Dominante man in bedroom

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sabinedc
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 02 oktober 2006, 14:03

Berichtdoor sabinedc » di 05 december 2006, 14:29

hoi ebony ,

een dominate man in mijn slaapkamer , daar kan ik maar van dromen , maar ik zou niet willen dat hij mij pijn doet , maar wat is pijn in extase kan je meer verdragen dan normaal .
proberen zou ik zeggen en je niet schamen om stop te zeggen
groetjes

leave
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 03 april 2006, 18:54

Berichtdoor leave » do 14 december 2006, 19:19

Mijn vriend en ik experimenteren ook met wilde seks. Ik vind het heerlijk als hij me met handboeien vastbind,blinddoekt en me dan neemt. Nog opwinderder vind ik het als hij zich niet alleen dominant gedraagd maar ook zo tegen me praat. Het effect is zo groot dat ik ervan moet blozen en echt niet zo goed weet wat ik moet zeggen of hoe te reageren.

Deze verlegenheid is ook een nadeel want wanneer hij over ons seksleven wil praten durf ik dat dus niet. Ik durf aan mijn verlangens toe te geven tijdens de seks als ik in de juiste stemming ben, maar verder niet. Ik durf er niet met hem over te praten. Hij begint er wel eens over, als we rustig samen zijn, maar ik hou het onderwerp af en begin over iets anders of negeer de vraag. Ik weet me dan geen houding te geven en durf al helemaal niet tegen hem te zeggen dat ik het lekker vind dat hij zich dominant (tijdens de seks!) gedraagt en dat ik meer wil. Terwijl me dat wel verstandig lijkt omdat praten over seks belangrijk is (en ik met hem verder op onderzoek uit wil :oops: ).

Mijn vraag: hoe maak ik dit onderwerp bespreekbaar (voor mezelf want hij schaamt zich niet)

x leave

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 14 december 2006, 22:18

Hoi Leave,

Op zich is je verhaal wel herkenbaar, door schaamte over mijn gedrag in bed durfde was ik ook verlegen. Maar mijn lief heeft me zo vaak verteld dat hij het juist super fijn en geil vind te horen wat ik fijn vind en dat hij pas geniet als ik geniet durf ik het nu te vertellen en echt waar het is een aanrader!

Probeer na te gaan waar je schaamte vandaan komt en waarom je die naar je vriend toe hebt. Waarschijnlijk vind hij alleen maar prettig en opwindend als jij duidelijk bent, en uiteindelijk is het echt goed voor je seksleven en je relatie.

Hoe je het bespreekbaar kan maken...dat is echt een kwestie van doen. Ga lekker op de bank zitten met een wijntje en klets wat. Je kunt dan vanzelf op een relaxte manier gaan praten over seks. Beetje bij beetje komt het wel, en als je het een keer gedaan hebt wordt het steeds makkelijker.

Heel veel succes en geloof in jezelf!
liefs @NNa

ssponsje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 september 2006, 16:59
Locatie: amsterdam

Berichtdoor ssponsje » vr 15 december 2006, 11:43

Hi Leave,

je verhaal is voor mij ook herkenbaar, ik ben ook verlegen en schaam me voor (wat ik allemaal prettig vindt met) seks. Het is daarom juist goed dat mijn vriend dominant is. Hij zegt nu wat ik moet (laten) doen. Op die manier kan ik me zonder schaamte volledig aan hem overgeven maar ook aan mijn eigen verlangens zonder dat ik me ervoor hoef te schamen. Ik moest het immers van hem. Dat kan ik dan tenminste denken en zeggen terwijl ik het eigenlijk zelf ook wil. Zo kan ik genieten van wat jij "wilde seks" noemt.
Alles mag, niks moet!

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » vr 15 december 2006, 14:37

Hai Leave,

Bovenstaande zegt genoeg. Maar misschien heb ik nog een tip waar je wat mee kan. Probeer erover te praten als je elkaar niet ziet. Dat kan aan de telefoon, maar ook in het donker, of door met je rug naar elkaar toe.

Zo leer je stapje voor stapje verder te gaan.

Succes,

nIK
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 16 december 2006, 12:39

misschien komt het erop neer dat de man de leiding neemt en op een lieve manier "dominant" is, dat heeft elke vrouw wel graag denk ik, als de man ook kan leiden en niet lui is

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » za 16 december 2006, 18:06

Wauw Brunetteke,

Het lijkt of je slechte ervaringen heb met (een) Luie man(nen) :?:

Ik kan me dat niet voorstellen. Je moet het samen doen, soms de één wat meer en soms de ander wat meer.
Dat is ook met de leiding nemen. Soms moet je het heft gewoon in handen nemen. En het spel naar je toe trekken, maar lui wachten op wat komen gaat, Nee :!:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 16 december 2006, 19:36

of ik heb ervaring met lieve dominante mannen :?: :lol:

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » zo 17 december 2006, 2:08

Klinkt wat raar, (lieve dominante mannen) maar dat is wel de beste vorm denk ik.

Dus je heb ervaring met lieve luie dominante mannen. :lol:

Leg eens uit ?
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

dominant of creatief

Berichtdoor eenaardigevent » zo 17 december 2006, 15:17

In deze thread zie ik enkele berichten die ingaan op bondage als zijnde "een dominant de ander niet". Weer anderen vinden het fijn om geleid te worden. Geloof dat "angst" een negatieve drijfveer is voor je creatieviteit. Probeer creatief te wezen. Probeer eens wat anders. Zelf proberen is zelf sturen is een vorm van leiden. en daarmee een dominerende rol aannemen. Verleg je grenzen. Wees eerlijk tegen jezelf (en de ander) en probeer die zaken eens waar je eigenlijk wel nieuwsschierig naar bent. Stapje voor stapje. Kijk ook naar je partner wat die er van vind en vraag er naar als het even kan.
Creativiteit isen blijft tenslotte nodig om een langdurige relatie nog lang te kunnen voortduren. Meneer Sleur ligt tenslotte te sluimeren om de hoek.

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » do 21 december 2006, 15:26

mijn sexleven begint een klein beetje een sleur te worden. Ik hou van dominante mannen en ook als ik dominant ben. Het begint te vervelen als ik constant dominant ben. Mijn vriend voelt zich ontvreemd van zichzelf als ik het aan hem vraag. Hij heeft het wel vaker geprobeert en ook met succes maar hij voelt er niks voor voor zichzelf. Precies hetzelfde verhaal met rollen spellen etc. Als ik iets nieuws wil komt het van mij af en hij staat niet zo snel ergens open voor. Wat moet ik daaraan doen.

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

Berichtdoor eenaardigevent » do 21 december 2006, 20:15

mijn sexleven begint een klein beetje een sleur te worden. Ik hou van dominante mannen en ook als ik dominant ben. Het begint te vervelen als ik constant dominant ben. Mijn vriend voelt zich ontvreemd van zichzelf als ik het aan hem vraag. Hij heeft het wel vaker geprobeert en ook met succes maar hij voelt er niks voor voor zichzelf. Precies hetzelfde verhaal met rollen spellen etc. Als ik iets nieuws wil komt het van mij af en hij staat niet zo snel ergens open voor. Wat moet ik daaraan doen.

Zou het kunnen zijn dat de dominantie van jouw als agressie gezien wordt door je partner? Dat hij daardoor het niet oppakt? Just a thought.

...als ik het aan hem vraag.. wat is "het" en hoe vraag je dat dan?

Wat je daaraan doen moet. Jeetje. Misschien proberen om de motivatie achter het "niet oppakken" proberen uit te vinden. Anders, net als ik, op zoek naar een minnaar :roll:

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » vr 22 december 2006, 20:17

Hij vind het fijn als ik de leiding neem en de rollen omgedraaid doet hij liever niet. Als ik vraag waarom hij iets niet wilt zegt hij dat het gewoon niet echt in hem zit. Ik heb gewoon zin in een sexleven dat een sleur word van mijn kant uit. Hij is overal tevreden mee.
Minnaars heb ik in mijn vorige relatie wel gehad maar het kost me teveel energie om er zo'n beetje twee relaties aan over te houden. Alleen sex, ook uitgeprobeert, lukt ook niet. Geen optie dus. Nou ja ff andere topics lezen om de sleur te verbreken. :D

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

Berichtdoor eenaardigevent » vr 22 december 2006, 20:29

Wat bedoel je met "alleen sex"? Solo sex of een minnaar voor alleen maar sex?
En heb je een idee waarom dat ook niet lukt?
Maar inderdaad verder kijken. en soms heb je een "A ha" beleving. Ligt daar ineens een oplossing voor het probleem of om het hanteerbaarder te maken.
Succes.

Enne in je eerdere bericht heb je het over sleur. In het laatste bericht de kreet "geen zin in". Mmm ben je misschien toe aan er effe uit te zijn? Misschien een beetje stressie/afgebrand van allerhande zaken? Ofwel licht de diepere oorzaak wel daar waar je kijkt? Just a thought.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 42 gasten