De huisvriend

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 07 januari 2008, 23:35

Ik heb mijn zegje gezegd en de mensen die het hadden moeten lezen hebben t vast wel gelezen... voor de rest.. never mind .. ik heb het zeker mis... what ever
Laatst gewijzigd door Savanne op di 08 januari 2008, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 07 januari 2008, 23:43

Sjonge Savanne. Je loopt hier toch ook al langer mee? Dan ken je de postings van TW en zijn meningen enzo toch ook?
Er is al zo vaak op een grovere manier op hem gereageerd en hij is hier nog steeds hoor.
Om nu dit soort postings (de mijne dus) mede oorzaak zouden kunnen zijn van zelfmoord......

Shazzz-die toch hoopt dat haar broer het om andere redenen gedaan heeft.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » di 08 januari 2008, 10:49

Ach, ik ben dergelijke reacties al gewoon. Net of er geen paren met huisvriend zijn. Een mannetje, een vrouwtje, getrouwd op 20, die jarenlange met elkaar sexen en daar komt geen sleur op.... Hoe komt het dan dat ik gedurende jaren de occasionele fantasie was van vele paren. De extra man die een paar keer langskwam voor trio. Of dat er ook hier paren zijn geweest voor een trio.... Het beeld van "mijn vrouw" is een beeld naar de buitenwereld. Trouwens, je kan niemand bezitten. Ik vind dat woordje "mijn vrouw" nogal hebberig. Je kan overeenkomen van (een leven) samen te leven. Je zou eens moeten weten hoe goed en hoe slecht het er in sommige relaties aan toe gaat. Maar daar heb ik me nooit mee gemoeid.
TW spreekt behoorlijk Spaans. Op een keer kwam ie bij een paar aan waarvan mevrouw de Spaanse vlam in haar had. Muziek Spaans, interieur idem .... en toen we in het Spaans begonnen, werd haar partner kwaad. Ie wou zijn vrouw controleren, maar daar ie ons niet verstond. Zij wou uit de band, dat ik haar meenam naar clubs, eens ging eten. Hij wou dat ze een erotische fantasie beleefde.... Zit daar eens tussen. Na een paar keer nooit meer wat van gehoord.
En wat die benzinevergoeding betreft: de prijs van benzine is niet gedaald, integendeel. Als het voor een eenmalige fantasie of wip is, dan vraag ik die wel. Komt er een driehoeks of andere soort verhouding van, dan niet.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 08 januari 2008, 10:58

Ik heb mijn zegje gezegd en de mensen die het hadden moeten lezen hebben t vast wel gelezen... voor de rest.. never mind .. ik heb het zeker mis... what ever
Laatst gewijzigd door Savanne op di 08 januari 2008, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » di 08 januari 2008, 11:11

Lieve Savje, relax my dear :kiss:
Het lijkt me allemaal niet zo ernstig bedoeld en TW kan wel een stootje verdragen, zoals ie zelf ook aangeeft. Maar 't is lief, dat je 't voor hem opneemt.
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 08 januari 2008, 11:16

Ik heb mijn zegje gezegd en de mensen die het hadden moeten lezen hebben t vast wel gelezen... voor de rest.. never mind .. ik heb het zeker mis... what ever
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 januari 2008, 11:21

Wel een beetje flauw om jouw postings te editten. Nu slaat mijn reactie op jou helemaal nergens op.

Ennieweejs, TW geeft zelf al aan dat ie wel wat gewend is, dus .........
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 08 januari 2008, 11:31

Het gaat me niet specifiek om TW.. en trouwens het staat je vrij om je post ook te editten....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 januari 2008, 11:33

In dit topic gaat het om TW dus daarom reageer ik. En editten? Neuh, doe ik doorgaans niet aan. Alleen tiepfauten edit ik.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » di 08 januari 2008, 15:56

shaz, sav, moet dit nou?
*zucht*
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Mirthe

Re: De huisvriend

Berichtdoor Mirthe » di 08 januari 2008, 18:48

Gedurende een viertal jaar ben ik bij een paar "huisvriend" geweest. Ik kwam elke zaterdag aan huis en "bediende" mevrouw, terwijl mijnheer (voyeur) toekeek. Mevrouw was een geile vrouw, die er pap van lustte.
Met mevrouw was ik goede vriend. Tussen hun dagelijkse problemen en hun verhouding kwam ik niet tussen.
Verstandig van je.
Spijtig genoeg donderde mevrouw van de trap en hield daar een ruggewervelverschot aan over zodat sex een pijnlijke zaak werd. De huisvriendverhouding doofde langzaam uit...
Erg pijnlijk voor haar, voor haar man en jammer voor je, zo te horen. Is ze inmiddels genezen?
Ik zoek al jaren een nieuw paar. Dat is zeer moeilijk te vinden? Bij verschillende paren 1 of twee keer "langsgeweest", maar nooit is het meer tot dergelijke verhouding gekomen.Was dit paar een uitzondering
Ja, gezien jouw ervaringen lijkt me dat van wel. Anders had je immers allang een nieuwe verhouding. JE koopt het niet ff in de winkel!
of denken jullie dat bij vele paren de wens "er een man bij te nemen" leeft?
bij veel paren weet ik niet, maar er zijn er ongetwijfeld meer dan genoeg. Er wordt toch druk gedate geswinged e.d.
Of zijn er hier paren die al een huisvriend hebben?
Van anderen weet ik het niet. Mirtheman en ik zijn in de slaapkamer en op plaatsen met soortgelijke functie fysiek altijd met z'n tweetjes.
Daar zal het bij blijven ook, omdat mirtheman dodelijk precies is met 'zijn vrouwtje', met zichzelf en met zijn huwelijk.

TW, ik wens je succes met je zoektocht.
Wie weet, vind je een vrouw voor jou alleen? Dat lijkt me toch net iets toffer.



mirthe

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » di 08 januari 2008, 20:40

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het idee speelt wel in m'n fantasie. Het idee van een huisvriend te hebben, bedoel ik dan (maar laat ik dan eerst beginnen met een vast partner.... :lol: 8) ).

Het idee ook om met 2 mannen samen te wonen tart m'n fantasie...en ik denk niet dat ik de enige vrouw ben die zoiets wel zou zien zitten. Alleen ja....het is allemaal niet zo algemeen aanvaard.

Zoveel mensen hebben minnaars, minnaressen en one-night stands in het geniep....Ik hoop nog steeds iemand te vinden voor wie het allemaal niet in het geheim moet...maar voor wie veel bespreekbaar is.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 09 januari 2008, 11:18

Het idee ook om met 2 mannen samen te wonen tart m'n fantasie...en ik denk niet dat ik de enige vrouw ben die zoiets wel zou zien zitten.

:shock: Ik vind leven met ééntje al een hele uitdaging! Pffff

Zeg maar nee dan krijg je er twee? :wink:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Johan65
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 02 januari 2008, 16:22
Locatie: Utrecht, ondernemer

Berichtdoor Johan65 » wo 09 januari 2008, 13:48

Gezien het aantal scheidingen is het inderdaad moeilijk om met 1-tje (m/v) samen te wonen. Misschien is twee wel de oplossing :lol:
In mijn geval dan wel twee dames graag :mrgreen:

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » wo 09 januari 2008, 13:55

Gezien het aantal scheidingen is het inderdaad moeilijk om met 1-tje (m/v) samen te wonen. Misschien is twee wel de oplossing :lol:
In mijn geval dan wel twee dames graag :mrgreen:
Ik denk dat niet veel vrouwen staan te springen om een huisvriendin ;)
bow down before the one you serve.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten