onbevredigend seksleven

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » do 21 juni 2007, 17:43

Ha Wenneke,

Niet een topic omhoog halen in je eerste post en je dan niet 'proper' voorstellen he! :wink:
(Oftewel: welkom hier :) )

groet,
Antheia (die al klaar was met werk(en) en nu lekker de deur uitrent de regen in)
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

pheromon
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 19 juni 2002, 1:01
Locatie: België

Berichtdoor pheromon » vr 24 augustus 2007, 21:38

Als hij nooit klaar zou komen dan zou ik van alles uit de kast trekken en er uitgebreid over praten en van alles proberen of zo, het zou mij wel aangaan
Cavia, nu het over jouw klaarkomen gaat, moet je ook maar alles uit de kast trekken denk ik. Jij hebt er evenzeer recht op. Het is duidelijk dat het initiatief niet van hem zal komen, dus moet je in je eigen belang die kast maar eens grondig omkeren. :!:

Ik heb makkelijk spreken natuurlijk. Ik weet (uit eigen ervaring) dat het zeker niet makkelijk is. Het is niet zo vanzelfsprekend als je al weet dat de ander daar niet vatbaar voor is. (weet niet of dat bij jou ook het geval is) Zeker als je al voldoende signalen hebt opgevangen dat de andere op een volledig andere golflengte zit.
Ik ben er (nog) niet in geslaagd. Hopelijk heb jij meer geluk.

Ik duim voor je !
Aan jezelf ontsnap je nooit...

pioneer10
Berichten: 32
Lid geworden op: za 14 april 2007, 18:42
Locatie: Alkmaar

Berichtdoor pioneer10 » ma 27 augustus 2007, 8:22

Jammer dat zo veel mensen aardig wat problemen hebben met seks, vandaar dat ik ook zo weinig post, want bij ons gaat het prima, en het geheim is PRATEN, en nog eens praten.
Geef je wensen aan, wij hebben een relatie van tien jaar, en dat gaat door het praten en wederzijds begrip voor elkaars wensen prima en hou rekening met elkaar ga elkaar niet afzeiken.
Niet iedereen is hetzelfde tast elkaars wensen af, en probeer daar aan te voldoen, ik ga mijn vriendin wel eens beffen en dan hoeft zij bij mij niets te doen de avond is voor haar, en andersom ook, wij doen het zowel overdag als s`avond er is geen vast schema, dat lijkt mij erg saai, breng spanning in je seksleven, verras hem of haar.
Geef aan wat je opwindend vind, zoek een chatvriend of ga met iemand mailen en wissel elkaars fantasieën uit, bij ons werkte dat prima en is nog opwindend ook, en misschien wordt hij nieuwschierig, een ingedut seksleven is het ergste wat je kan overkomen.
Als ik jou was ging ik naakt voor het schaaltje cashewnoten liggen, en dan kijken wat hij het eerste pakt, als hij naar de cashewnoten grijpt? ja dan weet je het zeker dat er iets niet klopt.
Ik zou er dan over na gaan denken om dan maar een schaaltje zoute pinda`s neer te zetten, want verandering van spijs doet eten zeg ik maar.
Het fijne van het verleden is, dat het voorbij is!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna, Semrush [Bot] en 31 gasten