Maatinfo en testers gevraagd voor nieuw type hold-up kousen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Count to ten, and count again...

Berichtdoor Searcher » do 30 augustus 2007, 6:06

Ik kan me je nieuwsgierigheid voorstellen. Ik zal daarom op deze plek iets meer vertellen over het wel en wee van dit project, ter Leeringh ende Vermaack. Ik ben sinds vorig jaar zelfstandige en dit is het tweede zakelijk project wat vorm begint te krijgen. Het eerste bedrijf wat ik heb opgericht loopt goed, dus tijd voor een nieuw potje op het vuur (inmiddels staan trouwens ook potjes nummer drie en vier op te warmen).


Een oude directeur van mij zei altijd: "Het maakt niet uit of je kop en schotels verkoopt of BH's". Dus ik dacht dit voorjaar: "Ach, waarom niet?", maak van je hobby je werk...

Toen ik begin mei met dit project begon had ik toch wel ingeschat nu verder te zijn qua vorderingen: zonder een gezonde dosis overdreven optimisme red je het immers niet als kleine zelfstandige. Maar de najaarsverkoop meepakken, dat wordt nu toch wel enigszins twijfelachtig :roll: .

De kousen worden in Oost-Europa gemaakt en het lijkt af en toe of ze daar nog steeds heel productiegericht bezig zijn, i.p.v. goed luisteren en handelen naar wat de klant (i.c. dit persoontje) graag wil.

Zo vraag ik vanaf dag één al om niet-voorgevormde kousen, en zelfs in de huidige 3e serie zijn ze wel voorgevormd. Nu is de boord op dit moment de grootste zorg, dus evenwel kan ik ze gebruiken om te testen, maar het geeft aan dat het heel lastig is. Waar het steeds fout gaat kan ik moeilijk beoordelen.


Al met al trage vorderingen dus, en monsters die steeds net niet geheel voldoen aan de specificaties. Resultaat: weer gauw een maand verder tot er een nieuwe serie in Nederland is. De importeur waar ik contact mee heb is, (in Nederland althans) als enige vooruitstrevend genoeg om tijd en energie in dit project te willen stoppen. Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat de bedrijven in nederland die zich hiermee bezig houden op minder dan één hand te tellen zijn. Dit gegeven bepaalt wel dat ik enigszins tot dit bedrijf veroordeeld ben.

Het zou allemaal wel wat vlotter mogen gaan, maar wellicht waren mijn verwachtingen gewoon wat te optimistisch. Ik heb wel het idee dat het uiteindelijk goed gaat komen, mede dankzij de waardevolle feedback van het testteam (slijm, slijm :wink: )


greetz weer,
searcher

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » vr 16 november 2007, 18:42

Eindelijk na 51(!) dagen antwoord gekregen van de importeur dat de nieuwe samples onderweg gaan vanaf de fabriek...

:D

searcher

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » vr 16 november 2007, 20:15

Oeh ik zat net aan je te denken. ff pmen :lol:

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » vr 16 november 2007, 21:41


De wat steviger dames is denk ik JUIST een groep die mijn product zal gaan waarderen vermoed ik, dus graag.

Mijn vrouw is zelf volslank (zoals dat dan mooi heet) en heeft al heel wat afgevloekt bij de holdups zoals die nu algemeen te koop zijn; te kort, blijven niet zitten, kleefband geeft irritatie, binnenkanten van de dijen (het blote stukje) gaan tegen elkaar irriteren bij iets warmer weer...

Searcher
Even een stukje genomen uit één van de eerste paginas. Dit is dus ook waar ik op zit te wachten. Zelfophoudende panty voor grote maten!! Want de Xl-maten die ze verkopen, zijn echt niet groot genoeg. Ik ben dan ook nog eens 1m80, dus te kort zijn ze zowiezo. Ze glijden bij het stappen dus constant naar beneden. En inderdaad, binnenkanten van de dijen gaan serieus irriteren bij warm weer.

De dag dat een zelfophoudende panty op de markt komt die ik kan dragen zonder ongemak...dan sla ik m'n voorraad direct in! ;-)

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » vr 16 november 2007, 21:58

Ja ik dus ook!
Afbeelding

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » za 17 november 2007, 1:25

ik ben ook erg benieuwd naar je product Searcher. ik draag vaak pantys en kousen en vaak zitten ze nergens naar. Ik ben best lang (180+) en slank (of mager, net hoe je het noemt)......als je daar ook wat op kan verzinnen :)

PingWim
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 28 mei 2004, 22:42
Locatie: UHR
Contacteer:

Re: [s]lan[g|k]

Berichtdoor PingWim » za 17 november 2007, 10:03

@off-topic

.. korter worden zal lastig zijn .. maar dikker worden moet wel lukken toch ?

Nee nee .. niets aan doen .. lang&slank is mooi !! (al zeg ik het zelf)

@on-topic
What's a world without Wimmen ? Afbeelding

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 01 december 2007, 9:03

De samples zijn inmiddels gearriveerd. Ik heb ze even bekeken, maarre....
:? :roll: :evil:

Nog steeds niet he-le-maal wat ik bedacht had.


De testers hebben een pb, nieuwe testers nog steeds welkom!


searcher

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 02 januari 2008, 17:03

edit
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 18 april 2010, 14:05

Wilde eigenlijk een nieuw topic starten over Hold-up kousen, maar kan mijn vraag misschien ook wel hier in dit topic kwijt!

Ik draag graag Hold-Up kousen...
Loop tegen het probleem aan, dat de meeste kousen na 1 of meerdere keren dragen niet meer zo goed willen plakken of dat de kanten rand om gaat rollen.

Ben nog steeds een beetje zoekende naar de ideale kousen...
Had goede ervaringen met een bepaald merk, maar die kan ik niet meer kopen... en ben door mijn voorraad heen :( !

Ben 1.77 cm, broekmaat 40, maar heb wel een redelijk stevig onderstel... :wink: :?

Wie heeft er suggesties voor mij over goede merken en waar die te koop zijn????

Ben natuurlijk ook heel nieuwsgierig hoe het met Searchers produkt staat en of het ondertussen ook op de markt gekomen is....
Laatst gewijzigd door jenda65 op zo 18 april 2010, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 18 april 2010, 14:12

dr was iets met afwasmiddel en die randjes om ze weer plakkend te krijgen

en ik heb goede ervaringen met oroblue
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 18 april 2010, 14:15

En waar zijn die Oroblue te koop Savanne???
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 18 april 2010, 14:20

De betere kousen zaken en v&d had ze ook altijd wel...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 18 april 2010, 15:23

De tip was goedkope haarspray (ik geloof van Jessebel), dan kun je de bruikbaarheid nog wat rekken.


Het kousenproject staat op een laag pitje. De reden is dat per maat/kleurcombinatie minimaal 750 paar geproduceerd worden. Zelfs als ik in slechts één kleur zou starten zou ik voor een volledige matenrange 4500 paar moeten laten maken.

De samples tot nu toe waren ook nog niet naar behoren en dat is toch een eerste vereiste bij een dergelijke investering. Misschien pak ik het project binnenkort weer op.

Searcher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Ferocia
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 15:19
Locatie: Overijssel

Berichtdoor Ferocia » wo 28 april 2010, 22:58

Mijn truc om hold-ups goed te laten zitten: keer de siliconenrand voor het aantrekken binnenstebuiten en hou hem onder de kraan. Nat aantrekken, droogt vlug en blijft de hele dag zitten.
Heb lief - leef!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten