ervaringen met definitief ontharen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » ma 09 juli 2007, 12:03

Goed om te lezen dat er meer mensen bezig zijn met de strijd tegen schaamhaar! Ik ben gestopt met de laser behandelingen. Ik heb er ongeveer 16 stuks opzitten. De laser heeft de eerste behandelreeks waarschijnlijk veel te laag gestaan. Het verschilt enorm veel waar exact de laser op gericht wordt wat betreft de gewenste intensiteit ervan. Op de penis of net onder de balzak verbrand de huid gemakkelijk, in de liezen en bilnaad minder snel, terwijl het haar vlak boven de penis flink op zijn donder kan krijgen zonder problemen.

Jammer genoeg ben ik nog altijd niet helemáál haarloos; af en toe scheren blijft noodzakelijk. Het scheelt echter wel heel veel. Op het naaktstrandje waar we af en toe heen gaan zie ik trouwens dat bijna iedereen helemaal kaal is tegenwoordig. Veel mooier vind ik. Toen ik daar zo'n 20 jaar geleden mee begon voelde ik me er (meestal als enige) wel eens een beetje ongemakkelijk bij. Succes allemaal met de flits/laser behandelingen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 19 gasten