plas sex

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

emie

plas sex

Berichtdoor emie » ma 30 juni 2003, 23:32

hallo ik lees al een aantal weken mee hier op shespot het is alle maal zeer leer zaam toch heb ik een vraag . kan er iemand mij ook iets vertellen over plas sex dit wil mij vrouw een uit proberen maar weet niet goed hoe wij dit aan moeten pakken wie heeft er tips of er en zijn er meer die dit doen

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » di 01 juli 2003, 4:48

Wat valt er te vertellen over plassex?

Dat is toch denk ik iets waar jezelf mee aan het werk moet gaan.

In het verleden ooit eens gedaan omdat mijn toenmalige partner dat spannend vond.
Ik heb de lol er nooit van ingezien maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Het verstandigst lijkt me als je dat doet in je badkamer :)

En hoe je het doet en wat je doet is toch echt aan jullie.

Suc6!
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » di 01 juli 2003, 9:30

Ik heb ooit een paar jaar geleden spontaan de behoefte aan plassex gehad maar het is er nooit van gekomen. En ik moet ook eerlijk zeggen dat het idee ervan me nu ook echt niets meer doet. Toen dus wel en ik heb er dan ook veel over proberen te lezen op het internet (proberen, want als je zoekt op plassex zijn serieuze site moeilijk te vinden) en wat volgens vele toen heel belangrijk bleek, is om als pissende partij zeker 2 uur van te voren liters te drinken. Zodat hij/zij minstens twee keer naar de WC is geweest alvorens men er aan begint. Dit alles heeft te maken met de concentratie van de urine. Hierdoor bring je dat goed omlaag waardoor het een stuk aangenamer moet worden. Windt het je juist op om stinkende gele zeik over je heen te laten komen dan moet je bovenstaand advies zeker laten varen. Ennuh.. doe het inderdaad in de badkamer of koop een groot zijl voor over je bed en houdt handoeken bij de hand.

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » di 01 juli 2003, 10:02

Mea maxima culpa :wink:.

Om een gezegde van een dierbare bekende te parafraseren: Volgens mij zijn er ongeveer net zoveel plasseks-variaties, als er zandkorreltjes zijn in de woestijn... en nog veel meer. Net als met alle andere seksuele varianten, kun je ook met plasseks alle kanten op. Gebruik je fantasie, zou ik zeggen, en geniet ervan. Geniet je er niet van? Dan gewoon lekker niet (meer) doen!

Voor het geval je het moeilijk vindt te bedenken wat je allemaal zou kunnen doen, bij dezen een aantal ideeën:

Je zou gewoon tegen elkaar aan kunnen gaan staan en tegen elkaar (of de één tegen de ander, maar de ander niet tegen de één) aanplassen. Dat kan naakt. Dat kan met kleren aan. Wat je wilt en wat je leuk/spannend/lekker vindt. Het kan in de douche, of achter in de tuin, of stiekem in het bos, of ... nou ja; eigenlijk kan het overal wel zo'n beetje.

Natuurlijk hoef je niet tegen elkaar te staan. Eén van jullie zou kunnen liggen, terwijl de ander erboven gaat staan en de straal naar beneden laat kletteren. Op de buik of op het gezicht of in de mond; wat je maar wilt. En dat hoeft echt niet op de koude douchvloer, hoor. Wat te denken van heerlijk in het zonnetje in je eigen achtertuin. Of, als je dat te eng vindt, gewoon op bed, met een beschermende hoes om je matras (er zijn er die er speciaal voor zijn gemaakt :)).

Plas drinken kan ook. Daar is in principe helemaal niets mis mee (gezondheidstechnisch gezien, hè). Ook dat kan weer op alle manieren die je je voorstellen kunt. Je kunt iemand rechtstreeks in z'n mond plassen. Dat kan van een adstand, maar ook van heel dichtbij. Je kunt ook in een glaasje plassen en je 'slachtoffer' uit dat glaasje laten drinken.

Natuurlijk kun je ook nog allerlei dingen verzinnen met urine en luiers. Of je kunt iemand 'verplicht' midden in een drukke winkelstraat in z'n broek laten plassen (en het resultaat luid en duidelijk kenbaar maken aan de omstanders, maar dat is meer iets voor mensen die wat met vernedering hebben).

Mijn lief heeft ooit nog een prachtig idee opgedaan van één van haar subjes: Wat te denken je partner een tijdje te laten leven op jouw urine? Drie dagen lang mag-ie alleen jouw vocht tot zich nemen. Gewoon eten mag wel, maar drinken enkel en alleen jouw urine. Drie dagen is voldoende voor het gewenste resultaat; na drie dagen niet te hebben gedronken ben je er immers uitermate beroerd aan toe.

Zoals je ziet is er heel erg veel mogelijk. Van relatief onschuldige varianten tot toch wel een beetje extreme.

Wat Handsome zegt over veel drinken is voor een deel waar: urine kan heel raar doen in de mond. Ik ga er regelmatig van kokhalzen en moet echt stoppen want anders ga ik geheid overgeven. Maar ik vermoed dat dat met een beetje training steeds beter zal gaan. Als je veel drinkt (liefst gewoon water), dan wordt het spul inderdaad verdund en heb je minder last van de typische urinesmaak. Maar persoonlijk vind ik dat een beetje flauw: die typische urinesmaak en -geur is voor mij nou juist een deel van de kick. Water kan ik ook uit de kraan drinken...

Groet,
René.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 01 juli 2003, 10:27

Een makkelijke om mee te beginnen: als je lief op de wc zit je hand er onder houden.

Vroeger kon ik, als ik stond, mezelf in het gezicht plassen maar dat lukt niet meer (langer lichaam, minder druk).
Ik weet wel dat ik dat toen heel fijn vond om te doen.

Ferdi

Berichtdoor Ferdi » di 01 juli 2003, 12:31

@Handsome, m.b.t. je uitspraak over stinkende urine: urine van een gezond iemand kan wel een bepaalde geur hebben, afhankelijk van wat er gegeten of gedronken werd, maar stinkt pas na verloop van tijd door de werking van bacteriën uit de lucht - met andere lichaamsvochten (neem nu melk) is dit niet anders.
Maar je advies dat ook door RenALT wordt gedeeld, om de pissende partij veel water te laten drinken (zeker in het begin), wordt bevestigd in een van het net geplukte plassekshandleiding:
"Als je vertrouwd genoeg bent met je partner om te tongzoenen, dan heb je zeker geen reden om je neus op te halen voor haar urine. Je kunt het trouwens samen met je partner vooraf zo plannen en zij kan dan de uren voor het plassen doorbrengen met het drinken van veel vruchtensap, thee of gewoon water. Limonade is een afrader, het bevat teveel suiker maar thee is een hele goede smaakmaker. Laat ze er veel van drinken, ongeveer een uur daarna zal ze nodig moeten. Deze keer is de urine nog vrij geel van kleur, in grotere hoeveelheden niet direct ideaal voor een beginner, en die doet ze dan ook gewoon over je heen of anders gewoon door de wc. Ze blijft intussen doordrinken. Een klein half uur na de eerste plas zal ze weer hoge nood hebben. De urine zal nu voor 99% uit water bestaan en omdat ze heel weinig smaak en kleur bevat, ook voor een beginner heel goed te drinken zijn. Ze zal met hele korte tussenpozen veel moeten plassen en alle plas zal net zo licht gekleurd en smaakloos zijn, ideaal om mee te experimenteren. In eerste instantie ga je nu leren om de urine zonder morsen recht uit haar pisgaatje te drinken, wat het beste lukt als zij op jouw gezicht zit. Nu merk je pas echt hoe plezierig urine drinken kan zijn! In de komende dagen ga je als vanzelf ook de smaak van normale gele urine leren te waarderen, zodat je ook buiten het seksspel om, op ieder moment van de dag of de nacht je mannetje kunt staan. Stel, jij en je partner liggen in bed. Als zij nodig moet, dan stel jij haar natuurlijk voor om zich voortaan een loopje naar de WC te besparen door het ter plekke in je mond te doen. Jij drinkt alles netjes op en zij is haar hoge nood kwijt zonder zelfs maar van bed af te moeten (zo kom je er achter dat 's avonds de lichtste urine en 's morgens de sterkste urine geproduceerd wordt).

@RenALT-130. Dat idee van je lief om haar partner drie dagen lang alleen urine te laten drinken....???
Hoewel je best dagelijks urine kunt drinken en daarbij heel oud worden (zie sites over Urinetherapie), moet je er toch rekening mee houden dat te hoge ureumspiegels in het bloed niet goed zijn. We plassen toch om een reden...!
Op alle (ernstige) sites wordt dan ook aangeraden om er steeds voldoende water bij te drinken.

HARUn
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 18:33

Berichtdoor HARUn » di 01 juli 2003, 12:41

lijk mij heel erg onnatuurlijk maar goed//mensen bepalen wat zij lekker vinden op het sex gebied

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » di 01 juli 2003, 13:28

@Ferdi,

Wat ik me nog kan herinneren uit de biologielessen is dat ureum een afvalproduct is van stikstofhoudende koolwaterstoffen. Ik meen dat de lever een rol speelt en dat de nieren de boel uitscheiden. Als ik op Internet zoek, dan kom ik vooral op sites die iets te vertellen hebben over een teveel aan ureum als gevolg van slechte nieren. Ik kan niets vinden over problemen die lever en/of nieren zouden kunnen ondervinden bij een teveel aan ureum. Weet jij hier meer van? Wat is bijvoorbeeld nog een veilige waarde? En wat is de normale waarde? En wat gebeurt er met die waarde als je een paar dagen lang alleen urine drinkt? Wordt alle ureum opgenomen in het bloed en uitgescheiden via de nieren, of blijft er ook een deel achter die je vervolgens uitpoept (en dus technisch gezien het lichaam helemaal niet in is geweest)?

Ik ken verhalen over mensen die zichzelf een tijdje in leven hebben gehouden met hun eigen urine. Indianenverhalen? Of zou het allemaal toch best wel mee kunnen vallen?
In hoeverre is ureum schadelijk? Enz. Maar ik geloof dat ik nu weer eens een topic van een ander aan het kapen ben en dat is natuurlijk niet de bedoeling... Damn. Al die vervelende associaties ook altijd... Misschien die ureum eens destrueren en mezelf erbij :lol:.

Groet,
René.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » di 01 juli 2003, 13:40

Dat was ik dus...

Volgens mij is de waarde in je bloed normaal tussen de 3,0 - 7,0 mmol/l.

Verder tast ik nog in het duister!

Giz die steeds meer leert.
Laatst gewijzigd door Gizem op di 01 juli 2003, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Ferdi

Berichtdoor Ferdi » di 01 juli 2003, 14:41

RenALT-130, ik dacht dat het stikstofrijke ureum een eindproduct was van het proteïnen- of eiwitmetabolisme na het eten van vlees, vis, melkprodukten.
Nu schijnt de LD50 (dodelijke dosis voor 50% van de proefdieren) voor ureum zodanig hoog te liggen dat je zelfs na het drinken van liters urine niet in de buurt zou komen... Ervan sterven is natuurlijk wel extreem, maar te hoge ureumspiegels zijn in verband gebracht met jicht - hoewel anderen dan weer beweren dat ureum uit gedronken urine op dat gebied onschadelijk zou zijn...?
Doordat ureum wateroplosbaar is, lijkt het waarschijnlijk dat na het drinken van urine een groot gedeelte vanuit de darm in de bloedbaan wordt opgenomen, voor het weer door de nieren wordt uitgescheiden. Er hoort overigens wel steeds een "zekere" ureumconcentratie aanwezig te zijn, want dit is in wezen een nuttige stof voor een aantal levensprocessen (onder de naam carbamide wordt ureum trouwens veelvuldig toegepast in de farmaceutische en cosmetische industrie).

Indianenverhalen? Zeker niet, zelfs een dagenlange excessieve ureumconcentratie in het bloed lijkt toch verkieslijk boven het sterven van dorst?

Maar waarom zou je je lichaam dwingen om continu hogere ureumspiegels te handhaven dan nodig? Voor iemand die om gezondheidsredenen (urinetherapie) of bij het vrijen geregeld urine drinkt, lijkt het dan toch logisch om voldoende water te drinken... Een Amerikaanse site zegt hierover het volgende: "...it's now your partner's turn to drink plenty of fresh water. As a Piss-Drinker he should indeed get into the habit of over-indulging at the water cooler after every session. This will remove from his system any possibly harmful build-ups of urinary salts, which unless you are a vegetarian, might result from repeated ingestions."

Claudia van D.

Berichtdoor Claudia van D. » za 05 juli 2003, 2:26

Persoonlijk vind ik plassex heel lekker. Meestal ben ik de "ontvangende partij". Ik vind het heel geil om urine te drinken, en van mij mag het best sterk ruiken en smaken. Zoals iemand eerder al gezegd heeft: Water kan ik uit een kraan drinken. Wat ik ook lekker vind is wanneer ik geneukt wordt, en wanneer mijn partner dan stopt met neuken, maar zijn lul in me houdt en iets slapper in me wordt, dat hij dan in me begint te plassen. Dan voel je de urine lekker in je kutje spuiten, heerlijk is dat gevoel.
Bij een ander onderwerp heb ik al eens verteld dat ik met een grote groep vrienden en vriendinnen een vaste sexclub heb. Soms doe ik met een van die vriendinnen dan een wedstrijd wie het meeste urine binnen kan houden. Dan laten we mannen in onze kutjes plassen en met onze kutspieren zorgen we er dan voor dat er geen urine uit kan lopen. Wanneer de eerste man dan uitgeplast is in mn kutje, dan komt de tweede die in me plast, daarna de derde, enz. Door steeds met mn spieren te werke zorg ik er dan voor dat er geen urine uit kan lopen. Je voelt je onderbuik dan lekker vollopen, je staat er van te kijken hoeveel urine je in je buik kan hebben. Ook vind ik het lekker om in mn kont te laten plassen. Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Maar gewoon urine drinken vind ik ook lekker, zowel wanneer mn vriendinnen in mn mond plassen als wanneer mn vrienden het doen. Ook drink ik regelmatig mn eigen urine.

Groetjes,

Claudia

definest

Berichtdoor definest » za 05 juli 2003, 20:28

shit ik ben echt maar doorsnee .. tegen het saaie aan.

:shock:


deFine

emie

plas sex

Berichtdoor emie » zo 06 juli 2003, 21:46

hallo heb afgelopen nacht voor het eerst plassex gehad met me vrouw het was geweldig voor ons tweeen bijde ontvangen en gegeven maar konde bij de niet veel plassen maar wel veel gedronken maar er kwam niet veel heeft er niemand nog tips voor ons en graag zo ik wat meer willen weten over hoe ik mij vrouws grotje vol kan plasen lijkt mij erg geil toe maar hoe

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » ma 07 juli 2003, 2:52

ogen dicht, rekensommetje doen (liefst ingewikkeld, bijv. 748 + 563), concentreren, en dan maar laten lopen (ik vind het maar niks, maar ja)

Ophylos

Berichtdoor Ophylos » ma 07 juli 2003, 12:10

dat gaat wel beter na een tijd. Het is normaal dat plassen voor elkaar de eerste keren niet zo vlot loopt, dat er een rem op staat. Naarmate je meer ervaring krijgt, en beide echt op je gemak bent in de situatie gaat dat beter.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 39 gasten