vrijen met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

noeke
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 13:34
Locatie: belgie

vrijen met een vrouw

Berichtdoor noeke » wo 15 november 2006, 12:39

ook ik ben best eens nieuwsgierig om met een vrouw te vrijen,kan niet slecht zijn he anders zouden al die mannen er niet voor kiezen he hahaha
nee echt seriues nu ik heb ook al eens fantasieén gehad over vrijen met een vrouw tot hiertoe heb ik die kans nog niet gekregen maar als die kans zich voordoet zal ik er voor gaan .
by the way ik ben van Antwerpen :wink: :oops:

groetjes Noeke
nog steeds op zoek naar mezelf

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » za 18 november 2006, 16:46

kheb je'n pm gestuurd
Laatst gewijzigd door Bell op di 12 december 2006, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » do 30 november 2006, 23:31

Hier lijkt het alsof er zoveel vrouwen zijn die nieuwsgierig zijn, maar telkens als ik een lijntje uitgooi, krijg ik nul reactie..

Dus mijn conclusie is, het blijft een fantasie voor de meesten en voor echte actie wordt meestal teruggeschrokken.

toch?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » do 30 november 2006, 23:36

Ik denk als je nieuwsgierig bent dat het dan makkelijker is om te wachten op een 'goed moment' ipv directe stappen te ondernemen.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » vr 01 december 2006, 12:12

Mag dat tegenwoordig. Als iemand een fantasie heeft, een voorstel doen per PM? Leuk.
Dus dames kom maar met de voorstellen. :lol: :P

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 01 december 2006, 12:26

Het leek toch op een uitnodiging, niet? Nou ja, mijn fout misschien :D Maar, ik bedoel het ook meer algemeen dan dit ene geval.

Carina, je hebt gelijk natuurlijk. Sommigen zijn dan wat ondernemender dan anderen.

smint
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 01 december 2006, 16:52
Locatie: wolvega

Berichtdoor smint » vr 01 december 2006, 16:57

Ja ik ben ook zoekende, soms een grote drang om eens met een vrouw te vrijen, een vrouw heerlijk te verwennen en verwent worden door een vrouw.
Wie???xxxSimone
Ben sinds kort zoekende

isabellahot19
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 27 november 2006, 23:57

Berichtdoor isabellahot19 » ma 04 december 2006, 1:58

lieve miekatoen
ik zelf dacht jaren dat ik gewoon hetero was had zelfs een vriendje waar ik heel erg van hield.
maar ik fantaseerde stiekem wel eens over vrouwen. ik wist niet precies hoe ik er mee moest omgaan.maar durfde tegen niemand te vertellen.
maar na tijden kreeg meer gevoelens voor vrouwen vond het wel heel raar want ik dacht ben hetero. ik dacht dit wil ik wel uit lust en wil wel weten hoe het voelt om met een vrouwe te vrijen.
dus ben met een meisje(ontmoet in een discotheek) all the way gegaan:$ tot me verbazing vond het superlekker heel anders dan een man.
na een tijdje heb een andere meisje leren kennen zo begon ik rustig verliefd op haar te worden(ik schrok natuurlijk wel ik les nee kan niet maar ik moest het gewoon accepteren en dat heb ik ook gedaan)
en nu heb ik relatie met haar en ben supergelukkig:D
en inmiddels weet iedereen dit en ze zijn heel blij voor me.
zo zie je het maar weer uit lust en nieuwsgierig heid is dit mij overkomen;)

xx isabella

Nieuwschierig
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 04 december 2006, 22:35
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor Nieuwschierig » ma 04 december 2006, 22:40

Wat herkenbaar allemaal zeg. Ik woon samen en ben erg gelukkig met mijn vriend maar fantaseer er regelmatig over om met een vrouw te vrijen . Voor deze relatie heb ik een paar keer gezoend met verschillende vrouwen maar is het eigelijk nooit verder gegaan .Ik zou ook geen relatie willen met een vrouw of echt verliefd kunnen worden maar de sex dat dan weer wel :lol:

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 04 december 2006, 23:58

Inderdaad heel herkenbaar en ook een favoriete fantasie. Hoop hem toch echt eens uit te gaan voeren. Maar om er ook echt daadwerkelijke stappen in te nemen vind ik nog moeilijk. Ik heb totaal geen ervaring met sex bij vrouwen :oops: Maar aan de andere kant: ervaring krijg je nooit als je het niet gewoon een keer probeert.

Hmm ik wordt nog een beetje heen en weer geslingerd tussen durven of niet. :?

isabellahot19
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 27 november 2006, 23:57

Berichtdoor isabellahot19 » di 05 december 2006, 1:37

anna je moet het gewoon proberen
ooit moet tog eerste keer zijn;)
het is niet moeiljk hoor:P
niet twijfelen maar just do it;)

xx isa

Nieuwschierig
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 04 december 2006, 22:35
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor Nieuwschierig » di 05 december 2006, 9:02

Alleen moet je dan wel een vrouw vinden en dat is niet zo makkelijk :? Weet iemand een goede site hiervoor ? Ben aan het zoeken maar kom toch op hele rare sites terecht .

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » za 09 december 2006, 1:15

er zijn vele datingsites met aparte rubriek voor vrouwen die vrouwen zoeken.
www.lexa.nl
www.relatieplanet.nl
www.onehello.nl
www.dating.nl

of ga eerst chatten, kijk eens op
chat.startpagina.nl
www.chatten.nl
www.chatplaza.nl

maar pas op, er zijn veel fakers, mannen die zich uitgeven voor vrouw...
en verder moet je je de tijd geven, regelmatig terugkeren zodat "men" je op een chatsite gaat leren kennen, en andersom.

ikzelf heb via chatten.nl leuke contacten opgedaan. daarna verder op msn zodat je elkaar kunt zien en/of horen!
tja... en je kunt elkaar ook op deze site ontmoeten... kijk naar mij... t begon met een PM.. ik heb mn liefste vrouw hier gevonden!

en verder: als je de behoefte in je hebt... zoek je kansen, stap over de drempel en ervaar t maar gewoon. ik ben 48... en nú pas gedurfd om uit te zoeken hoe het met me zit... ja, ik had het jaren terug moeten proberen he. maar achteraf praten is zo makkelijk. nee, op een gegeven moment is de tijd pas rijp, maar aarzel dan niet!
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

rinkar
Berichten: 12
Lid geworden op: di 19 december 2006, 16:16
Locatie: groningen

Berichtdoor rinkar » di 19 december 2006, 20:56

Ik had die fantasie ook al een tijd.....ben heel blij dat ik hem tot uiting heb gebracht...heerlijk,vrijen met een vrouw...wat nog fijner is ,samen met die vrouw mijn kereltje verwennen....lekker hoor....
enjoy life to the fullest....

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » di 19 december 2006, 22:33

er zijn vele datingsites met aparte rubriek voor vrouwen die vrouwen zoeken.
www.lexa.nl
www.relatieplanet.nl
www.onehello.nl
www.dating.nl

of ga eerst chatten, kijk eens op
chat.startpagina.nl
www.chatten.nl
www.chatplaza.nl

maar pas op, er zijn veel fakers, mannen die zich uitgeven voor vrouw...
en verder moet je je de tijd geven, regelmatig terugkeren zodat "men" je op een chatsite gaat leren kennen, en andersom.

ikzelf heb via chatten.nl leuke contacten opgedaan. daarna verder op msn zodat je elkaar kunt zien en/of horen!
tja... en je kunt elkaar ook op deze site ontmoeten... kijk naar mij... t begon met een PM.. ik heb mn liefste vrouw hier gevonden!

en verder: als je de behoefte in je hebt... zoek je kansen, stap over de drempel en ervaar t maar gewoon. ik ben 48... en nú pas gedurfd om uit te zoeken hoe het met me zit... ja, ik had het jaren terug moeten proberen he. maar achteraf praten is zo makkelijk. nee, op een gegeven moment is de tijd pas rijp, maar aarzel dan niet!
Zelf zit ik liever op sites als bimeidennet of Date2bi. Maar ja, zelf heb ik dan ook een vaste relatie (met een man) en heb absoluut geen behoefte aan een vaste vriendin. En dat is toch vaak wat mensen op een reguliere datingsite zoeken, een relatie.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten