wil een man met een erectie seks ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bor de Wolf
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 07 mei 2003, 21:22

Wil een man met een erectie seks?

Berichtdoor Bor de Wolf » za 14 juni 2003, 1:53

Alles even kort samengevat: ja

Ikkepikke
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 19:35

Berichtdoor Ikkepikke » za 14 juni 2003, 11:55

Bij mij is het andersom, ik ben dus een vrouw en:

ALS IK EEN ERECTIE ZIE, WIL IK SEX !!! 8)

zamira

Berichtdoor zamira » zo 15 juni 2003, 10:04

Me too ikkepikke.
Ik ben ook een vrouw en als ik zie dat mijn partner een erectie heeft, bv het s morgens, dan wil ik er meteen op gaan zitten, alleen..................hij is dan niet geil zegt hij, hahahahaha, dus heb ik pech gehad, jammer genoeg.

Just a Princesss

Berichtdoor Just a Princesss » zo 15 juni 2003, 22:15

hahahaha Zamira en Ikkepikke!!!

Ik ook... Ik word altijd meteen geil van mijn vriend zijn erecties en dat is af en toe vervelend als hij nog slaapt, want hij is echt niet snel in wakker worden... ;)

Ikkepikke
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 19:35

Berichtdoor Ikkepikke » zo 15 juni 2003, 23:52

hahahaha Zamira en Ikkepikke!!!

Ik ook... Ik word altijd meteen geil van mijn vriend zijn erecties en dat is af en toe vervelend als hij nog slaapt, want hij is echt niet snel in wakker worden... ;)
Maakt toch ook helemaal niet uit of hij slaapt of niet...
Als hij een erectie heeft, terwijl hij slaapt, kan je er nog veel mee doen hoor..

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » ma 16 juni 2003, 15:03

hahahaha Zamira en Ikkepikke!!!

Ik ook... Ik word altijd meteen geil van mijn vriend zijn erecties en dat is af en toe vervelend als hij nog slaapt, want hij is echt niet snel in wakker worden... ;)
Maakt toch ook helemaal niet uit of hij slaapt of niet...
Als hij een erectie heeft, terwijl hij slaapt, kan je er nog veel mee doen hoor..
Neem van mij aan dat een man het heerlijk kan vinden wakker te worden en tot de ontdekking te komen dat z'n vrouw hem aan het berijden is...

Om op de oorspronkelijke vraag te antwoorden: Nee, een erectie betekent voor mij niet automatisch zin in seks. Echter, ik heb maar een paar seconden opwarmtijd nodig en voor dat opwarmen sta ik in principe de godganse dag open. Of er moet echt iets mis zijn.

Groet,
René.

Garfield
Berichten: 7
Lid geworden op: za 31 mei 2003, 13:01
Locatie: Schagen

Berichtdoor Garfield » wo 18 juni 2003, 20:24

Ik word elke ochtend wakker in de hoop dat mijn vriendin mijn ochtend erectie gruwelijk misbruikt :lol:

Maar een ochtend erectie is de enige vorm van een stijve lul waneer ik niet geil ben, maar zodra er aangezeten word, slaat dat gevoel gelijk om :wink:

Garf

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » zo 02 november 2003, 3:07

Beetje vreemd maar... omhoog! :D
LeAvEr DeA aS sLeAf

Mysty Myra
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 15 september 2003, 21:42
Locatie: Belgie

Berichtdoor Mysty Myra » ma 03 november 2003, 14:35

Ik hoor mijn vriend toch vaak klagen van een ongewenste erectie. Hij vindt het heel vervelend. Ik daarentegen mmmmm
sex altijd maar sex, vraag eens liever iets over het weer. Wanneer doen we het weer?

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Jawel

Berichtdoor thisWaltz » ma 03 november 2003, 19:25

:lol: Ja en vermits die meestal 's nachts, 's ochtends voorkomen of als een vrouw die veroorzaakt, zou ik het op dit momenten wél graag hebben. Helaas is er niet altijd een vrouw :roll: en aan zelfhulp heb ik niets.

Emilie
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 09 april 2003, 1:01
Locatie: Leuven, België, studente

Berichtdoor Emilie » ma 03 november 2003, 19:33

Maar een ochtend erectie is de enige vorm van een stijve lul waneer ik niet geil ben, maar zodra er aangezeten word, slaat dat gevoel gelijk om :wink:
Zo is het bij mijn vriend ook. Een erectie betekent niet noodzakelijk dat hij zin heeft, zeker 's morgens. Maar als ik dan even initiatief neem en hem aanraak ofzo, dan slaat dat snel om. :D

TieWrap
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 6:54
Locatie: Midden Nederland

Re: wil een man met een erectie seks ?

Berichtdoor TieWrap » ma 03 november 2003, 20:07

Nee mijn erecties gaan niet altijd gepaard met "zin aan seks".

Erecties krijg ik ook op momenten dat ik me erg ontspannen voel (lekker on de zon aan het strand :), soms als ik na een lange dag hard werken lekker in m'n luie stoel zit etc.).

Deze erecties versterken dan mijn gevoel van "me fijn voelen".

Erecties die ik krijg door aanwezeigheid van mijn partner, door fantasien, en natuurlijk de bekende ochtenderecties gaan inderdaad samen met 'zin in seks' !
>be happy be horny>

badcandy
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 22:17
Locatie: rotterdam

Berichtdoor badcandy » ma 03 november 2003, 22:46

maarre als je nou als vriendin gelijk zin hebt als je partner een erectie heeft.... ;)
beter spijt van de dingen die ik gedaan heb, dan spijt van de dingen die ik niet gedaan heb

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Dat wapen

Berichtdoor thisWaltz » di 04 november 2003, 5:40

Een vroegere vriendin noemde de penis in erectie: "dat wapen".
Nou vraag ik me wel af of dat bij vrouwen zo overkomt of hoe bezien jullie de penis in erectie (het penseel van de liefde)?
Bij geilheid moet er wel een moment komen dat vrouwen dit wapen in zich willen voelen-het is soms leuk bij vrijende koppels te zien hoe de vrouw dat wapen zelf in zich stopt of te voelen hoe ze je wapen vastneemt en naar binnen werkt. Enfin, de kernvraag: hoe komt een penis in erectie in het vrouwenhoofd over?

heartofmyown
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 03 november 2003, 13:27
Locatie: somewhere in a very small country

Berichtdoor heartofmyown » di 04 november 2003, 9:39

als ik een erectie heb wil ik meestal wel seks en als ik geen erectie heb is er maar weinig voor nodig en ik wil ....seks!
Keep up with your heart! Always!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 28 gasten