kousen nylon ze maken me gek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

serpent
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 juli 2004, 19:08
Locatie: ZUID HOLLAND

kousen nylon ze maken me gek

Berichtdoor serpent » ma 21 augustus 2006, 20:31

Wat mij het meest op windt.. zijn kousen, nylon kousen. Pantys trekken ook mijn aandacht maar vind ik minder opwindend.

Niet dat ik echt moeite mee heb maar ik kan het niet laten om naar benen gehuld in nylon te kijken.

Met het mooie weer is het niet echt aantrekkelijk voor dames kousen of panty,s te dragen.

Gelukkig heeft mij vrouw wel een aantal paar kousen en regelmatig trek zij ze ook aan in bed.

Zijn er nog meer mannen die het meer dan aantrekkelijk vinden en waar kopen zij mooie nylons?

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 06 september 2006, 7:15

Hier is er nog één :wink: .


Searcher
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 13 juni 2008, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

vlijtig liesje
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor vlijtig liesje » wo 06 september 2006, 23:42

Er zijn heel veel mannen die gek zijn op kousen. Mijn vriend is er zo een. Wij, vrouwen, associeren kousen en jarretels vaak met 'hoerig', maar ik zie het anders tegenwoordig. De dames van lichte zeden dragen juist vaak kousen e.d. omdat veel mannen er op kicken. Het omgekeerde, een vrouw met kousen is hoerig, is niet waar. Volgens mij weten inderdaad echter maar weinig vrouwen hoe leuk het is om jarretels en kousen te dragen, en dat is jammer, misschien doen ze hun man/vriend te kort, maar ook zichzelf.
Mannen die durven kunnen natuurlijk lingerie, kousen e.d. via internet (ebay winkels zijn er te kust en te keur) kopen, mijn vriend koopt wel eens gewoon wat in de stad. Hij heeft geen negatieve ervaringen, al kiest hij wel graag een drukke winkel uit om eens te kijken, en koopt dan later als het rustig is. Verkoopsters maken geen opmerkingen, volgens mijn vriend, en dat is maar goed ook, want hij voelt zich noch steeds een beetje opgelaten in een lingeriezaak.
Kortom, serpent, je kunt gewoon zelf op pad, kies de mooiste kousen uit voor je vrouw die je kunt vinden, en geniet van je (heel gewone) afwijking. Fijn dat je vrouw het geen punt vindt om kousen te dragen. Dan vindt ze het ook vast niet erg om eens met jou wat sexy kousen te kopen!

Lies

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 07 september 2006, 6:37

O ja, waar koop je mooie kousen was ook nog een vraag van je.

Echte kousen, die dus met jarretelles gedragen worden, vind je alleen in kousenspeciaalzaken en de betere warenhuizen (V&D, Bijenkorf).

Holdups met aan de bovenkant van binnen een siliconen kleefstrip zijn wat algemener verkrijgbaar, maar niet in de supermarkt. Hema heeft ze al jaren in de collectie, en wellicht C&A ook wel. De bekende lingeriewinkels zoals Hunkemoller en Livera misschien. Wil je echt ruime keuze, dan moet je via Internet bestellen. Kijk eens op shapings.com of stockingshq.com Met name de laatste is erg betrouwbaar en heeft echt alles wat je kunt bedenken. Hun jarretellegordel is een begrip voor dagelijks gebruik.

Overigens hoef je je niet te schamen als je voor deze spullen de winkel in gaat. Hoewel ik een man ben, draag ik zelf bijna dagelijks holdups / panty's. Tja, gewoon doen kan altijd nog... :roll:



Searcher
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 13 juni 2008, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

nosferatu

Berichtdoor nosferatu » do 07 september 2006, 8:09

ik vind het geweldig als mijn lief kousen aan heeft, erg opwindend als je de jarretelle-clip ziet bij een strak jurkje of als ik met mijn hand over haar been streel en boven bij de rand van haar kous komt en niks meer aan treft, bij een panty heb je dat niet.
Gelukkig wordt het weer kousen-weer

zij koopt haar kousen bv bij http://www.cl-lgs.com/wnja.html

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » do 07 september 2006, 15:28

Searcher, ik vind het moedig dat je durft te posten dat je graag kousen draagt, want dat is idd (nog) niet zo gewoon in de samenleving.

Verder kan ik nog melden dat ik ook denk dat kousen dragen voor veel vrouwen iets heel gewoons is, als kleding.
'k vind ze zelf ook heel mooi, vooral de gekleurde, in combinatie met een lingeriesetje.
Ik draag ze alleen nooit, ik vind het geen gezicht bij mij zelf. (eerst nog een beetje afvallen, dan misschien....)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » vr 08 september 2006, 18:54

ik vind het geweldig als mijn lief kousen aan heeft, erg opwindend als je de jarretelle-clip ziet bij een strak jurkje of als ik met mijn hand over haar been streel en boven bij de rand van haar kous komt en niks meer aan treft, bij een panty heb je dat niet.
Gelukkig wordt het weer kousen-weer

zij koopt haar kousen bv bij http://www.cl-lgs.com/wnja.html

dank voor de tip!

heb er onmiddellijk eea besteld. 8)

ik VOEL me gewoon veel sexier met kousen, zelf. draag ook sinds een jaar geen slipje meer, ook niet onder een rok. zie het nut van zo'n knelding niet in...

gisteren fietste ik in een kanten jurk met netkousen eronder tegen de wind in - moest heel erg opletten dat mijn rok niet opwaaide. dat was ZO spannend... en heel opwindend. :oops:
lust for life

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 09 september 2006, 14:44

Waar ik woon kun je ook heel leuk fietsen. Rijd eens langs zou ik zeggen.


Searcher

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 09 september 2006, 19:40

:D
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 13 juni 2008, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » za 09 september 2006, 20:32

Wat jij doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar anderen een beetje gaan zitten opdringen dat ze 'lef' moeten tonen en het ook eens moeten proberen...... :?
Niet mijn kopje thee.

donna, nog even geen kousen, het nazomert !
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 10 september 2006, 7:39

yep, guess you're right Donna;..........

Maar toch nog bij nader inzien nog een edit.

Dit forumonderdeel heet mannenzaken en erotiek; ik dring niemand iets op, maar als ik iets ontdek op erotisch gebied wat voor mannen interessant kan zijn, dan mag ik dat toch plaatsen? Ik vraag me zelfs af of je een soortgelijke reactie op Ragna had gegeven als zij iets had toegevoegd als: "Echt een aanrader, dames!!!"


Ik weet verdomd goed dat dit een heel controversieel onderwerp is, maar zo zijn er al vele hier op SheSpot langs gekomen. Dit zou IRL niet bespreekbaar zijn, dus ik maak gebruik van deze veilige omgeving. Wat ik doe is niet "normaal", en het heeft heel lang geduurd voordat ik dit van mezelf geaccepteerd heb, maar het geeft wel een kick.
Ik wil ook nog melden dat ik erg getwijfeld heb om deze "suggestie" ter sprake te brengen, juist vanwege deze mogelijke reacties. Maar het staat iedereen vrij om mijn verhaal te negeren, te overwegen of te doen. Ik dring het niemand op...

Net zo heb ik zelf de keuze als iemand aan mij vertelt wat een kick het is om te bugeejumpen, wurgsex te bedrijven of eens een sessie mee te maken bij een strenge meesteres.


Groetjes!

:roll: :D Searcher

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » zo 10 september 2006, 19:48

yep, guess you're right Donna;..........

Maar toch nog bij nader inzien nog een edit.

Dit forumonderdeel heet mannenzaken en erotiek; ik dring niemand iets op, maar als ik iets ontdek op erotisch gebied wat voor mannen interessant kan zijn, dan mag ik dat toch plaatsen? Ik vraag me zelfs af of je een soortgelijke reactie op Ragna had gegeven als zij iets had toegevoegd als: "Echt een aanrader, dames!!!"

Als ragna had gezegd: 'Dames, toon eens lef en ga een lekker fietsten zonder slip, dan had ik óók gezegd dat het niet mijn kopje thee is.Want je hebt vast wel gebegrepen dat het dat 'toon eens lef' is , wat mij een beetje dwars zit


Ik weet verdomd goed dat dit een heel controversieel onderwerp is, maar zo zijn er al vele hier op SheSpot langs gekomen. Dit zou IRL niet bespreekbaar zijn, dus ik maak gebruik van deze veilige omgeving.

Inderdaad wel schokkender dingen langs zien komen hier, dus zie geen reden waarom dit onderwerp niet bespreekbaar zou zijn.

Wat ik doe is niet "normaal", en het heeft heel lang geduurd voordat ik dit van mezelf geaccepteerd heb, maar het geeft wel een kick.
Ik wil ook nog melden dat ik erg getwijfeld heb om deze "suggestie" ter sprake te brengen, juist vanwege deze mogelijke reacties. Maar het staat iedereen vrij om mijn verhaal te negeren, te overwegen of te doen. Ik dring het niemand op...

Net zo heb ik zelf de keuze als iemand aan mij vertelt wat een kick het is om te bugeejumpen, wurgsex te bedrijven of eens een sessie mee te maken bij een strenge meesteres.

Aaahh joh, toon eens lef en spring met mij uit een vliegtuig, je mag een nylon parachute aan :wink:

Groetjes!

:roll: :D Searcher
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » ma 11 september 2006, 6:43

Beste Donna,

Soms raakt iemand een snaar bij een ander die niet lekker klinkt, in dit geval het zinnetje "toon eens lef". Het brengt bij jou kennelijk een gevoel teweeg dat niet zo prettig is.


Sorry daarvoor, never any offence intended :wink:


:D Searcher

PS Volgens mij worden alle parachutes van nylon gemaakt, toch?

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » ma 11 september 2006, 8:51

:)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 11 september 2006, 12:23

yep, guess you're right Donna;..........

Maar toch nog bij nader inzien nog een edit.

Dit forumonderdeel heet mannenzaken en erotiek; ik dring niemand iets op, maar als ik iets ontdek op erotisch gebied wat voor mannen interessant kan zijn, dan mag ik dat toch plaatsen? Ik vraag me zelfs af of je een soortgelijke reactie op Ragna had gegeven als zij iets had toegevoegd als: "Echt een aanrader, dames!!!"


Ik weet verdomd goed dat dit een heel controversieel onderwerp is, maar zo zijn er al vele hier op SheSpot langs gekomen. Dit zou IRL niet bespreekbaar zijn, dus ik maak gebruik van deze veilige omgeving. Wat ik doe is niet "normaal", en het heeft heel lang geduurd voordat ik dit van mezelf geaccepteerd heb, maar het geeft wel een kick.
Ik wil ook nog melden dat ik erg getwijfeld heb om deze "suggestie" ter sprake te brengen, juist vanwege deze mogelijke reacties. Maar het staat iedereen vrij om mijn verhaal te negeren, te overwegen of te doen. Ik dring het niemand op...

Net zo heb ik zelf de keuze als iemand aan mij vertelt wat een kick het is om te bugeejumpen, wurgsex te bedrijven of eens een sessie mee te maken bij een strenge meesteres.


Groetjes!

:roll: :D Searcher
ik denk, als ik hier lees, dat veruit de meesten zeer veel 'lef' hebben, echter ieder op eigen wijze.

overigens was mijn fietsavontuur toeval: ik moest ergens naar toe en had me totaal niet gerealiseerd dat het zo waaide en wat de gevolgen er van waren... maar terwijl ik met één hand mijn rok vasthield, zag ik hoe heel veel mannen mij gadesloegen in het langsfietsen. vond ik ineens wel heel spannend...

toch zal ik het nooit aanleggen op zoiets: juist het feit dat dat onverwacht gebeurt, maakt het leuk. ik heb verder geen fetisjisme-kant.

(maar wie dat wél heeft - geniet er oprecht van!)
lust for life


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten