Waarom kaal?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » ma 16 juni 2003, 21:51

ik niet volledig kaal, wel een mooi streepje. Mijn vriend heeft me wel eens kaal geschoren maar dan voel ik me weer een klein meisje (zoals hier in dit topic nog door iemand is gezegd) en het jeukt verschrikkelijk. Dus nee voor mij niet helemaal kaal wel een streepje.

Mopje

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » di 17 juni 2003, 11:53

@mykittens:

Het is niet dat ik de weg niet kan vinden hoor :) ik ervaar het gewoon als lekkerder wanneer ik een geschoren poes lik.
Weet je dat de liesplooi van nature helemaal onbehaard kan zijn?
Kan zijn ? Zo veel vrouwen (en ook mannen) zo veel verschillen. Ik denk simpel gezegt dat hoe iemand dat ervaart, persoonlijks is. Maar dat het wel duidelijk is dat een groot deel van zowel mannen als vrouwen toch voor geschoren gaan. Of dat nou kaal of gestreept is.

Freek
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 1:01

Re: unshaven!

Berichtdoor Freek » di 17 juni 2003, 16:10

Ik begrijp het niet hoor, sorry.
Ik kan alle plekken vinden, ook als er niet geschoren is.
Ik heb wèl voorkeuren: ongeschoren, maar wel beschaafd weinig beharing, een kleine driehoek. Weet je dat de liesplooi van nature helemaal onbehaard kan zijn? da's zo'n mooi weggetje in mijn ervaring! haha!
Helemaal mee eens!

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » di 17 juni 2003, 16:14

Handsome, of dat een groot deel is, is toch maar de vraag. Mensen die graag scheren, vinden het misschien ook leuker om hierop te reageren en te bevestigen dát ze zich scheren. Niet-scheerders geloven het wel en laten de vraag voor wat die is, terwijl hun groep misschien wel veel groter is. Dergelijke "vervuiling" heb je in wel meer topics, bijvoorbeeld in het pijp-je graag-en-slik-je-ook-door-topic. Toch iets om bij het lezen en bij je oordeelsvorming rekening mee te houden, denk ik.

Moosey
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 juni 2003, 18:27

Berichtdoor Moosey » di 17 juni 2003, 18:36

Ik wil wel even benadrukken dat inderdaad elke vrouw anders is, en sommige vrouwen ook meer keus hebben dan anderen. Natuurlijk kan ik er ook voor kiezen om het niet al te best bij te houden, maar ik heb nou eenmaal dat oerwoud wat al heel snel de kop op steekt, waar je als bijv blonde vrouw met de regelmatig beschreven 'krulletjes' (ik heb geen krulletjes, meer een stugge steile bos) er ongeschoren een stuk appetijtelijker uit ziet.
Neemt niet weg dat ik het er gewoon opwindend uit vind zien en vooral vind voelen :-)

Snoupie
Berichten: 35
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:07

Berichtdoor Snoupie » wo 18 juni 2003, 8:33

Mijn vrouw laat ook altijd een sreepje staan, maar helemaal kaal vindt ik persoonlijk mooier. Zij scheert zich omdat de beloning: het veel gevoeliger zijn bij het beffen, groot is.

Zelf ben ik van nature een halve aap, maar trim en scheer er lustig op los: geen schaam en okselhaar, mijn billen, armen, borst nou noem maar op. Geen haar is veilig. Heerlijk dat kale gevoel.

Ik ben met dit gevoel wel een uitzondering geloof ik, want ik heb bij 'mannenzaken' op het topic 'wie herkent dit' wienig herkenning gekregen, maar ja dan maar vreemd. :wink:

Enne heeft het haar een functie?? Eh.. het houdt luchtjes vast. vieze en lekkere. Nou ik weet niet of ik daar nog op zit te wachten.

Scheren dames en wat mij betreft alles eraf, zodat beffen voor de man niet lijkt op het aflikken van een kokosnoot.

Freek
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 1:01

Berichtdoor Freek » wo 18 juni 2003, 9:21

Scheren dames en wat mij betreft alles eraf, zodat beffen voor de man niet lijkt op het aflikken van een kokosnoot.
Dit is toch wel iets heel anders vind ik, nu overdrijf je heel erg.
Gevoelige zachtje haartjes rond een poesje iets is heel anders dan de knalharde haren van een kokosnoot.

Groet,
Freek

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: fashionably sensitive but to cool to care

Berichtdoor mark » wo 18 juni 2003, 11:39

@mark - you go! volgens mij heet het zoiets als hierboven staat....

ennu, kale plek op behaard lijf.... ik hou de grens net boven m´n leuter - en daarboven dun ik een beetje uit. Daaronder alles weg - had vaak last van haren die klem zaten in m´n lies en dat deed heel zeer. Nu niet meer dus...
Ik herken dat. Ook ik houd op net boven de edele delen en trim mijn buik, zodat het weer een beetje leuker overvloeit. Niet denken dat ik behaard ben als een aap hoor. The Spot is wel geschoren.

Overigens nog een opmerking.....
Er is veel varieteit onder de beharing van mannen en vrouwen. Van licht behaard tot en met zwaar behaard, waardoor het zoeken wordt naar de ingang. Ik heb beide variëteiten gezien en opteer dan toch voor geschoren. Mede temeer daar ik niet het gevoel wil krijgen dat ik doorlopend aan het flossen ben.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 18 juni 2003, 11:43

Als je vaker flost gaat je "echte leeftijd" wel omlaag Mark Afbeelding

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 18 juni 2003, 11:44

Oftewel: vaker beffen :P

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 18 juni 2003, 11:46

Als je vaker flost gaat je "echte leeftijd" wel omlaag Mark Afbeelding
'k zit net in mijn tweede jeugd. NOG JONGER?????

:roll:

Freek
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 1:01

Flossen

Berichtdoor Freek » wo 18 juni 2003, 11:55

Wel sterke haartjes dan :D

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

Berichtdoor cavia11 » zo 22 juni 2003, 21:59

Beroepshalve zie ik nogal wat dames met ontbloot onderlichaam. Wat mij opvalt is het volgende; dames met weinig ontwikkelde kleine schaamlippen en clitoris zijn vaker geschoren dan dames met kleine buitenste schaamlippen en/of meer ontwikkelde binnenste lippen en of clit. Met andere woorden voor de dames die vanaf hun kindertijd weinig verandering aan hun poes hebben meegemaakt lijkt er minder schaamte met betrekking tot het geschoren laten zien van hun poes dan andere vrouwen.
Ook heb ik meegemaakt dat sommige dames hun hele poes hebben laten verbouwen om het er 'minder open en bloot' uit te laten zien maar dat is weer een ander verhaal.

Roccoco
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 12:41
Locatie: omgeving Breda en heeeeel actief ;-)

Berichtdoor Roccoco » zo 22 juni 2003, 22:51

@cavia=> laat me raden: je bent glazenwasser :lol:

roel
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 juni 2002, 1:01
Locatie: haarlem

Berichtdoor roel » ma 23 juni 2003, 7:37

Net zoals met hoofdhaar is het bij iedereen verschillend. Bij sommigen staat een behaard kutje en zelfs oksels erg mooi en bij andere niet


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten