Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » vr 26 januari 2007, 17:31

@ Dolce Vita
Tja, er blijft dus eigenlijk altijd wel een (hetzij een heel kleine) kans om eens tegen de lamp te lopen.
Ik hoop dat het zo ver niet zal komen voor jou, maar eerlijk gezegd zou dit dus niets voor mij zijn....
Ik zou gek worden van die onzekerheid, mezelf in al die onmogelijke bochten wringen...... om nog maar niet van het schuldgevoel te spreken.....

Nou, niets voor mij dus, maar blijkbaar wel voor jou en ik wens je een fijne tijd toe !!
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Lux

Berichtdoor Lux » vr 26 januari 2007, 17:35

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 1:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 26 januari 2007, 18:10

Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje. :D :D :D

Mijn motto is meer, als je het doet moet je het goed doen. Niet alleen om jezelf sores te besparen maar vooral ook om je vaste partner gewoon psychisch niet in een afgrond te storten.

En die smoezen, ach..... het is toch meestal op mijn vrije middag en mijn vrouw is al 10 jaar gewend dat ik dan allerlei andere zaken op die middag plan. En zo nu en dan zit er nu dan eens iets anders tussen.

Wie niet bereid is om dit goed te doen en wie niet "normaal" kan blijven doen of functioneren, en wie niet een beetje een geloofwaardige act kan opvoeren, kan ik maar 1 tip geven: helemaal niet aan beginnen. Dat is de zenuwen en het schuldgevoel dan niet waard. Je gaat een brug over en gaat spelen met vuur(werk) en je blijft het risico houden je vingers te branden. Voorzichtigheid scheelt wel enorm.

Voor de huisvrouw die de hele dag thuiszit is een minnaar wellicht een prima manier om de verveling te verdrijven. Dat bedoel ik niet denigrerend maar van verveling heb ik geen last, integendeel: meestal een volle agenda waar nu ook nog een minnares voldoende tot haar recht moet kunnen komen.


Life is short, enjoy your life, you never get a chance to do it over again!

C80
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 26 januari 2007, 20:23

Berichtdoor C80 » vr 26 januari 2007, 20:30

hoi, ik ben nieuw op deze site, maar vroeger dacht ik dat ik nooit vreemd zou gaan, maar in mijn vorige relatie is het toch gebeurd, en op het moment twijfel ik heel erg, omdat mijn "minnaar"van toen heeft laten blijken dat hij het nog wel eens zou willen :?

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 26 januari 2007, 21:31

herkenbaar, dat "nog eens willen" loopt meestal uit tot "blijven willen" :D
een minnaar (vaste) vraagt veel aandacht liefde en .. seks
ik zou echttt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om er meer dan één op na te houden, dan word het wel heel erg ingewikkeld

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 26 januari 2007, 21:38

@ Dolce Vita


Stel het gaat toch mis ondanks alle voorzorgsmaatregelen...

Zeg je dan nog... ik had er toch voor over en zou het zo weer doen?
Rationeel gezien ben je gek om dat te doen. Maar mensen zijn niet altijd rationeel. Stel dat ik het niet doe en op mijn 85e nog zit te verbijten dat ik die ervaring met een andere vrouw nooit gehad heb. Als het misloopt is er een risico op scheiding en dat kost me een relatie en minstens 500.000-1.000.000 euro. Een hele dure wip dus.

Dus voor dat bedrag wil ik wel wat extra voorzorgen nemen. Aan de meeste zaken in het leven zitten risico's en als je dure spullen hebt investeer je toch ook in een alarminstallatie en laat je het er niet op aankomen. Of het het allemaal waard was: kom bij me op de thee als ik 85 ben en ik het bejaardentehuis zit. Wel eerst even kloppen, want stel dat ik dan net even bezig ben met mijn minnares.... :D :D

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 26 januari 2007, 21:45

herkenbaar, dat "nog eens willen" loopt meestal uit tot "blijven willen" :D
een minnaar (vaste) vraagt veel aandacht liefde en .. seks
ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om er meer dan één op na te houden, dan word het wel heel erg ingewikkeld
Helemaal mee eens. Als het met mijn huidige minnares stuk loopt: dan heb ik een ervaring die niemand me mee kan afnemen. En of dan behoefte heb aan weer een nieuwe minnares...ik denk het niet. Laat staan dat ik er meerdere tegelijk op na moet houden. Moet er niet aandenken!.

Deze ervaring is wat ik zocht. Ik weet nu wat ik miste en hoe het ook kan. Dat is voldoende voor mij.

C80
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 26 januari 2007, 20:23

Berichtdoor C80 » zo 28 januari 2007, 18:51

het probleem is dat ik weet dat mijn partner weg zal gaan als hij erachter zou komen, en ik hou heel erg veel van hem en ik wil hem niet kwijt, Hij weet van mijn verleden met die "minnaar"af en is al heel erg bang dat het weer zal gebeuren al was dat in een andere relatie. Hij is nu al heel erg achterdochtig terwijl er (nog) niets is gebeurd

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » zo 28 januari 2007, 20:01

Tel dan je zegeningen. Het is geen must....!!! Geluk = tevreden zijn met wat je hebt, niet met wat je (ook) zou kunnen hebben.

C80
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 26 januari 2007, 20:23

Berichtdoor C80 » zo 28 januari 2007, 20:11

eigenlijk is het wel zo simpel he? Maar die spanning!! maar je hebt wel gelijk idd, ik moet blij zijn met wat ik heb het is het me niet waard om dit te verliezen voor die "minnaar"want met hem zou ik verder geen relatie willen en hij ook niet met mij dus wat zeur ik eigenlijk? :?

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » zo 28 januari 2007, 22:16

Het leven is in de grond heel simpel, alleen we maken het zelf telkens onnodig ingewikkeld. :D

Meestal omdat we geen keuzes maken waar dat wel nodig was.

fireangel
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 21:18
Locatie: midned

Berichtdoor fireangel » zo 28 januari 2007, 22:58

Wijze woorden Dolce :)

Alleen meestal maak je het niet in je eentje ingewikkeld,
maar door de omstandigheden waarin je verkeert kunnen de zaken
soms aardig ingewikkeld raken. Is tenminste mijn ervaring.

Ron34
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 24 januari 2007, 15:30

Berichtdoor Ron34 » di 30 januari 2007, 14:22

Ik heb beiden, een minnaar en een minnares :oops:

Tja ehmmm eigenlijk heb ik niet meer over te zeggen.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 30 januari 2007, 14:39

dan zeg ik het maar ron


je bent een bofkont


geniet maar lekker



kus van mij
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Ron34
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 24 januari 2007, 15:30

Berichtdoor Ron34 » di 30 januari 2007, 15:43

dan zeg ik het maar ron


je bent een bofkont


geniet maar lekker



kus van mij

Dank je , en dat laatste doe ik zeker.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna en 12 gasten