seks voor single mama

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » zo 10 juni 2007, 20:51

Hoi Max,

Je geeft nu heel dudelijk aan wat je wilt en gezien je aantal postings ben dus niet op zoek naar advies, maar op zoek naar een vrouw
Dan zit je hier goed fout want dit is dus geen datingsite maar een forum
om te praten over erotiek

Misschien kan je een advertentie plaatsen op de datingsite en wie weet
Veel succes
Kitty
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Bia
Berichten: 13
Lid geworden op: za 06 mei 2006, 1:16

Berichtdoor Bia » zo 10 juni 2007, 20:55

Ik denk dat het positief voor je vrouw kan zijn als ze beter zou leren omgaan met bepaalde dingen die nu in haar hoofd spelen en die haar belemmeren. Als ze een weg of manier zou vinden om hier beter mee om te gaan, zal dat ten eerste prettiger voor haar zijn.
Laatst gewijzigd door Bia op zo 10 juni 2007, 23:18, 5 keer totaal gewijzigd.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 10 juni 2007, 20:57

Max...je vrouw houdt van je..idd dit is echte liefde.

ik ga geen verhandelingen houden over goed en kwaad..want wie heeft de wijsheid in pacht?
ik zeker niet!
Dat ze je die vrijheid geeft is zeer bewonderenswaardig..petje af voor haar!!!
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » zo 10 juni 2007, 22:22

Ik sluit me aan bij madeliefje

Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Max_1970
Berichten: 9
Lid geworden op: do 10 mei 2007, 23:37
Locatie: Regio R'dam ICT-er

Berichtdoor Max_1970 » ma 11 juni 2007, 23:35

Kitty, ik snap heus wel dat we hier op een forum zitten, ben it-er met iq van +120 ......
Ik probeer alleen de cliche ideeen over mannen die buiten de deur eten of te kort komen bij hun vrouw te doorbreken.
Zoveel mensen zoveel situaties!
De standaard ideeen die ik als reacties zien bewijzen maar weer dat ondanks de gehele uiteenzetting door mij hier, ze nog niet snappen dat het probleem soms domweg bij de vrouw ligt en medisch kan zijn en dat jezelf zoeken en romantisch doen de te kort door de bocht geniale ideeen zijn.
Als of wij dat niet zelf kunnen / konden bedenken.
Grappig toch hoe slecht mensen kunnen lezen. Begrijpend lezen that is.

Maar ik heb mijn bom gedropt, ik hoop dat onze doorbreking van het taboe en stigma anderen kan inspireren het eens open te benaderen. Je bent immers elkaars bezit niet en we mogen elkaar niet te kort doen.

If you love someone set him free.

Bye
I'm only Human what's your excuse??

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » di 12 juni 2007, 7:56

ff off topic...

Hoe denken jullie dat Nikki zich moet voelen ?
Begon dit topic omdat ze als alleenstaande moeder problemen heeft om aan (voldoende) sex te komen.
Zit ik te lezen, zijn de laatste anderhalve pagina aan gewijd aan Max_1970 zijn sexprobleem binnen zijn huwelijk. Niet dat ik dat probleem wil bagatelliseren, absoluut niet.
Maar had me beter geleken om daar een nieuw topic aan te wijden, lijken me toch ietwat verschillende onderwerpen.

Ik ben geen mod, maar viel me zo maar op.....

groeten van
Grizzly

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » di 12 juni 2007, 8:41

Grizzly,
Misschien heb je wel gelijk, maar als ik andere topic's bekijk, gebeurt het ook wel dat een probleem van de persoon die een topic begonnen is "overgenomen" wordt door andermans probleem en wordt daar ook op door gegaan

Max,

Het was niet mijn bedoeling om jou als domme jongen te beschouwen
Ik zelf zit ook in de it en ben beslist geen dom blondje

Alleen die laatste regels van jou stukje:

Dus, lieve vrouwen die soms ook de behoefte aan een lover hebben, zonder bemoeing of verandering van je leven, ..... here i am.
Ik ben te leen, te gebruiken, vrij om van te genieten.
Maar ik ben niet te claimen, te stelen of te koop.


Deze woorden deden mij denken aan een reglrechte oproep en dus een beetje anders reageren
Mijn reactie staat in groot contrast met de reacties na mij, waardoor het venijniger lijkt dan bedoeld is

Ik wens jou en je vrouwtje een goede en snelle oplossing van het probleem toe
Suc6, Kitty
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

Berichtdoor Nikki » za 16 juni 2007, 8:02

@ grizzly: thanx voor het opmerken..! Het onderwerp zit me nu minder hoog. dus ik kan een zijpaadje wel 'handelen', maar fijn is anders. Ik ga verder niet inhoudelijk in op Max'verhaal, vind ik jammer van de al ingenomen ruimte...

Btw: hoe ik mijn eigen vraag nog heb opgepakt: ik heb ten eerste besloten dat ik best wat meer mocht spelen met mijn innerlijke kriebels en die kon uitproberen: ik ben wel een heel verantwoordelijke type, maar ik mag ook mijn seksuele kant wel wat meer verkennen en uitproberen wat past en niet. Ik heb de deur wat meer open gezet tijdens het daten (wat meer gelonkt, ingegaan op signalen, geleid en gevolgd) en gemerkt dat er niet veel meer voor nodig is, om te komen tot zoenen of vrijen. Nou ja, dat gezoen en hitsig gedroogvrij (voelen en wrijven, hijgen, kreunen, likken en zoenen), dat vind ik wel wat: lekker spannend, relaxed, opwindend. Echt vrijen, vind ik, buiten een relatie minder. Het vrijen op zichzelf niet (feest! slingers!muziek! fanfare!yesyesyes!), maar op emotioneel niveau bevredigt het me niet. Na een ervaring met een one night stand heb ik ook ergens geschreven: 't is toch een individuele daad met een ander. Terwijl het bij mij wel gevoelens losmaakt. Sommige dingen wil ik daarom toch speciaal houden (jaja, uitzonderingen daargelaten, ben natuurlijk niet helemaal Roomser dan de paus)

Met vriendelijke groet.
Laatst gewijzigd door Nikki op za 16 juni 2007, 8:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Re: seks voor single mama

Berichtdoor Sfinxs » za 16 juni 2007, 8:10

Hoe pak je je lust-life aan als je ook gebonden bent aan de structuur van je gezinsleven als alleenstaande moeder? Ik date af en toe, maar ontmoet zelden iemand die ik interessant genoeg vind voor een relatie. Ik ben ook niet zo daverend knap, dat ik mannen van me af moet slaan tijdens het stappen (ik heb ook best een serieuze/beetje afstandelijke uitstraling: ik ben én uitdagend, maar ik ga nooit helemaal loos). Maar, ik heb jeuk: lente kriebels, ik wil een hoofd tussen mijn benen, vingers tussen mijn lippen en gewoon seksen tot ik buiten adem ben. Wat te doen? Ik heb weinig kinderloze vrije tijd, af en toe een weekend. Ik heb heel af en toe wel eens een losse minnaar gehad en op zich is dat niet eens zo slecht. Na een tijdje vind ik dat te oppervlakkig en laat ik dat weer gaan. Ik overweeg om een vriendelijke ex maar om wat ehm hand en span diensten te vragen... Niet zeggen dat ik ook kan doe-het-zelven, want dat kan ik heel goed, maar dat is niet wat ik bedoel of nodig heb: NU!
Ik ben ook wel dubbel hoor, liefst heb ik gewoon seks binnen een relatie, maar dat is al een tijdje niet aan de orde en wwwwwwwwwwwrow, ik heb zo'n zin!
ook al zit het je nu minder hoog Nikki

toch weer terug ontopicccccccccc!! bij deze


knuff
sfinxs

Max_1970
Berichten: 9
Lid geworden op: do 10 mei 2007, 23:37
Locatie: Regio R'dam ICT-er

Berichtdoor Max_1970 » vr 14 december 2007, 23:41

Beste Sfinx, Nikki, Kitty.

Jullie hebben gelijk, eigenlijk schaam ik mij nu een beetje. :oops:

Het begon eigenlijk met de gedachte dat er ook getrouwde vaders zijn, die echt gelukkig zijn in het huwelijk, veel van vrouw en kids houden, maar toch echt iets missen.
In combinatie, denk ik, met het feit dat ik op zoek was naar een eenzame gescheiden vrouw (met/zonder kids) om samen ons probleem vrijblijvend op te lossen.

En dat klopte niet met de Topic.
Waarvoor excuses.
Het mag niet mijn excuus zijn maar ik noem het toch:
mijn eigen relaas zat me hoog en voelde me erg ongelukkig, moest t simpelweg kwijt.

Wat betreft mijn IQ?! ... Ook mijn EQ blijkt hoog te zijn, maar die twee samen kunnen je echt niet redden in een situatie als deze.
Het HART regeert over de Hersens!!! Met al mijn verstand kon ik het niet oplossen.
Dat heeft mijn vrouw MET mij gedaan.

Vrouwen zijn het moeilijkste maar ook waarschijnlijk wel het mooiste wat moeder natuur ons mensheid heeft gegeven. HULDE!

Ik wens jullie ieder alle kracht, geluk en liefde toe, en hoop dat jullie die lastige stoeren macho zeurende mannen ook eens als gevoellig mens willen bekijken ??? We zijn namelijk best het zelfde als jullie diep in ons hartje!

Dames ik ben vanf nu uit deze topic, nogmaals jullie hebben gelijk.

Max. :wink:

Johan65
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 02 januari 2008, 16:22
Locatie: Utrecht, ondernemer

Berichtdoor Johan65 » vr 01 februari 2008, 10:48

Zeg, hoe zit het eigenlijk met single papa's!

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

generaliseren

Berichtdoor Nikki » vr 01 februari 2008, 11:08

Johan, ik ga even generaliseren: over het algemeen co-ouderen of weekendvaderen de papa's. Zij leiden dus een deeltijd gezinsleven: of ze zijn helemaal into hun kiddies en oh nee, er mag geen oppas komen, want ze zien ze al zo weinig, of ze doen hun puberteit/studententijd over op de dagen dat de kiddies er niet zijn: wein, weib und gesang...(sommigen verdrinken zich in werk ipv wein, weib,etc).

Jajaja, als ik generaliseer, dan doe ik dat met overtuiging. Er zijn vast talloze grijstinten en tobbende huisvaders......

Johan65
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 02 januari 2008, 16:22
Locatie: Utrecht, ondernemer

Re: generaliseren

Berichtdoor Johan65 » vr 01 februari 2008, 13:04

Johan, ik ga even generaliseren: over het algemeen co-ouderen of weekendvaderen de papa's. Zij leiden dus een deeltijd gezinsleven: of ze zijn helemaal into hun kiddies en oh nee, er mag geen oppas komen, want ze zien ze al zo weinig, of ze doen hun puberteit/studententijd over op de dagen dat de kiddies er niet zijn: wein, weib und gesang...(sommigen verdrinken zich in werk ipv wein, weib,etc).

Jajaja, als ik generaliseer, dan doe ik dat met overtuiging. Er zijn vast talloze grijstinten en tobbende huisvaders......
Inderdaad behoorlijk generaliserend, en niet zo positief over ons mannen :wink:

Maar denk je niet dat het voor single vaders, al of niet deeltijd, die het vaderschap serieus nemen net zo moeilijk is? Ik heb gemerkt dat een nieuwe relatie voor een gescheiden vader nogal complex ligt (heel begrijpelijk) bij de kids. Dat vind ik in ieder geval een enorme belemmering. Met als gevolg dezelfde problemen als jij beschrijft.
Naar mijn mening is het dus een uitdaging voor zowel mannen als vrouwen!
Waarbij vrouwen het naar mijn bescheiden mening nog ietsje makkelijker hebben, omdat mannen nu éénmaal wat happiger zijn.

ervaren groentje
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 03 februari 2008, 22:26

Single mom en sex

Berichtdoor ervaren groentje » zo 03 februari 2008, 22:53

Hoi,

Ik wil even reageren op zowel het probleem van de single mom als de man die tekort komt...

Ik ben zelf ook een jonge single mom en weet precies waar nikki het over heeft!
Nu begrijp ik ook heel erg waar Max?? het over heeft.

Ik zit nu zelf in de situatie dat ik ook een geheime relatie ben begonnen met een getrouwde man die iets mist in zijn huwelijk.
Ik heb ook weinig tijd en is dit voor mij de ideale oplossing, hij heeft ook niet veel tijd maar als we samen zijn dan genieten we wel echt.
Hij zegt dat ik hem compleet maakt terwijl hij voor geen goud bij zijn vrouw weg zal gaan.
We weten allebei niet hoelang we dit vol gaan/kunnen houden.
Nu zijn er bij ons wel gevoelens bij betrokken, we zijn echt gek op elkaar, het wordt daardoor wel moeilijker maar zolang het goed gaat hebben we allemaal plezier ervan.

Ik zou zeggen tegen nikki, zorg voor genoeg zelfvertrouwen, straal het uit en mannen worden vanzelf nieuwsgierig, raak aan de praat en de rest volgt vanzelf.


Succes!

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

Berichtdoor Nikki » zo 10 februari 2008, 15:16

Blijkbaar was het een onderwerp dat tot de verbeelding sprak. Met mij is het wel goed gekomen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 28 gasten