* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 30 november 2007, 2:27

biljarten of poolen vind ik ook goed. ik ben alleen altijd zo bang van dat biljartlaken :? dat ik mn keu er door steek. maar goed, begin jij maar, kies de kleur...enneh wat aanwijzigingen kan ik wel gebruiken.
en een biertje ja.

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » vr 30 november 2007, 2:36

Ach, bang?
Hoeveel ballen ik er al niet overheen gestoten heb.
Goddank ging ik nog nooit door het laken.
Oké, we gaan poolen (helemaal niet poulen dus).
Ik pak die driehoek en leg alle ballen er mooi doorelkaar gehusseld in. Opdat de kleuren zich mooi verdelen.

Weet je eigenlijk wel hoe dit moet?
Die driehoek moet dus verwijderd worden.
Da's 1.
Opdat de balletjes lekker losjes kunnen bewegen en niet ingekaderd worden door zoiets als een driehoek.
Dan is het maar de vraag; wie begint?
Hebben we al getosst?
Kop of munt?
Panta rhei.

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » vr 30 november 2007, 2:37

Hè getver; ik zei groenen
Panta rhei.

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » vr 30 november 2007, 2:42

Hoi...Hoi..wat een dag...neem nog een koelle pils voor het slapen gaan..

Ben moe van al dat gedans hier..

maar ook van dat geren door dit doolhof van mededelingen, en anderre onzin.

Wat is dit een lekker biertje....bibiij.....zorrie voor de boer. :wink:

Maar toch weer veel geleerd...had die ouwe van mij toch gelijk...en dan tebedenken dat die ouwe nooit geen computer hed gekend...

trusten...allemaal..en tot vandaag, graaf.
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 30 november 2007, 2:47

graaf gaat slapen merk ik, goedenacht Graaf.

ehm, sehnsucht, jij mag beginnen. tossen is ook zo wat. schiet ze goed weg die ballen. de regels ken ik van langer geleden, dus het is goed dat je me opfrist.
toooink, pats daar gaan de ballen. bepaal je kleur nu maar.

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » vr 30 november 2007, 8:04

Zo de laatste gast is nu ook richting echtelijke sponde vertrokken. Gezien haar toestand denk ik niet dat er nog een gepassioneerd liefdesleven gaat volgen zo vroeg in de morgen. 8) Kom Liesbeth, de dames en heren hebben hun vertier gehad. Ga jij nu ook maar richting je koele lakens om daar te genieten van de dagrust in stilte.Spoel onder de douche de transpiratiegeuren eraf Afbeelding , want het was weer druk en gezellig in de tent hier. KLinkt bij jou ook nog steeds het geklik van de biljartballen in je hoofd? Gelukkig raakten Hadewich en Sehnsucht in hoger sferen, zodat met het toenemen van het missen van de ballen de stemming steeg en zij beide het Duet uit de Parelvissers aanhieven. Ook Digigraaf heeft nog geprobeerd daar derde stem in te zingen.

Ik zal de bezem vaardig hanteren en het overgebleven vaatwerk met de hand wel doen. Straks ga ik ook nog even strijken als de wasdroger klaar is. Afbeelding Als alles weer spic en span is dan moet er nog maar even een speculaasgeur Afbeelding worden aangebracht voor de vroege koffieleuten.

Rust allen uit, slaap de slaap des gerusten. De kroegbaas mm en mp slooft zich uit.

Annne, toe aan zijn espresso doble

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » vr 30 november 2007, 18:48

Koffie en speculaas?

IK IK IK IK !!!

eindelijk weer eens iets dat 'net Frysk' is.

precies wat ik nodig heb.


Mirthe, Friesland uit, in Sinterklaas :shock: ....eh, Sinterklaas in... nouja - op z'n minst in verwarring

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » vr 30 november 2007, 23:12

Liever in verwarring dan in verwachting, dat is mijn motto!
Nou ja in verwachting...ik zit hier eigenlijk op iemand te wachten.
En het is niet sinterklaas, dat kan ik je wel vertellen. Ook al doet ze zich zo gulgevig voorkomen...het is me d'r eentje. ik moet haar echt even aanpakken, met al die dreigementen, en onderhuidse steken. Onderduiken en dan je vanuit de diepte zomaar een stoot met die snavel geven. Met haar grappige kuifje. Wat zeg ik, het zijn er twee! Het lijken wel twee horentjes. Of dubbel gepuntmutst. Zoals die poezen waar ze zo gek op is.
Wist je trouwens dat ze bij de poelier de kop van een konijn eraan laten zitten zodat de mensen zeker weten dat ze niet met een kat vandoen hebben?
En wist je dat katten blikjes krijgen waar zogenaamd konijn in zit?
Of zit ik de boel topictechnisch nu weer te vervuilen?

Nou ja, what ever. Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen, maar ...
zet Rachmaninov maar eens op. Gewoon, voor de gein.
Lieieieieiesbeth?
Panta rhei.

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » zo 02 december 2007, 2:27

Goed. Die komt dus niet. Gelijk heeft ze. :shock:
Kan ik via het moppertopic, via woordassociatie, woordkoppelen, spelletje truth, whatever, even langs brood voor het worstcasescenario, via uithuilhoekje, linea recta naar het verschoppelingendingetje? Of moet ik eerst linksom? of rechtsaf?
Liesbeth? 'Hoe?' 'D'r in?'
'Nee, dank je, ik ga eruit. OOOh! Sorry! ja, jij ook; Weltrusten!"
Panta rhei.

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » zo 02 december 2007, 2:38

Ja, ik zie het al de kroeg is weer leeg.

Zou er nog ergens een pot port staan :?:

Ja warempel, zit ook nog wat in, hebbes is voor mij . :twisted:

Sluurrp...best nog tedrinken. :oops:

Ga nog even ergens anders kijken en dan naar bed.

IK denk dat ze allemaal moe zijn van sinterklaas vieren. :twisted:
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » zo 02 december 2007, 2:41

niet zo voorbarig Sehnsucht. ik weet niet wie je verwacht, maar ik kan ook wel wat muziek opzetten. Rachmaninov speelt Rachmaninov. Ooit opgenomen van een oude kraakplaat. Niemand anders kan Rachmaninov zo spelen, de meeste mensen hebben ook niet zulke grote handen.
Wat ben je aan het mopperen ? Zullen we weer poolen?
Ah, het grappig kuifje, nou dringt het door. Je zit op Fuutje te wachten.
ja, schenk maar in Liesbeth, graag, dank je :)

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » zo 02 december 2007, 22:41

Stormachtig is het buiten. De gehele dag stormen de depressies in grauwe opeenvolging over de kroeg Afbeelding . Het hemelwater slaat meedogenloos tegen de ruiten. Eerlijk gezegd vind ik dat wel plezierig. Het geeft iets knus. De handdoeken om de natgeregende bezoekers te drogen liggen warm et zijn en de blokken op het haardvuur zijn aangetsoken. Het haardvuur knappert en draagt weer bij aan de intensiteit van Rachmaninov. Nu ik hier zo alleen de voorbereidingen tref, heb ik deze keer het 23e pianoconcert van Mozart opgezet, gespeeld door Mitsuko Uchida. Het draagt bij aan de knusheid.


Vanavond geen nootjes, maar stukken chocoladeletter en pepernoten. In deze tijd gaat dat er wel in. Afbeelding

Hebben jullie al gestemd welk boek het beste buitenlandse boek moet worden? Kijk op www.hetbesteboek.nl en stem!!

Ik heb het wel gedaan en leun nu achteruit met mijn Hoegaarden en wacht op de dingen die komen gaan.

Annne, kroegbaar i.m.t.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 02 december 2007, 23:05

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » zo 02 december 2007, 23:18

Wees welkom Nympf. Het is wel weer genoeg geweest voor vandaag vind je niet? Kom schuif aan en laat me je een witte Sauvignon uit Nieuw Zeeland schenken. Mij bevalt deze drank wel, vol van smaak en met een prettige nadronk.
Waar zullen wij het over hebben? Iets luchtigs neem ik aan. Laten wij het mut van pepernoten in een relatie aan de orde stellen. Een boeiend onderwerp waar veel over te zeggen valt en toch geen zwaar onderwerp.

Proost, blij dat je er bent

Annne, kroegbaas i.m.t

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 02 december 2007, 23:24

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten