Masturberen in bijzijn van je partner

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 12 juni 2007, 8:10

Hier ook regelmatig solosessies terwijl manlief slaapt of zich slapende houdt. Meestal hebben we het er 's ochtends nog even over en dan blijkt hij er gewoon doorheen geslapen te zijn (arme drommel). Het komt ook wel voor dat hij wel wakker was en zich niet goed raad met de situatie wist. Toen ik dat hoorde voelde ik me een beetje in de steek gelaten, maar het heeft me eerder gemotiveerd om het gewoon te doen waar hij bij is dan dat het me ervan weerhoudt. Kennelijk windt het hem niet enorm op 8) .
Ik heb hem zichzelf nooit zien aftrekken en hij zegt dat hij dat ook vrijwel nooit doet. Ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. Eigenlijk wel jammer want ik vind het wel opwindend om te zien. Volgens mij vindt hij het gewoon zonde om niet in mij klaar te komen.... :D
Ik vind het jammer dat ik dit moet lezen Eveline, seks is meer dan in de vrouw klaarkomen. Er is zoveel meer namelijk, jij vind het opwindend hem zich te zien aftrekken. Jammer dat hij daar niet meer mee doet dan. Jij mag graag masturberen in zijn bijzijn, ook daar doet hij/jullie niets mee. Jij vind het leuk lees ik en je voelt je een beetje in de steek gelaten omdat hij zich geen raad weet met de situatie. Het enige wat ik ook hier kan zeggen tegen je; praat er over, het kan je seksleven zo verrijken. Samen masturberen is voor velen nog een taboe maar het is ook iets heel moois. Het betekend dat je je diepste gevoelens met je partner wilt delen, jezelf letter en figuurlijk bloot geeft en iets heel intiems met je partner wil delen.
Zoiets brengt mensen dichter bij elkaar dan wat dan ook.

Cynthia
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Cynthia » wo 13 juni 2007, 10:25

Wij doen het ook vaak en dan komt het vaak omdat hij dan stopt op een bepaald punt en ik verder gevingerd wil worden. Maak het dan zelf af en hij slaat dan de hand aan zich zelf ... Heerlijk
Ben nu ook al een aantal keer eerder wakker geworden dan m'n man, altijd is hij eerder wakker, en zag dat hij een stijve had terwijl hij sliep. Heb me zelf toen even heerlijk verwent en daarna hem maar even wakker gemaakt voor meer.

Dit deden we niet toen we net samenwoonden, dit heeft moeten groeien.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » do 14 juni 2007, 21:35

Soms heb ik zo'n zin dat ik gewoon begin de ene keer komt er een lekkere vrijpartij van de andere keer draait hij zich om en valt in slaap :evil: Ik vind het wel opwindend als hij kijkt en hoe hij geniet als ik klaarkom :lol:

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » vr 15 juni 2007, 23:04

Tja Baldlover, het is nog niet ideaal in mijn relatie, maar wat wel mooi is, is dat we nog wensen en verlangens te vervullen hebben en dat er eenvoudige stappen te nemen zijn die ons dichter bij elkaar kunnen brengen. Dat kan ik alleen maar zeggen omdat ik een heel goede relatie heb en een gelukkig liefdesleven.
We zetten voorzichtig aan steeds nieuwe stappen en dat is heel leuk. Soms verval ik in frustratie over wat er níet is, maar meestal geniet ik van wat er wel is. Door (in dit geval) jouw licht erover te laten schijnen krijg ik weer duidelijker wat mijn verlangens zijn en dat vind ik fijn. Dankjewel dus!

Knip
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 juni 2007, 17:09

Berichtdoor Knip » wo 27 juni 2007, 17:37

Een enkele keer kom ik niet klaar bij mijn vriendin en dan maak ik het zelf met de hand af.
Dit terwijl zij lekker tegen me aanligt en mijn ballen vasthoudt.
Ook intiem, maar was wel ff wennen in het begin.
Groet Knip

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 27 juni 2007, 18:21

Ik ben nog nooit klaargekomen bij een jongen... Simpelweg omdat ze niet weten hoe ik klaar moet komen, met alleen maar kijken en aaien kom je er niet..

Nu ben ik dan 21 en ik merk dat er nog veel jonge meiden als ik nog steeds niet zijn klaargekomen, en sommig wel..

Maar echt waar, ik vind het geweldig dat hier vrouwen zijn die gewoon zichzelf durven te zijn door in het bijzijn te masturberen. Het is iets wat ik absoluut niet durf, niet met de hand in iedergeval wantja ik ben bang voor gekke gezichten of rare acties..
Maar het zou wel veel schelen als ik het ook eens zou doen in een relatie.. Want ze kunnen het nooit leren natuurlijk als ik ze niet kan vertellen hoe ik het graag wil..

ssponsje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 september 2006, 16:59
Locatie: amsterdam

Berichtdoor ssponsje » wo 27 juni 2007, 19:28

Ik masturbeer mezelf ook regelmatig, soms als hij er niet bij is of het niet merkt (onder de douche, na het plassen of inderdaad als hij naast me ligt te slapen) of soms waar hij bij is. Meestal doet hij dan met zichzelf mee (ik liggend en hij op mij zittend of gewoon naast elkaar liggend of zittend). Hij heeft me ook al een paar keer betrapt (er zit geen slot op de badkamerdeur). Dan laat ik hem kijken. Hij heeft gelukkig nog niet ontdekt dat ik het ook soms na het plassen doe (op die deur zit wel een slot) want soms heb ik er gewoon behoefte aan dat het even iets voor mezelf is. Maar de volgende keer wil ik weer graag dat hij kijkt en het met zichzelf doet. Het is mooi en geil om hem te zien spuiten. Daar raak ik altijd extra geil van (en lik ik het op terwijl ik mezelf de laatste zetje tot mijn orgasme geef).
Alles mag, niks moet!

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » wo 27 juni 2007, 22:19

Ik heb er gelukkig geen moeite meer mee om te masturberen in het bijzijn van mijn man. Dat is de eerste 7 jaar wel anders geweest, dus ik ben blij dat ik die schaamte heb kunnen loslaten.
Hij vind het ontzettend mooi om te zien hoe ik met mezelf speel, vaak houdt hij het niet lang vol van zichzelf af te blijven.
Het gebeurt ook niet zelden dat we daarna samen heerlijk sex hebben.

Maar soms heb ik er gewoon even geen zin in dat hij meekijkt, dan wil ik gewoon echt even van mezelf genieten en heb ik ook geen zin in een echte vrijpartij.
En dat zijn dan echt de momenten dat ik blij ben dat ik vaak alleen thuis ben.

Jefta
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 04 december 2006, 21:23

Berichtdoor Jefta » wo 27 juni 2007, 23:49

Masturbatie is bij mij en vrouwlief meestal een deel van het voorspel/naspel. We zijn nu echter een boek aan het lezen over onderandere orgasmes voor de man zonder ejalculatie, multi-orgastisch. Dit is echt trainen en daarvoor mag ik nu wat vaker aan mijzelf, om mezelf zo beter te leren kennen. Mijn lief speelt wel wat vaker. Maar ze heeft dan ook wat meer speelgoed, onderandere de douchekop en een paars monster wat we de 'krokodil' noemen. Maar dit is meestal voor of na de seks. Daarbuiten zul je ons weinig betrappen, of let ik niet genoeg op? ;)
Schaamte voor masturbatie hebben we niet, dat komt omdat we vanaf het begin open zijn geweest, waardoor het doodnormaal is. Wat ik van mijn lief heb geleerd is mijzelf te strelen tijdens masturbatie. In het begin voelde dat wel vreemd. Nu maakt het de 'show' er nog leuker op en ik ontdek beter wat ik fijn vind.

Mijn geilste masturbatie ervaring. Ik heerlijk nuchter en dichtbij. Zij, haar ogen open, haar blik werd steeds verlangender en warmer, de geluidsgolven en het golven van haar lichaam doorstroomden de kamer. Haar ogen open, maar het zieltje erachter was weg. Onbereikbaar. Van genot. :)

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 28 juni 2007, 11:04

Ik masturbeer mezelf ook regelmatig, soms als hij er niet bij is of het niet merkt (onder de douche, na het plassen of inderdaad als hij naast me ligt te slapen) of soms waar hij bij is. Meestal doet hij dan met zichzelf mee (ik liggend en hij op mij zittend of gewoon naast elkaar liggend of zittend). Hij heeft me ook al een paar keer betrapt (er zit geen slot op de badkamerdeur). Dan laat ik hem kijken. Hij heeft gelukkig nog niet ontdekt dat ik het ook soms na het plassen doe (op die deur zit wel een slot) want soms heb ik er gewoon behoefte aan dat het even iets voor mezelf is. Maar de volgende keer wil ik weer graag dat hij kijkt en het met zichzelf doet. Het is mooi en geil om hem te zien spuiten. Daar raak ik altijd extra geil van (en lik ik het op terwijl ik mezelf de laatste zetje tot mijn orgasme geef).
Het is leuk om betrapt te worden vind ik ook, geeft toch een aparte sensatie. Het is zeker leuk om samen te masturberen, ik kan me goed voorstellen dat je af en toe ook alleen wil zijn. Samen is leuk maar soms wil je even met jezelf zijn, dan moet je geen partner hebben die mee kijkt. Even met je eigen gedachten en lust is prive. Dan moeten ze mij of mijn vrouw ook niet storen.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 28 juni 2007, 11:37

Het is iets wat ik absoluut niet durf, niet met de hand in iedergeval wantja ik ben bang voor gekke gezichten of rare acties..
Geloof me Baby, rare acties of gekke gezichten zal je echt niet krijgen. Ik heb alleen ervaren dat ze het opwindend vinden :)

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 28 juni 2007, 11:43

Ik schijn gekke bekken te trekken als ik masturbeer en ik zie het mijn vriend ook doen... ook als we vrijen.
Maar ik let niet daarop... er zijn andere dingen die opwindend zijn en die de aandacht van die rare gezichten afleiden :lol:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 29 juni 2007, 18:16

Geloof me Baby, rare acties of gekke gezichten zal je echt niet krijgen. Ik heb alleen ervaren dat ze het opwindend vinden
hihi ja tis echt een soort schaamte denk ik..
Maar nu heb ik geen vriendje, maar als ik dalijk geen single meer ben wil ik toch wat serieuzer hiermee omgaan en echt duidelijk maken van nou klaarkomen? Dat doe ik zo..

funhopper
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 15:31
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor funhopper » zo 01 juli 2007, 21:16

Al sinds jaar en dag vormt masturberen een van de variaties bij onze seksuele activiteiten. Samen op het bed en elkaar bekijken. Ik vind het heerlijk om haar te zien klaarkomen en zij vind het opwindend om mij te zien trekken en spuiten. We hebben daar geen hulpmiddelen anders dan onze handen en vingers bij nodig.
Gr. Henk
een dag zonder seks is een verloren dag

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » di 03 juli 2007, 22:00

@eL04

Ik wil verder niet details treden, maar er is echt wel een verschil tussen een man die geil kijkt als hij bijna klaar komt en een man die echt verschrikkelijk kijkt als hij bijna klaarkomt!!!!!!!

Geef mij maar die eerste, dat werkt tenminste nog meer erotische warmte op!!!! ;)

Kiana


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten