Stiekem masturberen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » do 16 november 2006, 10:05

[quote="Anton102"]Voor mij is masturberen een uitlaatklep voor mijn libido. Dat is veel groter dan dat van mijn partner.

Maar back on topic: Masturberen is heerlijk, vooral als je er geen schuldgevoelens bij hebt. Het is zelfliefde, en dat hebben we ook nodig!
quote]

Schuldgevoelens heb ik niet bij masturberen alleen vind ik het zonde dat dit moet gebeuren als compensatie voor het libidoverschil.

Groeten :wink:
Nice guys finish last.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 16 november 2006, 18:05

voor mij geen compensatie ook niet als er eens wat minder sex is, maar iets extra's....

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » vr 17 november 2006, 12:04

Jarenlang sex gehad zonder klaar te komen, vond het voor hem zo zielig, hij deed zo zijn best...............dus gefaked :shock: .

Later een nieuwe partner uitgelegd, lukt niet doe aub niet zo je best want dan word het niet meer leuk... :(

Ik hield het orgasme altijd voor mezelf, durfde me niet te laten gaan.
Nu mag hij me helpen bij mastruberen, voor of na de sex met hem, hij vind het geweldig dat ik dit laatste stukje 'voor mezelf' ook aan hem durf te geven. Het was erg moeilijk in het begin, schaamde me ervoor, bang dat hij iets raar zou vinden enz..... nu weet ik beter, samen delen is gewoon veel fijner :oops:
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » vr 24 november 2006, 2:27

Ik vind het ook niet erg als ik niet klaarom tijdens het vrijen. Ik heb het ook wel vaker geprobeerd met mezelf te stimuleren tijdens het vrijen met mijn vinger, maar dat lukt bij mij niet. Ook niet als ik het alleen doe hoor. We hebben wel een standje als ik mijn vibrator erbij pak en hij rustig met mij vrijd dan is dat echt heel fijn om klaar te komen, terwijl het toch niet hetzelfde is als als ik het alleen doe zeg maar. Als ik bij mijn vriend klaarkom is het toch leuker dan alleen, je krijgt meer stimulans. Het zijn voor mij 2 verschillende dingen. Met de vibrator kost het veel minder moeite dan met je vinger. Ik stimuleer dan alleen mijn clitoris.

Lang verhaal maar, als je vriend al is klaargekomen om jou ook nog klaar te laten komen is erg fijn en dan hoeft het niet tijdens het vrijen en toch intiem. Het isfijner natuurlijk als het vloeiend verloopt dan als je weet dat de kans op een orgasme vrij klein is.

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » vr 24 november 2006, 23:50

En nu weer on-topic?

Desdemona
Berichten: 25
Lid geworden op: za 25 november 2006, 11:25
Locatie: Brugge(B)

Berichtdoor Desdemona » za 25 november 2006, 11:42

Als je het stiekem doet en niet WIL delen omdat dat iets van 'jezelf' is, is dat je vrije keuze natuurlijk. Zelf vind ik het net heerlijk dat ik dat kan delen.
Ik help mezelf bij elke vrijpartij een handje, ook omdat ik van neuken alleen niet kom en vind het net 'kicken' als mijn partners dat zien.
Of achteraf vertellen dat je gemasturbeerd hebt bvb. gebeurt hier ook veel!
Of via geil sms laten weten hoe lekker je net gekomen bent, kwestie van de saaie werkdag van je partner een extra boost te geven :lol:
Dat is voor mij pas intimiteit!
Do not go where the path may lead,
go instead where there is no path and leave a trail.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: Stiekem masturberen

Berichtdoor gurley » za 25 november 2006, 12:24

Herkent iemand dit of vinden jullie het raar?

Orange
ik herken het ... en vind het niet raar :~)
dat is gewoon iets tussen me myself and i :D
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

ssponsje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 september 2006, 16:59
Locatie: amsterdam

Berichtdoor ssponsje » ma 04 december 2006, 13:34

Ik masturbeer ook regelmatig en mijn vriend weet dat. Soms is hij erbij, dan weer niet. Dus stiekem is het niet, hij is er gewoon niet altijd bij of hij heeft het niet altijd door, soms is hij maar een paar meter bij me vandaan. Best leuk jezelf verwennen onder de douche terwijl je vriend zijn tanden staat te poetsen of op de bank terwijl mijn vriend sport zit te kijken :wink:
Alles mag, niks moet!

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » ma 04 december 2006, 20:24

Ben jij zo geruisloos dan? :P
Je kan nooit genoeg oefenen.

ssponsje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 september 2006, 16:59
Locatie: amsterdam

Berichtdoor ssponsje » di 05 december 2006, 11:05

als het moet .... :lol:

(ik kom uit een groot gezin en sliep op een gehorige zolder, ik heb dus stil leren masturberen)
Alles mag, niks moet!

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » di 05 december 2006, 12:13

Mijn lief vind het ook heerlijk en geil om te zien hoe ik mezelf masturbeer. We betrekken het dus vaak in het spel. En als ik het een keer alleen doe vertel ik dat wel, het geeft hem juist een kick dat ik van mezelf geniet.

En samen masturberen is ook heel gezellig en geil. wat mij betreft dus geen stiekem gemasturbeer.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » za 09 december 2006, 1:04

Mee eens, ik vind het misschien wel het geilste om te doen. Masturberen, met of zonder dildo, terwijl mijn vriendje toekijkt. Het is geiler dan het alleen te doen. Dat doe ik eigenlijk alleen wanneer ik gewoon lekker snel wil klaarkomen zonder poespas.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

jandeman
Berichten: 14
Lid geworden op: za 10 juni 2006, 11:14
Locatie: België, Leuven

Berichtdoor jandeman » zo 10 december 2006, 16:08

da's een van de meest opwindende dingen...

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Re: Stiekem masturberen

Berichtdoor Kinky » ma 11 december 2006, 8:40

Mijn vriend en ik hebben het tijdens het vrijen allebei ontzettend naar ons zin, alleen kom ik nooit klaar. Het rare is, dat ik daar eigenlijk helemaal niet mee zit.
Ik masturbeer af en toe wel door de douche straal op mijn clitoris te richten en krijg dan wel een orgasme. Dat vind ik heerlijk, maar om de een of andere reden houd ik dit liever als iets voor mezelf, wat ik niet perse met hem hoef te delen.
Herkent iemand dit of vinden jullie het raar?

Orange
Ik herken het wel, dit had ik met mijn ex ook vaak. Als we seks hadden kwam ik bijna altijd wel klaar, ja, als we seks hadden. Maar zo vaak was dat niet, dus was ik smorgens altijd blij als hij de deur uit was, want dan kon ik nog even masturberen voor ik naar mijn werk ging.

Door penetratie kom ik nooit klaar, ik ben erg clitoraal ingesteld. En mijn geliefde laat mij vaak bewust niet klaarkomen (dat is bij ons een onderdeel van ons rollenspel). Wat ik bij mijn lief zo leuk vind, is dat ik bij hem geen schaamte voel. Als hij 'met mij klaar is' ga ik mijzelf vaak gewoon vingeren, waar hij bij is. Ik vind het heerlijk als hij dan naar mij kijkt, maar als hij mij negeert (soms bewust, om mij een beetje te pesten) vind ik het ook prima.

Als hij geen zin heeft in seks zou ik niet zo snel in zijn bijzijn masturberen. Maar als ik op bed lig te vingeren, en hij komt opeens binnen, zou ik er wel gewoon mee doorgaan. Daar zou ik mij dan niet ongemakkelijk bij voelen. Dat had ik bij mijn ex wel.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Stiekem masturberen

Berichtdoor Baldlover » ma 11 december 2006, 10:03

Mijn vriend en ik hebben het tijdens het vrijen allebei ontzettend naar ons zin, alleen kom ik nooit klaar. Het rare is, dat ik daar eigenlijk helemaal niet mee zit.
Ik masturbeer af en toe wel door de douche straal op mijn clitoris te richten en krijg dan wel een orgasme. Dat vind ik heerlijk, maar om de een of andere reden houd ik dit liever als iets voor mezelf, wat ik niet perse met hem hoef te delen.
Herkent iemand dit of vinden jullie het raar?

Orange
Ik herken het wel, dit had ik met mijn ex ook vaak. Als we seks hadden kwam ik bijna altijd wel klaar, ja, als we seks hadden. Maar zo vaak was dat niet, dus was ik smorgens altijd blij als hij de deur uit was, want dan kon ik nog even masturberen voor ik naar mijn werk ging.

Door penetratie kom ik nooit klaar, ik ben erg clitoraal ingesteld. En mijn geliefde laat mij vaak bewust niet klaarkomen (dat is bij ons een onderdeel van ons rollenspel). Wat ik bij mijn lief zo leuk vind, is dat ik bij hem geen schaamte voel. Als hij 'met mij klaar is' ga ik mijzelf vaak gewoon vingeren, waar hij bij is. Ik vind het heerlijk als hij dan naar mij kijkt, maar als hij mij negeert (soms bewust, om mij een beetje te pesten) vind ik het ook prima.

Als hij geen zin heeft in seks zou ik niet zo snel in zijn bijzijn masturberen. Maar als ik op bed lig te vingeren, en hij komt opeens binnen, zou ik er wel gewoon mee doorgaan. Daar zou ik mij dan niet ongemakkelijk bij voelen. Dat had ik bij mijn ex wel.
Vooral dit laatste vind ik mooi. Als ik aan het werk ben en ik loop de slaapkamer eens binnen ligt zij wel eens te vingeren. Dat is absoluut geen probleem voor ons want ze mag en gaat gewoon door. Iedereen heeft wel eens tijd voor zichzelf nodig en die ruimte moet je ook krijgen. Ik vind het alleen maar mooi en fijn dat zij van zichzelf kan genieten en wij laten elkaar daar helemaal vrij in.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 34 gasten