het uiterlijk van mannen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 03 augustus 2003, 1:48

@DF
En die vergelijking met zoveel jaren geleden van Jippie (die "goede" oude tijd toch hé vind ik ook niet opgaan. Ik ben zeker dat mijn vader (van 54jaar) die de laatste jaren een ferme buik heeft gekweekt, pakweg 30 jaar geleden ofzo daar niks zo aangedaan hebben.

Misschien ook streekgebonden. Ik kom uit een hoek van boeren, landarbeiders en turfgravers. Allemaal mensen die de nodige calorien verstookten.
Vroegah kregen we thuis reuzel met spek en volle melk zo van de koe. En we waren mager tot op de graat. Tegenwoordig heb ik 5 kilo extra bagage achter mijn broeksriem als ik van vakantie thuis kom.

DF

Berichtdoor DF » zo 03 augustus 2003, 8:31

Mja, je lichaam zal zich wel van jongsaf aan aanpassen aan het eten dat het binnenkrijgt, en dat in verhouding met de activiteiten die je als kind deed...

Wellicht ook daarom dat er ook zoveel meer dikkere kinderen zijn: tegenwoordig zitten ze meer achter de pc dan dat ze buiten spelen :?
Ergens denk ik toch ook wel dat - toch in sommige gezinnen - er een pak gezonder gegeten wordt dan vroeger (vb. hoeveel mensen gebruiken nu nog volle melk?) En kijk maar naar al die light-producten, die waren er 30 jaar geleden niet :wink:
Maar ja, we zullen idd wel een pak minder calorieën verbranden hé, ook al gaan we fitnessen enzo, en er zijn natuurlijk mensen die enkel leven van cola en junkfood.

Tsja, die evolutie van de mens, tis niet simpel hé :roll:

Groet,
DF
*gaatgezondontbijten*

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 03 augustus 2003, 12:18

We hebben bj ons op het werk een fitnessroom met o.a. hometrainers. Op deze fiets zit een hele boordcomputer waar je volgens mij wel mee naar de maan kunt vliegen. Maar als je ziet hoelang je nog moet trappen om 1 beker karnemelk weg te fietsen dan helpt 1 uurtje fitness in de week niet tegen al die tussendoortjes.
Maar vroegah kregen we geen marsen, chips, fristies en weet ik het allemaal. Eet maar een appel of pak maar een wordtel.

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

@selene

Berichtdoor mature » zo 03 augustus 2003, 15:21

Typsich Selene!
Met mijn dochter gaat het een stuk beter nu ze ballet vaarwel heeft gezegd en zich uitleeft in latijnse, afrikaanse en orientaalse dans waar borsten en billen niet alleen toegestaan, maar zelfs eerder wenselijk zijn.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 04 augustus 2003, 15:09

Een verzorgd uiterlijk is je visitekaartje. Daar komt bij; wie een goed gewicht heeft en een goede conditie voelt zich zelf ook goed en zit lekker in zijn vel. Dus niet alleen voor mijn vrouw zorg ik dat ik er goed uitzie, ik heb er zelf ook voordeel bij!
En ik zal nu wel weer veel mensen tegen de benen schoppen maar als je kaal bent, klein, o-benen hebt, een grote neus of noem maar op. daar kun je weinig aan doen. Maar een dikke pens daar is toch echt wat aan te doen.
Niet mee eens? Wie dit niet lezen wil moet nu wegzappen ik laat even ruimte.















O.K, ....... je hebt dus gekozen om verder te lezen













Toen de Amerikanen de concentratiekampen binnen kwamen na de tweede wereld oorlog waren alle mensen uitgemergeld, er zat er niet 1 bij die dik werd van lucht of van water. In alle gebieden waar hongersnood heerst
vindt je geen dikke mensen. Maak mij dus niet wijs dat je niet kunt afvallen stelletje vreetzakken

Jippie; ieder pondje gaat door het mondje

Ik had je iets wijzer ingeschat, jip
Ook al heeft iemand een te dikke buik, dannog hoef je ze niet uit te schelden. Daarnaast is er ook nog zoiets als vraatzucht als gevolg van andere problemen.

Mark, die het even opneemt voor de wat steviger medemens.
En zelf wel een tien kilo zou mogen afvallen, maar dit expres niet doet, omdat ie zich zo lekker in zijn vel voelt.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 04 augustus 2003, 17:22

i.d.d. Mark het was niet zo verstandig maar daar is al genoeg over geschreven. Wat gezegd is, is nu eenmaal gezegd.

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 22:34

De max zijn voor mij grote dromerige bruine ogen wou het gewoon even kwijt. Als ik dat zie is al de rest vergeten.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten