vrijen met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 25 december 2006, 21:16

heb dat eigenlijk maar één keer voorgehad dat ik even bij een scene waarbij twee vrouwen zoenden, dacht dat zou ik ook weleens willen, maar het was dan ook heel mooi in beeld gebracht, veel vrouwen fantaseren over zo'n zoen terwijl ze wel hetero zijn en blijven, het idee trok me soms wel aan om me daarna weer af te stoten, daarom denk ik niet dat ik het ooit zou doen, maar zeg nooit nooit ....

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » di 26 december 2006, 21:58

heb dat eigenlijk maar één keer voorgehad dat ik even bij een scene waarbij twee vrouwen zoenden, dacht dat zou ik ook weleens willen, maar het was dan ook heel mooi in beeld gebracht, veel vrouwen fantaseren over zo'n zoen terwijl ze wel hetero zijn en blijven, het idee trok me soms wel aan om me daarna weer af te stoten, daarom denk ik niet dat ik het ooit zou doen, maar zeg nooit nooit ....
Je hoeft jezelf ook niet lesbisch of bi te noemen om gewoon nieuwsgierig te zijn. :wink:
:love: Liefde verandert winter in zomer

snowyblowy

Re: vrijen met een vrouw

Berichtdoor snowyblowy » za 09 juni 2007, 14:11

hoe meer ik er over nadenk,hoe meer ik besef dat ik vreselijk verlang om eens te vrijen met een vrouw. Hoewel ik heel gelukkig ben in mijn hetero-relatie, kijk ik met meer dan gewone aandacht naar vrouwen en zou soms niets liever willen dan ze aan te raken op plaatsen die niet zo vanzelfsprekend zijn als je een gewone vriendin zou knuffelen. Wie heeft ook die drang ? PS Ik kom uit België
Ik heb ook die drang..heb het proberen te onderdrukken maar het blijft me kriebelen, zeg maar...ik kom zelf uit Limburg(nl)
hopelijk komt het nog eens zover.... :D

Quitta
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 15:51
Locatie: Tolbert

Berichtdoor Quitta » zo 10 juni 2007, 16:18

Ga eens met je lief naar een parenclub..... daar kun je leuk vanalles uitproberen :wink:

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 10 juni 2007, 16:45

ooit eens gedaan met mijn vriendin toen ik 12 was (of 13 of 14..weet niet meer) was heel apart...
Maar we fantaseerden terwijl wel over onze wederzijdse vriendjes...dus of het dan telt? :? :wink: 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Chatlover
Berichten: 48
Lid geworden op: do 04 juli 2002, 1:01
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Chatlover » di 31 juli 2007, 16:26

Grin er werd dus toch nog op gereageerd :-)

Bell, je mag mij pmmen ;-) Graag zelfs!
Enne die links ga ik eens op mijn gemak bekijken!

Liefs Chatlover (nog steeds nieuwsgierig)

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

Berichtdoor marainna77 » di 31 juli 2007, 21:00

Heel leuk om al die reactie te lezen! Ik had al tijden zin in een vrouw en had de stoute schoenen aangetrokken. Fantastische ervaring was het! Ik geniet nog vaak na!

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 31 juli 2007, 22:23

Heb het nog nooit gedaan met een vrouw. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn. Wie weet kom ik er nog een keer achter zeg nooit nooit

Sannee
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 01 augustus 2007, 15:36

Berichtdoor Sannee » wo 01 augustus 2007, 16:16

Net zoals Madelief eigenlijk. Heb het gedaan toen ik dingen aan het ontdekken ging ik had het erover met die vriendin toen enzo en toen ging ik eerst mezelf verwennen waar ze bij was en andersom ook maar dat liep al snel uit op elkaar verwennen. Ik vond het met een vrouw/meisje doen heel erg lekker en ik denk dat het in de toekomst nog wel vaker zal gaan gebeuren.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 03 augustus 2007, 0:42

hmmm de ervaringen die ik heb .. vragen wel weer eens om uitbreiding.. maar het blijft moeilijk om gelijkgestemden te treffen...

Hoewel soms kom ik een vrouw tegen waarvan ik merk dat ze ook zou willen .. alleen dan.. tja blijft moeilijk.. zucht
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Chatlover
Berichten: 48
Lid geworden op: do 04 juli 2002, 1:01
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Chatlover » vr 03 augustus 2007, 8:29

Gelijkgestemden ....

Ik heb nog steeds geen PM *grin*

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 03 augustus 2007, 9:38

hmmm de ervaringen die ik heb .. vragen wel weer eens om uitbreiding.. maar het blijft moeilijk om gelijkgestemden te treffen...

Hoewel soms kom ik een vrouw tegen waarvan ik merk dat ze ook zou willen .. alleen dan.. tja blijft moeilijk.. zucht
Hehehe, hoewel ik persoonlijk het liefst nuchter ben tijdens de seks heb ik gemerkt dat -zeker wanneer het gaat om niet verschrikkelijk voor de hand liggende seks (bijvoorbeeld met een andere vrouw)- een paar wijntjes enorm kunnen helpen.

Aaargh, niet zo vreselijk moeilijk in die dingen. 8)

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 03 augustus 2007, 10:28

zonder wijn, met wijn, met een vrouw vrijen,
is gewoon weg heerlijk..

overgelijkgestemden gesproken...

ff geedit de mooiste ervaringen heb ik toch wel met ergg passievolle vrouwen genoten..
sfinxs

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

vrijen met een vrouw

Berichtdoor Elisa » wo 08 augustus 2007, 22:57

dit is ook een fantasie van mij, die hopelijk nog wel eens werkelijkheid wordt....

maar hoe zet je de eerste stap? reacties zijn welkom....

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » do 09 augustus 2007, 1:23

Hoewel met enige terughoudenheid, wil ik graag iets toevoegen aan dit topic. Wellicht dat andere posters er iets aan hebben.

Ik ben meerdere malen (actief en passief) aanwezig geweest in omstandigheden waarbij twee vrouwen met elkaar vreeën. Sommige van die omstandigheden had ik zelf in de hand. Ik vind het nu eenmaal leuk mensen aan elkaar voor te stellen en dat leidt wel eens tot bijzondere momenten. Anderen omstandigheden ontstonden spontaan, door b.v. een onverwachte ontmoeting.

Wat me opviel is dat tussen die vrouwen er vooral een gevoel van verbondenheid was. Weliswaar hadden ze fysieke voorkeuren, maar die bleken van veel minder groot belang dan ze in eerste instantie gedacht hadden. Ze waren open naar elkaar, hadden veel plezier en voelden wederzijds vertrouwen. Vrijen met elkaar was geen doel, het was een gevolg van alle intimiteit die zich daarvoor had ontwikkeld en die ze verder wensten te ervaren.

Er is geen handleiding die beschrijft hoe je zoiets voor elkaar krijgt.
Ken jezelf is een cliché, maar het is wel de beste. Pas als je de signalen van binnenuit herkent, herken je die ook van buitenaf.
Bedenk dat die mevrouw die steeds oogcontact maakt en zo vriendelijk naar je zit te lachen en misschien hetzelfde wil, net zo onzeker is als jij.
Herken je eigen signalen, herken die van een ander en vraag je af "wat kan me gebeuren als ik het gesprek open?" Je zult verrast zijn.

Voor de mannen die meelezen en zich afvragen hoe ik nu passief aanwezig kan zijn in de droom van (bijna) elke man.
Dit is mijn ervaring: Twee vrijende vrouwen is 'Erotische Kunst van een Goddelijke Schoonheid!'
Zorg dat het hen aan niets ontbreekt, neem zelf een goed glas wijn en geniet ervan!
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 34 gasten