Problemen in bed

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » vr 01 juni 2007, 14:47

Zonder voorspel is het gewoon pijnlijk! Ik deel de meningen van ieder die zijn / haar gedacht heeft gegeven over deze kwestie... Maak het hem duidelijk! Is dat niet het geval, tja, dan zou je goed nadenken wat er gebeurt. Ik hoop uiteraard dat hij beseft dat er iemand naast hem ligt met òòk gevoelens, behoeftes, aandacht,...

Brood
Berichten: 404
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: Flevoland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Brood » vr 01 juni 2007, 21:45

Hoi Marijke,

Geen idee wat er in jullie relatie speelt. Ik lees dat hij geen tijd heeft of geen zin heeft in uitgebreide sex. Jij wordt door hem als gevolg niet echt bevredigt. Met een vibrator lukt het wel.

De stappen die je kunt zetten zijn:
- praten met hem
- ruzie maken met hem
- hem uitdagen tot experimenteren met jou (toch tijd nemen)
- stoppen met hem (een ander zoeken)
- negeren en zo doorgaan
- een vleselijke vibrator zoeken (overspel met de melkman)
- niets doen (afwachten, kan duren tot je heel weinig weegt)

Bovenstaande stappen kun je in een willekeurige voor jou prettige volgorde doorlopen. Daar is niets vreemds aan. Mooier kan je het leven niet maken wel gelukkiger.

Veel succes!

Broodje, op schema
Brood, worst case scenario;-)

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » ma 04 juni 2007, 8:40

@ Marijke, ik ben eigenlijk wel nieuwschierig hoe je over de antwoorden denkt!
Heb je je vriend er al mee geconfronteerd? wat was zijn reactie?
Ik ben benieuwd of je er uit komt!!!

tlc Mayte
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

Marijke
Berichten: 6
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 18:48
Locatie: Liknhout (Lummen), Limburg, België

Dank je voor de reacties

Berichtdoor Marijke » ma 04 juni 2007, 18:29

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties.

Ik zal voor iedereen de situatie wat duidelijker schetsen. Mijn vriend en ik zijn al 2,5 jaar samen en wonen al 2 jaar samen.
Ik heb al geprobeert om met hem te praten daarover, maar hij probeert het onderwerp altijd uit de weg te gaan door over iets anders te beginnen.
Ik heb ook al geprobeert om ruzie te maken, maar daar komen we helemaal nix verder mee. :(
Ik heb hem al eens subtiel de weg gewezen en gezegd hoe ik het het liefste heb, maar na 2 minuten houdt hij al op.
Hem waterachtig maken helpt ook al niet op dat gebied is hij keihard.
Ik heb het ook eens zover gedreven dat ik hem geen sex meer gaf totdat hij wat meer aandacht aan mij schonk...uiteindelijk heb ik het 2 maanden volgehouden. Het was uiteindelijk meer een straf voor mij dan voor hem :D


Mannen hé, je kan er niet mee leven en ook niet zonder :P
Dikke kus

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » ma 04 juni 2007, 20:30

Oh, maar ik geloof dat ik met zo iemand best zonder zou kunnen.
Hallo, jij verdient toch net zo goed je aandacht.

Mét voorspel kom jij misschien net zo lekker klaar op hem. Dat hij dat niet in wil/kan zien???

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

onwil

Berichtdoor mayte » di 05 juni 2007, 9:19

Lieve Marijke,

Misschien moet je bij jezelf te rade gaan of jij op deze manier met hem voort wil gaan?

Hoe denk jij dat je je over een paar jaartjes gaat voelen.....

Wat ben jij nu méér voor hem als zijn huishoudster en sexuele bevrediging....???

Waarschijnlijk is hij niet meer te verranderen (waarom zou hij ook, je pikt het tenslotte al ruim 2 jaar!)
Als je hem niet voor het blok zet, zal hij niet verranderen....
(of hij doet beter zijn best in bed voor jou, of jij zoekt iemand die dat wel kan)

Misschien ben ik nu iets te kort door de bocht, maar heb in de zelfde situatie gezeten.
Doe jezelf niet te kort.... het leven is daar te kort voor!
Succes

tlc Mayte
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 05 juni 2007, 9:51

Laat hem deze topic eens lezen :roll: . Hierin staat te lezen wat jij wenst, vindt, waaraan jij behoefte hebt. En ook reacties van anderen; rechtstreeks, onverbloemd, hard en kritisch, maar ook opbouwend en bemoedigend.
Kortom alles in één keer.

Inderdaad wat Mayte zegt 'Wat ben jij nu méér voor hem als zijn huishoudster en sexuele bevrediging....???'..... kom daar eens achter en kies dan voor jullie samen of voor jezelf.
Ik wens je veel succes! En een minnaar die jouw genot heel belangrijk vindt...
eL
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Plupke
Berichten: 47
Lid geworden op: do 19 april 2007, 17:11
Locatie: Roosendaal

Berichtdoor Plupke » di 05 juni 2007, 11:59

Mijn vriend was er eerst ook zoeen van drop en draf.
En ook hij wilde er niet over praten. Ik heb hem een keer vastgebonden aan bed en ik ben hem uitgebreid gaan verwennen, zonder dat hij me mocht aanraken of in me mocht komen (ging toch al niet, meneer lag vast).

Hij hield het niet meer en ik zei hem: als jij nou opstelt tegenover mij hou ik het ook niet meer.. Vanaf toen is hij beter zijn best gaan en is hij een gewillige leerling geweest..

Maar zoals iedereen hier zegt: verandert jouw vriend niet in dat opzicht, dan zou ik toch een keer nadenken. Want om nou 20 jaar of langer alleen zulke sex te hebben.... Aan mij is dat in ieder geval niet besteed..

Succes,
Plupke
Als het donker wordt, zijn alle katten luipaarden.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 06 juni 2007, 19:20

Ik denk dat wij ons er meer druk om maken dan Marijke... :roll:


searcher

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 06 juni 2007, 20:33

denk dat marijke heus wel voelt dat er iets niet klopt anders opende ze niet dit topic erover, maaarrrrrrrr het is niet niets om te lezen dat er echte verandering in dient te komen
open en oprecht zijn de reacties en niet verbloemd, dat ze hem de keuze moet stellen en dat houdt dus ook in om bij zich zichzelf te rade te gaan wat wil marijke??? dus ook zij heeft een keuze en jaa daar kunnen sommige idd langgggggggg over doen
zei zij met enige ervaring

sterkte marijke

bedenk welke keuze je ook maakt,
heb jezelf Lief met alles er op en eraan

Marijke
Berichten: 6
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 18:48
Locatie: Liknhout (Lummen), Limburg, België

Hoi iedereen

Berichtdoor Marijke » do 07 juni 2007, 18:23

Allereerst wil ik zeggen dat het mij spijt dat ik niet meer kan antwoorden op jullie reacties. Ik werk namelijk in Brussel en heb 's avonds dus niet zoveel tijd om te komen kijken naar jullie tips.

Op het moment weet ik niet wat ik wil. Mijn vriend is dan niet echt een goede minnaar in bed...maar qua vriend heb ik heel veel aan hem. Hij is altijd lief voor mij en ik kan goed met hem praten...Behalve over sex...

Mentaal heb ik dus veel aan hem...alleen fysiek is het dus minder...

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Als jullie nog vragen hebben : stel ze gerust :lol:

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » vr 08 juni 2007, 11:19

Hoi Marijke en anderen,

Ben ik heel rigoreus, bot en misschien wel naïef om te veronderstellen dat een lieve man waarmee je goed kan praten, ook datzelfde lieve gedrag in bed en op momenten dat je in of buiten bed over sex wil praten, vertoont?

Sex doet veel met een mens omdat remmingen losgelaten kunnen worden, maar ik denk dat dat alleen maar komt doordat je elkaar juist zo goed aanvoelt ook buiten bed en ook dat dat niet zo'n radicaal ander gedrag oplevert zoals nu in jouw geval lijkt te zijn (van zorgzaam buiten bed tot ronduit asociaal erin).

Mijn bescheiden mening: óf hij is toch niet zo lief op de keper beschouwd, óf hij ondergaat daadwerkelijk zo'n persoonlijkheidsverandering dat er welhaast moet worden gedacht aan een psychologische achtergrond (van problemen met sexualiteit en vervreemding van gevoel tot aan meervoudige persoonlijkheid?).

liefs,
Antheia, advocate van de duivel in deze

NB We hebben de laatste tijden nogal eens 'last' gehad van fakers, en als er dan niet gereageerd werd kwam de gedachte wel eens voor de hand dat er niemand serieus achter de posting zat. Zo moet je de reacties hierboven dus maar bezien. Een drukke baan op langere reisafstand is echter heel begrijpelijk.
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

Marijke
Berichten: 6
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 18:48
Locatie: Liknhout (Lummen), Limburg, België

Begrijpelijk

Berichtdoor Marijke » vr 08 juni 2007, 14:27

Dat is dan nogal begrijpelijk dat er zo gereageerd wordt...

maar ik kan jullie verzekeren dat ik echt wel op zoek ben naar wat antwoorden (vooral voor mezelf dan)...

dikke kus

lady Saffrane
Berichten: 86
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 0:02
Locatie: een creatieve dame in de grote stad;-)

Re: Begrijpelijk

Berichtdoor lady Saffrane » vr 08 juni 2007, 18:59

Dat is dan nogal begrijpelijk dat er zo gereageerd wordt...

maar ik kan jullie verzekeren dat ik echt wel op zoek ben naar wat antwoorden (vooral voor mezelf dan)...

dikke kus
hoi hoi Marijke,
in principe is alles al gezegd hierboven, en toch ga ik me er mee bemoeien.
Je hebt recht op geluk en plezier en genot, net zoals je vriend, klaar!!! je bent beter waard, is mijn idee hoor!! of laat hij je voor de rest ook altijd opdraaien????

veel sterkte en wijsheid, ik hoop echt dat je hieruit komt.
groetjs Lady S.
The greatest thing you'll ever learn
is just to love
and be loved in return!

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 12 juni 2007, 20:00

:roll:
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten