Stiekem masturberen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marc Vermeer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Marc Vermeer » ma 05 mei 2003, 19:14

In veel gevallen is het bij man-vrouw seks, een goede oplossing als een vrouw 'zichzelf een handje helpt', zeker als je aan het sprookje van tegelijk klaarkomen wilt voldoen !

Sophie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Sophie » ma 05 mei 2003, 20:07

Ik hield het masturberen ook altijd voor mezelf, want ik kwam tijdens de seks nooit klaar. En op den duur ging ik gewoon faken, dan was de ander 'tevreden'.. Maar als je dat 1 keer hebt gedaan, moet je het altijd blijven doen, dus dat werd een probleem.

Bij mijn huidieg vriend heb ik direct aangegeven dat ik tijdens de seks niet kan klaarkomen. Hij wilde er alles aan doen om daar verandering in te brengen, maar dat leek me niet zo'n goed idee, want zo zou er weer druk op komen te liggen en om er vanaf te zijn, zou ik weer faken. Het leek mij een goed idee dat ik het zelf zou doen en dat was van begin af aan een groot succes. Hoewel ik nog steeds de neiging had om het voor mezelf te houden en dan later in mijn eentje nog even te genieten.
Het is heel intiem, maar zeker een meerwaarde om te masturberen terwijl hij kijkt. Voordat we dan echt gaan neuken, zorg ik er zelf voor dat ik klaarkom en krijg daar ruim de tijd voor. Ondertussen kust hij me overal of heeft zijn penis in me. Die moet hij wel stilhouden, anders lukt het niet! Maar het schijnt heel lekker te voelen als ik mijn spieren aanspan tijdens het masturberen. En als ik klaarkom, beginnen we met neuken, nog nooit zo intiem en lekker seks gehad!

Maar een gedeelte hou ik toch nog een beetje voor mezelf. Mijn vriend weet dat ik nog vaak masturbeer. Het vermindert mijn zin in seks met hem niet en tijdens het masturberen komen vaak fantasien naar boven die ik dan weer aan mijn vriend kan voorleggen.

Kus, Sophie, die neigt tot het zoeken van verkoeling...

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » vr 16 mei 2003, 10:13

Pas onlangs heb ik mijn man verteld dat ik wel mastrubeer. Dat was toch wel een overwinning... Best raar, aangezien het niets is om je voor te schamen. Ik weet dat hij gewoon ook mastrubeert, want ik ben hem wel eens tegen het lijf gelopen terwijl hij met een wcpapiertje de boel aan het schoonmaken was hahaha... Dat vind ik overigens geen opwindend idee.
Onlangs heb ik ook een vibrator gekocht... die moet ik hem nog laten zien :) Raar dat ik er toch een probleem van maak.

Kimmeke
Berichten: 4
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 18:42
Locatie: België

Berichtdoor Kimmeke » za 17 mei 2003, 22:06

Mijn vriend weet dat ik regelmatig met mezelf speel...
En af en toe doen we het samen.
Toch moet ik toegeven het leuker te vinden als ik alleen ben, dan kan ik mijn ogen sluiten en mijn fantasie de vrije loop laten.

Soms voel ik me wel enorm slecht als ik erover nadenk.
Als mijn vriend werken is en ik ben vrij, speel ik soms 3 of 4 keer op 1 dag met mezelf.
Ben ik oversekst?? of is dat normaal? :oops:
Het doet ook zo goed, hè! :lol:

antonio
Berichten: 13
Lid geworden op: za 12 oktober 2002, 1:01

Berichtdoor antonio » vr 23 mei 2003, 9:32

Hoi,

Nog niet zo lang geleden hielden m'n vriendin en ik het ook elk voor ons. Toen we samen eens in bad zaten waren we elkaar begonnen te mastusteruberen. Ondertussen waren we erover aan het praten toen m'n vriendin zei: ik zou je wel eens willen zien masturberen. Toen zei ik: dat zou ik jou ook wel eens willen zien doen. We hebben het toen allebei gedaan en kwamen tot de vaststelling dat we er alletwee super geil van werden. Mijn vriedin gaf toe dat ze er eigenlijk geen enkel probleem mee had maar dat ze het zeker ook nog wel alleen zou doen. En vanaf dat moment doen we het regelmatig.

mrLee
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 04 juni 2003, 1:51

Berichtdoor mrLee » wo 04 juni 2003, 14:44

Ja, nou, dat is eigenlijk precies waar het omgaat. Als ik klaarkom door de douchestraal- als ik mezelf vinger lukt het niet- vind ik dat iets heel intiems en geniet ik ervan. Om de een of andere reden wil ik dit liever persoonlijk houden, als iets speciaals voor mezelf, en ik mis het helemaal niet tijdens het vrijen met mijn vriend. Herkenbaar?

Orange
sorry hoor maar ik vind het eigenlijk toch ook wel een beetje egoistisch, het lekkerste voorjezelf houden en niet willen delen met je partner...
misschien komt het ook omdat ik intiem met jezelf niet begrijp, intiem ben je toch met een ander?

edit: je hoeft het toch niet altijd te delen?
zomaar een man

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Berichtdoor cutee D » za 04 november 2006, 20:22

Mijn vriendin heeft al tegen mij gezegd dat ze ni graag vrijt omdat ze nooit klaarkomt,en ik wel. Ik krijg daar een schuldgevoel bij.

heyhey weet dat dit een oud topic is maar toch.. hoop dat je het alsnog leest en er wat aan hebt. waarom laat je haar niet eens op dit forum rondneuzen? als ik had gedacht dat ik de enige was die moeilijk, bij dit persoon niet kon klaarkomen had ik het persoon in kwestie misschien ook gaan verwijten en minder genoten. maar als je weet dat het iets is wat gewoon een tijdje duurt om te lukken leer je vanzelf te genieten en dat het niet alleen om het orgasme draait. Als je merkt dat de ander je niet pusht om een orgasme te krijgen maar wel laat zien dat hij graag heeft dat jij het ook naar je zin hebt is dat vaak al genoeg.

als zij dus inziet dat het niet aan jou ligt of aan haar, maar meer aan het feit dat ze moet lEren genieten denk ik dat het voor haar ook een stuk fijner word;)

hope it's usefull to anybody!!!

xx*D*xx
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » zo 05 november 2006, 2:09

jee leuk om een heel oud topic om hoog te zien komen
terwijl het zoo actueel nog steeds is..

genieten van je lijf zonder orgasme is misschien nog wel mooier dan een orgasme op zich
je leert je lichaam door en door kennen je leert plekjes die misschien nog nooit zo erogeen zijn geweest en dat is toch waanzinnig om te beleven
als je het jezelf toestaat tenminste
:wink:

sfinxs

soul
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 05 november 2006, 22:28

Berichtdoor soul » ma 06 november 2006, 0:15

Het niet klaar komen met je vriend en wél makkelijk met een douchestraal op je clit is echt niet raar hoor. Het enige vervelende is wanneer je er zelf een probleem van maakt. Ik masturbeer ook regelmatig samen met de douchestraal en ik vind het heerlijk. Mijn vriend weet dat ik mezelf bevredig zo nu en dan, hij weet alleen niet hoe, en maakt daar ook geen punt van. Ook doe het liever alleen, en hou het dus ook privé. Je hoeft toch niet alles te delen? De sex met mijn vriend is geweldig en ook dan kom ik klaar dus ik mag niet klagen.
Klaarkomen is iets puur egoistisch en hoe je dat doet is ook voor jezelf. wil je het delen? Pima..wil je het niet delen? Doe dat dan lekker niet, maar probeer er niet al teveel bij stil te staan wamt een probleem hoeft het echt niet te zijn.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » di 07 november 2006, 23:10

Ik masturbeer eigenlijk het meest wanneer ik onder druk sta of gestresst ben. Klink misschien raar maar het ontspant. Ik heb zelfs een keer mezelf gevingerd toen ik op sollicitatiegesprek moest. Op het toilet kreeg ik na m'n plas ineens de kriebels en stond ik op het punt voortijdig te vertrekken. :oops:
Stond ik daar met mijn rok omhoog en 1 been op het toilet mezelf tot een hoogtepunt te brengen. Voordeel bleek wel dat ik ontspannen het gesprek inging en de baan gekregen heb. :wink:

Mastuberen is iets voor mijzelf maar ik maak er geen punt van het voor mijn vriendje te doen. Het is voor beide een heerlijke manier om aan te geven dat je gewoon super geil bent. En ja, ook ik kom niet klaar bij penetratie door hem maar met een dildo lukt het me weer wel. Komt door het trillen denk ik.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

tuesdayafternoon
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 08 november 2006, 12:37
Locatie: Zuiden des lands

stiekem masturberen

Berichtdoor tuesdayafternoon » wo 08 november 2006, 12:58

Masturberen is voor jezelf maar is niet egoistisch. Daarom hoef je er ook geen schuldgevoel aan over te houden als je masturbeert. Waarom van iets heel lekkers een probleem maken. En wat het delen betreft. Doe het alleen of met je partner. Ik weet wel dat ik het waanzinnig erotisch vind om te zien dat mijn vriendin haar lichaam telkens weer opnieuw ontdekt en bemint.
Denk vrij om vrij te denken

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 08 november 2006, 17:14

Stiekem masturberen is eigenlijk niet goed. Het woord "stiekem" duid op het volgende: gemeen, achterbaks, sluw, geraffineerd, geniepig, uitgekookt, stiekem, slinks, listig, snood volgens het woordenboek.

In een relatie zou dit niet thuishoren. Man en vrouw moeten zeker wel kunnen masturberen als zij dat willen. Alleen zou dit niet stiekem moeten gebeuren. Man en vrouw zouden van elkaar moeten weten dat zij dit doen. Dan krijg je namelijk ook geen pijnlijke situaties als je toevallig betrapt wordt door je partner. (helaas komen pijnlijke situaties voor binnen een relatie als men betrapt is)
Het is niet erg dat men masturbeert. Je kan dit om allerlei verschillende redenen doen, we hebben er in dit topic van kunnen lezen.
Samen masturberen is heel leuk en gelukkig doen veel stellen dit ook. Daar buiten kan het best zo zijn dat je ook behoefte hebt aan prive als je mastubeert, ook dit kan je hier lezen.
Ik zou willen dat in ALLE relaties dit bespreekbaar was. Helaas is dit niet zo.
Jammer moeten we zeggen maar ondanks de seksuele revolutie en vrijheid (die we denken te hebben) zijn er nog veel misverstanden over masturberen.

zaza
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 05 november 2006, 2:07
Locatie: drenthe

Berichtdoor zaza » do 09 november 2006, 1:01

Het is heerlijk om in je eentje te mastruberen maar stiekum daar zou ik niet tegen kunnen, soms heb je geen zin in uitgebreidde sex en dan kan mastruberen wel erg lekker zijn

tuesdayafternoon
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 08 november 2006, 12:37
Locatie: Zuiden des lands

Berichtdoor tuesdayafternoon » do 09 november 2006, 10:37

Bedoel je dan dat als je geen zin hebt in uitgebreide seks, je ergens alleen gaat masturberen. Of dat je dan samen met je partner masturbeert. Is de kans wel groot dat dat weer leidt tot uitgebreide seks :) .
Denk vrij om vrij te denken

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » di 14 november 2006, 21:45

Voor mij is masturberen een uitlaatklep voor mijn libido. Dat is veel groter dan dat van mijn partner.

Door te masturberen kom ik sexueel aan mijn trekken zonder vreemd te gaan!

Het hoeft niet stiekem. Ik doe het wel liever als zij het op dat moment niet weet, want ik wil naar mijn partner toe niet opdringerig zijn.

Een enkele keer gebruik ik het ook wel om haar te verleiden, als ik voel dat ze "in the mood" zou kunnen raken van het staren naar mijn groteske erectie. Maar alleen als ik het vrij zeker weet!

Maar back on topic: Masturberen is heerlijk, vooral als je er geen schuldgevoelens bij hebt. Het is zelfliefde, en dat hebben we ook nodig!

Heb ooit eens geleerd dat je niet van een ander kunt houden als je niet van jezelf kunt houden.

Dus: Masturbeer!
:lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten