Carnaval--2.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

oud geleerd
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 22 oktober 2007, 15:09
Locatie: geband

Carnaval--2.

Berichtdoor oud geleerd » zo 03 februari 2008, 3:13

Staat Carnaval synoniem voor buitenshuis snoepen.vroeg ik me af,na het ontdekken van een restje snoepgoed van mijn partner.
Om kort en niet lang draderig te zijn, gewoon in een lab,maar hobbymatig een gek verklaring oplevert—niet d.m.v.een scheikundedoos ,maar een gewone microscoop achter kwam.
Vanzelfsprekend kan ik op een licht erotisch forum.door genuanceerde nette beschaafde mensen bezocht geen pikante details geven.
Laat ik zo zeggen, ze bekende s,morgens HET gedaan te hebben ,anders dan met mij.
Niet naast maar in haar potje gesnoept is, met een beetje tipsy stemming.. Ondanks dat ze het een fikse erotische seksuele opwindende ervaring vond ,vroeg ze me het te vergeven.
Wat -ook ik niet helemaal brandschoon- natuurlijk deed ,en blij was dat ze er van heeft kunnen genieten.
Nu de vraag, was ik te tolerant,en hoe of wat is uw menig (losstaand van een eventueel S.O.A.risico gevaar) .
Laatst gewijzigd door oud geleerd op ma 04 februari 2008, 11:46, 3 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 februari 2008, 3:25

En wat is je punt?

Dat ik misschien verkeerd geinformeerd ben dat je onder gewone microscopen geen duidelijke spermazoiden kunt zien?

Vind het fijn voor je dat je het zo mooi vindt :) En dat klaarblijkelijk wilt delen :) Mijn vraag is nu, als Randstadtenaarse; is it true, zijn de carnavalse (katholieke, toch?) feesten echt zo promiscue?

Ik bedoel; is het normaal; wordt vreemdgaan ed inderdaad zo normaal gevonden omdat het 'carnaval' zou zijn (dit is niet het eerste verhaaltje dat ik lees over carnaval). Of is het een fabeltje, die onwijze zuiperige seksuele losbandigheid?

LAY ME OUT (;))

oprecht, Jess (eentje van de zuid-hollandse noordelingen.. die geen carnaval kent )

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 03 februari 2008, 8:38

hier vir een brabantse en carnavalvierster in hart en nieren


er zal natuurlijk wel gerommelt worden (waar niet)

maar ik denk niet dat je daar de carnaval de schuld moet geven. in al mn carnavalsvier jaren (en dat zijn er al heeeeeel veel) heb ik nog nooit meegemaakt dat er iemand de carnaval als excuus gebruikt om het er ff van te nemen.


ik snap ook niet waar die verhalen vandaan komen

vir is juist heel monogaam met carnaval :D



tja oud geleerd,misschien wilde ze gewoon vreemd gaan die vrouw van jou.

zou ik teminste wel doen,sjezus je zou zo'n vent hebben die als ze een beetje meer vocht produceert hij meteen dat gaat onderzoeken onder de microscoop pfffffff


8)



vir maakt zich op voor 2 dagen carnaval ALAAAAAAAAAAAAF
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Re: Carnaval breekt weer los.

Berichtdoor Kitty » zo 03 februari 2008, 10:54

.....echt kwaad kon het niet omdat ze gesteriliseerd is.
Ik wist niet dat gesteriliseerd zijn ook bescherming biedt tegen SOA's....

:shock: :shock: :shock:
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 03 februari 2008, 10:58

Ik vind het zo bij zo raar dat als je vrouw nat is je het gelijk onder een microscoop legt.

Trouwens, long time no see Oud geleerd

oud geleerd
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 22 oktober 2007, 15:09
Locatie: geband

Berichtdoor oud geleerd » zo 03 februari 2008, 15:09

maar ik denk niet dat je daar de carnaval de schuld moet geven. in al mn carnavalsvier jaren (en dat zijn er al heeeeeel veel) heb ik nog nooit meegemaakt dat er iemand de carnaval als excuus gebruikt om het er ff van te nemen.
ik snap ook niet waar die verhalen vandaan komen
Is het je nooit opgevallen dat 9 maanden na februari = oktober veel mensen jarig zijn ?
Kijk maar eens op verschillende verjaardagskalenders.
Je vindt het wel vreemd dat ikdoor een microscoop kijk maar niet vreemd dat ik spermacellen zie.
Dus jij zou je niets afvragen als je man thuiskomt met grote opgedroogde spermavlekken op zijn gulp?
Laatst gewijzigd door oud geleerd op zo 03 februari 2008, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 03 februari 2008, 15:13

Hmm... dat zal het verklaren :P wij vieren geen Carnaval, we zijn allemaal in juli / augustus jarig. Alleen mijn nichtje in februari... sorry, oud geleerd, bij ons staan er veel zomer kindjes op de kalender...

groetjes
draakje
On the end of the rainbow, there will you find it.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 februari 2008, 15:48

Maar, O.G., heb je ook al kunnen controleren op SOA's, daar onder de microscoop?

oud geleerd
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 22 oktober 2007, 15:09
Locatie: geband

Berichtdoor oud geleerd » zo 03 februari 2008, 18:09

Nee weinig kans als na 3 jaar nog nergens last van hebt S.O.A. is een verhaal op zich.
Laatst gewijzigd door oud geleerd op ma 04 februari 2008, 2:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » zo 03 februari 2008, 18:12

Jesusmina....geef die man boerenkiel en een biertje in zijn handen en mieter hem de polonaise in...... :? :? :? Pfffffffffffff

Alaaaaaaaf!
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » zo 03 februari 2008, 18:12

ach ja, en de eventuele druiper neem je dan maar op de koop toe.

Moet je doen!

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » zo 03 februari 2008, 19:23

Spelfje, wind je niet over die gek. Je had al kunnen weten dat iemand die gewoon is zijn vrouw bij thuiskomst eerst te onderwerpen aan een geinig experimentje met zijn scheikundedoos, niet al te serieus genomen hoeft te worden. Met de eerdere bijdragen van deze meneer ernaast - komisch als ze niet zo verdomde langdradig waren - heb je een helder beeld van zijn geestesgesteldheid.

Geen reactie blijft de enig juiste reactie, zei de zoveelste respondent :D
Amor vincit omnia

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 03 februari 2008, 20:47

Spelfje, wind je niet over die gek. Je had al kunnen weten dat iemand die gewoon is zijn vrouw bij thuiskomst eerst te onderwerpen aan een geinig experimentje met zijn scheikundedoos, niet al te serieus genomen hoeft te worden. Met de eerdere bijdragen van deze meneer ernaast - komisch als ze niet zo verdomde langdradig waren - heb je een helder beeld van zijn geestesgesteldheid.

Geen reactie blijft de enig juiste reactie, zei de zoveelste respondent :D
Hear Hear :!: :arrow:

oud geleerd
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 22 oktober 2007, 15:09
Locatie: geband

Berichtdoor oud geleerd » zo 03 februari 2008, 20:47

Vreemde buitenstaanders schijnen geestelijk er meer last van te hebben dan ik zelf heb.
Laatst gewijzigd door oud geleerd op ma 04 februari 2008, 2:26, 3 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 03 februari 2008, 20:49

Voor iemand die zulke grote woorden gebruikt, typ je uiterst belabberd Nederlands, OG.
Hadden ze in jouw tijd nog geen spelling, grammatica en dictee? :roll:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 31 gasten