Masturberen in bijzijn van je partner

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

om de originel vraagte beantwoorden

Berichtdoor gurley » ma 09 juli 2007, 17:45

liever niet ! (maar als het zo uitkomt waarom niet) :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 10 juli 2007, 11:12

@eL04

Ik wil verder niet details treden, maar er is echt wel een verschil tussen een man die geil kijkt als hij bijna klaar komt en een man die echt verschrikkelijk kijkt als hij bijna klaarkomt!!!!!!!

Geef mij maar die eerste, dat werkt tenminste nog meer erotische warmte op!!!! ;)

Kiana
Als de man die verschrikkelijk kijkt terwijl hij klaarkomt, de man is waar ik zielsveel van hou en heerlijk mee vrij, dan kijkt ie niet verschrikkelijk :wink:
hooguit een beetje raar :mrgreen:
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » di 10 juli 2007, 11:44


Als de man die verschrikkelijk kijkt terwijl hij klaarkomt, de man is waar ik zielsveel van hou en heerlijk mee vrij, dan kijkt ie niet verschrikkelijk :wink:
hooguit een beetje raar :mrgreen:
Nou... Ik heb wel eens moeite moeten doen om niet in de lach te schieten over het tafereel dat zich op het zwetende gezicht boven mij afspeelde. En inderdaad el04, gelukkig maakt liefde blind en dat komt het genot absoluut ten goede!

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » di 10 juli 2007, 11:50

ach het kan erger ik schaterlach hem midden in dat gezicht uit (hij kan er tegen) :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » di 10 juli 2007, 15:42

@eL04,

Het is inderdaad niet mijn vriend!! Dat scheelt ook wel een beetje!
Maar het is een paar waar we mee swingen en op het punt dat hij en ik super geil waren, gaf hij zo'n rare blik, dat ik er even van schrok.

(Dat was dus dat verschrikkelijke gezicht!!!!)

Kiana

Johan
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 13:15

Berichtdoor Johan » wo 03 oktober 2007, 15:27

Bij ons heeft het moet "groeien". Is eigenlijk gekomen toen ik bij haar onder de douche wilde stappen. Ze stond zich zelf heerlijk te verwennen en dat had als gevolg dat ik stond te kijken en een stijve kreeg. Wat ik toen en nu nog steeds geil vond is, dat ze mij zag staan en gewoon doorging, ze kon eigelijk niet meer stoppen. Heb toen maar mee gedaan. Doen dit nu best wel vaak en de sex is eigenlijk nog intiemer en beter geworden.
Je moet wel over een soort schaamte heen stappen en het durven. Daarna is er geen weg meer terug....

sanneke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 16:20
Locatie: regio den bosch

Berichtdoor sanneke » wo 03 oktober 2007, 17:07

Mijn man vindt het super geil als ik mezelf verwen,terwijl hij toekijkt.
Maar het rare is,toen het onlangs ter sprake kwam dat ik mijn nieuwe tarzan (alleen) vast had getest,was hij "not amused' :x
En toen heb ik maar gelijk "opgebiecht"dat ik al jaren masturbeer,ook als hij niet thuis is.
Daar stond hij dus ook van te kijken :shock: .
Dus ik moest even uitleggen,dat als ik mezelf verwen,als hij erbij is,dat ik dat toch op een of andere manier heb moeten leren :wink:
Toen viel blijkbaar ineens het kwartje,haha!
brabantse nachten zijn lang!

Audrey
Berichten: 3
Lid geworden op: di 06 november 2007, 10:59

Berichtdoor Audrey » di 06 november 2007, 11:17

Mijn vriend heeft ook weleens een pleziertje met zichzelf. Ik vind het heel erg opwindend om te kijken en heb hem dat ook gezegd, hij doet daar alleen verder niets mee. Sterker nog, hij houd het geheim en doet alsof hij het nooit doet.

Ik heb hem nu 3x "betrapt" en hij schrikt dan. Maar hij doet het in de douche en ik heb hem gezegd dat als hij het graag wil doen ik dat helemaal niet erg vind (juist geil) maar als hij liever niet wil dat ik hem betrap hij beter de deur op slot kan doen...

Gisteren gebeurde het dus weer, ik kon het eigenlijk al ruiken zegmaar... Ik deed de douche open en daar stond meneer weer, maar zodra hij mij ziet schrikt hij en stopt ermee...

De eerste keer ben ik dus maar weggegaan omdat hij het deed met behulp van een boekje... Het was nog geen 5 minuten nadat hij mij "afwees" en dat vind ik dan wel weer jammer. Hij gooide het erop dat hij het wel vaker deed zodat hij de 2e keer langer kan maar daar trap ik dus niet echt in want hij had al aangegeven geen zin te hebben.

Gisteren ben ik gewoon bij hem in de douche gaan staan maar toen kwam er geen reactie... Zal wel te erg geschrokken zijn denk ik...

Ik vertelde ik hem later die avond (nogmaals want dat weet hij allang) dat ik het ook doe (misschien nog wel meer dan hij maar ik ben iets discreter denk ik) ,alleen ik maak er dus geen geheim van zoals hij die zegt dat hij het nooit doet. Dat ik het echt niet erg vind. Maar wel tegen mij zeggen dat hij moe is en dan onder de douche wel met zichzelf... Is het vreemd dat ik er jaloers van word? Ik vind het echt heel opwindend maar hij sluit me gewoon buiten. Dan slaat mijn opwinding toch wel om naar jaloezie, maar na gisteren weet ik het gewoon echt niet te plaatsen.

De sex tussen ons is heel erg goed, ik kan me helemaal laten gaan en we voelen elkaar perfect aan. Ik denk ook niet dat hij iets tekort komt. Hij lijkt met zijn "sessies" alleen verlegen ofzo...

Wat moet ik hiermee? Wat eigenlijk de kern is van het hele vehaal, hoe stel ik hem gerust zodat hij wat minder verlegen word...

Audrey
Berichten: 3
Lid geworden op: di 06 november 2007, 10:59

Berichtdoor Audrey » di 06 november 2007, 11:20

Wel 1 dingetje, hij staat onder aardig wat stress. Ik denk ook weleens dat hij het doet omdat hij geen energie heeft voor meer dan hemzelf. Dat hij me niet teleur wil stellen ofzo... Hij heeft geen erectiestoornissen en is ook zeker geen erin eruit geliefde...

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » di 06 november 2007, 12:11

Wat moet ik hiermee? Wat eigenlijk de kern is van het hele vehaal, hoe stel ik hem gerust zodat hij wat minder verlegen word...
je zou eens tijdens een vrijpartij samen kunnen masturberen :) en gun m een beetje ruimte en tijd ('jalouzie' is mss begrijpelijk, maar weinig constructief)

Audrey
Berichten: 3
Lid geworden op: di 06 november 2007, 10:59

Berichtdoor Audrey » di 06 november 2007, 15:58

Misschien moet ik dat eens proberen, hij is echt zo'n mannenman, ontzettend knappe vent (zie je nog maar zelden in het wild) maar hij durft niet echt over sex te praten. Hij is er ontzettend goed in (heb wat vergelijkingsmateriaal) maar zo ontzettend verlegen...

En ik zeg hem ook liever niet dat het me jaloers maakt, dan voelt hij zich misschien alleen meer gedwongen...

Maar dat samen masturberen kan ik natuurlijk eens proberen, bedankt voor de tip... Zal wel een kwestie van tijd zijn...

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » di 06 november 2007, 22:09

Mijn vrouw en ik deden het wel eens als we erg veel zin hadden, maar zij ongesteld was of als ze de pil vergeten was en we een maand voorzichtig moesten. Gewoo ook een leuke variatie, zou ik zeggen.

Ik kan me voorstellen dat er ook solo sessies zijn; misschien bang om de ander de indruk te geven tekort gedaan te worden. Misschien om dat je een fantasie hebt over iets of iemand dat of die je niet vindt thuishoren in je relatie, waar je niet goed raad mee weet maar wel sexuele energie voor hebt opgebouwd??? Maar meestal lijkt me dat het soms de ander niet uitkomt en je de ander met je geilheid niet wil lastigvallen, omdat je weet dat die nu ergens anders mee bezig is (psychisch, fysiek, slaapt, etc.) en je toch ook die energie kwijt wil (stoom afblazen).

Mau

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 07 november 2007, 16:02

Soms snap ik niet helemaal wat het probleem nu is. Iedereen masturbeerd, maar vraag het niet zo links en rechts want dan doen ze het nooit of zelden, dat hebben ze niet nodig wordt er dan beweerd.

Ik kan me zo voorstellen dat er toch gewoon heel veel schaamte heerst in Nl over dit soort dingen. Ik lees hier over betrapt worden in de douche en zo, op het toilet je masturberen en zo, eigenlijk behoorlijk droevig om te lezen.
In een relatie mag en moet je eigenlijk geen geheimen hebben voor elkaar op het gebied van seks. Als hetgoed is geef je elkaar de ruimte, als je soms wil masturberen moet dat gewoon kunnen, dat moet je niet stiekum te hoeven doen maar gewoon van elkaar weten dat je dat wel eens nodig heb. Dan gaat het niet om "geef ik je niet genoeg of zo" Ieder mens heeft wel eens behoefte om alleen te zijn, een fantasie te hebben of welke reden dan ook om te masturberen.

Het eerst wat problemen kan oplossen is PRATEN. Vertel elkaar eerlijk dat je het doet en soms nodig heb. Maak elkaar geen verwijten e.d. want oplossen doen die niets.
Probeer eens in elkaars bijzijn te masturberen, best moeilijk in het begin maar doe het wel. Ik hoorde pas een leuke tip, de een wilde het wel doen in het bijzijn van de ander maar wilde niet dat er gekeken werd. De partner is met het gezicht afgewend gaan liggen en de andere ging masturberen. Het is helemaal goed gekomen maar zo zie je welk een schaamte er kan heersen.

In mijn relatie masturberen we gerust in elkaars bijzijn. Ik kijk ook niet gek op als ik de slaapkamer in kom en mijn vrouw ligt te mastureren, andersom ook niet trouwens. Geef elkaar die vrijheid en je zult zien dat het je dichter bij elkaar brengt. Als je met elkaar, en in elkaars bijzijn durft te masturberen dan heb je pas een intieme relatie. Dit is toch een van de meest intieme dingen die je kunt doen.

Begin met er eerlijk over te praten met elkaar en kijk eens waar en wat het je brengt. Mijn relatie is er bijzonder door geworden.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 07 november 2007, 18:28

niet iedereen masturbeert :shock:
The music is all around us...you only have to listen..

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 08 november 2007, 11:44

niet iedereen masturbeert :shock:
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel zoals je weet.
Ik ga er van uit dat het een percentage van minstens 90% is wat het wel doet, in welke mate dan ook.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten