Hoe pak ik het aan ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

john
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 april 2004, 16:27

Hoe pak ik het aan ?

Berichtdoor john » zo 03 december 2006, 3:03

Sinds een 5 tal jaar ben ik een regelmatige klant bij een kapperszaak in een nabij gelegen gemeente. De goede service maar vooral 1 van de 5 dames is mijn reden van terugkerend bezoek.

Nu heb ik een vermoeden dat de langdurige relatie van de dame in kwestie sinds kort onderbroken werd.

Een afspraakje staat al geruime tijd hoog op mijn verlanglijstje maar hoe pak ik het aan ? Ze is misschien ook nu in een kwetsbare periode en staat nu even niet open voor nieuwe initiatieven...

De zaak waar ze werkt telt vele klanten en haar collega's zijn nooit meer dan enkele meters verwijderd ...

Hoe pak ik het aan ?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 03 december 2006, 12:29

ben het helemaal eens met kronkel....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gast

Berichtdoor Gast » zo 03 december 2006, 20:19

Ik zou in ieder geval niet te lang wachten John, straks ben jij de gentleman, die haar de rust geeft om even tot zichzelf te komen en intussen zijn er misschien meer klanten of anderen in haar omgeving, die haar heel aantrekkelijk vinden.
Zelf kun je de persoon het best inschatten, of ze discreet benadert wil worden of dat je haar voor een etentje vraagt met een bos rode rozen hangt geheel van de situatie en de persoon af en is dus moeilijk te adviseren.
Wacht dus niet te lang, al valt er echt niets te knippen, toch zo gauw mogelijk naar de kapper

Peter

john
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 april 2004, 16:27

Berichtdoor john » ma 04 december 2006, 1:26

Kronkel, dat lijkt me een goed idee...

Wel zou ik zeker willen zijn dat het echt wel gedaan is met haar vorige relatie ...

Ze sprak van een nieuw plekje te hebben gevonden en dat haar vader de schilderwerken heeft aangevat ...

Hoe kom ik het op een takvolle manier te weten ?

john
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 april 2004, 16:27

Berichtdoor john » ma 04 december 2006, 2:28

weederom een uitstekend idee ....

bedankt ... Nu maar hopen dat mijn haar 20 cm groeit in 1 nacht ...

:lol:

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » ma 04 december 2006, 7:28

Mooi toch dat er ook nog plek is voor echte romantiek hier...


Searcher
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » ma 04 december 2006, 18:35

Jullie weten wel allemaal van aanpakken :lol:
Ik zou gaan lopen als ik zo'n briefje toegestoken krijg :wink:
Misschien kaartjes kopen voor iets en vragen of ze meewil? :roll:

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » ma 04 december 2006, 20:08

...en in het ergste geval hoef je alleen maar je wonden te likken en naar een andere kapper om te zien....

Succes John,
Pure.

john
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 april 2004, 16:27

Berichtdoor john » ma 04 december 2006, 23:26

Oei... de juiste woorden vinden .....
En ik ben al geen literair genie ...

Gast

Berichtdoor Gast » ma 04 december 2006, 23:45

Jammer John, dat Kronkel een gelukkige relatie heeft, anders zou ik wel voor je weten, waar je een hele lieve vrouw kunt vinden.
Waar vind je een vrouw, die jouw liefdesbrief voor je wil helpen opstellen.

Succes John en Kronkel, je bent te goed voor deze wereld

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » do 07 december 2006, 4:00

ooooh...wat romantisch. dit is toch waar het om gaat: verliefd zijn en hoe krijg je haar/hem....soms lees ik het forum en word ik de vragen over hele expliciete sexuele handelingen even een beetje zat.,..en dan zit er zo iets liefs en moois tussen als een man die verliefd is op een vrouw die zijn haar knipt, en maar naar de kapper gaat met het idee: zal ik haar kunnen benaderen....daar wordt mijn hart helemaal WARM van!!!

Ik denk dat de adviezen allemaal supergoed zijn. Wees niet bang, je hebt niets te verliezen. Op zijn slechtst....geeft je kaartje je haar een supervrouwelijk gevoel dat ze bewonderd wordt en jij dol op haar bent. Op zijn best....zwijmel, zwijmel, zwijmel, wat zal jouw haar goed zitten de rest van je leven...

Laat ons weten hoe het verder gaat!
TT (hopeloos verliefd op de liefde)
love = 4ever

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 07 december 2006, 22:16

Beste lieve kapster,

Wat heb je me weer mooi gemaakt vandaag. Dank je wel.

Ik heb een rare en nogal onbeleefde vraag aan jou. Ik stel hem maar direct aan je. Ik vind je namelijk heel erg leuk. En dat al die jaren al dat ik hier kom.

Nu heb ik nooit wat tegen je durven zeggen, omdat ik al die tijd begreep dat je een relatie had. Maar vorige keer maakte ik uit je woorden op, dat je inmiddels single bent. En dat maakt dat mijn hart me zegt, me dwingt, om jou deze vraag te stellen.

Ben je vrij? En wil je een keertje met mij uit gaan?

Ik hoor het graag. Je kunt me bellen op 06- of mailen op j@j. En heb ik het verkeerd begrepen, neem me dan niet kwalijk, en dan hoor ik dat ook graag.

Maar natuurlijk hoor ik graag "ja" ;-)

Kus en groet,
je John

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 07 december 2006, 22:29

Het is een voorstel voor de tekst op het kaartje. Zo zou ik het schrijven. En als John iets heel anders wil schrijven, dan schrijft John wat anders. Beter hier dan als PM. Zo hebben anderen er ook nog wat aan. Of inspireert het een betere tekst.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 08 december 2006, 12:23

ik weet niet of briefjes een goed idee zijn ... ze kunnen achteraf tegen je gebruikt worden (vb kijk eens hij heeft me geschreven, maar die is mn type niet) en kan meteen iedereen het zien of weten zelfs lezen

waarom niet gewoon moedig, een beetje praten enzo, ik weet daar en daar wel een leuk restaurantje, maar ik weet niet direct iemand om er mee naartoe te nemen ... misschien zegt ze zelf wel dat ze zo'n uitnodiging niet zou afslaan

Aphrodite&Hermes
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 augustus 2004, 17:35
Locatie: Noorderkempen, gezondheidszorg

Berichtdoor Aphrodite&Hermes » vr 08 december 2006, 18:50

Lieve mensen, DIT IS ZO MOOI !!!

John, jou wens ik heel veel geluk met je "onderneming".
Kronkel, super ben jij en jij kan echt wel goed met je pen over weg.

Dank om dit met ons allen te willen delen,
Hermes


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 21 gasten