Misschien een hele domme vraag hoor.....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Linnie25
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 30 maart 2007, 18:02

Misschien een hele domme vraag hoor.....

Berichtdoor Linnie25 » vr 30 maart 2007, 18:07

Ik ben nieuw hier en heb nog lang niet alles gelezen, maar dat gaat helemaal goedkomen :wink:

Ik heb iemand waar ik regelmatig sex mee heb.
Die persoon blijft roepen niks voor me te voelen.
Nu vraag ik me af of dat echt zo is.
Dus eigenlijk is de vraag: zijn er echt mensen die zonder gevoel enig gevoel voor zijn/haar sexpartner sex kunnen hebben?
Groetjes Linnie

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 30 maart 2007, 18:29

Vast wel toch. De skileraar die iedere week een ander liefje heeft, de notoire vreemdganger die pakt wat hij pakken kan, de hoerenloper, de loverboy en de intellectueel die seks en liefde zegt te kunnen scheiden, om er maar eens een paar te noemen.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 30 maart 2007, 18:33

Niks... dat lijkt me sterk. Hij zal je toch op z'n minst erg lekker moeten vinden. Maar liefde, genegenheid en dergelijke: dat zijn geen voorwaarden voor lekkere seks hoor! Ik denk dat hij daarop doelt, dat hij dus niet verliefd op je is en inschat dat dat ook niet gaat gebeuren. En ja, dat kan dus.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 30 maart 2007, 21:37

ik zou geen sex kunnnen hebben zonder gevoel



dat maakt het zo koud en koel he
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 30 maart 2007, 22:59

Eenmalig sex hebben met iemand zonder gevoel van genegenheid of meer ...ja, dat kan ik wel...
Dan gaat het bij mij puur om genot.
Ik hou het vaak met "eenmalig" in parenclubs omdat ik verder geen binding wil hebben met die mensen.

Als ik regelmatig sex met iemand zou hebben, zou dat betekenen dat ik wel iets voel voor die persoon......
Maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar....

Ik kan genot en gevoelens scheiden, maar als ik de betreffende persoon wel "lekker of leuk" vind, dan moet ik echt het maar bij één keer houden....anders kan het "mis" gaan...


kuss

empeejeetje....

(JA, ik ben in mijn come-back!!!) :lol:
ff niks....kzou niet weten wat!!

Kimmie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 04 maart 2007, 0:44

Berichtdoor Kimmie » vr 30 maart 2007, 23:20

Dag Linnie25,

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je weldegelijk (regelmatig) sex kunt hebben met iemand zonder daarbij iets te voelen. Ik ben het met Damsel eens dat er wel iets van aantrekkingskracht moet zijn. Maar gevoelens als liefde, vertrouwen e.d. niet.

Ik denk dat de belangrijkste vraag in dit geval is: Wat voel jij voor je sexpartner en wat wil je daar mee?

Groetjes,

Kimmie

Linnie25
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 30 maart 2007, 18:02

Berichtdoor Linnie25 » za 31 maart 2007, 15:55

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik kan het mezelf niet goed voorstellen dat je 1,2 keer in de week sex met iemand kan hebben zonder dat je daar iets voor voelt.
Daarbij is het ook nog eens iemand die in een vaste relatie zit.
Die partner weet natuurlijk van niks en mag het ook niet weten.
Wat ik voor hem voel doet er niet zoveel toe in mijn vraag, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat ik meer voor hem voel dan hij voor mij.
Mijn vraag komt niet uit het niks. Elke keer roept hij dat het de laatste keer was en dan begint hij na een paar dagen weer contact te zoeken.
Daardoor kwam er bij mij twijfel of het wel waar is dat hij dingen roept als: ik voel verder niks voor je. Hij roept ze uit zichzelf, ik vraag er nooit naar.
Groetjes Linnie

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 01 april 2007, 16:12

En geloof me, dit kan hij jaren volhouden (en dat weet ik uit eigen ervaring). Als je meer en meer voor hem gaat voelen, ga je een probleem krijgen. Blijf dus goed voor jezelf zorgen en stel je eigen grenzen.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » ma 02 april 2007, 1:02

Hmm.. Klinkt niet romantisch. Als JIJ er wel romantische gevoelens bij hebt, dan zou ik maar goed blijven beseffen: je bent zijn uitstapje. Geen allerliefste, geen 'zijn meissie', geen 'schat, hoe was je dag'. De seks met zijn vriendin vindt hij misschien niet meer boeiend, of niet genoeg en dus komt ie af en toe naar jou. Boektip: 'Hij wil me wel, hij wil me niet'.

Alison.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » ma 02 april 2007, 1:06

Hij wil je wel, hij wil je niet
Greg Behrendt & L. Tuccillo
de nuchtere waarheid over mannen

Afbeelding

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » ma 02 april 2007, 10:01

Beste linnie,

Je kan iemand tof vinden en zelfs jou sexmaatje worden zonder dat er gevoelens zijn.

Zie maar naar koppels die elkaar ontmoeten en regelmatig sex onderling hebben.

Wij kennen ook een koppel die wij regelmatig ontmoeten en hebben eveneens een sexmaatje waar wij regelmatig een trio meedoen. Ok , wij vinden dat koppel tof en die man ook maar dat is enkel om de sex.

Wat jou probleem is , dat jij er moet voor zorgen dat je geen gevoelens gaat krijgen voor die man want die zal zijn vrouw nooit verlaten. Voor die man betekent jij gewoon een uitstapje.

Als de sex goed is en jij hebt daar geen probleem mee is er zeker niets mis.

Groetjes

Suzy


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 54 gasten