Gplek-spuiten zonder klaarkomen?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Gplek-spuiten zonder klaarkomen?

Berichtdoor Suzy Q » vr 10 november 2006, 11:43

Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje, want ben in de war over het volgende:

Tijdens een recente zeer opwindende vrijpartij was ik "opeens" kletsnat, en dan bedoel ik echt dat spuiten zoals beschreven hier bij "na te lezen" over Gplek.
Maar: ik kwam helemaal niet klaar! Dat weet ik 100% zeker (ben al duizenden keren in mijn leven klaargekomen, hoewel nog nooit vaginaal). Echt, dat moest nog gebeuren..

Nu is mijn vraag: hoe kan dit dan???? Wat was dit? Herkent iemand dit? Het was echt een behoorlijke lading, die niet genegeerd kon worden, ik zat helemaal onder (kleren).. en zeker geen urine..
Nu dacht hij dat ik klaarkwam (en dat was nog niet de bedoeling), maar het was zeker niet zo!

Alvast dank voor evt reactie en herkenning..
Groetjes Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 10 november 2006, 16:18

Herkenbaar. Eerst het vocht... en dan (bij mij althans) heel snel daarna het orgasme. Het zijn dus twee dingen, die bij mij vaak combineren maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn. En ook bij mij niet altijd :lol:

Rainbow
Berichten: 27
Lid geworden op: di 17 oktober 2006, 21:24

Berichtdoor Rainbow » vr 10 november 2006, 17:28

Herkenbaar... De eerste keer dat het hier gebeurde was per ongeluk.. Voelde er helemaal niets van, vond er ook niets aan... Maar dat is in de loop van de tijd wel veranderd.. Kwestie van nog meer loslaten en veeeel oefenen ;)

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » vr 10 november 2006, 19:19

Dank voor jullie snelle reacties!
Ik snapte er echt niks van.. Ik had ook helemaal niet het gevoel dat ik ging klaarkomen zelfs nog maar (maar ik ken deze vorm natuurlijk nog niet), ook al was ik superopgewonden..

Hm, beetje dooroefenen dus.. :wink:
Zelf zou ik dit niet voor elkaar krijgen, denk ik. Is te danken aan een lover die weet wat ie doet, kennelijk..
Nieuw voor mij te weten dat ik dat heb (nooit te oud om te leren :)

Groetjes Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

Berichtdoor Kat68 » za 11 november 2006, 17:53

Herkenbaar!

Als bij mij de G-spot wordt gestimuleerd, dan begin ik ook te spuiten en heb een orgasme. Maar het is een heel ander soort orgasme wanneer ik clittoraal word bevredigd.
En toevallig pas geleden, werd mijn G-spot gestimuleerd(met de vingers)en spoot niet meteen, en kwam ook niet klaar. Toen gingen we neuken, en toen begon ik opeens te spuiten tijdens het neuken, maar ik had geen orgasme.
Was een rare gewaarwording voor mij.

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » za 11 november 2006, 23:40

Thanks, dames!

Kat, ja, dat is raar hoor.. Blij dat jullie dit herkennen..Ik weet zeker dat ik niet klaarkwam, ook niet op een andere manier dan gewend.

Nog een vraagje: ruikt het ook anders dan "normaal" geil? Normaal ruikt het naar niks bij mij, neutraal, ik vond dit toch wel anders..?
Of is dat een rare vraag? Voor mij is dit raar, nieuw..

Fijn weekend iedereen, dank jullie want ik kan hier wat mee alvast!
Groetjes Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » za 11 november 2006, 23:44

Enne, Rainbow, dit was ook "per ongeluk", tenminste voor mij. Hij wist kennelijk wel watie deed.. maar ik voelde er verder niks van inderdaad. Afgezien van gewoon lekker, heerlijk..

ZOu dit betekenen dat ik in de toekomst dit ook mag beleven? Ik hoop het.. Ik moet zeggen dat ik momenteel meer zin heb in vaginaal dan clitoraal, terwijl altijd omgekeerd was.. Ik "voelde nooit zo veel van binnen", dacht ik, zeker niet bij neuken alleen.. dit was nu dan ook met de hand..ervaren persoon, dat is duidelijk (ben jaren met dezelfde geweest en daar had ik dit niet mee).
Groetjes, Suzy Q

sanneke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 16:20
Locatie: regio den bosch

gplek-spuiten zonder klaarkomen

Berichtdoor sanneke » za 18 november 2006, 17:53

Hoi,ik herken dit ook. Mijn eerste keer spuiten is nog maar een paar weken geleden.
Als mijn man niet tegen mij had gezegd "je spuit, het lukt!",dan had ik het niet geweten :lol:
Maar goed,ik weet nu in iedergeval dat ik het kan :wink: Ik hoop alleen wel,dat ik het "speciale gevoel" van het spuiten nog wel ga krijgen. Kwestie van goed oefenen,lees ik hier op het forum :P

Jij ook succes, Sanneke.

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » za 18 november 2006, 19:54

Hahaha, "het lukt", wat fijn dat hij zo blij was, Sanneke..

Ik denk dat als je het eenmaal ervaren hebt het steeds makkelijker wordt.
Maar jij merkte het niet zo?
Kwam jij wel klaar daarbij? want dit kan dus ook vlak ervoor, kennelijk..
(balen dat we gestopt zijn dan.. misschien volgende keer)?

Maar hebben jullie daardoor ook ander vochtverlies gedurende de week erna? Ik vind het anders ruiken dan anders..

Fijn weekend allemaal, :wink:
Groetjes, Suzy Q

sanneke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 16:20
Locatie: regio den bosch

gplek-spuiten zonder klaarkomen

Berichtdoor sanneke » ma 27 november 2006, 16:31

Hoihoi,Ik herken nu het gevoel als ik ga spuiten. Kan me daarop dan ook concentreren. Ik wordt inderdaad eerst heel erg nat,dan begint het
'plasgevoel"Ik probeer dan om alle spieren in mijn kutje te ontspannen.
'De eerste keer kwam ik eerst klaar en begon toen te spuiten, de twee keer kwam ik helemaal niet niet, maar was het spuiten veel heftiger! Ik voelde ook dat er een flinke straal vocht uitspoot.
De rest van de dag bleef alles ook nogal vochtig van binnen,om het zo maar te zeggen. Het ruikt inderdaad naar niks,echt geurloos dus.
Ik merk alleen nog niets van een "ander soort "orgasme waar sommige het over hebben.Maar daar zal ik nog niet ervaren genoeg voor zijn :lol:
Kom net kijken :wink:
Groetjes Sanneke.

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 27 november 2006, 20:51

Fijn Sanneke!

Nu je het herkent en meegemaakt hebt zal het vanzelf vaker gebeuren, denk ik! En verder ontwikkelen.. soort oefening baart kunst!

Ik had trouwens idd een bacterietje (geen geslachtsziekte goddank), krijg ik kuurtje voor van 4 dagen.. schijnt heel normale te zijn..dat zal die geur dan wel veroorzaakt hebben. Blij dat ik daar toch ff achteraangegaan ben, bij mij is ook geurloos vocht op het moment zelf (maar de week daarna was dus anders)..

En helaas is het bij mij nog gebleven bij veel vocht en niet klaarkomen op die manier, dus geniet ervan!
Groetjes, Suzy Q

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 12 december 2007, 17:42

:nvt
Laatst gewijzigd door Sfinxs op zo 18 mei 2008, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis1959
Berichten: 66
Lid geworden op: do 06 september 2007, 11:17
Locatie: Rijswijk

heerlijk

Berichtdoor Dennis1959 » wo 12 december 2007, 18:08

rook heerlijk naar sfinxs naar honning zo heerlijk
verbaast nee dat niet, gelukkig ja dat wel
een beleving van ongelovige aard
gelukkig ja wij beiden

sfinxs straalt heb het zelf gezien
iedereen lacht naar haar

en dat allemaal vanwegen een nat bed

heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leven is waardevol danks zij Sfinxs

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » wo 12 december 2007, 18:37

Wat fijn voor jullie! Tja, voortaan een badlaken onder je.. want nu het eenmaal gebeurd is is mijn ervaring althans dat het steeds makkelijker gebeurt.. ik nu (jaartje later) met nieuwe minnaar opnieuw. Ik had al gewaarschuwd hiervoor (veel te klein handdoekje) en deze vindt het ook heel bijzonder.. zijn hele bank drijfnat dus..

Dat spuiten zelf is heel duidelijk, maar toch kom ik niet klaar daarbij, tenminste niet zoals ik ken.. en mag van mij eindeloos doorgaan juist.. Ik ben dan wel in hoge staat van opwinding.
HEt vocht is geurloos, maar waterig, het glijdt niet. En eenmaal geconcentreerd op dat innerlijke gebeuren vind ik het moeilijk om nog clitoraal klaar te komen.. het glijdt niet en ik sla dan liever over en blijf liever geconcentreerd op binnen..
:roll:
Groetjes, Suzy Q

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 12 december 2007, 18:47

Dat spuiten zelf is heel duidelijk, maar toch kom ik niet klaar daarbij, tenminste niet zoals ik ken..
Het spuiten opzich zou je als klaarkomen kunnen zien..
althans dat is mijn ervaring...
mijn ervaring leert dat het totaal anders is dan vaginaal klaarkomen..
gewoon heerlijk anders :)

miss B, droomt even weg 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten