Lekker mals buikje.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » wo 12 december 2007, 0:05

Goede les opzich, nu het nog in praktijk weten te draaien ;)
On the end of the rainbow, there will you find it.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 12 december 2007, 0:18

Ja hoor Clover :P mag het een onsje meer zijn? XD

En ik vind het soms wel eens leuk om naast een dikkere vrouw te staan :P Sorry, maar ik voel me dan echt dun! :D
Draak, uiteraard, we gaan gewoon compenseren. Of dat nou wat onsjes meer of minder zijn.....

SF, een waar iets. Maar de vraag is, accepteer je jezelf ook met een onsje/kilootje meer of minder.
Dat heeft idd te maken met of je je lekker in je vel voelt zitten.

En...ook, het uitstralen van levenslust, kracht, vermogen om te relativeren, humor, het bounce-back idee, ik laat me niet kisten wat er ook op mijn pad komt/gebeurt. En dan bedoel ik niet het arrogante-ik sta-of voel-me-verheven-boven-anderen-gedrag wat bij sommigen gepaard kan gaan.
Zoals die waterreclame, 'het zuivere water' idee.

Persoonlijk denk ik, als je je top voelt, met het onsje meer of minder, straalt zich dat vanzelf uit, hoef je niet over te praten danwel expliciet te laten merken.

Daisy31
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 30 december 2007, 12:27
Contacteer:

Berichtdoor Daisy31 » zo 30 december 2007, 15:39

:lol: Ik heb ook een "mals buikje', maar ben er trots op, omdat mijn man er zo gek op is :oops:

groetjes Daisy

Becs
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 16:39
Locatie: area Nijmegen

Berichtdoor Becs » ma 31 december 2007, 0:00

Ik ben ook erg blij met dat liedje van Mika - "Big girl, you are beautiful"

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » wo 07 mei 2008, 12:25

Maar goed dat ik even heb doorgebladerd! (ik wilde al een nieuw topic openen ;))

Wat vinden jullie mannen dan van het typische 'ik ben zwanger geweest lijf'? (het typische buikje, striemen, hangende borsten?)

Ik vond het erg moeilijk om bij mijn nieuwe minnaar me écht bloot te geven, terwijl ik wel zelfverzekerd ben. Ik weet wat ik in huis heb en wat ik daar mee kan doen ;) Maar bij het gevoel van zijn handen over mijn buik stokte toch even mijn adem. En nee, niet van opwinding :(

En ik weet zeker dat het aan de leeftijd ligt!!!
Mijn vorige minnaar was 10 jaar ouder, die had nergens problemen mee. Maar tussen hem en mijn nieuwe een fling gehad met iemand die 3 jaar jonger is (22 jaar) en die vond het maar niks.. Een fling van niets :(

Maar goed 4 mannen vind ik nog geen 'objectief' beeld geven :D

Alvast bedankt!

Kuss

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 07 mei 2008, 13:24

Oei maar Just, zo typisch vind ik dat helemaal niet. Juist niet op jongere leeftijd...

tenminste, ik heb vriendinnen die erna redelijk snel terug naar het oude lijffie sprongen. Welliswaar met veel lichaamsbeweging, maartoch.

Misschien een dooddoener, I know, maar als je er echt heel erg mee zit: het is geen onoverkomelijk feit dat je voorgoed een buikje houdt..

Ensja, die striemen, ik ben geen man, maar ik vind dat zelf niet lelijk, zelfs wel iets moois hebben.. :)

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » do 08 mei 2008, 22:08

In mijn omgeving helaas wel... En ik ben erfelijk belast :(

Ik heb uren in de sportschool gezwoegd... ppffff ben er eigenlijk nog steeds mee bezig ;)

Maar... ik maak vooruitgang, minaar zei vanmorgen dat ie liever mij had dan zo'n dunne den waarbij ie bang was om haar te breken... Dat doet dan toch weer goed. En idd hij vond de landkaart op mijn buik mooi, haha! Hij vond het geweldig dat ik daarin 2 prachtige kinderen heb laten groeien!

Oef.... *slik*

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » do 08 mei 2008, 22:59

Het klopt, sommigen hebben na een zwangerschap wat meer tekenen van een mals buikje met bijbehorende striemen. Ik ben er ook zo een. Met dat overgebleven losse vel ben ik minder blij, evenmin als met de striemen, die bij mij eruit zien als de buitenkant van een warmwaterkruik als ik enigszins gebogen zit. En ik heb al vaak genoeg gehoord, ja oke, je hebt er ook iets moois voor terug gekregen en je ziet er niets van. Nee, logisch denk ik dan, kleding doet een hoop. Dat wil alleen niet zeggen dat ik het zo nu en dan gewoonweg ontsierend vind.

Gelukkig (sorry voor diegenen onder ons die juist wat kwijt willen raken) ben ik wat aangekomen, waardoor het kruik-idee ook wat ingevuld wordt. Of zou dat de leeftijd zijn :twisted:

En JustMySelf, dat is toch best lief om te horen :D
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » vr 09 mei 2008, 11:44

Hahaha, ja het kruikeffect :P ik had r nog geen naampje voor :D

Enne.. kleding maakt idd veel goed... vooral de nieuwe mode met die tuniekjes e.d.

Maarre... ik w8 nog steeds geduldig op de reactie van de mannen :D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 09 mei 2008, 13:54

Ja, sorry dat ik het misschien wat cru heb geschreven. Het is niet voor iedereen even gemakkelijk weer terug te 'veren' naar oude staat, I know (en weet dat ik ook niet de beste genen heb ervoor).

Het was meer een reactie op het 'typische'. Ik merk gewoon wel eens dat er te snel vanuit gegaan wordt (ook door vrouwen zelf) dat je na een zwangerschap uitgerangeerd bent :? En laten we eerlijk zijn, dat is 9 op de 10 keer niet waar.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » vr 09 mei 2008, 14:56

Ja, sorry dat ik het misschien wat cru heb geschreven. Het is niet voor iedereen even gemakkelijk weer terug te 'veren' naar oude staat, I know (en weet dat ik ook niet de beste genen heb ervoor).

Het was meer een reactie op het 'typische'. Ik merk gewoon wel eens dat er te snel vanuit gegaan wordt (ook door vrouwen zelf) dat je na een zwangerschap uitgerangeerd bent :? En laten we eerlijk zijn, dat is 9 op de 10 keer niet waar.
Jes,

Ben je mal, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Dat geldt voor mij in die zin niet. Ik weeg nu bijv. stukken minder dan net voor mijn zwangerschap. Oke, dat had ook zo zijn redenen....

Wel met je eens wat je zegt dat het niet in alle gevallen makkelijk is om terug te 'veren' naar je lijf daarvoor.
Het is ook meer, dat naarmate je ouder wordt, de zwaartekracht mee gaat tellen, ongeacht of je nu een zwangerschap hebt meegemaakt of niet.
Tenzij je inderdaad erfelijk bepaald bent. Dat heeft ook weer zo zijn invloeden.

Voor de rest vind ik mijn lijf prima, ben er tevreden mee en ja, dat het aankomen zich nu wat meer laat zien rond mijn middel, ach....broekriem op de vreethaak denk ik dan :twisted:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 09 mei 2008, 15:09

:)

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » vr 09 mei 2008, 16:50

Ja, sorry dat ik het misschien wat cru heb geschreven. Het is niet voor iedereen even gemakkelijk weer terug te 'veren' naar oude staat, I know (en weet dat ik ook niet de beste genen heb ervoor).

Het was meer een reactie op het 'typische'. Ik merk gewoon wel eens dat er te snel vanuit gegaan wordt (ook door vrouwen zelf) dat je na een zwangerschap uitgerangeerd bent :? En laten we eerlijk zijn, dat is 9 op de 10 keer niet waar.
Oh nee hoor... geen verontschuldigingen :D

Ik voel me niet uitgerangeerd, integendeel zelfs... maar het gevoel om me 'bloot' te geven, dat blijft me niet lekker zitten! Maar dat is een gevoel en zal ermee moeten leren leven!

Dikke kus!

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » vr 09 mei 2008, 17:18

:)

Off topic: zie je Jes, JM en ik hebben hetzelfde idee blijkbaar. Gereageerd in redelijk korte periode en onafhankelijk van elkaar. :lol:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 09 mei 2008, 17:39

Ik ben ook driftig aan de lijn. Waarom? Omdat ik een zwaar ongezond gewicht had. M'n lichaam vond het niet leuk meer.
Dat is wel de hoofdreden dat ik lijn.
Bijkomstig is het wel zo dat ik me lekkerder in m'n vel voel als ik lichter ben.

Máár... als ik op gewicht ben dan ben ik absoluut nog niet van de magerste, maar daar voel ik me lekker bij!
Ik weet dat m'n eigen man het absoluut niet mooi vind bij een vrouw als ze broodmager is. (dan heeft hij geluk met mij, whawhawha)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten