Wel seks, geen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » do 06 september 2007, 16:22

lustige sex kan op zijn tijd heerlijk zijn ,
waarbij je toch wel leeg kan raken in je hoofd en de dag vol kan aanschouwen als een genot

Dennis1959
Berichten: 66
Lid geworden op: do 06 september 2007, 11:17
Locatie: Rijswijk

Berichtdoor Dennis1959 » do 06 september 2007, 16:43

ervaren dus kan het me niet voostellen een vreemde is net een warme pop voor me zonder enkele waarde
leven is waardevol danks zij Sfinxs

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » do 06 september 2007, 17:07

Prima, maar er zijn dus ook mensen die daar anders over denken/voelen ;)

Susanne
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 04 augustus 2003, 19:12
Locatie: Zuiden des lands

Berichtdoor Susanne » za 08 september 2007, 20:13

Wees duidelijk voordat je aan de sex begint. Dan kan de ander altijd nog beslissen wat ze wil. En blijf er dan ook wel bij. Of praat er anders overnieuw over als je toch meer gaat voelen.
Iemand vertelde mij ooit toen ik vroeg wat tie nu eigenlijk wilde, "lekker vrijen en verder zien we wel". Uiteindelijk op ingegaan en nu blijkt tie toch veel meer te willen dan alleen sex. Tja...

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 07 september 2008, 20:34

Well, bijna een jaar verder... even de rekening opmaken. Heb sindsdien niet stilgezeten haha... Vrijgezel zijn bevalt nog steeds prima, en heb redelijk wat gescharreld. :D

Maarrrr..... alleen via internet dates :(

Ik ben wel een heel stuk zelfverzekerder geworden tijdens het uitgaan, maar dat ene drempeltje, het is best hoog! Ik raak helemaal in de war op het moment suprême: vindt ze mij wel leuk? Is die gast die als een orang oetan zo om haar heen danst niet haar vriendje? (heb niets tegen orang oetans, laat ik dat voorop stellen) Wat is mijn strategie? Wat doe ik als ze een IQ van 12 heeft? En hmmm, haar vriendin is misschien eigenlijk wel net zo leuk. DILLEMA'S en verwarring.

Mijn beste vriend was ooit redelijk zoals ik, maar kan (als hij dronken is) toch wel aardige kunstjes vertonen inmiddels. Hij danst soms achter een totaal onbekend meisje en legt haar hand tegen haar aan. Gaat dan iets verder, en zij staat vrolijk alles toe. En ik, ik kijk mijn ogen uit. :shock: Heb zelf ooit eens zoiets geprobeerd bij een meisje en kreeg toen een handsignaal van 'back off'. Hoewel het allemaal niet ernstig was en ze later nog wel glimlachte naar me op de dansvloer, was ik best geschrokken. Sindsdien ook niet meer gedaan.

Nu durf ik best te stellen dat ik, voor het gemiddelde oog, fysiek aantrekkelijker ben dan mijn vriend en ook beter dans. En uberhaupt dan de gemiddelde discoganger (apologize my arrogance). Dus ik zou zoiets ook moeten kunnen denk ik dan...


Jeetje, wat een lang verhaal. Leidt dat ergens heen? Jawel, naar een nieuwe vraag voor de dames. Hoe reageren jullie als een in jullie ogen aantrekkelijke man op de dansvloer tegen je aan begint te dansen? Hetzij van voren, van achter, of te beginnen met een arm om je zijde. (ik neem aan dat een subtiele start meer kans maakt haha). Zijn er dames die daar uberhaupt niet van gediend zijn? Of pas na een korte chat...?

Ach, ik zie vast veel te veel beren op dansvloer.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » zo 07 september 2008, 20:47

He Fuzz..

Fijn dat afgelopen jaar je goed is bevallen!

Over dat dansen... Ik hou er wel van! Maar ik ben dan ook opener dan gemiddelde vrouw op de dansvloer haha!
Ik ga geregeld naar r&b parties.. en daar dansen de mannen heel snel met een vrouw.. MAAR... zodra een vrouw zegt: no thanks... dan bedanken ze de vrouw vriendelijk en gaan weg... en het is niet direct grinding.. Maar gewoon een arm op de heup ofzo...

En zolang je goed kan dansen :wink:

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 07 september 2008, 20:53

Tnx for the reply...

Nou, ben absoluut niet het opdringerige type zoals je wellicht uit het mijn post al opmaakte. Eerder te voorzichtig. Uit vrees voor een conlfict, o.a. om een meisje lastig te vallen. Ik heb het idee dat dat vooral in mijn hoofd zit en ik het opblaas, maar dat zou ik graag bevestigd zien denk ik, voordat ik aan de slag durf. 8)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 08 september 2008, 0:59

Ik wil een move van een man wel eens toestaan in de kroeg, zeker als ik zie dat het geen opdringerig type is.. Meestal dans ik dan een nummer met zijn arm om me heen .. maar daarna is het dan ook weer klaar...
(nu ben ik ook geen vrijgezel en niet op zoek) dus het toestaan geeft alsnog geen garantie... Wel weet ik uit mijn vrijgezelle periode dat dat soort dingen best kunnen werken mits er eerst oogcontact was ( of het moet echt heel spontaan gaan en losjes.. en daarna moet een gesprek mogelijk zijn.


Liefs sav, die de waarheid ook niet weet maar haar visie weergeeft
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » ma 15 september 2008, 0:06

Dag Fuzz,

Ik ben eveneens vrijgezel en nood aan een goede beurt. Mijn oude minnaar is ondertussen mijn sexmaatje geworden. We hebben geen relatie, maar we komen gewoon 1 keer in de maand samen om eens lekker te neuken. Hij doet volledig wat hij wilt, zonder vragen en ik doe hetzelfde. Ik vind dit enorm leuk omdat je nog steeds de vrijheid hebt om met andere mannen te flirten en te daten. We hebben wel één afspraak gemaakt. We gaan niet zomaar met anderen naar bed. Ik ben zo gelukkig voor het moment en hierdoor wil ik nog lekker lang vrijgezel blijven, want dit bevalt me echt super!

Groetjes
Go for it....but enjoy it

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » di 14 oktober 2008, 13:52

Ik ben het met Savanne eens, er is niks mis mee! Maar het liefst wel eerst al wat oogcontact en in het voorbijlopen een kleine begroeting dat soort dingen, en wat jezelf al zei: subtiel beginnen is beter. Kijk goed hoe ze op je reageert en of ze zich gemakkelijk voelt.

Persoonlijk hou ik er wel van als de man de eerste stappen zet, en met mij heel veel meer vrouwen denk ik :)
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 14 oktober 2008, 15:48

Als je 't niet zo 1,2,3 van nature aanvoelt, dan is 't ook best lastig..
Uberhaupt is lichamelijk contact maken een subtiel spel..

Allereerst oogcontact, een flirt..en meestal ook wel een babbeltje
voordat je een onbekende vrouw aanraakt, lijkt mij.. maar dat blijkt
wel uit 't flirten in hoeverre ze daarvan gediend is of niet.
Zolang je 't fysieke subtiel en onschuldig (relatief dan :wink:) houdt,
is 't ook geen halszaak als ze dat toch niet wilt..dat zijn de risico's
van man zijn..zoals je ziet laten de dames de mannen graag 't actieve
werk doen :P
Je kan nooit genoeg oefenen.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » di 14 oktober 2008, 16:54

zoals je ziet laten de dames de mannen graag 't actieve
werk doen :P

JIJ durft hahaha.... Dit gaat over ZIJN probleem :P Als ik iemand zie zitten... dan hebben ze dat gauw genoeg in de gaten :twisted:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 14 oktober 2008, 19:08

Maar jij JM bent een Limburgsmeisje.. haha :lol:
nee dat is Flauwekul.. :wink:

VanDalen heeft wel een beetje gelijk ik laat me liever verleiden ,
maar ben me er wel van bewust dat ik als vrouw wel een lijntje kan uitgooien en daarna de man het gevoel kan geven dat hij mij verleidt heeft :wink:

Fuzz... fijn te horen dat het goed met je gaat ... :)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » di 14 oktober 2008, 19:23

Maar jij JM bent een Limburgsmeisje.. haha :lol:
nee dat is Flauwekul.. :wink:
Die Limburgse meadjes och wha? :wink:

Het is leuk om verleid te worden... uiteraard! Maar als het me te lang duurt, hihihi

:kiss:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 14 oktober 2008, 19:56

:mrgreen:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten