je hoer laten noemen tijdens de seks?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

je hoer laten noemen tijdens de seks?

Berichtdoor Angel59 » zo 10 december 2006, 2:29

[color=red]Hoi,


Mijn partner en ik houden ons seksleven graag "levendig" en gebruiken volop onze fantasieen hierin.

We overwegen nu dat ik de rol van "hoer"ga spelen..........enerzijds zie ik dat zitten................windt het me op.......anderszijds denk ik er ergens te ver mee te gaan wat mijn grenzen betreft.........ik vind in de realiteit dat vrouwen die zich hiervoor lenen hun respect weggeven en mannen of vrouwen die er heen gaan ook.........anderzijds "spelen"we nog rollen die best "kinky"zijn en in de realiteit verboden....

Graag jullie idee/gevoel hierover dames?

Van de heren had ik graag hun kant van het verhaal gezien.

Fantaseren jullie er ook wel over het met een "hoer"te doen en zo ja........wat vinden jullie daar zo opwindend aan?
Stel jullie doen dit rollenspel met jullie vaste partner..........wat gaat er dan door jullie hoofd...........kunnen jullie dat los zien staan van het respect wat jullie ( hopenlijk ) buiten dit rollenspel hebben voor jullie partner?

Greetz,
Angel
[/color]
Laatst gewijzigd door Angel59 op zo 10 december 2006, 3:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » zo 10 december 2006, 3:05

lekker kleurtje 8)
misschien even aanpassen, dit leest niet zo lekker
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » zo 10 december 2006, 3:16

Zo beter dat kleurtje? :lol:

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » zo 10 december 2006, 13:33

Mijn lief noemt me regelmatig hoer of slet tijdens onze vrijpartijen, maar dat is iets wat ik in een andere relatie nooit gekunt en gewild heb. Ik ben redelijk bdsm-minded, hou van machtsovergave en rollenspellen en pijn. Maar vernedering is iets wat ik alleen bij hem kan en wil accepteren, bij een ander heb ik dit vertrouwen nog nooit gehad.

Voor mij is het belangrijk dat een spel een spel blijft. Tijdens de seks kan vernedering erg geil en opwindend zijn, maar na de seks wil ik wel 100% zekerheid hebben van zijn respect richting mij. Gelukkig heb ik dat ook, en daarom durf ik die grens ook over te gaan.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 10 december 2006, 13:42

Zo zou ik er ook naar kijken; het is een spel, wat niet wegneemt dat zo een spel een heel echt en opwindend gevoel kan geven.

In een spel is alles veilig, althans daar moet je van uit kunnen gaan. Het wil dus helemaal niet zeggen dat je dit irl ook zou doen. Dus ik vind helemaal niet dat je je waardigheid verliest hiermee.

De volgende keer speel je de strenge meesteres, waarbij jouw partner dan zijn (?) waardigheid verliest...?

Ik vind van niet.


Searcher

ssponsje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 september 2006, 16:59
Locatie: amsterdam

Berichtdoor ssponsje » zo 10 december 2006, 13:53

Binnen de vertrouwde relatie neem ik graag die rol aan, het is heerlijk als mijn vriend dominant is en zegt, beveelt wat ik moet doen. Tijdens de seks ben ik graag dienend en laat ik me vernederen. Dat hij me "hoer" noemt hoort daarbij. Wat het extra "pikant" maakt is dat ik een studente ben en hij een goede baan heeft en .... je begrijpt wel wat ik bedoel :oops: Het is bij ons misschien meer dan een spel. Of is het toch een spel en daarom alleen extra opwindend?
Alles mag, niks moet!

Sadima
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 november 2006, 20:48
Locatie: België

Berichtdoor Sadima » zo 10 december 2006, 17:10

Ik vind me terug in wat Kinky schrijft. Ook ik hou van vernedering en pijn tijdens het vrijen. Dit kan enkel omdat ik mijn vriend voor 100% vertrouw. Regelmatig word ik in volle actie "hoer" of zelfs "vuile slet" genoemd, en dit windt me ontzettend op, het maakt dat ik me nog een stukje meer laat gaan. Het is deel van het spel, het heeft uiteraard niets met de realiteit te maken. Maar het werkt, althans bij mij!

Peyterv
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 21 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Peyterv » zo 10 december 2006, 18:27

Even mijn mening als man: ik vind ook geile praat tijdens sex ook heerlijk. En als een vrouw mij hoer of slet zou noemen zou ik dat ook opwindend vinden. Al moet het natuurlijk wel passen bij wat je op dat moment aan het doen bent.

Droomstertje
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 oktober 2006, 20:09

Berichtdoor Droomstertje » zo 10 december 2006, 21:09

Ook ik hou er veel van als mijn vriend me "hoertje" en "sletje" noemt, maar op een manier die niet neerbuigend klinkt, eerder... alsof ik gewoon altijd heel graag wil... en ik alles wil doen wat hij zegt...

Het woord 'hoer' is voor ons zo tegenstrijdig... We vinden het lekker en we hebben het aangeleerd gekregen als iets maatschappelijk heel slecht, wat je vooral niet moet zijn als je nog door je buren en je familie wilt worden aangekeken. Het rare is ook dat als iemand me op straat 'hoer' achternaroept (gelukkig is dat nog nooit gebeurd) ik me heel gekwetst kan voelen.

Aan de andere kant ben ik het niet eens met dat een 'professionele' prostituee noch de bezoekers van haar 'hun respect weggeven'. Het zijn net zo goed mensen als wij en ze werken ook, zij het op een andere manier. Ik persoonlijk zou er niet gelukkig van worden, en waarschijnlijk werken er veel vrouwen in die branche die er ook niet gelukkig van worden, maar in Nederland is het toch beter voor ze geregeld dan in andere landen en kunnen ze een eigen leven opbouwen. Als je daarin kiest te werken en je er goed bij voelt, waarom niet? Mannen die naar de hoeren gaan vind ik ook niet slecht, beter zo dan iemand verkrachten, of beter zo dan vreemdgaan. Het is sex zonder liefde. Onpersoonlijke sex. Ben je dan geen mens meer? Heb je dan geen eer meer?
Alles is te koop... Men verkoopt ook illusies... 'vriendschap'... 'troost'...

Ik zou dus zeggen: maak je niet teveel zorgen over dat 'hoer' zijn betekent dat je je respect overboord gooit, en geniet er gewoon van!

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » zo 10 december 2006, 21:27

Hoi Droomstertje,


Thx voor je reactie.
Wat het alleen for the sake of "geili-ness" :wink: je hoer laten noemen kan ik best wel inkomen.........ik we geilen elkaar behoorlijk op met dat soort praat..........maar wat betreft het niet weggeven van je respect als je voor geld gelijk wie over je heen laat kruipen.......daar kan ik niet inkomen...niet dat ik ze niet kan respecteren alsnog als mens.........maar.......waar blijft je zelfrespect en je menselijke waardigheid nog als je voor geld.........deze intimiteit gewoon deelt met wie je maar betaalt............en geloof me zag onlangs nog een repportage over prostitutie in Nederland............dat werkt voor geen meter dat legaliseren.........gaat nog steeds erger en harder door illegaal..............vrouwen, mannen, kinderen worden genadeloos uitgebuit en van alle waardigheid berooft in de prostitutiewereld.............kan zijn dat er werkelijk vrouwen zijn die dit leuk vinden en er niet mee zitten wie de volgende is wat ze tegen betaling komt neuken...............het merendeel is er ongelukkig in terechtgekomen en komt er vaak niet meer ( levend) zomaar terug uit..........

Mannen die naar prostiuees trekken hebben mijns inziens niet genoeg zelfvertrouwen om een "echte" vrouw aan haar trekken te laten komen, of gaan niet eens voor de sex maar voor de "macht die ze dan over een vrouw/man kunnen hebben...........wie dat nodig heeft om zich "wat "te voelen.....heeft grote problemen en moet volgens mij met alle respect in therapie..........maar das mijn mening.

Je zegt trouwens over jezelf.......ik zelf zou er niet gelukkig van worden......waarom niet als het toch een respectvol "beroep"is.............zou je willen dat je dochter zich door elke geile vent laat neuken?je zus?je moeder? nee toch...........dat doet MIJ in ieder geval nadenken...

Liefs,
Angel

Droomstertje
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 oktober 2006, 20:09

Berichtdoor Droomstertje » zo 10 december 2006, 21:49

Hallo Angel59,
Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat ik niet zou willen dat mijn moeder, zus of kind prostituee zou zijn. Omdat ik denk dat je in dat vak inderdaad dingen meemaakt en ziet die je liever niet zou willen zien. Omdat ik inderdaad me heel ongelukkig zou voelen bij het idee dat elke man er maar bovenop zou gaan (vooral bij mijn kind, die wil je toch beschermen). Ik kan me voorstellen dat het legaliseren niet gaat zoals zou moeten en dat het een verschrikkelijk wereldje is; hoewel ik toch denk dat het hier beter is dan in andere landen waar het gewoon helemaal illegaal is. Hoe dan ook, het zal een verschrikkelijk vak zijn.
Dus je hebt gelijk op dat punt. Maar ik vind gewoon dat we prostituees net zo goed moeten respecteren als mensen. Dat ze eer hebben omdat ze mensen zijn. En ik denk dat ze zichzelf ook kunnen respecteren, waarom niet? Dat gaat niet verloren omdat ze sex delen met vreemden. Het is iets intiems voor jou en mij, maar als het werk is, is het niet hetzelfde als wanneer het met iemand is waarvan je houdt. Ik denk dat het helemaal niet zo intiem voor ze is, dat ze het gevoel uitsluiten op het moment zelf.
Ook over een bepaald deel dat naar de hoeren gaat van de mannen heb je gelijk... Maar een groot ander deel is niet zo. Die zoeken 'gewoon' sex.

Hoe dan ook... ik vind er niks mis mee dat je speelt dat je een prostituee bent. Maar als je je daar niet goed bij voelt, moet je het niet doen.

Groetjes, Droomstertje

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » zo 10 december 2006, 22:39


Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » ma 11 december 2006, 7:40

Het woord 'hoer' is voor ons zo tegenstrijdig... We vinden het lekker en we hebben het aangeleerd gekregen als iets maatschappelijk heel slecht, wat je vooral niet moet zijn als je nog door je buren en je familie wilt worden aangekeken. Het rare is ook dat als iemand me op straat 'hoer' achternaroept (gelukkig is dat nog nooit gebeurd) ik me heel gekwetst kan voelen.

Aan de andere kant ben ik het niet eens met dat een 'professionele' prostituee noch de bezoekers van haar 'hun respect weggeven'. Het zijn net zo goed mensen als wij en ze werken ook, zij het op een andere manier. Ik persoonlijk zou er niet gelukkig van worden, en waarschijnlijk werken er veel vrouwen in die branche die er ook niet gelukkig van worden, maar in Nederland is het toch beter voor ze geregeld dan in andere landen en kunnen ze een eigen leven opbouwen. Als je daarin kiest te werken en je er goed bij voelt, waarom niet? Mannen die naar de hoeren gaan vind ik ook niet slecht, beter zo dan iemand verkrachten, of beter zo dan vreemdgaan. Het is sex zonder liefde. Onpersoonlijke sex. Ben je dan geen mens meer? Heb je dan geen eer meer?
Alles is te koop... Men verkoopt ook illusies... 'vriendschap'... 'troost'...

Ik zou dus zeggen: maak je niet teveel zorgen over dat 'hoer' zijn betekent dat je je respect overboord gooit, en geniet er gewoon van!
Daar sluit ik mij bij aan. Het feit dat iets niet politiek correct is, en volgens de maatschappij 'slecht', maakt het voor mij extra opwindend. Datzelfde gevoel heb ik wanneer we bijv. vrijen op een fetisch-feest. "Het hoort niet", maar het feit dat we die grens van 'wat maatschappelijk verantwoord is' over willen gaan, geeft juist aan dat we daar boven staan, dat passie en lust ons meer waard is dan dat.

Verder is vernedering voor mij ook een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant voel ik me klein en gewillig, en weet ik dat hij op dat moment 'alles' met mij kan en mag doen. Aan de andere kant voel ik mij door vernedering juist ontzettend sterk, omdat ik boven alles wat ik altijd geleerd heb durf te staan (dat ieder mens gelijk behandeld moet worden, dat je niets tegen je zin in moet doen). Het is heel dubbel allemaal. Ik doe dingen tegen mijn zin in, omdat ik daar zin in heb. :wink:

Voor een 'professionele' prostituee heb ik net zoveel respect als een bakker of een programmeur. Het is in mijn ogen een normaal beroep, en iedereen maakt daar een persoonlijke keuze in. En ja, natuurlijk zitten er vrouwen in dat vak vanwege geldproblemen, drugs of dwang. Maar het is niet zo, dat dit in andere beroepen niet voorkomt. En dan heb ik het niet over illegale 'beroepen' zoaqls drugshandel of andere vormen van criminaliteit, maar gewone kantoorbanen e.d. Hoeveel mensen zijn niet diep ongelukkig en depressief door het beroep waar ze zich niet prettig voelen, maar waar ze enkel werken 'omdat het moet'.? Hoeveel directeuren van grote bedrijven zijn in feite diep ongelukkig, en blijven dit werk alleen maar doen omdat ze bang zijn hun ouders teleur te stellen?
Zelf zou ik niet in de prostitutie kunnen werken, ik zou het emotioneel niet aankunnen. Maar ik vind het knap dat sommige vrouwen dit wel kunnen.

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » ma 11 december 2006, 8:08

maar wat betreft het niet weggeven van je respect als je voor geld gelijk wie over je heen laat kruipen.......daar kan ik niet inkomen...niet dat ik ze niet kan respecteren alsnog als mens.........maar.......waar blijft je zelfrespect en je menselijke waardigheid nog als je voor geld.........deze intimiteit gewoon deelt met wie je maar betaalt............
Prostitutie is een spel, zo'n vrouw 'speelt' alsof er passie en intimiteit is, terwijl het voor haar puur lichamelijk is. Zelfrespect en waardigheid is iets wat je zelf bezit, dat geef je niet weg, tenzij je er zelf voor kiest deze weg te geven. Soms ook onbewust. Wanneer je je er niet prettig bij voelt, en volledig tegen je natuur ingaat, gaat het idd ten koste van je zelfvertrouwen. Het is een hard beroep, je moet er sterk voor in je schoenen staan. Maar wanneer je weet wie je bent, weet wat je wilt en genoeg zelfvertrouwen hebt, hoef je er niets door te verliezen.

Wat ik mij afvraag: wat vind je er zo slecht aan? Dat iemand zich laat betalen? Of dat iemand seks heeft met zoveel verschillende mannen? Verliest een vrouw die zich in een parenclub door 12 man laat nemen (gewoon omdat ze het zo lekker vind) dan ook haar zelfrespect?
Zelf ben ik professioneel camgirl, eigenlijk gewoon als bijbaantje, omdat ik het leuk en spannend vind. Maar ik verdien er wel geld mee. Verlies ik daarmee dan ook mijn zelfrespect?
en geloof me zag onlangs nog een repportage over prostitutie in Nederland............dat werkt voor geen meter dat legaliseren.........gaat nog steeds erger en harder door illegaal..............vrouwen, mannen, kinderen worden genadeloos uitgebuit en van alle waardigheid berooft in de prostitutiewereld.............kan zijn dat er werkelijk vrouwen zijn die dit leuk vinden en er niet mee zitten wie de volgende is wat ze tegen betaling komt neuken...............het merendeel is er ongelukkig in terechtgekomen en komt er vaak niet meer ( levend) zomaar terug uit..........
Het is idd waar dat er vrouwen zijn die niet vrijwillig in de prostitutie zitten, en dat vind ik heel erg. Het feit dat ze in de prostitutie zitten is dat niet het daadwerkelijke probleem, maar het feit dat zoiets onwrijwillig gebeurd wel. Dat het blijkbaar vrij makkelijk is om mensen onder valse voorwenselen ons land binnen te halen, en ze vervolgens zo weten te mishandelen en manipuleren dat deze vrouwen voor zo'n man gaan werken. En dat er blijkbaar vrouwen in ons land wonen die zoveel schulden hebben dat ze geen andere mogelijkheid zien dan de prostitutie in te gaan. Dat is het probleem, en niet de prostitutie zelf.
Mannen die naar prostiuees trekken hebben mijns inziens niet genoeg zelfvertrouwen om een "echte" vrouw aan haar trekken te laten komen, of gaan niet eens voor de sex maar voor de "macht die ze dan over een vrouw/man kunnen hebben...........wie dat nodig heeft om zich "wat "te voelen.....heeft grote problemen en moet volgens mij met alle respect in therapie..........maar das mijn mening.
Mannen die macht zoeken, kunnen dat volgens mij beter in de bdsm-wereld zoeken dan in de prostitutie hoor. Want een prostituee bepaald altijd nog stweeds zelf wat ze wel en niet wil, hoeveel het gaat kosten, etc. Daarbij zie ik niet echt in waarom iemand grote problemen zou moeten hebben, als hij (of zij) geil word van macht.
Je zegt trouwens over jezelf.......ik zelf zou er niet gelukkig van worden......waarom niet als het toch een respectvol "beroep"is.............
Ik zou er ook niet gelukkig van worden. Maar ik zou er ook niet gelukkig van worden als ik de leiding zou hebben in een groot bedrijf. Of als ik politieagente zou zijn, of een ander beroep wat niet bij mijn natuur past.
zou je willen dat je dochter zich door elke geile vent laat neuken?je zus?je moeder? nee toch...........dat doet MIJ in ieder geval nadenken...
Mijn beste vriendin heeft in de prostitutie gezeten, daar heb ik absoluut geen moeite mee. Ik weet dat zij dit aankan, en ik weet ook dat ze er geen problemen mee had. Prima dan. Het enige wat ik wil is dat mijn vrienden en familie gelukkig worden, iedereen heeft daar zo zijn/haar eigen weg in. Wie ben ik om daar over te oordelen?

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » di 12 december 2006, 14:03

Hoi Bell,


Thx voor de link..............mijn mening over wat daar over "hoeren"wordt gezegd en gedaan of het een en al fantastisch :shock: is? "what a load of crap!

Sorry................heb zelf in een groep huiselijk geweld gezeten en van dichtbij de ellende van deze "fantastische" levensstijl mogen meemaken.

Die vrouwen wat na ongelofelijk ellende uit dat wereldje waren gestapt.....zaten nog steeds ( na jaren ) in therapie, omdat ze niet meer van een Normale relatie en sex konden genieten.....omdat ze door hun "uitbuiters jaren vernedert waren en uitgebuit..geslagen.........verkracht en ga maar door............


Vooral dat zinnetje : Whores teach people how to be better lovers.........ja hoor...........ik kan me geen betere ' lover"voorstellen dan een die dat bij de hoeren is gaan leren dat klopt..........zowel mijn partner en ik zijn "great lovers"al zeg ik het zelf.................quess what........geen "hoeren" voor nodig gehad hoor.........

Whores have careers based on giving pleasure.
Ach toch.................wat een zelfopoffering...........wat denk je van een simpele huisvrouw en moeder die anderen pleasure geeft zonder daarvoor met honderd man naar bed te gaan en ZONDER ervoor betaald te worden?

Whores are independent.


Yeah...right.......... :roll:


Whores have special talents other people just don't have. Not everyone has what it takes to be a whore.


Nee, dat klopt, ik bv heb niet genoeg een waardeloos gevoel over mezelf om dat te kunnen..............


Whores are interesting people with lots of exciting life stories.


Klopt !ook al waar........ga eens naar een blijf van mijn lijf huis waar zij die de kracht en geluk hebben er zich uiteindelijk nog van los te maken, hun prachtige verhalen kunnen vertellen..........hoe ze hun enige gevoel voor wat waardig en liefdevol en respectvol is, moeten wegcijferen, uitschakelen, om dat te kunnen volhouden.............

Whores get laid a lot.

oh.............echt waar? :wink:


DO YOU HAVE WHAT IT TAKES TO BE A WHORE?



Gelukkig niet nee............sorry..................jij?


Greetzzzzz,
Angel


PS. Voor alle duidelijkheid.................ik heb respect voor prostituees als mens...............ik verafschuw hun gedrag en dat van hun bezoekers.....
Die vrouwen waar ik mee in de groep zat heb ik samen mee gehuild en omarmt en getroost..........


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 50 gasten