Welke slechte eigenschap hebben de vrouwen op shespot.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Welke eigenschap past bij de gemiddelde She-spot vrouw

Gemiddeld genomen gefrustreerd en zeurkousen
17
46%
gemiddeld genomen man onvriendelijk en te feministisch
2
5%
gemiddeld genomen onverzadigbare sexbeesten voor wie sky the limit is.
9
24%
gemiddeld genomen vrouwen die niets te doen hebben en de hele dag op het internet hangen te vervelen.
9
24%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 07 april 2008, 13:54

ik antwoordt toch wel,ook al is het topic alleen voor mannen :lol:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 07 april 2008, 20:12

Sjonge zeg Jippie. Het nu op hormonen gooien? Omdat je geen medestanders kunt vinden?
Op hormonen gooien? Dat heb ik volgens mij nergens gezegd. Dan zouden de meeste vrouwen nooit last hebben van hun hormonen en een bepaald aantal 24/7.
Geen medestanders vinden? Shaz.. dit is een poll waarin een keuze gemaakt kan worden en waarin gevraagd wordt of mensen vinden dat er een bepaalde stempel op shespot wordt gedrukt.
Zo' n dertig mensen hebben gestemd. Dat heeft toch niets te maken met je gelijk willen halen.

De term gemiddelde shespot-vrouw is achteraf onjuist gekozen. Een kleine groep mensen kan een behoorlijke stempel drukken op iets en dan kun je niet praten over gemiddeld.
Wat ik mij al een poosje verbeeld is dat het elan wat ooit in het forum zat er uit is. Ik lees niet alle topics dus kan ik mij ook vergissen. Er zitten nog steeds intelligente, integere, en diplomatieke vrouwen op het forum maar het natuurlijk vrouwelijk overwicht van een aantal jaren geleden is weg.
Waarschijnlijk waren er destijds een aantal gangmakers die de rest meezogen. De mensen die gestemd hebben bevestigen voor mij deze gedachte eigenlijk want bijna niemand vindt dat vrouwen feministisch of man-onvriendelijk zijn. De "lange tenen" reacties over de poll zijn niet meer dan dooddoeners zoals: het zegt meer over jezelf dan over de poll.. Wat zegt het dan over mij? De reacties worden zelfs door eigen vrouwelijke forumleden de grond in gehakt. In een Pm schreef een vrouwelijke shespotter mij; De keuze die er naar mijn mening mist is: Bitches, die het liefst zo snel en hard mogelijk iemand in de pan willen hakken die niet in hen straatje past. Hier zou ik op stemmen
Waarom zou een schaduwzijde van iets onbespreekbaar zijn. De plek waar vroeger vrouwen de handen ineen sloegen is blijkbaar een hangplek geworden en krijg ik nu de neiging om te vragen: koekje erbij?

Ik heb overigens geen heimwee naar de soms heftige discussie waarin de mods handen vol werk hadden, hoewel ik de sparring-partners wel eens mis.
Maar een man loopt voor feministen niet weg... wel voor gefrustreerde zeurkousen.. daar heeft hij geen zin in.
Ik sluit voor mijzelf dit topic af omdat het niet de kant op ging waar ik het naar toe wou sturen. Het zijn negen pagina's reacties, maar ik kan er eigenlijk weinig mee.
Bij deze bedank ik de mensen die de moeite hebben genomen om te stemmen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » ma 07 april 2008, 22:20

Amen :wink:
Panta rhei.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » di 08 april 2008, 0:19

Jippie,
Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat je met je topic wilde en je vraagstelling stuitte me wat tegen de borst. Dat ‘gemiddelde’ niet zo handig was, dat heb je zelf inmiddels ook gezien. Het schetst op die manier een karikatuur, waar je jezelf of een ander niet in herkent of niet graag in herkent. Volgens mij is dat nog iets anders dan kritiekloos-zijn of een gebrek aan humor.
Blijkbaar had jijzelf wel een aantal ideeen over hoe het eerder was of hoe het beter was/ zou zijn ( je zegt dat naar mijn idee heel duidelijk wanneer je zegt: De plek waar vroeger vrouwen de handen ineen sloegen is blijkbaar een hangplek geworden en krijg ik nu de neiging om te vragen: koekje erbij?). Als je van daaruit was vertrokken in je vraagstelling (en ik snap nu ook wel dat je maar wat opties noemt om te kijken of je ergens raakt) dan had denk ik meer ruimte gelaten aan een discussie die op zich best gevoerd kan worden.

akelei
(niet gestemd en ook niet van plan :wink: )

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 08 april 2008, 5:51

:D Volgens mij zijn alle categorieën hier vertegenwoordigd:

Zeukousen, feministen, onverzadigbare seksbeesten en verveelde types; soms wisselen ze van rol, ook alle mengvormen ben ik hier tegengekomen.
Maar als ik dan toch moet kiezen, dan toch optie 1, voornamelijk door de bezitterige types in categorie "help mijn man gaat vreemd / chat met een vriendin". Daar wordt ik altijd heel moe van...

Gelukkig gemiddeld genomen slechts een beperkt aantal, want verder is het hier reuze gezellig.

Searcher

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » di 08 april 2008, 19:15

Maar als ik dan toch moet kiezen, dan toch optie 1, voornamelijk door de bezitterige types in categorie "help mijn man gaat vreemd / chat met een vriendin". Daar wordt ik altijd heel moe van

hup! naar het voetbalforum verhuizen dan maar Searcher!!!


viv
ernstig geirriteerd door de uitspraak... daar word ik altijd heel moe van EN door zijn mening dat types in genoemde categorie per definitie bezitterig zouden zijn.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » di 08 april 2008, 20:21

Ach, alles is relatief, maar dan ook echt alles.

Naomi Campbell mag niet meer met British Airways vliegen omdat ze weer eens om zich heen heeft lopen meppen. Daar zijn alle vrouwen van Shespot of welk forum dan ook watjes bij, inclusief moi. :wink:

Mannen (degenen die ons maar niks vinden dan), wees blij met ons en zeur niet zo 8)

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 08 april 2008, 20:24

ah joh...kan ons die mannen schelen?!! :roll:

dat ze voetbal gaan kijken!!!! 8)


Liverpoooolllll...YESSS!!!!! :twisted:
The music is all around us...you only have to listen..

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » di 08 april 2008, 21:26

Ik hou niet van voetbal maar wel van vrouwen. Maar waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk.
Een vrouw vraagt zich af of ze wil neuken en een man alleen waar die kan neuken.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » di 08 april 2008, 21:58

Hartelijk dank voor dit inzicht, Binkie. Dat is helemaal nieuw voor mij. Niet eerder heb ik zo gedacht over mijn libido - en dat van mevrouw Polder. En ik ben nog wel een man :shock:
Amor vincit omnia

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 09 april 2008, 6:45

Ik hou niet van voetbal maar wel van vrouwen. Maar waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk.
Een vrouw vraagt zich af of ze wil neuken en een man alleen waar die kan neuken.
Het was een mooi stadion :P
er werd niet eens geneukt :shock: dat ik weet 8)

mannen vinden voetbal belangrijker dan neuken... :x

en de vrouwen van die mannen zeuren daarover
of gaan terwijl naar de buurman
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » wo 09 april 2008, 11:30

mannen vinden voetbal belangrijker dan neuken... :x
Niet alle mannen. Ik ben gezegend met een man die absoluut niet om voetbal geeft. :D
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » wo 09 april 2008, 11:37

Ik ken geen enkele man die voetbal verkiest boven neuken. Ik ken wel mannen die voetbal verkiezen boven een zeurende vrouw.

De zeurende vrouw laten voor wat het is en terwijl je heerlijk ligt te neuken met een ander naar voetbal kijken om vervolgens te concluderen dat het toch een kutwedstrijd is en je geluk hebt dat je aan het neuken bent is een ideaal maar vaak "keep on dreaming" scenario.
Laatst gewijzigd door binkie op wo 09 april 2008, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » wo 09 april 2008, 11:40

Zelfs dat doet hij niet. :twisted:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » wo 09 april 2008, 13:07

Ik ken geen enkele man die voetbal verkiest boven neuken. Ik ken wel mannen die voetbal verkiezen boven een zeurende vrouw.

De zeurende vrouw laten voor wat het is en terwijl je heerlijk ligt te neuken met een ander naar voetbal kijken om vervolgens te concluderen dat het toch een kutwedstrijd is en je geluk hebt dat je aan het neuken bent is een ideaal maar vaak "keep on dreaming" scenario.
Dat zijn de echte mannen .... :D
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 48 gasten