Jezelf laten zien / bekeken worden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

HeSpot
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 03 februari 2006, 15:10

Jezelf laten zien / bekeken worden

Berichtdoor HeSpot » di 29 april 2008, 22:35

Ik vind het onwijs opwindend om mijzelf te laten zien. Niet aan mensen die dat niet willen, maar juist aan meiden die dat erg leuk vinden. Dan bedoel ik ook ERG leuk.... :D Ik weet dat er meiden zijn die dat leuk vinden, alléén... hoe vind je die, en dan ook nog die meiden die er voor uit durven te komen dat ze het leuk vinden...

Zijn er hier vrouwen die het leuk vinden om te kijken. Wellicht dan ook durven te zeggen wat ze lekker vinden om te zien? Ben wel benieuwd nl. Uiteraard word ik hier door sommigen gelijk bestempeld als goorlap, maar dan is er iets verkeerd begrepen denk ik. Mensen lastig vallen is juist niet wat ik wil.

Waarom ik dat zo leuk vind kan ik niet goed verwoorden. Een gebrek aan seks heb ik absoluut niet. Het gaat me er juist om geen seks te hebben, zuiver om iemand op te winden.
Laatst gewijzigd door HeSpot op wo 30 april 2008, 0:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 29 april 2008, 23:35

Je zou ook nog een aantal postings kunnen plaatsen zodat je wel pm's kunt ontvangen. :) En dan gelijk je mailadres weghalen want volgens mij wordt dat niet echt op prijs gesteld.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

HeSpot
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 03 februari 2006, 15:10

Berichtdoor HeSpot » di 29 april 2008, 23:54

Ah.. dat wist ik dus weer niet.. Zo wordt me ook nog eens iets nieuws geleerd weer.... :D

Bloemknop
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 18 februari 2008, 15:29

Berichtdoor Bloemknop » wo 30 april 2008, 14:22

ja ik vind kijken erg opwindend.
vind het super als mn man zich zelf bevredigd,en ik verder lekker nks doe.
maar andersom ook hoor,vind het ook lekker als hij naar mij kijkt en verder niks doet.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » ma 05 mei 2008, 17:21

Same here... k heb n vriendje op msn die graag de webcam aan heeft ;)

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 06 mei 2008, 8:35

Ik heb er aan moeten wennen maar ben de schaamte voorbij.

Mijn ex-vriend (waar ik 3 jaar een lat relatie mee gehad heb) heeft mij over die schaamte heen geholpen.
Ik vond mezelf niet mooi. Hij heeft dat uit mijn hoofd gepraat en er voor gezorgd dat ik mezelf weer mooi ging vinden. Ook naar hem kijken vond ik erg mooi en opwindend.
Laatst gewijzigd door Dragonlady op vr 06 juni 2008, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 14 mei 2008, 22:51

Hoe vind je die?

Volgens mij zijn er cam sites waar je jezelf "ten toon kunt stellen".
Tja en oproepen plaatsen op erotische sites kan natuurlijk ook.
Daarnaast zijn er volgens mij ook chatboxen waar je dat soort contacten kunt leggen. Als jezelf integer blijft lijkt me dat mensen je geen goorlap vinden al zitten er op chatsites natuurlijk ook mensen die alles verrot schelden en fake zijn.

BTW: Ik heb geen interesse :-)

MikeM
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 mei 2008, 14:25
Locatie: In het Westen van het land

Jezelf laten zien / bekeken worden

Berichtdoor MikeM » wo 28 mei 2008, 15:53

Ik kan me er veel bij voorstellen en heb ook ervaren dat er ook vrouwen zijn die het leuk vinden om te kijken naar een (onbekende) man.
Als ik het goed lees vind jij het prettig om bekeken te worden als je opgewonden bent.
Wat ik heb begrepen is dat het voor een vrouw erg belangrijk is dat zij in een veilige omgeving is. Een man in opgewonden toestand op een verlaten strand is onprettig, terwijl een opgewonden man op een redelijk druk strand waar ze met een half oog naar kan kijken wel spannend kan zijn :oops: . Ik kan me natuurlijk vergissen over de veilige omgeving, maar dan word ik vast wel gecorrigeerd door de dames hier.
Een webcam is natuurlijk ook een idee en een vrouw laten kijken met haar partner misschien net zo.
Ik begrijp best dat het moeilijk is om iemand te vinden, omdat je ook niet iemand ongewenst wilt confronteren met jouw lusten.
Succes ermee!

fasteddy
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 december 2002, 2:01

Berichtdoor fasteddy » vr 06 juni 2008, 10:25

Ik vind het ook heerlijk als er naar me gekeken wordt. Je hebt idd sites waar je jezelf tentoon kan stellen maar ook camsites met rooms waarin dit kan. (mag je hier sites zetten?)

Over het algemeen erg veel mannen maar er komen zeer zeker ook vrouwen. Helaas ook fakers die je eerst het hoofd op hol brengen en dan man blijken te zijn (nu heb ik daar geen moeite mee, ik vind het gewoon lekker als er iemand m/v kijkt). Maar dat heb je op een gegeven moment al snel door.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten