Seks met turkse man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Seks met turkse man

Berichtdoor Tweety79 » di 12 september 2006, 20:51

Hallo

Ik ben een nederlandse vrouw van 27 jaar oud.
Ik heb een tijdje geleden een leuke turkse man ontmoet waarmee ik nu alweer een tijdje mee uitga.
Ik weet dat hij met mij het bed wil delen maar goed het is een turk, dus 1 met een geloof.
Hoe ga ik hiermee om?
En eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig hoe het is om met een turk het bed te delen.
Iemand tips?? Of iemand die zelf ervaring heeft

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Re: Seks met turkse man

Berichtdoor hadewijch » di 12 september 2006, 21:02

Ik weet dat hij met mij het bed wil delen maar goed het is een turk, dus 1 met een geloof.
hoi tweety, is dit wel 'automatisch' zo? ik ken genoeg seculiere turken ( verder geen 'ervaring' mee)
en nog welkom op shespot

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » di 12 september 2006, 21:04

Verwacht je een groot verschil Tweety79?

Oké, hij kan uit een ander cultuur zijn.......en hoogstwaarschijnlijk is hij besneden.....

Maar qua sex zal het weinig uitmaken hoor.....

Alleen als het verder gaat dan sex....dan wordt het verhaal anders.....
Hoever is hij opgegroeid in de turkse cultuur?
Is hij moslim?
En....
(als hij moslim is en nog "ouderwets" is opgegroeid in de turkse cultuur")..

Kun jij dan een relatie aan met hem en zijn familie?

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » di 12 september 2006, 21:12

Ja hij is volgens zichzelf wel moslim, maar hij rookt en hij drinkt.
Maar hij doet wel mee aan de rammadam.

Ik heb het al wel eens met een besneden man gedaan en IDD geen verschil dat klopt.

Zijn ouders leven niet meer en ik geloof dat hij maar 1 zus heeft, die getrouwd is met een nederlandse man en zelf ook vernederlands (what in a name) is.

Alleen voor de seks dat weet je nooit denk ik,ik vind hem echt heel erg leuk maar goed je weet nooit waar het schip strand je

hadewijch dank je voor je welkom

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 12 september 2006, 21:21

eh... wat bedoel je, dat je niet weet hoe het met een turkse man is>

zijn alle turkse mannen hetzelfde dan? :lol:

volgens mij zijn het gewoon MANNEN - en die heb je in alle soorten, maten en types...

maar kijk anders eens de prachtige film 'gegen die wand' - niet vrolijk, maar gaat wél over de relatie van een westerse vrouw met een turkse man.

ik heb wél een relatie gehad met een beleidend moslim, maar die was niet turks. was heel gewoon, verder. hij wilde alleen geen anale seks. kwam goed uit, want daar ben ik niet echt een zeer groot liefhebster van.,

geniet jij nou maar lekker van je nieuwe liefde, zou ik zeggen. 8)
lust for life

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » di 12 september 2006, 21:25

Nou ik heb het eigenlijk over het cultuurverschil qua seks.
De rest zien we wel.
Stom eigenlijk he dat je weet dat je (ooit) het bed met iemand gaat delen maar zo onzeker bent als een puber meisje ik tenminste

Mooi zo geen anale seks haha ben ik ook geen voorstander van

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 12 september 2006, 21:29

Nou ik heb het eigenlijk over het cultuurverschil qua seks.
De rest zien we wel.
Stom eigenlijk he dat je weet dat je (ooit) het bed met iemand gaat delen maar zo onzeker bent als een puber meisje ik tenminste

Mooi zo geen anale seks haha ben ik ook geen voorstander van
lieve schat - seks is seks... die spreekt een internationale taal. ik ken heel veel moslims m/v en ik was in het begin verbaasd hoe open ze zijn over seksuele aangelegenheden. dat komt wellicht omdat de koran seksueel plezier als een plicht voorschrijft - zowel voor mannen als voor vrouwen! wat dat betreft, hoef je je niet in te houden of zo.

enne... die van mij was vroom en wilde dus geen anale seks, maar ik kan niet voor alle 1,4 miljard moslims spreken... :lol:

maar doe NIETS wat je niet wilt - niet met een turkse man, of met wat voor man dan ook.

have fun!
lust for life

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 12 september 2006, 21:30

en ik vergiste me: 'gegen die wand' moet zijn: 'angst essen seele auf'

sorry. :oops:
lust for life

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » di 12 september 2006, 21:32

dank je wel

en ik doe nooit iets tegen mijn zin!!

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 12 september 2006, 21:33

dank je wel

en ik doe nooit iets tegen mijn zin!!
8)
lust for life

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 13 september 2006, 7:33

:!:
Laatst gewijzigd door Searcher op do 12 juni 2008, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » wo 13 september 2006, 10:51

Ik besef de kwetsbaarheid in onze samenleving betreft een topic als dit, maar goed... hier toch ook mijn antwoord.

Seks is een wereldtaal, las ik hier eerder in een antwoord, maar helaas is het zo simpel echt niet hoor. Hoe je seks beleeft, of wat je er wel of niet mee wilt, dat heeft ook cultuur zijn invloed op.

Ik heb van een islamitische vriendin gehoord dat juist heel veel islamitische mannen aan anale seks doen. Reden: als een vrouw ongesteld is, wordt ze gezien als onrein en mag je geen geslachtsgemeenschap met haar hebben. Vaginale seks als je ongesteld bent is dus not done. Wat de mannen dan wel doen in die periode, is anale seks hebben met een vrouw, als ze echt 'zin hebben'....

Nog meer verschillen die zij noemde:
* Als je als vrouw (redelijk) snel met een man naar bed gaat, heb je grotere kans om als seks-vrouw gezien te worden, niet zozeer als trouw-materiaal. Zelfs al zou die islamitische man dit zelf niet meer zo vinden, hij heeft het wel meegekregen in zijn jeugd.
* Het genieten van de man staat iets hoger in het vaandel dan het genieten van een vrouw en in Turkse badhuizen (hammam) is seksueel spel tussen vrouwen dan ook dagelijkse realiteit (er mogen dan geen mannen komen). Natuurlijk zijn ook hier verschillen in hoe de man ermee omgaat, maar wederom: hij heeft het wel meegekregen...

Hoe denkt jouw vriend over vrouwen die seks hebben voor het huwelijk? Hoe denkt jouw vriend over vrouwen die genieten van seks?

Alison.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 13 september 2006, 11:00

Ik vind het een beetje te generaliserend Alison, zoals jij het omschrijft. Het geldt misschien voor Turkse mannen in Turkije, maar zoals ik begreep van Tweety is haar vriend "vernederlandst" en mss denkt hij er anders over?

On topic:

Ik denk dat je het, als je het wilt tenminste, gewoon moet ervaren. Vergeet dat ie niet van NL afkomst is. Genieten van de sex an sich.


ps, wie weet waarom griekse sex zo genoemd wordt? :wink:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » wo 13 september 2006, 11:26

Ik vind het een beetje te generaliserend Alison, zoals jij het omschrijft. Het geldt misschien voor Turkse mannen in Turkije, maar zoals ik begreep van Tweety is haar vriend "vernederlandst" en mss denkt hij er anders over?
Zuchtttttttttttt... pfff. Waarom gebruiken zoveel mensen zo makkelijk het woord generaliseren, zelfs als het er niet eens naar NEIGT. Ik geef de ERVARING van een islamitische vriendin weer, da's alles. En bovendien stel ik aan het einde van mijn antwoord de vragen:

Hoe denkt jouw vriend over vrouwen die seks hebben voor het huwelijk? Hoe denkt jouw vriend over vrouwen die genieten van seks?

Alison.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 13 september 2006, 11:44

Zucht!!!!!!!!! Doe niet zo dramatisch zeg. Ook al geef jij het voorbeeld van een vriendin, dat zegt dan toch niet dat het voor alle Turken (moslims) geldt?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten