Help, wat moet ik doen als ik de dominante rol heb?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lovely86
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 juni 2007, 14:14
Locatie: overijssel

Help, wat moet ik doen als ik de dominante rol heb?

Berichtdoor lovely86 » za 23 juni 2007, 14:26

hallo allemaal,

Ik zat een beetje te lezen op het forum en toen dacht ik: misschien kunnen jullie me helpen..

Ik ben een meid van 21 jaar en ik heb nu al 1,5 jaar een sexrelatie met een jongen van 23 en we hebben al best wat dingen geprobeert, ook op gebied van sm.
Eigelijk is hij altijd degene die dan dominant is en ik ben onderdanig.
Nou wou ik hem verassen door zelf een keer dominant te zijn maar ik weet niet helemaal goed hoe ik dat moet aanpakken.

Ik heb al wel sexy zwarte kleren enzo uitgezocht en erover nagedacht maar ik ben nog niet erg ver gekomen.
Als ik hem heb geblinddoekt wat vinden mannen dan lekker dat ik doe, behalve het normale streel en mondwerk enzo heeft iemand tips voor mij?

Liefs lovely86

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 23 juni 2007, 16:09

Hoi Hoi,

Even toch nog wat verder zoeken op het forum er zijn diverse topics over opdrachtjes enzo... en er is onlangs ook een topic gestart waarbij de vrouw de dominante rol heeft..

Zal kijken als ik tijd heb of ik wat topic `s naar boven kan halen.. maar tussentijds ff goed zoeken
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » za 23 juni 2007, 19:37

Dag lovely86,

Als het gaat om met elkaar op een leuke en spannende manier seks te hebben moet je vooral niet teveel nadenken en vooraf alles bedenken. Doe vooral wat je gevoel je op dat moment ingeeft. Voor iemand met een blinddoek om is alles dat er gebeurt verrassend en kan sensationeel zijn.
Zorg dat je wat olie en ijsblokjes bij de hand hebt, haal een gebaksvorkje uit de keukenla om hem af en toe zacht te prikken, laat hem rustig een tijdje geblindoekt liggen. Geef hem een opdrachtje en laat bij alles dat je tegen hem zegt duidelijk blijken dat jij op dat moment de touwtjes in handen hebt.

Echter, als er sprake is van echte dominantie bij je vriendje doe je hem geen plezier door die rol van hem over te nemen, sterker nog dat zal hij niet toestaan. In dat geval hoef je ook niet na te denken over wat je allemaal met hem zou kunnen doen.

Veel plezier,
Nitewriter
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 24 juni 2007, 9:48

:?
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

nvt

Berichtdoor Sfinxs » zo 24 juni 2007, 10:27

nvt
Laatst gewijzigd door Sfinxs op vr 16 mei 2008, 8:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Jefta
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 04 december 2006, 21:23

Berichtdoor Jefta » ma 25 juni 2007, 19:37

Hey Lovely,

Jij gaat dus een staatsgreep doen om de macht in bed over te nemen. Spannend. Ik zou proberen te polsen hoe je partner daar tegenover staat. 1.5jaar lang keizer over jou zijn lijkt me niet iets wat je zomaar wil afstaan. :wink: Blinddoeken is dan meteen ook de meest extreme variant naast vastbinden. Probeer van te voren een keer tijdens een 'gewone' vrijpartij de macht over te nemen, dan weet je in ieder geval hoe hij reageert. Het geeft je vast inspiratie voor wanneer je het zwarte pakje aantrekt! Bouw daarnaast op hoe je hem kent. Wat hij al lekker vindt moet je hem zeker geven, maar wel met een lekker stoute plaagbuien.

Geniet van elkaar ;)
Jefta

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » ma 25 juni 2007, 20:22

Lovely....

Je wilt hem verrassen... en je weet niet hoe en wat je moet doen....

als jij de Dominant bent maak jij uit wat er gebeurt... met in je achterhoofd alles wat je uit die 1,5 jaar kan halen over wat hij wel en niet prettig vindt...

een paar ideeën...

stuur hem een "dreigende"sms bv: als je thuis komt ga je naar boven, op bed ligt een blinddoek, doe die op en ga op buik op bed liggen!!

zorg dat je zelf niet te vinden bent in huis... ga voor mijn part ind ekelder of op zolder zitten, laat hem maar ff zweten..

als hij dan op bed ligt.... kom dan binnen met de woorden... Heel netjes!!
meer niet... geef hem dan een koptelefoon op met zijn favo muziek..
ten eerste kan hij je niet zien en dan ook niet meer horen.... ( zweten dus en spanning opbouwen)

omdat hij je niet meer kan horen heb je rustig de tijd om wat spullen klaar te leggen...
- ijsklontjes
- zweep als je die hebt...
- pepermuntjes
- een houten pollepel
- veertjes of plumeau
- sjaaltjes of polsboeien ( weet niet wat je in huis hebt)
- kaarsen
- fruit

je kan zelf wel wat meer bedenken

als je alles klaar hebt doe je de koptelefoon af... zeg hem dat hij niet mag spreken alleen het woord STOP mag gebruiken als hij het niet prettig vindt...of als hij echt wil stoppen..
( als hij STOP roept, stop dan ook meteen met wat je aan het doen bent, vraag hem of je helemaal moet stoppen of dat je met iets anders door mag gaan) Als hij wel gaat praten dan "straf"je hem.... geef hem een flinke tik op zijn billen of loop weg met de woorden... ik had je iets gezegd... als ij niet luister dan wacht ik wel tot je wel kan luisteren... ga weer ergens zitten en wacht een min 5.... dat is voor hem heel lang... reken daar maar op....

en dan doe je nog steeds niets... laat je niet horen, ga ergens zitten en geniet van zijn lichaam.....
na een minuut of 5-10 begin je langzaam zijn lichaam te strelen en als hij jou ook wil aanraken is dat jou teken om zijn polsen vast te binden.

met de veertjes kietel je zijn zij en voetzolen, handpalmen... die je daarna bewerkt met je nagels.....

met de houen pollepel of zweep.. ligt eraan wat je in huis hebt begin je zachtjes op zijn benen te tikken, zijn buik, bovenarmen.... zeg hem om te draaien en tik op zijn rug en billen.... kijk en luister steeds goed naar zijn reactie... jij kent hem het beste en reageer daarop...

pijp hem... ijklontje in je mod en dan weer pijpen.... pepermuntje in je mond en weer pijpen.... maak zijn liezen nat en blaas ze droog...
probeer heel zachtjes, echt heel zachtjes op zijn ballen te slaan met je vlakke hand... kijk naar zijn reactie.... en stop of ga verder...

de kaarsen zijn misschien teveel denk je maar je kan er ook een kleine mindgame van maken.... zet de kaars in de buurt van zijn oor op een stevige ondergrond in een stevige kandelaar ( veiligheid voor alles!!).... steek deze met een lucifer aan.. zorg dat hij het goed hoort... blaas zachtjes in de vlam.... laat hem horen dat de kaars aan is... neem dan een ijsklontje en drup een druppel op zijn buik.... door de gedachte dat de kaars aan is zal hij denken dat het kaarsvet is... maar het water is onschadelijk... grijnssss

neem wat fruit in je mond en geef hem een tongzoen... geef het fruit door... door de blinddoek weet hij niet niet meteen wat het is...

maak daarna zijn polsen los en doe de blinddoek af..... zeg hem dat jij nog steeds de touwtjes in handen hebt en vraag hem te doen waar jij zin hebt... laat hem jou strelen, masseren, beffen, neuken... wat je wil....

Jij bent de dominant en jij bepaald wat er gebeurt....
maar..... luister en kijk heel goed hoe je partner reageert... bij twijfel vraag je hem....

als alles achter de rug is praat dan samen over hoe een ieder alles heeft ervaren... hoe vond jij het om de touwtjes in handen te hebben? hoe vond hij het om alles te ondergaan en te moeten luisteren....
hoe vond hij het verrassingseffect van het sms-je?

nog vragen? dat mag altijd.... ik hoop dat je hier voor de eerste keer mee uit de voeten kan...
het zijn allemaal tips, doe ermee wat je wil... of niet..
maar doe het met respect en doe alles veilig, denk na of een bepaade actie een gevaar kan opleveren en neem maatregelen die dat gevaar kunnen onderdrukken of opvangen...

Pandora....

mocht ik door de snelhied van tikken typefouten hebben gemaakt, woorden ben vergeten of onduidelijk ben.... dan verontschuldig ik me bij deze...

vraag bij onduidelijkheid om meer info....
Laatst gewijzigd door Pandora op do 28 juni 2007, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » ma 25 juni 2007, 20:50

Hey Pandora... niet veel verbeelding voor nodig hoe jij het vertelt, geweldig :lol:! Mag ik vragen?..... uit eigen ervaringen gesproken? In ieder geval... mocht ik ook ooit in die trend iets willen of tegenkomen met een partner, dan kom ik zeker terug op jouw sprekende verhaal :wink:, thanks

:kiss:

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » ma 25 juni 2007, 20:59

Eigen ervaring ja...

mijn subje is maso en daar doe ik dus veel meer mee..... harder en langer en vooral meer mindgames......

Pandora die vragen altijd zal beantwoorden
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » di 26 juni 2007, 22:04

mindgames......

Pandora heeft een voorbeeld gegeven van hoe het kan..
Hier een voorbeeld van hoe het ook kan:
Ik zit op mijn knieën op de grond. Geblinddoekt.
Worden drie voorwerpen op de grond gelegd. Blinddoek gaat af.
Het zijn:
een zweep...(een leren strokenzweep)
een cane... (een rotanrietje)
een ruwe borstel (uit eerdere ervaringen, een kreng:S)
Moet kiezen...
Maar dan gaat het werken...als ik kies wat ik het liefst wil dat ze gebruikt, doet ze dat dan of legt ze die weg. Als ik kies wat ik niet wil....zelfde vraag in mijn hoofd..Maar als ik dan ....loopt ook weer vast....
Moet ik kiezen wat ik zelf wil (voelt niet goed), moet ik kiezen wat zij wil...wat dan...
kortom twijfel....
En nu niet aankomen met dat je dan "gewoon" niet kiest....die mogelijkheid komt dan niet eens in me op. Zo werkt dat niet voor mij....

En neem van mij aan dat ze een van de voorwerpen gebruikt heeft. Weet alleen niet meer welke :S. Mijn eerste dat in mijn opkomt was dat het de zweep was.:):)

Zomaar een mindgame die ik eens meegemaakt heb...doe er eventueel je voordeel mee...

groeten van
Grizzly


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 29 gasten