Wel seks, geen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thirtysomething
Berichten: 36
Lid geworden op: do 05 juli 2007, 16:27
Locatie: Limburg

Berichtdoor thirtysomething » vr 10 augustus 2007, 16:52

Ik kan me ook aansluiten (als dat mag :) ): niks mis met vrijblijvende sex!

Maar ik weet ook dat het lang niet altijd duidelijk te maken is... ook niet als vrouw naar een man toe. Zelfs na maanden 'platonisch' contact, langdurig en veelvoudig openhartig erover gesproken dat het nooit een relatie zal worden... Na één keer sex dan tóch merken dat hij andere verwachtingen heeft. :?

Gelukkig ook iemand gevonden die wel op-één-lijn zit :wink:

Dus, ja, het kan! Maar blijft moeilijk om bespreekbaar te maken en begrip ervoor te krijgen.

Ondeugend meisje
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 10 augustus 2007, 16:38
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Ondeugend meisje » vr 10 augustus 2007, 19:06

[quote
Het werkt niet echt als je je doelstelling kenbaar maakt zodra je je eerste drankje aanbiedt' :lol: (dat krijg je dan gelijk in je gezicht en dat is zonde van het drankje natuurlijk :P ). En het moment dat je bij haar in bed ligt is misschien weer een beetje te laat.

Dus dan moet je het ofwel daartussen ergens het erover hebben... of niet.[/quote]


Beste Fuzz,

er is gelukkig nog een middenweg tussen het drankje en het bed. Misschien als je wat begint te knuffelen of te kussen dat je jouw grenzen kan aanhalen? Ik vind het echt belangrijk dat je zowel eerlijk en duidelijk bent. En je zou er van versteld staan hoeveel vrouwen 'seks zonder relatie' met gemak aanvaarden. :)

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 11 augustus 2007, 15:39

Ik ben ook zo verschrikkelijk naief... veel te veel Hollywood-films gekeken. :lol:

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » ma 13 augustus 2007, 13:51

Misschien als je wat begint te knuffelen of te kussen dat je jouw grenzen kan aanhalen? Ik vind het echt belangrijk dat je zowel eerlijk en duidelijk bent. En je zou er van versteld staan hoeveel vrouwen 'seks zonder relatie' met gemak aanvaarden. :)
Maar doe dat dan wel met de omhaal dat je iemand wél leuk en lekker vindt, maar gewoon even niet op een relatie zit te wachten ofzo. En in mijn ervaring wil het tijdens het flirt-gesprek (voorafgaand aan de actie dus) vaak wel over intiemere onderwerpen gaan, zoals vervlogen relaties, of je snel verliefd wordt of niet (ik noem maar wat), als je het over dat soort onderwerpen hebt, valt een 'ik ben niet op zoek naar een relatie' of 'het vrijgezel zijn bevalt me beter dan ik ooit had gedacht' er vaak wel makkelijk tussendoor te gooien.

Overigens heb ik ook wel de ervaring dat mannen het soms moeilijk kunnen geloven dat je als vrouw niet op zoek bent naar een relatie, ik herinner me een man waarmee ik een paar keer geweldige seks had, en die op een gegeven moment zei: 'Maar ik wíl helemaal geen relatie', terwijl we het daar al uitgebreid over gehad hadden, dat we dat allebei niet wilden. Dat heb ik hem ook nog een keer verteld, maar 't was toch klaar vanuit hem. Rare jongens, die mannen ;)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 13 augustus 2007, 13:58

daarom versieren en flirten wij met mannen :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

KleinePrins
Berichten: 4
Lid geworden op: do 09 augustus 2007, 20:04
Locatie: Breburg

Berichtdoor KleinePrins » wo 15 augustus 2007, 19:37

Hoi,

Allemaal leuk en aardig, maar meiden kunnen jullie misschien wat meer vertellen over de lichaamstaal die jullie meiden gebruiken. Wij mannen willen misschein ook wel alleen maar de lusten en niet de lasten, en dus lekkere en eerlijke sex.
Maakt het van uit of zowel de vrouw als de man gebonden is? En wordt dat door jullie meiden kenbaar gemaakt door een andere (lichaams) taal.

Voor de mannen: vertel jullie ervaring ook eens, zodat ik beslagen ten ijs kan komen.

Kleine Prins
Je kunt iemand anders niet veranderen, dat moet hij/zij zelf willen

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 15 augustus 2007, 21:58

wat is beslagen ten ijs komen bij een vrouw?

gewoon wees duidelijk, en als je een vrouw tegen over je hebt die al gelijk zegt grynzz ik ga geen sokken meer wassen, maar wil jou rug wassen is dat een duidelijke hint, en lichaams taal, is dat te omschrijven geen idee eigenlijk

sfinxs vrouw
die verbaal haar mondje bij haar heeft

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » ma 20 augustus 2007, 12:38

lichaams taal, is dat te omschrijven geen idee eigenlijk
Ik denk dat lichaamstaal wel duidelijk te omschrijven is, de vraag is alleen of het degene die je het omschrijft ook op dezelfde manier en even gedetailleerd opvalt, Daarnaast krijg ik de indruk dat veel mensen heel veel signalen van anderen wel degelijk op pikken, maar dat ze zich daar niet van bewust zijn.

Dat laatste doen terwijl je ondertussen contact met iemand aan het leggen bent is volgens mij nu juist waar het om draait. Zo kun je mooi je gedrag en reacties aanpassen (nee, niet gaan toneel spelen, wel echt blijven!) op datgene wat je van de ander op pikt (dat werkt buiten contact met een mogelijke date ook prima bij verkoopgesprekken :-) ). Dus bijvoorbeeld niet te hard van stapel lopen bij een voorzichtige positieve houding van een ander, of juist bewust geen moeite meer doen bij iemand die zijn of haar rug naar je toe draait en maar half naar achteren over de schouder heen naar je reageert. Mogelijke interese blijkt voor mij vaak meer uit de lichaamstaal dan uit de woorden.
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » ma 20 augustus 2007, 18:27

Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is. Er schijnen ook vrouwen te zijn, die flirten zonder dat zelf echt goed door te hebben. Dan denk je als man, kom ik trek de stoute schoenen en loop je vervolgens een blauwtje.

Gelukkig komt het bij mij nooit zover, ik raak altijd zwaar in paniek voordat het flirten serieus begint te worden.

drbrik
Berichten: 20
Lid geworden op: do 19 april 2007, 14:19
Locatie: Beek (ambtenaar)

Berichtdoor drbrik » vr 31 augustus 2007, 15:40

ach ja bij mij was t andersom ze deed alsof het heel wat werd tussen ons maar t ging om de sex jammer als ik dat van te voren geweten had was t makkelijker geweest!
sex verleer je nooit, maar dat aanleren das een ander verhaal

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 31 augustus 2007, 17:52

Gelukkig komt het bij mij nooit zover, ik raak altijd zwaar in paniek voordat het flirten serieus begint te worden.
Dat klinkt dan eerder alsof jij met een serieuze bindingsangst in de weer bent, en dat is zowat even vervelend als iemand die doodgraag een relatie wil maar de ander niet... Misschien gewoon wat sociale ervaring opdoen en langzaam aan meer contact toelaten.

Ook zeg je ergens iets als 'verliefdheid willen vermijden'.. nou ja, waar je mensen ontmoet, is verliefdheid altijd mogelijk.


Dit wou je allicht niet horen, maar toch... :)

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 31 augustus 2007, 22:15

Ik heb bindingsangst (om meerdere redenen), maar dat is hier niet echt van belang. :D

Vroeger was ik behoorlijk onzeker, als een meisje flirte had ik de neiging om te denken dat ze me in de maling nam. Daardoor ben ik ook behoorlijk een laatbloeier. Nu is er van de onzekerheid weinig over. Ik weet dat ik goed lig in de markt en mede daardoor heb ik het gevoel dat ik iets in te halen heb (klinkt sommigen hier misschien wel bekend). Niet om mijn scorelijst op te krikken, maar omdat het leuk en spannend is.

Maar als ik een vrouw probeer te versieren - puur voor de sex en dus niet omdat ik haar nou zo leuk vind (die suggestie moet je wel wekken, wil je slagen) - dan ben ik niet eerlijk tegenover haar en mezelf. En dat kan ik niet.

En als je dan een oppvervlakkige date weet te bewerkstelligen, dan is er de angst weer dat ze meer zou willen. Helaas kwam ik gisteren toevallig deze topic tegen die dat gevoel weer sterkt. :?

Dennis1959
Berichten: 66
Lid geworden op: do 06 september 2007, 11:17
Locatie: Rijswijk

Berichtdoor Dennis1959 » do 06 september 2007, 13:07

maar sex zonder gevoel is alleen maar lust en geen geestelijke bevrediging
leven is waardevol danks zij Sfinxs

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » do 06 september 2007, 13:57

wat is geestelijk bevredigd zijn of raken ??

sfinxs weer weg hier

Dennis1959
Berichten: 66
Lid geworden op: do 06 september 2007, 11:17
Locatie: Rijswijk

Berichtdoor Dennis1959 » do 06 september 2007, 15:49

geestelijk bevrediging is totaal niet alleen het klaarkomen
sex met een vreemde is dus minder alleen maar lust en wat heb je daaraan
leven is waardevol danks zij Sfinxs


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 20 gasten