Vrouwloos

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » ma 18 augustus 2003, 20:31

tja uitvinderke
ben je als meisje een beetje verlegen en terughoudend dan ben je een seut
weet je van wanten dan komt "slet" meer in de buurt
tis altijd wat!

Satine,
ex-seutje :oops:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » ma 18 augustus 2003, 20:37

Ja, maar 1 constante is er altijd : mannen willen sex en het maakt voor velen niet echt uit met wie ! :wink:

Kan van vrouwen helaas niet echt gezegd worden :(

groetjes,
uitvinderke
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » ma 18 augustus 2003, 20:41

mwaaahh wel heel kort door de bocht uitvinderke

neem een ding van mij aan, om eens in johancruyftaal te spreken: elk voordeel heeft zijn nadeel

als je stelt dat mannen eigenlijk altijd wel seks willen zoals jij zegt, hoe moet je dan bijvoorbeeld als vrouw weten of iemand echt wat voor je voelt of of het alleen om je lijf te doen is om maar eens cru te zijn, ben je lustobject of geeft iemand oprecht om je, soms is dat wel eens moeilijk uit te vogelen.

seks kunnen krijgen is niet zaligmakend, je zou je hard kunnen vergissen als je denkt dat je geliefd bent omdat je altijd wel seks kan hebben wanneer jij dat wilt...

en als je dan seks hebt met een man en voor die man betekent het niet veel omdat het hem toch niet uit maakt met wie het is, das ook niet echt dat ik zeg van jippie daar groeit mijn ego van eigenlijk...

evrything has more than one side, meer dan tien zelfs meestal

xxx
nothing will kill me except a silver bullet


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 6 gasten