Masturbatie technieken voor de vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » do 06 september 2007, 20:10


Mijn klaarkomen duurt niet zo lang, een paar minuten
Verschil moet er zijn.... :shock: :oops:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 06 september 2007, 20:12

ik sla dit topic ff over...

savje die eens niet weet wat ze moet zeggen
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 07 september 2007, 1:14


Mijn klaarkomen duurt niet zo lang, een paar minuten
Ergens gelezen, en zelf ervaren dat de gemiddelde tijd van het klaarkomen in de 30- seconden zit :wink: (ik zeg het er maar bij, voor mensen aan zichzelf zouden twijfelen)

Voor mij drukkend draaiend... houding doet er niet zo toe (maar als ik alleen ben; op mijn rug of mijn buik) :)

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 1:16

ik kan het echt niet op mn buik, moet altijd liggend, en in een liggende vorm van de kleermakerszit...heel raar i know...

weet ook dat een vrouw binnen 7 minuten hoort klaar te komen...daarna is het over zo'n beetje...
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » vr 07 september 2007, 8:59

weet ook dat een vrouw binnen 7 minuten hoort klaar te komen...daarna is het over zo'n beetje...
Pardon? :shock: Wat is dat voor Libelle-wijsheid? Er staat toch geen tijd voor dat een vrouw "klaar hoort te komen"?! Ik heb het zelf nog noooooit opgemeten. Laten we het er maar op houden dat ik dan effe de tijd en de wereld om me heen vergeet en gewoon geniet... En of het nu één minuut, 7 minuten of een half uur duurt.......boeien!

Ik weet wel dat ik het kan uitstellen en hoe langer het duurt des te explosiever het orgasme....
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 14:45

tis geen libelle-wijsheid....tis zelfs wetenschappelijke wijsheid! ik zeg ook niet dat ik t vind...alleen dat ik t heb gehoord. tgaat er namelijk om dat een vrouw dan gefrustreerd raakt...tenminste dat zeiden ze.
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 07 september 2007, 15:35

tis geen libelle-wijsheid....tis zelfs wetenschappelijke wijsheid! ik zeg ook niet dat ik t vind...alleen dat ik t heb gehoord. tgaat er namelijk om dat een vrouw dan gefrustreerd raakt...tenminste dat zeiden ze.
er zal heus wel eens onderzocht zijn hoe lang het duurt voordat vrouwen klaarkomen. Dat 7 minuten verhaal geloof ik niet zo, er wordt wel eens vaker wat beweerd en geroepen, en als er dan een onderzoek bij genoemd wordt kan je je nog maar afvragen wat dat is (steekproeven en polls op damessites zie ik niet als wetenschappelijk onderzoek).

verder, voor wie nog eens inspiratie zoekt rond dit onderwerp: www.clitical.com , amerikaanse site over masturbatie voor vrouwen.

Desdemona
Berichten: 25
Lid geworden op: za 25 november 2006, 11:25
Locatie: Brugge(B)

Berichtdoor Desdemona » za 08 september 2007, 13:46

Ik masturbeer eigenlijk behoorlijk vaak, bijna dagelijks. Alleen als ik niet goed in mijn vel zit sla ik eens een week of langer over.

In m'n eentje ook liggend : clitoris tussen twee vingers en tempo opdrijven. Halverwege de trip doet ook mijn tweede hand zijn werk door cirkeltjes te draaien rond de vagina zelf of er gewoon tegen te houden en op het einde glijden de vingers van handje2 naar binnen.
(pff, is idd wel vrij intiem om dat hier te vertellen :lol: :oops: 8) )

Ik masturbeer ook meestal tijdens het sexspel met een partner omdat mannen echt een krak moeten zijn in bed om me klaar te krijgen :oops: Dat gebeurt dus maar af en toe. Meestal zit ik tijdens het neuken dan on top en stimuleer ik mijn clitoris zoals hierboven beschreven. Dit kan ook op z'n hondjes of rechtstaand.

Ik moet wel dringend eens een dildo kopen nu ik weer single ben 8)
Do not go where the path may lead,
go instead where there is no path and leave a trail.

Desdemona
Berichten: 25
Lid geworden op: za 25 november 2006, 11:25
Locatie: Brugge(B)

Berichtdoor Desdemona » za 08 september 2007, 22:24

Ze weten wel wat ik lekker vind hoor, maar ik geraak er meestal net (!) niet. Heb meestal veel stimulatie nodig (clitoraal en vaginaal tegelijk) en ik zeg dat ook, maar dat is ook niet evident/handig om te doen.
Of 't duurt te lang en dan doe ik 't liever zelf :wink:
Af en toe lukt het wel eens hoor en dan is dat altijd kicken natuurlijk :lol:
Do not go where the path may lead,
go instead where there is no path and leave a trail.

Chick
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 18:20

Berichtdoor Chick » zo 09 september 2007, 1:54

Even kijken hoe ik dit ga beschrijven...
Ik moet op mijn buik gaan liggen, beiden handen in vuistvorm op mijn venusheuvel en dan samen met mijn fantasiën (of soms heb ik een laptop bij de hand) en veel druk op de venusheuvel. Ook beweeg ik mijn benen meestal afwisselend van elkaar af en naar elkaar toe (hier staat ook veel spanning op, wat in een enkel geval resulteert in enstige spierkrampen).
Door mijn clitoris direct te stimuleren kan ik tot op heden niet in mijn uppie klaarkomen, maar dit kan ik wel als we tijdens een vrijpartij heftig bezig zijn... ach ja...

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 23 september 2007, 19:29

Ik heb even het topic doorgelezen, maar van die 7 minuten... tja het kan inderdaad, zelfs sneller, maar daar ga ik me niet over uitlaten. Voor vrouwen die moeilijker klaarkomen tijdens het zelfbevredigen, je moet niet te hard je best willen doen. En tussenpauze's willen ook erg helpen om een heviger gevoel te ontwikkelen. Wat velen misschien wel weten is dat wij vrouwen telkens een stapje hoger gaan tot we uiteindelijk klaar komen. Je moet vooral goed luisteren naar wat je lichaam van jouw verlangd. Wissel eens af met snel en langzaam, net zo lang tot je het niet meer houdt en laat je dan eens gaan. Overigens, kan je ook een orgasme ongewild tegen houden, ga het eens bewust doen, dan weet je dat je het kan laten gaan door te ontspannen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten