Opdrachten bij BDSM relatie?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Berichtdoor Dutchmarine » vr 10 november 2006, 14:23

Hey Suzy...

Was je al een beetje kwijt op dit medium...
Cutee had dezelfde vraag, heb ik toen zo beantwoord, hoop dat je er wat mee kan.
Best wel geinig namelijk die PM´s...

Boven in dit scherm zie je de "links": Lezen, Kijken, Klikken, dromen, etc
Net daaronder zie je de "links": Album, FAQ, Zoeken, etc.
In dat laatste rijtje klik je op inloggen, als je vervolgens ingelogd ben zie je daar ook staan of je berichten hebt of niet...
(dat inloggen moest je toch al om berichten te kunnen plaatsen..)
Het lijkt een heel klein beetje op je eigen email, met een inbox, outbox, sent items enzo...

Overigens moet je eerst 10 maal iets "gepost" hebben op deze site voor dat je erbij kan...

(ben zeker geen "computernerd", heb het zelf ook door schade en schande uitgevonden)

Zo een beetje duidelijk?


Verder herken in natuurlijk best wel wat je beschrijft. Maar het is dan ook precies dat, wat het zo spannend maakt...
Die overgang.. van volledig zelf verantwoordelijk zijn voor je eigen doen en laten, naar... je lot/verantwoordelijkheid leggen in de hand van een ander..
Voor beiden, sub/Dom is dat zo iets bijzonders... zo iets speciaals...

As usaul... ff te druk om fatsoenlijk te reageren... bekijk eerst je PM´s maar... Zal wel genoeg staan.....

Stevige tik op je billen... daarna een lief kusje op precies diezelfde plek..
Pain can be a pleassure....

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » zo 12 november 2006, 19:54

ideetjes...
ben sinds kort ook bezig met bdsm, ben sub

heb onlangs poos in kooi gezeten, zo'n hondenbench. was wel gaaf. kun je ook op allerlei manieren gebruiken.
sub kan eraan vastgeketend, of sub erin en Domme erop en door de tralies heen gelikt worden. enz

mindplay is ook leuk. bijvoorbeeld insinueren dat je sub dingen in t openbaar moet doen. digitale foto's maken, veel insinuaties mogelijk...

dansen zonder muziek: sensueel, rock, enz voelt heel vernederend

WC bezoek, àltijd met de deur wagenwijd open. idem.

handen altijd open houden, waardoor je dingen heel onhandig maar goed(!) moet vasthouden door klemmen onder armen, met knieen, met de voeten...

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 20 november 2006, 3:07

Toch grappig dat iedereen hierin zijn eigen smaak ook weer heeft: veel verschillende ideeen. Zelf val ik niet zozeer op het onderdanige of vernederende..
Kan me wel voorstellen dat dat bij anderen wel zo is.. ik val eigenlijk vooral op het dominante van de ander..dwingende karakter ervan..het kwetsbaar zijn op zich. :roll:
Groetjes, Suzy Q

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » di 21 november 2006, 2:02

voorbeeld suzy???
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 11 december 2006, 1:51

Sorry, was er ff niet, kan nu pas reageren..

Ik bedoel niet het onderdanige op zich. Geen kooien enz voor mij..
Voor mij is het dwingende van een dominant genoeg, dat ie je dwingt in dat geile gevoel te gaan, voor hem, voor jezelf.. dingen te doen die je wel wil, maar niet durft, dat vind ik super..

Het onverwachte, het verwachte.. dat diegene dat precies van je weet en hij bepaalt wanneer en de volgorde, wat je moet doen.. En dat hoeven helemaal geen bijzondere dingen te zijn tov een "normale' vrijpartij. Gewoon het idee dat hij beslist wat er op dat moment gebeurt, dat afdwingen kan als je niet "meewerkt", verlegenheid overwinnen.. eisen dat je jezelf "blootgeeft", laat zien, het delen van je opwinding, het bepalen van die opwinding en hoe en wanneer je daaraan mag/moet toegeven..

Daarbij opdrachtjes, hulpmiddelen als straf en beloning.. blinddoek als middel bijv om niet te weten wat de ander van plan is.. en je heel erg op gevoel richt.. (vergelijk een blinde: die hoort en voelt beter)..de tijd die men eraan besteedt.. dat maakt het spannend..

Weet niet of ik het zo goed uitgelegd heb. Maar zo ervaar ik dat. Het hoeft niet "plat" te zijn, hoeft niet het beeld wat iedereen er van heeft te zijn (leer, slaan, pijn).. Het is voor mij een manier om je te kunnen/durven overgeven aan seks, dat die ander dat van je wil/eist/toestemming daarvoor geeft.. en dat is iemand die je zelf hebt toegestaan dat te "mogen" doen.. en de tijd en aandacht die je eraan besteedt.. en diegene aan jou..
Groetjes, Suzy Q

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » ma 11 december 2006, 23:40

oooooooooooo suzy q.....
wat heb je dat mooi verwoord!
kippenvel!

ja, zo beleef ik het ook, ik kan het niet beter uitleggen.
jezelf durven overgeven aan iemand die je volledig vertrouwd en de regie volledig uit handen geven, je angsten overwinnen... ja dat zijn geweldige intense ervaringen.
een bepaalde blik... geeft soms een grotere kick dan welke handeling dan ook...

ik ben er intussen van overtuigd dat bdsm een veel meer doordachte manier van sex beleven is dan vanilla. veel intenser ook. en er komt heel veel respect voor elkaar bij kijken.
niet dat ik nou al zo veel ervaren heb hoor, ik dacht een aantal maanden geleden nog bij de term "bdsm" ook alleen maar aan pijn doen, zwepen en kettingen... het stereotiepe beeld dus. de eerste keer dat ik "het" deed met mijn Domme voelde het echter meteen zo heftig... zo heerlijk...

tja, 48 jaar en nooit geweten dat ik dit IN me had he. toch vielen heel wat kwartjes op hun plaats. ik, de regelneef...., kon me al vrij snel geheel kwetsbaar opstellen.
bdsm is dus iets wat je moet ervaren als de interesse er eenmaal is, je moet inderdaad samen met je Dom of Domme ontdekken wat je beide fijn vind, bdsm is zó breed!
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » zo 14 januari 2007, 5:20

Helemaal mee eens!

Erg respectvol, erg intiem juist ook, veel mensen snappen dat niet, denk ik. Ik zelf ook niet, tot bepaalde dominant in mijn leven kwam..

wens je nog veel plezier en geniet ervan, zou ik zeggen!
LIefs,
Groetjes, Suzy Q

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Berichtdoor Dutchmarine » zo 14 januari 2007, 16:34

Mooie en zalige woorden...
Inderdaad Mijn inziens de factoren waarin het (bij Mij) binnen de BDSM omdraait... De dwang.. dwang om je te geven (dus vertrouwen..) zonder voorbehoud..
Om die grens (sex is vies.. je mag niet genieten..) die grens over te gaan.. Omdat je Meester dat van je eist.. Nu moet je wel.. Kan je er zelf niets aan doen.. Je moet van hem..

Ok, de beleving zijn we (in alle varianten dan) wel over eens.. even terug topic..

Lieve geile BDSM'ers.. Het ging om de ideeen.. Weten we nog..
Kom op.. zet die grote grijze cellen aan het werk.. ideeen willen we horen!!!

Zet hem op..
XX
Pain can be a pleassure....

Anne-Marie
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Noordwijk

Berichtdoor Anne-Marie » vr 09 maart 2007, 12:24

Ik kan me helmaal vinden in bovenstaande reacties. Wat mij persoonlijk erg boeit (opwindt) is de rol een instrument te zijn in de handen van mijn partner om hem te laten genieten. Daarmee bedoel ik dat ik het prettig vind om exacte opdrachten te krijgen om hem te plezieren. Hij gebruikt mij als het ware. Overigens vind ik het even leuk om hem te gebruiken voor mijn genot. Ik geef dan heel concreet aan waar hij mij moet aanraken, hoe lang, hoe intensief, waarmee etc. Het is een soort van masturbatie met hem als hulpstuk, maar toch heel intiem en wederkerig, want ook van het geven kun je genieten.

Anne-Marie

Ike
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 april 2007, 12:50

Opdracht

Berichtdoor Ike » do 19 april 2007, 13:00

Hoi Dutchmarine,


Ik ben nieuw op deze site, maar lees al wel een tijdje mee. Je vroeg om opdrachten. Ik heb voor mijn sub een doorlopende opdracht. Zij mag alleen op bepaalde tijden naar het toilet en moet (als we alleen zijn) daar ook nog toestemming voor vragen. Zo voelt ze altijd jouw macht over haar.

Groetjes Ike.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Re: Opdracht

Berichtdoor Artemis » do 19 april 2007, 13:04

Hoi Dutchmarine,


Ik ben nieuw op deze site, maar lees al wel een tijdje mee. Je vroeg om opdrachten. Ik heb voor mijn sub een doorlopende opdracht. Zij mag alleen op bepaalde tijden naar het toilet en moet (als we alleen zijn) daar ook nog toestemming voor vragen. Zo voelt ze altijd jouw macht over haar.

Groetjes Ike.
Kan aan mij liggen, maar vind dat wel erg ver gaan. Die macht kan je ook wel op een andere manier laten voelen. Maar dit is natuurlijk mijn mening.
Afbeelding

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 19 april 2007, 13:16

brrrr krijg er kriebels van,en dat zijn geen kriebels van geiligheid :shock:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Ike
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 april 2007, 12:50

Berichtdoor Ike » do 19 april 2007, 17:03

@ Artemis,

Tuurlijk kan én laat ik mijn macht ook op een andere manier voelen.

In bepaalde situaties geef ik overigens mijn sub toestemming om te gaan naar behoefte, bv ziekte/vakantie, maar daar maakt ze dan vaak geen gebruik van.
Overigens geldt ook hier dat ze altijd haar stopwoord kan gebruiken.

Ike

stiertjuh
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 19 januari 2007, 12:17
Locatie: west friesland

Berichtdoor stiertjuh » vr 20 april 2007, 7:19

Lijkt mij ook niet gezond voor je blaas.

Ike
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 april 2007, 12:50

Berichtdoor Ike » vr 20 april 2007, 8:56

Als bepaalde tijden 2 keer per etmaal is niet nee. Als het ieder kwartier zou zijn lijkt me dat geen probleem.

Enfin daar zit nog een heleboel tussen natuurlijk.

Ike


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 44 gasten