Grote tepels of juist kleine tepels ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » ma 04 augustus 2003, 15:35

Ja maar, hoe kun je dat nou weten? Omdat het bij jou kan, kan het bij iedereen? Ieder mens is verschillend, en die verschillen kunnen zich volgens mij ook uiten in gradaties van gevoeligheid in verschillende lichaamsdelen. Een klein voorbeeldje: Ik heb hier weleens gelezen dat vrouwen het lekker vinden als er op hun clit gezogen wordt (zachtjes). Ik kan daar niet tegen, dat is zo heftig dat het niet lekker meer is. Volgens jou 'kan' dat niet, heeft iedereen de mogelijkheid om van aanrakingen te kunnen genieten, (als ik het tepelverhaal even doortrek natuurlijk, ik weet niet of jouw opinie alleen voor mannentepels geldt of voor alle onderdelen van het vrijen) en dus impliceer je daarmee dat ik iets fout doe.
Inderdaad, je zegt dat niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 04 augustus 2003, 16:35

JU doehoet niks fouhout...

Ik zeg alleen maar dat een mens meer kan, dan dat ie denkt te kunnen. (ook ik laat dingen liggen, mooie dingen, fijne dingen) Of je het WIL is een andere kwestie.

Mind over matter is een voorbeeld hiervan.

Ik heb het kunnen genieten van het stimuleren van mijn tepels ook MOETEN (van mezelf) LEREN! dat is het enige wat ik er mee duidelijk wil maken.

M


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 22 gasten