* BDSM, de zoektocht, de herkenning, de erkenning

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

Berichtdoor Josje » zo 02 april 2006, 20:57

Onlangs kwam ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk al van jongs af aan de behoefte heb om alles goed te doen.
Als iemand liet merken dat ik iets niet goed deed, ging ik gelijk de verdediging in. Om mezelf goed te praten.

Nog steeds heb ik dat, heel sterk trouwens. Ik kan echt helemaal in een dip raken als ik merk dat iemand niet tevreden is over me. (ik heb het over het persoonlijke vlak, niet zakelijk) Ik wil graag alles goed doen, zodat er tevreden over mij gedacht wordt.

Toen ik me dat pas dus realiseerde ging er een schok door me heen. Het sub zijn zit er dus misschien al veel langer in dan ik zelf had gedacht.
Alleen heb ik het waarschijnlijk nooit als zodanig herkent. (of niet willen herkennen?)
Ik heb altijd gezegd dat BDSM voor mij een mooi 'spel' was en niet meer dan dat. Bovenstaande gelezen hebbend moet ik toegeven dat ik precies dezelfde dingen heb, dus misschien heb ik wel meer met BDSM dan ik altijd heb gedacht. Nu nog de vraag wat ik ermee zou willen? Ik heb een heel lieve Meesteres bereid gevonden om het met mij te proberen en mij het één en ander te willen leren. Ik zie wel waar het eindigd. Voorlopig heb ik nog heel veel te leren en te ontdekken. ;)

Liefs, josje
De krachtigste energiebron in het leven is en blijft de menselijke warmte.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 03 april 2006, 22:40

Onlangs kwam ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk al van jongs af aan de behoefte heb om alles goed te doen.
Als iemand liet merken dat ik iets niet goed deed, ging ik gelijk de verdediging in. Om mezelf goed te praten.

Nog steeds heb ik dat, heel sterk trouwens. Ik kan echt helemaal in een dip raken als ik merk dat iemand niet tevreden is over me. (ik heb het over het persoonlijke vlak, niet zakelijk) Ik wil graag alles goed doen, zodat er tevreden over mij gedacht wordt.

Toen ik me dat pas dus realiseerde ging er een schok door me heen. Het sub zijn zit er dus misschien al veel langer in dan ik zelf had gedacht.
Alleen heb ik het waarschijnlijk nooit als zodanig herkent. (of niet willen herkennen?)
Herkenbaar dat je dingen uit je karakter en verleden ineens in een ander kader gaat zien. Dat had ik ook, ik zocht er zelfs een beetje naar.. maar waarom weet ik niet zo precies. Ik denk dat je ergens gaat zoeken; wanneer begon dit? 'hoort' het zodanig bij me dat het 'in' me zit? Misschien om een verklaring te vinden?

Het probleem bij zo'n 'analyse' is eigenlijk dat je nooit zal weten of je karakter voortkomt uit een dieper 'bdsm-gevoel' of juist vice versa ahw.. Eigenlijk ook een beetje een 'nature/nurture' verhaal..

Belangrijkste is, voor mij in ieder geval; Doet het er eigenlijk zoveel toe? Het zit er gewoon :)

Overigens, ik post dit vooral doordat ik deze maand iets las in een artikel waardoor ik me de vraag stelde, en aan jou laatste post hier moest denken Shazia.. Het was een artikel over 'pijn'; verschillende soorten pijnen, ontwikkeling in pijnbestrijding en hoe het komt dat de één kleinzeriger is dan de ander. Ik las ertussenin;

Het muizenvoorbeeld geeft volgens deskundigen inzicht in wat er gebeurt bij mensen met een masochistische voorkeur: bij hen zijn het pijncentrum en het genotscentrum in het brein met elkaar verbonden. Pijnlijke prikkels leiden daarom tot plezierige ervaringen.


=> natuurlijk erg ongenuanceerd wat het gaat om een specifieke 'pijn'beleving, en een grote mate van vertrouwen, etc. Toch is het wel een fysieke verklaring....

Maar ik dacht vervolgens; "Oh... wilde ik dat eigenlijk weten?"

En vraag me nu af "waarom niet" :lol: :roll: -het doet immers niet af aan mijn beleving :wink:

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » ma 10 juli 2006, 16:58

Sinds een week moet ik weer denken aan deze topic en daarom even up!

Wat een prachtige verhalen...zo bijzonder.

Laatste tijd houdt BDSM me erg bezig. De seks met mijn vriend is veranderd na 2 jaar. Het is zoveel mooier geworden! En nu voel ik ook steeds tranen als we vrijen (gevreeën hebben). Ik weet niet... vind het fijn als hij me 'vernederd' met woorden, om te luisteren als hij zegt in welke positie ik moet liggen voor hem. Besef dat ik het heerlijk vind om zo "onderdanig" te zijn tijdens seks. Mijn vriend merkt dat als hij zo dominant is, hij het heerlijk vindt.
Heb op de site van Wandering Spirits gekeken, gelezen en mn hoofd zit nu zooo vol. Met tranen in mn ogen zat (zit) ik achter mn pc. Zoveel herkenning...

Voel me verwart maar tegelijkertijd ook weer niet...
Weet niet wat ik nu met deze post wil bereiken maar wilde het gewoon even kwijt.

Liefs, Miss*P

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 10 juli 2006, 17:04

Altijd goed MissP, om je hart even te luchten. Heel herkenbaar ook wat je schrijft. Ook mijn man kan erg genieten van het dominante gedrag van zichzelf. Hij kan er helemaal in op gaan. En ik? Ik geniet. Van zijn woorden, zijn opdrachten, zijn verboden.
Het blijft hier wel op de luchtige manier speels, van mij zou het wat harder mogen, maar we nemen de tijd.
Een jaar geleden had ik niet geloofd dat wij met bdsm bezig zouden zijn en kijk nu...... :D
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » ma 10 juli 2006, 20:41

Heb op de site van Wandering Spirits gekeken, gelezen en mn hoofd zit nu zooo vol. Met tranen in mn ogen zat (zit) ik achter mn pc. Zoveel herkenning...
Herken dit heel goed. Heb die site toen in 2 dagen van boven naar onder helemaal gelezen, met tranen in mijn ogen. Die site heeft mij toen veel goeds gebracht, namelijk mijn huidige lief. :)

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » wo 12 juli 2006, 22:07

heerlijk om te lezen allemaal!!

Mijn sub-ervaring begon heel 'sub'tiel met een hele goede vriend met wie ik erotisch sms-te en msn-de. Op een avond, we zouden elkaar de dag erna zien, stuurde hij er op aan dat ik opdrachtjes zou uitvoeren. Leuk! Daarvoor wilde hij dan wel dat ik bij binnenkomst in zijn oor zou fluisteren dat ik hem volledig zou gehoorzamen (gezellig in een openbare gelegenheid, familie en vrienden erbij).

Ik kwam met allemaal maren: maar je moet wel binnen het redelijke blijven... Hij: beloof je het? Ik: en als ik het niet durf? Hij: beloof je het? het trok me als een magneet, maar ik wilde pas ja zeggen als ik het écht meende. Tjonge wat heb ik onderhandeld, tot hij opperde dat we er misschien beter vanaf konden zien. Ik heb eigenlijk nooit gevraagd of hij dat zei als lokkertje of dat hij oprecht dacht dat het niet zo bij me paste. ik denk het laatste, dat zijn interesse afnam van zoveel weerstand.

Na afloop van die chat had ik echt het gevoel dat ik iets heel opwindends was misgelopen. Terwijl we al járen bevriend zijn, dus hij zou me nooit willen kwetsen. De dag erna heb ik hem gezegd dat ik het een knetterend opwindende gedachte vond en of hij me alsjeblieft maar een kans wilde geven mijn gehoorzaamheid te bewijzen. Heb beloofd dat ik nooit meer zou onderhandelen. Olie op het vuur voor een rechtgeaarde dominante man...

De ontmoeting de dag erna ging niet door, maar de sfeer was gezet. Hij heeft me heerlijke gevoelens in mezelf laten ontdekken. Ik kan volledig week worden van de juiste woorden op de juiste toon. Daarbij heeft het me geholpen mijn grenzen flink te verleggen.

Persoonlijk ben ik juist wel trots op mijn sub-zijn, ik voel er een grote innerlijke kracht bij. Hoewel, heb het nog niet gedeeld met mensen die het mogelijk zullen afwijzen! Ben dus voor mijn trots wel afhankelijk van de toehoorder, haha!!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 22 oktober 2006, 1:51

Even up :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » zo 22 oktober 2006, 15:42

heb dit topic net pas ontdekt door het kickje...
en heb het ademloos uitgelezen!

ik herken heel veel in de verhalen. heb sinds kort mijn bi-zijn erkent. dat is al een hele gewaarwording met alle vragen en twijfels...

maar... één van de vrouwen waar ik mee date doet aan bdsm. Is helemaal haar ding, ze is ook zo getrouwd, ze is sub van haar man Mr.
Ze is heel ervaren , bezoekt bdsm clubs en heeft zelfs gedemonstreerd op een kamasutrabeurs.

ik moest er bij voorbaat niks van hebben... de eerste keer dat ik met haar heb gedate. Toen kwam ik ook bij haar thuis, zag een koffer met allemaal spullen, zag haar foto's in leren outfit en van hun bdsm spelen.
ik wìlde het niet... maar het wond me verschrikkelijk op...
(en ik vraag me achteraf ook af waarom ik in s-hemelsnaam toch die date ben aangegaan ondanks mijn vooroordelen... ha ha...)
ben prompt daarna gaan googlen op bdsm, heb veel gelezen en me erin verdiept. heb veel gehad aan het handboek op deze site:
http://www.xs4all.nl/~tateoac/index.html

de tweede keer dat ik een date bij haar thuis had, hebben we wat gespeeld... na eerder er op msn al heel veel erover te hebben gesproken: zij is met haar Mr echt helemaal de sub, maar is zich bewust van sluimerende Dom gevoelens... ze worstelt daar vreselijk mee! zou ze dan toch een switch zijn???
Ik? ik ben in t dagelijkse leven nogal dominant, een echte regelneef. in de sex met mijn man heb ik altijd het niet-uitgesproken verlangen gehad dat hij me zou commanderen, de touwtjes strak in handen zou nemen.... de baas spelen...
Maar, heb ik niet uitgesproken want dat is niet zijn aard, en ook wist ik t nooit goed te verwoorden.

al met al: met deze vriendin al pratende toen gekomen tot het volgende: we gaan het voorzichtig opbouwen. zij kan op die manier kijken of Dom zijn inderdaad ècht in haar zit, en ik ervaar of het sub-zijn echt in me zit.

ben onlangs voor de derde keer bij haar geweest. ze gaf van te voren al kleine opdrachtjes mbt hoe ik moest verschijnen enz. We hebben het spel gespeeld... was voor beide wennen. maar we weten nu wel heel zeker dat DIT iets is wat we beide willen, en er verder mee willen gaan in deze vorm. volgende keer gaan we de dingen waar we nu beide nog huiverig in waren, zeker ook uitproberen.

Ik ben er ook al wel uit welk facet van bdsm me het meeste aanspreekt: niet de pijn of bondage. maar het kleineren, echt vernederen.
Ik durf me volledig aan haar over te leveren, vertrouw haar onvoorwaardelijk. daarbij het ik het geweldige geluk dat ze zelf een heel ervaren sub is, ze wéét dus precies hoe alles voelt! en hoe alles overkomt.

en wat ik tot nu toe ervaren heb: wàt een liefde komt erbij kijken! wàt een respect en wàt een vertrouwen in elkaar, wàt een tederheid....
ik denk zelfs nog meer dan in een gewone relatie.
we genieten dus van elkaar. leren van elkaar.

naast deze vriendin date ik nog met een vrouw, in een ander topic heb ik daarover verteld. zij is een heel ander verhaal... voor haar voel ik heel veel liefde... gaat heel heel diep!
ze weten van elkaars bestaan, dat ik met beide date.
ooit zal ik moeten kiezen, en wil dat zelf ook wanneer ik echt een relatie krijg met laatstgenoemde....bij een echte relatie wil ik monogaam zijn.
maar wat een geluk... zij is ook getrouwd en doet ook wat sm-spelletjes met haar man, waarbij zij de rol van "gever" heeft...
ben ik dan echt die geluksvogel die, na zoveel jaren van ellende en verdriet, straks de grote liefde heeft gevonden en daarbinnen ook nog iets van bdsm kan beleven? de tijd zal het leren... maar ik voel me nu zeer bevoorrecht!!! en geniet van beiden, maar ieder op een totaal andere, eigen manier....!!!

(winner, als je dit leest, je begrijpt het wel....)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 24 oktober 2006, 13:38

Aangezien ik vrij nieuw hier ben was het topic pas onder mijn aandacht gekomen toen iemand het om hoog schopte.

Ademloos het gehele topic uitgelezen en verrast over de openheid ( zoals hier bijna standaard lijkt op she) Ik beweeg me al een tijdje in de wereld van BDSM maar zoveel openheid tot op heden niet getroffen.

Ben erg blij om een aantal waarheden terug te vinden in dit topic.. de dingen die ik doorgaans moeilijk kan uitleggen aan de mensen waarbij er nog een taboe rust op BDSM.

Veel dingen die hier beschreven zijn ook uitgeprobeerd , meegemaakt enz. En toch kom ik steeds tot de conclusie hoeveel ingredienten je erin stopt ( bondage,spanking, mindplay etc) het blijft bij mij een state of mind. Soms hoeft er simpelweg niets fysieks te gebeuren maar is een blik voldoende om mijn gevoel op te roepen. Mijn partner is mijn Dom, we hebben geen 24/7 ( niet zoals hij hier beschreven wordt iig, en ook niet voor ons gevoel) en soms kan mijn Dom me gewoon aankijken en dan gaat mijn onderdanigheid opspelen.... En zelfs als het daarna weer ophoud en er dus niets gebeurd voel ik me heerlijk.

Ik hoorde hier iemand iets zeggen waarom spel... Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik weet ook van uitzonderingen ( of mensen die het anders beleven) Voor ons is het belangrijk dat er een spel is dwz het begint en heeft een eind. Dit omdat we daarnaast genieten van elkaar als gelijkwaardige partners. Het zou voor mij slecht zijn ( denk ik) om mijn onderdanige houding ten toon te spreiden tegen over mijn stiefzoons waarvan de oudste slechts 7 jaar jonger is dan ik dat ben. Ik heb dus in het gezin een vrij dominante houding. Overigens in mijn werk ook.

Daarnaast werd er wat gevraagd over switch.. zelf ben ik geen switch , maar ken heel veel mensen die er wel iets mee hebben. Volgens mij is de meest voorkomende vorm degene waarbij de sub onder leiding van de Dom een andere sub domineert. ( zo niet dan wel in mijn omgeving). Daarnaast ken ik veel verhalen van mensen die 1x zijn geswitched omdat ze er achter kwamen dat de andere rol hun net wat meer voldoening kon geven.

Blij met de genuanceerde denkbeelden hier wil ik toch zeggen dat ik het jammer vind dat BDSM voor de buitenwereld vaak zo`n freaky lading heeft. In mijn overtuiging is BDSM zo natuurlijk als wat zeker als je terug kijkt in de geschiedenis. Vroeger was het dan misschien niet iets wat BDSM heette maar het leek er verdomd veel op. Alleen waren destijds voornamelijk de mannen dominant.

Dit brengt me gelijk op het antwoord op de vraag zijn er meer mannen dan vrouwen Dom. Zoals ik het zie is de natuurlijke rollenverdeling wel zo gewend... Veel mannen die zich sub voelen hebben daar meer moeite mee dan vrouwen die zich sub voelen. Maar in de kringen waar in ik me beweeg kom ik steeds vaker mannelijke subs tegen en vrouwelijke Dominanten.

Voor mensen die dit forum lezen en er iets mee hebben , zolang je geniet hoeft het geen etiketje te hebben.. BDSM kent geen regels inderdaad iedereen vult het naar eigen beleving in en als je het anders wil noemen be my guest... Niets moet en alles mag zolang er respect blijft bestaan.

Liefs savanne...

( die ook alleen maar vanuit het hart spreekt en ook niet alle wijsheid in pacht heeft)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 24 oktober 2006, 16:50

:?
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 24 oktober 2006, 16:58

Ik heb hier en daar eens rondgelezen en gekeken :wink: over bdsm. Het boeit me om te lezen erover en te kijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik het zelf prettig zou vinden. Ieder in z'n waarde latend hoor!
Maar wat ik lees is dat het vaak zo ver gaat dat de sub écht gaat huilen, van pijn, van emotie, van weet ik veel wat, ook geluk misschien?
Maar dát stukje kan ik me nu niet voorstellen. Dat het vernederen etc toch een prettig gevoel geeft?
Terwijl ik het wel prima vind om naar te kijken en over te lezen.

Tja... een mens zit érg raar in elkaar hé :lol:

Ik denk dat ik m'n vent rot zou schelden als hij sommige dingen bij me zou doen... Oké, ben er misschien niet voor in de wieg gelegd.
Alhoewel, het 'lichtere' werk mag ik weer wel! Vastbinden vind ik heerlijk. En dan vind ik het véél leuker om vastgebonden te worden dan om hem vast te binden. Volgende keer eens een blinddoek erbij pakken :wink: Met ijs spelen, ook heerlijk. Kaarsvet? Zou wel eens willen weten hoe dat voelt?
Pijnlijk? Lekker?
Dus toch misschien ergens diep in me wat die kant op gaat? Weet het niet. Echt pijn trekt me weer niet, maar sommige dingen weer wel. :D

Een vriendin van me vind dat maar nix. Want 'stel dat hij je laat zitten?'.
Daar hoef je toch niet bang voor te zijn? Het stukje van vertrouwen, dat hij me losmaakt als ik niet meer wil herken ik weer wel in wat ik lees. En ook hartstikke goed natuurlijk! Daarin vertrouw ik m'n man ook zéker!

Zomaar m'n gedachtengangen...... :wink:

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » za 18 november 2006, 16:05

Intussen ben ik weer wat verder. Mn vriendin en ik hebben intussen meer dingen uitgeprobeerd. En... we vinden het heerlijk! Hebben onlangs een hele dag en avond gespeeld. Het was lastig om de rol ook de hele dag vast te houden, maar dat hoeft ook niet. Ik heb in een kooi gezeten, in een schandpaal, boeien, kaarsvet. ijs, noem maar op... maar vooral: ik ben op alle mogelijke manieren vernederd. t Ergste vond ik dat ze àlles wilde kunnen zien wat ik op het toilet deed... maar ik vind t kicken, en zij geniet geweldig van het mij beheersen!
Zien elkaar in RL niet zo vaak, eens per maand of zo, maar geregeld wel op msn. Eén blik van haar... op die speciale manier... en ik duik in mn rol...! Heel gek vind ik t nog steeds... ik heb dat niet onder controle, het gebeurt gewoon vanzelf!

M'n andere vriendin gaat komende week mee, naar haar toe. Zij heeft ook Dom-trekjes, vindt het allemaal heel spannend om te doen. We gaan nu dus met zn drie-tjes daten. Ik heb er verschrikkelijk veel zin in... wie weet waar dit toe gaat leiden.

Er is wel iets wat ik moeilijk vind.. Ik hou van allebei m'n vrouwen.... maar ieder op een andere manier!
Wil, als ik ze zie, heel intens met ze zoenen, vasthouden, vrijen... Hoe moet dat als ik ze dinsdag tegelijk zie...???
Zij hebben beide op MSN contact gehad, met elkaar gebeld ook. We hebben al eens op msn een beetje een spelletje gespeeld, er met drietjes wat aan geproefd... Zij wisselden elkaar af richting mij: "neem jij t even over, ga ik koffie drinken"..., ik zat helemaal in mn rol van sub. Het was kort, maar genieten!
dus, voor de duidelijkheid:
1 vr sub (niet veel ervaring) ik dus,
1 vr Dom (=switch, heel ervaren als sub, niet zozeer als Dom maar wel heel erg dominant richting mij),
en 1 vr die Dom-gevoelens heeft, enige ervaring met haar man in softe sm.

Heeft hier iemand ervaring in zo een vergelijkbare situatie, 2 Domme's en 1 sub. Kan dit werken?

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » vr 24 november 2006, 1:57

ik heb er een aantal doorgelezen en het viel me op dat dit onderwerp met vrij veel schaamte gepaard gaat. Dat het een tijdje duurde voordat je het echt accepteerde van jezelf. nu vraag ik me af deden jullie voordat jullie het accepteerde van jezelf al dingen zoals blinderen, met kaarsvet spelen, ijsklontjes. ik heb dat al vanaf het begin van mijn sexleven gedaan en het is altijd iets natuurlijks geweest om te doen. Waar komt de schaamte vandaan. als ik nu iets verkeerds zeg, zeg het me en het spijt me dan, is niet mijn bedoeling. Dit is pure nieuwsgierigheid.

Ik ik wil nu mijn eigen ervaringen ermee vertellen. Het is niet veel hoor. Ik ben over het algemeen dominant, ook in het dagelijks leven. Ook al zit er zeker een sub in mij. Ik heb nooit verbaal gedomineerd. Wel een keer geprobeerd maar was er gewoon niet goed in. Verder van vastbinden tot en met zweepje. Ik vind het opwindend om te doen. Maar het is gewoon vooral de mannen waarmee ik samen ben vinden het leuk en vragen me om het te doen, ook omdat ik het uit mezelf vrij veel doe.
Er schuilt zeker een sub in mij en ik probeer mijn vriend ook de richting van dominant te krijgen maar op een of andere manier val ik altijd op onderdanige mannen en onderdanige mannen op mij. Terwijl ik ook weleens andersom wil. Ik kan me ook niet overleveren aan een man die niet van nature dominant is. Als het niet in hem zit, of heel weinig is het ook niet leuk en voel ik me niet in capabele handen. Wel de dominantere standjes met pijpen natuurlijk en dat wind me altijd heel erg op. Ik ga me pas overgeven als de man zich ook bewezen heeft dat hij dat kan, een sterke wilsstrijd dus. Ik kan dus niet zeggen dat het voor mij een openbaring of wat dan ook was, het heeft altijd in me gezeten en ik heb er nooit problemen mee gehad. Alleen met het mij als sub gedeelte dan.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » vr 24 november 2006, 19:53

Het zit in je of niet brigid. Een man die niet dominant is zal dat ook niet worden als het er niet in zit. Maar dat is mijn mening.
En over schaamte, heb ik totaal geen last van. Het was gewoon vooral de herkenning die ik vond. Eindelijk het een plekje kunnen geven van wat het was wat ik wilde. Het thuiskomen gevoel en dat voelde fijn.

Om het nog maar eens over mezelf te hebben hierover. Wij zijn weer een stapje verder. :D
In het weekend sta ik sinds vorige week helemaal tot Zijn beschikking. Het voelt goed en het voelt fijn en vertrouwd. Zeg maar een 24/7 maar dan alleen in het weekend. En dat is wat ik al een hele tijd wilde en eindelijk ben ik er aan toe. :)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 26 november 2006, 15:12

een 24/2,5 dus :p .. gefeliciteerd Artemis.... geniet ervan

Kus Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten