie rondlopen. Waarom niet in Nederland? Ligt dat aan mij? Zou het er mee te maken hebben dat ik in een studentenstad woon?

Waar hangen ze uit... wat doet een man van mijn leeftijd wanneer hij single is? Ik heb geen flauw idee. Raar is dat!
Ik ben lang in beslag genomen door werk etc. en nu lijkt het wel of ik wakker wordt ...om me heen kijk en ...allemaal foetsie! :-)

Hellup!


Melixande*

*durft zich alleen op shespot bloot te geven ... :wink:

PingWim
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 28 mei 2004, 22:42
Locatie: UHR
Contacteer:

Berichtdoor PingWim » zo 08 juni 2008, 19:12

Nu je het toch over blootgeven hebt ... volgens mij zitten er hele
hordes vrijgezellen te smachten om aandacht in de sauna !

PW .. ervaringsdeskundig :wink:
What's a world without Wimmen ? Afbeelding

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » ma 09 juni 2008, 20:35

Lieve Melixande

Misschien gewoon wat meer laten merken dat je op zoek bent? Bij mannen is het aan de buitenkant vaak net zo moeilijk te zien dat ze single zijn als bij vrouwen. Maar het helpt vaak als je zelf de eerste stap durft te zetten. Statistisch gezien moet er toch voldoende aanbod voor je zijn.
Carpe Diem

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » ma 09 juni 2008, 23:20

Ja maar, ja maar, ja maar...
Heb ik dan iets gemist?

Was de piraat on-enterbaar?
Panta rhei.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 10 juni 2008, 8:45

Mélixande,
Vroeg me ook af hoe het afgelopen is met je bretoense liefde :D ...

Op je vraag zelf heb ik geen antwoord, geen idee, echt niet.
Ik verbaas me wel vaak hoe snel mannen die single worden in onze omgeving weer een relatie hebben. Vaak heel erg snel.
En heb me al afgevraagd : hoe doen ze het?
Niet alleen : hoe ontmoeten ze zo snel een nieuwe partner, maar vooral : hoe vinden ze zo snel weer iemand met wie het klikt?
Misschien ben jij kieskeuriger? Wil je meer dan iets zozo?
groetjes, k.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 10 juni 2008, 10:16

Misschien is het een idee om op een datingsite te kijken?

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » wo 11 juni 2008, 1:44

:-) jamaar jamaar.... :-) lol :-)

Piraat is een schat maar op 7 wereldzeeën onderweg naar de horizon. Zijn brieven zijn nog steeds prachtig en ik geniet volop van zijn taal en romantiek. Maar hij vult voornamelijk mijn hutkoffer met souveniers op zolder. Niet mijn bed noch mijn ziel. Ik heb hem al maanden niet gezien. Meer dan een romantisch maar tijdelijk avontuur zullen hij en ik nooit zijn. De afstand is letterlijk te groot.


Precies Katerine, dat vraag ik me dus ook af. Hoe doen ze het die mannen; binnen de kortste keren weer een nieuwe relatie? Waar vinden ze die vrouw dan zo snel waar het mee klikt? Allemaal op datingsites? Kan ik niet geloven. Nemen ze genoegen met de eerste de beste... beter iets dan niets? Ook dat zal toch niet waar zijn?

Ik ben niet bang om te laten blijken dat ik op zoek ben, alhoewel ik wel vind dat je daar ook weer mee uit moet kijken want ik vind dat ook niet altijd even aantrekkelijk.

Ben ik te kritisch? Ik kom niet eens een man tegen om kritisch over te zijn !!! *grinnik*

Ik bedoel het echt letterlijk dat ik geen vrijgezelle mannen van mijn leeftijd tegenkom. Alsof ze uitgestorven zijn.

Ach ja, er is natuurlijk niet een duidelijke gelegenheid of locatie aan te wijzen waar single mannen 'rondlopen' :-)
Maar ik moet echt bekennen dat ik niet meer weet wat mannelijke singles van mijn generatie zoal doen met hun vrije tijd.


Melixande*


*is blij met tips

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

zesgradenscheiding

Berichtdoor Nitewriter » wo 11 juni 2008, 11:25

De theorie van zesgradenscheiding zegt dat er tussen jou en elk ander (op de wereld) slechts vijf mensen zitten. Om je een voorbeeld te geven, ik ben ooit voorgesteld aan de Amerikaanse Ambassadeur, waarmee er tussen mij en de machtigste man op aarde nog maar één man zat.

Met die theorie in gedachten zit er dus tussen jou en leuke single mannen ook maar 5 anderen. Er is dus hoop!
Nu ze nog ontmoeten, of een van die mensen die jou en die mannen scheidt. Hier heb je het zelf in de hand. Dat is nog hoopvoller! Vraag in je bestaande kenniskring voorgesteld te worden aan mensen die jij nog niet kent. Mannen/vrouwen, dat maakt niet uit.

Dat betekent dat als je 4 vrienden/vriendinnen hebt je al met 20 (nieuwe) mensen in contact kan komen. En die hebben er ook weer 5, dus dat zijn er al 100. Als daarvan maar 3% zou voldoen aan jouw wensen moet je al gaan kiezen (of ze alledrie nemen).

Sneller werken? Nodig 4 of 5 bekenden voor een etentje of borrel uit en vraag hen een voor jou onbekende (leuke/single) mannelijke gast mee te nemen. Dit herhaal je de volgende keer, maar zonder de eerste bekenden.
Nodig de heren opnieuw uit en vraag hen nu een leuke vriend mee te nemen. Als ze humor hebben doen ze onmiddelijk mee en hou jij er een leuke vent aan over!

Succes!
Nitewriter
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » wo 11 juni 2008, 15:16

:-)


Dit is meer de stijl waar ik van hou dan datingsites etc.
Heerlijk!

En uitvoerbaar met de belofte van dikke pret ook al komt er geen man uit rollen!


Melixande*

*broedt op dit ei

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 14 juni 2008, 11:21

Herkenbaar Melixande.

Ik ben nu 16 maanden single en ik kom veel vrouwen, maar zelden single vrouwen tegen.
Dat terwijl ik op een nieuwe sportschool zit plus een nieuwe buitensport beoefen en qua werk vrijwel dagelijks andere mensen tegenkom.

Ze hebben allemaal al een partner. :? Ik vraag er nooit naar maar uit de gesprekken komt het vanzelf naar voren.

Dating sites heb ik een aversie tegen: mensen kunnen zich volledig anders voordoen dan in werkelijkheid. Als ik iemand in real life ontmoet weet ik binnen een minuut of ik iemand leuk vind of niet.


Nitewriter's idee is wel creatief :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » do 19 juni 2008, 10:43

:wink: :lol: euh... op een sportschool of tijdens een buitensport zal je mij in ieder geval niet tegenkomen !! :-)


Ik heb ooit eens gelezen ( waar ook al weer :roll: ) dat de meeste mensen hun partner tegen komen binnen een straal van 10km van hun huis of werk. Ik ben erg veel aan de wandel de laatste tijd :)
(met camera uiteraard! geen man... dan wel veel leuke foto's)

Binnenkort ga ik 'speeddaten'. Dat heb ik nou altijd al een keertje willen doen sinds ik dat voor het eerst in een film zag. Vanwege de man of niet. Het lijkt me geweldig om (niet meer dan) 3 minuten te hebben voor een gesprek. Ik wil dat eens meemaken. :wink:



Melixande*


*ge-amuse-erd

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

Berichtdoor cavia11 » do 19 juni 2008, 12:31

Toen ik nog aktief lid was van een vogelvereniging kwam ik daar best veel aardige vrijgezelle mannen tegen van verschillende leeftijden. Ook bij de biljartclub en bij de modelbouwclub kom je ze tegen. (en de motorclub, schaakvereniging, fotoclub)
Ga je naar een hondenvereniging, een leesclub of iets anders cultureels dan kom je weer alleen vrouwen tegen.
Succes met zoeken.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 23 juni 2008, 21:36

Melixande,

ik val in een hele andere catergorie vrijgezelle vrouwen... een paar jaarjes jonger :wink:

vind het idee van Nitewriter wel een super leuk idee, maar een beetje lef is wel noodzakelijk.. hihi

Ben nog wel het meest benieuwd naar je verslag van het speeddaten,. want daar is wel lef voor nodig :wink:

Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

Berichtdoor geniet! » za 19 juli 2008, 15:31

8) Ook ik ben single...
Heb net dit topic gelezen en het bracht eigenlijk wel een glimlach op m'n gezicht. Waarom?

Omdat ik mij dat ook al zat af te vragen... "waar zitten ze, die single mannen van mijn leeftijd en ouder?" Hahaha, ik lijk ze nergens te kunnen vinden (niet dat ik zo hard zoek, maar zou er wel graag eentje ontmoeten ;-). Vreemd toch?

Een goeie combinatie in de categorieën 'leeftijd - single - klik' is blijkbaar niet makkelijk te vinden. En dat terwijl ik eigenlijk van mezelf vind dat "m'n verlangens" (anderen noemen het misschien "eisen" ;-)) niet eens zo hoog gegrepen zijn.

Ook ik ben niet zo'n fan van daten in een virtuele wereld. Vriendinnen van me raden het me wel aan, onder het motto van 'wat heb je te verliezen', maar het voelt niet meteen spontaan aan, toch? En het bewust netwerken? Ik weet het niet, ik denk dat ook dat mij te geforceerd zou overkomen. Ik blijf stiekem hopen dat het me op een dag weer gewoon overvalt ;-)

En dan... :D
geniet!
live your life... en geniet!

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » zo 20 juli 2008, 15:58

De combinatie leeftijd-single-klik......????
Laat ik eerlijk zijn, single is voor mij een absolute must ('bijna' mag ook :wink: ).
Maar moet die 'klik' er meteen de eerste keer zijn? En wat heeft leeftijd er mee te maken? Hoezo 'moet' een vrouw persé een oudere man? Omdat het zo hoort?
Vallen leeftijdsgrenzen op enig moment niet weg? En blijft dan niet de persoon over?
Volgens mij ben je gewoon zo oud als je je voelt en niet anders.

Op mijn werk (ook al heb ik een baan waarin ik dagelijks veel mensen tegenkom), in het bestuur waar ik in zit, de winkels waar ik in kom en het csfé waar ik zo nu en dan naar toe ga ben ik nog nooit 'iemand' tegengekomen.

Hoewel ik geen veelposter ben op She heb ik een aantal, voor mij zeer waardevolle, mensen ontmoet op She. Dus virtueel....
Wat is er mis met virtueel?
Vooral ook als je het virtuele voortzet in irl.

Gisteravond nog, zaten we heerlijk met zijn vieren te eten en te praten over She. We zijn tot de conclusie gekomen dat we (allevier) elkaar niet tegengekomen waren zonder She.
Net terug van mijn heerlijke (weliswaar weekeind-)relatie, zit ik hier met een grote glimlach achter mijn beeldscherm.

Geluk vind je in een heel klein hoekje (of een feestje misschien?)
Fuut
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 28 gasten