Verliefd of geil?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

puk
Berichten: 2
Lid geworden op: za 08 december 2007, 13:09

Verliefd of geil?

Berichtdoor puk » za 08 december 2007, 13:36

Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld op dit forum maar hier komt ie.
Hoe weet je of een man meer voor je voelt dan alleen maar geilheid?

Ik werk sinds een jaar bij een klein bedrijf. Mijn baas is een lekker ding. Sinds ik bij hem werk is de sexuele spanning tussen ons steeds meer opgelopen. We maken over en weer geile toespelingen en zitten af en toe aan elkaar. Ik zie aan hem dat hij me heel graag wil. Maar hij is al 15 jaar getrouwd. Nu hebben we laatst sex gehad en daar was hij helemaal van slag van. Hij vond het fantastisch, heerlijk, nog nooit zo lekker geneukt.
Voor mij is het meer dan alleen maar geilheid. Ik ben van top tot teen verliefd. Hoe weet ik of het bij hem alleen om de sex gaat of dat hij het zelfde voor mij voelt, als ik voor hem. Hoe zit dat bij mannen of bij getrouwde mannen?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 08 december 2007, 14:15

Dit is een klassieker.
Ik neem aan dat je baas ook behoorlijk ouder is dan jij.
Huwelijk in een slaap gesukkeld, midlifecrisis, lekkere en leuke werkneemster met wie hij zich weer jong voelt.
Het is niet alleen geilheid denk ik, het is meer vluchten uit de werkelijkheid.
Dus zal hij het nog een tijdje voortzetten
Helaas voor jou kiezen 9 van de 10 toch voor het gezin thuis als ze weer back to earth zijn (of omdat hun vrouw 50% partner is van de zaak) en daarmee wordt de werksfeer tussen jou en je baas verziekt en welhaast onmogelijk.

Rotzooien met een getrouwde werkgever is iets wat je eigenlijk beter niet kunt doen, dat loopt meestal vervelend af.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » za 08 december 2007, 14:41

Dat onderschrijf ik helemaal. Welgemeende raad: probeer die verliefdheid kwijt te raken, die zit een redelijk oordeel en dus een verstandige beslissing in de weg. Best moeilijk, maar als je hiermee doorgaat wordt je leven nog veeeel moeilijker.

Als het zo'n lekkere vent is en hij blijft ontevreden met zijn huwelijk, ruilt hij je straks in voor een vergelijkbaar modelletje, gewoon om die eens te proberen.
Amor vincit omnia

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » za 08 december 2007, 15:18

Lees eens in de Kroonjuwelen in 'De vondst op het strand'.
Daar heeft Millie juist vandaag de situatie waar jij in zit heel plastisch beschreven.

Ik vrees dat jij het hardst het nakijken hebt: geen vuile sokken om te wassen, en toch straks de vuile was hebben.

Sex met je werkgever lijkt me sowieso sneaky.


Mirthe

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » za 08 december 2007, 15:23

Ik ben het met Jippie en FM eens. Dit kan je beter niet doen. Als je toch door gaat omdat het nu eenmaal zo ongelooflijk lekker is, weet wel dat het nooit serieus zal worden. Jullie hebben lekkere seks en meer is het niet.

Of je nu moet gokken op een wel héél klein kans dat hij jou (ééndag) misschien toch zal kiezen...tja, moet je zelf weten.

Wat vinden jouw collega's hier van? Ook nog een héél klein kans dat ze niets in de gaten hebben! :wink:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 08 december 2007, 17:13

absoluuut sex zonder vuile sokken wassen :mrgreen:

niet meer en niet minder,
oww en ga er echt maar vanuit dat hij dit meer heeft gedaan, onder het mom van je bent de eerste
, en oeei pas op dat je je vingers niet brand hij is per slot van rekening je werkgever.

sfinxs

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » za 08 december 2007, 17:20

Heb je het hem al eens gewoon gevraagd?

Ik lees hier veel 'negatieve' commentaren, en ja, het zou allemaal best kunnen... maar het kàn ook gewoon 'echt' zijn.

Soms overstijgen cliché's zichzelf :D



Sneaky, absoluut, maar het kan het risico waard zijn.

Zet die roze bril eens af en kijk 'vanuit je buik'...neenee... iets hoger :wink:

Hoe weet ik of het bij hem alleen om de sex gaat of dat hij het zelfde voor mij voelt, als ik voor hem.
Uiteindelijk zijn jullie de enige personen die het antwoord weten :D
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 08 december 2007, 17:30

kan het niet echt negatief noemen maar wel erg realistisch benaderd Venuss de postings tot nu toe

en idd zij en puk kunnen daarop alleen het antwoord weten.

i`m out of here

sfinxs

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 08 december 2007, 17:57

Soms overstijgen cliché's zichzelf :D
Ik weet niet of het een cliché is. Deze riekt bij mij naar gladde praatjes en vals sentiment.
Nu hebben we laatst sex gehad en daar was hij helemaal van slag van. Hij vond het fantastisch, heerlijk, nog nooit zo lekker geneukt.
Vrouwen weten beter wat ze willen en zijn resoluter en doortastender in relaties.
Kerels durven vaak de verantwoording niet te nemen, bekijken het daarom op korte termijn en als puntje bij paaltje komt verschuilen ze zich achter de rok van hun vrouw. En dan ben jij het kwade wijf die alles veroorzaakt heeft.
Scheiden of een relatie beëindigen gebeurt nooit netjes, er komt dus nog een vervelende staart achter aan. Een vent met met ballen kent zijn verantwoording en kan een beslissing nemen. Dat kun je dus van hem eisen, en anders kun je er van uit gaan dat je slechts wordt je gebruikt..
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » za 08 december 2007, 18:19

Maar 'eisen' werkt ook vaak averechts... en sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat de 'realistische visie' verkeerd is, enkel dat ze ook niet per definitie juist hoeft te zijn.

Daarenboven is niet altijd alles zwart of wit, grijs kent vele schakeringen :wink:

Ik blijf erbij dat alleen Puk uiteindelijk het antwoord kan weten, for better or for worse :roll:

Enkel een kwestie van kijken waar het te zien is :D
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » za 08 december 2007, 18:29

Done of not done, dat laat ik in het midden. Zoiets kan gebeuren...

Maar, of hij ook verliefd is of je gewoon gebruikt voor sex? Gewoon aan hem vragen, en je hebt je antwoord. Rechtoe, rechtaan. Zo simpel, niet?

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 08 december 2007, 18:35

simpel precies!

neem aan dat ze het niet voor niets op she zet, dus ze twijfelt om het hem recht toe recht aan te vragen

en uhhe puk, heb jij hem gelijk gemeld van ik wil sex en en meer dan dat zit er niet in

recht toe recht aan

sfinxs
Laatst gewijzigd door Sfinxs op za 08 december 2007, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 08 december 2007, 18:36

Done of not done, dat laat ik in het midden. Zoiets kan gebeuren...

Maar, of hij ook verliefd is of je gewoon gebruikt voor sex? Gewoon aan hem vragen, en je hebt je antwoord. Rechtoe, rechtaan. Zo simpel, niet?

My words exactly. :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 08 december 2007, 19:07

Maar 'eisen' werkt ook vaak averechts... en sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.
Je weet toch wel of je verliefd bent en er voor gaat of dat gewoon voor je plezier neukt?

Dat het even tijd nodig heeft om samen verder te gaan is wel duidelijk.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » za 08 december 2007, 19:12

Maar 'eisen' werkt ook vaak averechts... en sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.
Je weet toch wel of je verliefd bent en er voor gaat of gewoon voor je plezier neukt?
Als je het zo scherp stelt, dan weet je dat ja :roll:

Maar...
Daarenboven is niet altijd alles zwart of wit, grijs kent vele schakeringen
En dan is het niet alijd zo duidelijk.


Goed, ik ben naief :roll:
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 46 gasten