beffen en smaak...vertel je ervaring

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jongeman27
Berichten: 11
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 18:53
Locatie: pitoresk Alkmaar

Berichtdoor Jongeman27 » zo 23 juli 2006, 13:59

Zowel de geur als de smaak vind ik over het algemeen bij de meeste vrouwen wel gelijk.
Bij de ene vrouw zijn de smaak/geur iets meer aanwezig dan de andere. Dat is per vrouw verschillend.
De smaak is inderdaad wat ziltig, het is eigenlijk moeilijk te omschrijven verder vind ik.
Het is gewoon erg lekker, en de geur en smaak winden mij ook zeker op.

Amy
Berichten: 218
Lid geworden op: di 12 maart 2002, 2:01
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Amy » ma 24 juli 2006, 13:23

Wel grappig om te lezen, het lijkt wel of er een recept uit een kookboek besproken wordt Afbeelding
don't damn me when I speak a piece of my mind

Jongeman27
Berichten: 11
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 18:53
Locatie: pitoresk Alkmaar

Berichtdoor Jongeman27 » ma 24 juli 2006, 13:35

Alle omschrijvingen zijn van mannen valt me op. Nu werd de vraag ook wel aan de mannen onder ons gesteld, maar toch. Er zijn genoeg vrouwen die de smaak en geur van een andere vrouw ook ervaren hebben.
Ik ben wel benieuwd hoe de omschrijving van vrouwen is.

Achraf
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 21:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Achraf » ma 24 juli 2006, 22:58

Heerlijk om te beffen, ik lik ook altijd het kontgaatje van mijn minnaar, vind ze heerlijk en ze word er helemaal gek van :P
Step in my room

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Re: beffen en smaak...vertel je ervaring

Berichtdoor cutee D » zo 05 november 2006, 21:46

Ikzelf heb altijd t idee dat ik wat lichtzoetig smaak..maar mn schatje was t daar niet mee eens ;)
haha nachtvlinder,, als je het cker wil weten zou ik hem pijpen als naspel.. kun je hem meteen ongelijk geven en vertellen dat je heeerlijk smaakt ;)


xx*D*xx
a bit bored, playing with thoughs
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

soul
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 november 2006, 22:28

Berichtdoor soul » zo 05 november 2006, 22:38

Geweldig verhaal hierboven. duidelijk van een "genieter"
Ik weet van mezelf dat ik verschillend kan smaken en dat de "vorm"zeg maar ook kan verschillen. Ik denk dat het te maken heeft met je cyclus en met wat je eet alsook met je algehele lichamelijke conditie.
Verder heb ik zelf wat ervaring met beffen, maar ik moet toch zeggen dat ik een fris gewassen "poes"toch verkies boven een ongewassen.
Smaken verschillen zo zie je maar weer.
Greetings

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Berichtdoor cutee D » zo 05 november 2006, 23:30

Geweldig verhaal hierboven. duidelijk van een "genieter"
Ik weet van mezelf dat ik verschillend kan smaken en dat de "vorm"zeg maar ook kan verschillen. Ik denk dat het te maken heeft met je cyclus en met wat je eet alsook met je algehele lichamelijke conditie.
Verder heb ik zelf wat ervaring met beffen, maar ik moet toch zeggen dat ik een fris gewassen "poes"toch verkies boven een ongewassen.
Smaken verschillen zo zie je maar weer.
Greetings

sorry MOET dr ff op ingaan na vleierij van *genieter* ;)..
fris gewassen maar toch duidelijk opgewonden.. (A)

xx*D*xx
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » wo 08 november 2006, 10:04

mijn ervaring is dat het gedurende de maandelijkse cyclus ook anders smaakt.
live and enjoy

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » za 11 november 2006, 13:25

En ik maar denken dat ik me elke keer moet wassen/douchen. Les nu ineens heel andere varhalen. Vriendlief zegt altijd laat het nu los. Ik heb er geen problemen mee. Nu het hier zo uitgelegd wordt door de mannen voel ik me een stuk zekerder...dank daarvoor.

angelaatje
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 15 november 2006, 21:08
Locatie: spijkenisse

Berichtdoor angelaatje » do 16 november 2006, 0:23

En ik maar denken dat ik me elke keer moet wassen/douchen. Les nu ineens heel andere varhalen. Vriendlief zegt altijd laat het nu los. Ik heb er geen problemen mee. Nu het hier zo uitgelegd wordt door de mannen voel ik me een stuk zekerder...dank daarvoor.
nou idd ik ben blij om te lezen dat eigenlijk alle mannen zowel de lucht als smaak , geil vinden , ik heb ook altijd heel erg de neiging om me heel goed te gaan wassen :? om dat ik bang ben dat ik vies ruik ofzo , maar dit topic doet mij dus toch geloven wat mijn man altijd zegt .

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 20 november 2006, 2:55

Nu ben ik toch benieuwd of er mannen zijn die ervaring hebben met de smaak na een lading g-plekvocht.. of de dagen daarna.. Is de samenstelling/geur/smaak dan anders? Ik vind mezelf anders ruiken na die heftige stimulatie, dacht zelfs dat er iets aan de hand was dagen daarna nog..

Beetje scherper, zou dat nog een restje kunnen zijn, wat achtergebleven is of zo? Op het moment zelf rook het nergens naar..

Maar idd dank aan de mannen: een hele geruststelling, al houd ik nog steeds van ff wassen van tevoren (of als ik al tijdje van huis ben een watje met water in plastic zakje bij me..voor na wc bezoek in tussentijd, dat leek me niet fris..).. En misschien zijn de mannelijke reageerders wel echte liefhebbers (maar niet iedere man..).. het is wel meer ontspannen als je weet dat de man er echt van houdt (itt je een last voelen als het te lang duurt)..
Groetjes, Suzy Q

Snpp
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 12:41

Berichtdoor Snpp » di 21 november 2006, 10:31

Ik vind mijn vriendin ook heel lekker smaken :) Vind het heerlijk om te doen. Wat ik wel merk is dat als ze dichter bij de menstruatie komt ze "zuriger" gaat smaken.

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » di 21 november 2006, 11:47

ik kan paar smaakjes vergelijken, ook met die van mezelf.
zit inderdaad verschil per vrouw, maar ook verschil binnen de cyclus.
zoet? zilt? geen idee, eerlijk gezegd. gewoon verschillend. net zoals elk mens andere lichaamsgeur heeft, denk ik.

fris gewassen vind ik de voorkeur hebben, en dan niet zozeer vanwege de smaak als wel voor de geur, die soms erg sterk kan zijn.
spoelen na het plassen is ook prettig.
Damnant quod non intellegunt
(Ze veroordelen wat ze niet begrijpen.)

razorsharpedge
Berichten: 91
Lid geworden op: za 18 november 2006, 22:05
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor razorsharpedge » ma 09 april 2007, 0:44

Ben persoonlijk best een groot liefhebber van het betere orale werk en kan tenvolle genieten van de subtiele smaak- en geurverschillen van wat onze dames "down-under" te bieden hebben, alsook de verschillen in het visuele aspect bij onze tegenvoeters, maar een mens komt wat tegen tijdens z'n exploraties. Zo heb ik er ooit één gekend waar ik tijdens het beffen letterlijk bijna ging kokhalzen, die geur en smaak waren echt niet te harden. Later zou blijken dat ze regelmatig onderaan een "ongemakje" had en de tubes Gyno-Daktarin gewoon deel uitmaakten van haar dagelijkse "verzorging". Ik heb noodgedwongen m'n "gewoontes" dan maar aangepast, lekker is tenslotte wat anders :roll: :roll: :roll:
The killer in me is the killer in you...

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 09 april 2007, 17:49

Wat een heerlijke topic, ik heb genoten van het lezen. Zoals ik ook erg geniet van gebeft worden :wink: Mijn vriend doet het vaak en graag, klaagt nooit over smaak, maar zegt wel eens 'je smaakte vandaag super lekker'.
Ook tijdens menstruatie en een tijd na wassen heeft hij geen problemen mee en ik ook niet.... :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten