Lap dance

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Lap dance

Berichtdoor Jes » do 31 augustus 2006, 19:04

Hey!! Ik wil mijn vriend graag eens verrassen met een Lap dance... Maar hoe pak ik dat het beste aan? Wat voor muziek er bij etc. Maar ook bewegingen etc.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

Liefs....

onatha
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 09 augustus 2006, 7:03

Berichtdoor onatha » do 31 augustus 2006, 19:43

gebruik je heupen :)
je zal er veel succes mee hebben :D

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » do 31 augustus 2006, 20:10

Eerste regel bij lapdancing: jij mag hem aanraken, hij jou niet...

Je zal er veel succes mee hebben :D
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » do 31 augustus 2006, 22:47

of het nu een paaldans......lapdance.....of een stripdance is.......

Denk aan oogcontact.......
Blijf de persoon.....waarvoor je danst.....aankijken.....met die ondeugende blik!!

En inderdaad......laat je niet aanraken...
Daag wel uit....maar met een ondeugende lach....."wimpel" je zijn aanrakingen weg...

SUCCES!

kus

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » vr 01 september 2006, 7:04

...en qua muziek: kies een nummer uit waar JIJ goed op kunt dansen... Een nummer dat je een zwoel, sexy gevoel geeft met een ritme die veel mogelijkheid biedt voor jou om al je moves makkelijk op te maken...

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » vr 01 september 2006, 8:27

Alvast heel erg bedankt voor de reacties!! Ga eerst maar thuis een beetje oefenen :P
Muziek keuze vind ik toch wel heel moeilijk...

Hij wist eerst niet wat t was, we zaten een film te kijken, en toen zagen we het, en ik m uitgelgd wat t was enzo... Hij wist t echt niet :oops:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 01 september 2006, 21:59

pussycat dolls-loose my buttons (sexy en pittig)
Of echt een slow nummer maar ikzelf hou wel van een beetje pittige muziek.

Je kan met een lapdance juist heel veel doen. Bedenk als eerste wat voor type je wilt neerzetten. Bv juist heel liefjes, of juist heel ordinair met rode lippenstift en ordinaire lingerie, of wil je juist een sexy jurk met mooie lingerie? Army girl etc etc.

Bepaal je muziek en trek juist zoveel mogelijk kleding aan. Je mag best 2 strings aan doen of desnoods een broekje eroverheen, met daar een rokje over. Een bh met een sexy topje en daar dan een normale top overheen, zodat niet alles meteen bloot is bij het uittrekken. Trek hoge hakken aan en ga doen alsof je alleen thuis ben en je enorm op jezelf geilt, met je rug tegen de muur, jezelf op de grond te laten zakken, rug hol, kont naar achteren, borsten voorruit, beetje kruipend over die vloer, met een viborator spelen alsof het een ijsje is (ook een heeeel leuk gezicht)..
Als meneer als een stijve heeft van het kijken alleen al, kan je hem gek maken door voor zijn neus wat uit te trekken zonder dat je bloot wordt (want je draagt immers meer). Leg een sexy been met kous en hakken aan over zijn schoot en tease hem steeds..

Hier nog wat tips:

-gebruik houdingen voor een sexy fotoshoot
-doe alsof je alleen thuis ben
-raak hem aan, maar hij niet jouw
-rustig, of juist heel pittig maakt niet uit.
-het is sexy als je de tekst ken..
-Doe het zo goed alsof je leven er vanaf hangt, jij zal het steeds leuker vinden, en je vriend beseft wat een lekkere meid hij toch heeft..

Heel veel plezier, laat je ons wat weten?

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 01 september 2006, 23:55

leuk verwoordt baby-19 :D

kuss

empeejeetje...(weer helemaal in the mood)
ff niks....kzou niet weten wat!!

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » za 02 september 2006, 7:39

Bedankt!!! Krijg zo al wat meer ideeën!
Dat liedje vind ik ook een goed idee!! Vin het een leuk liedje, maar had er nog niet aan gedacht......
Moet mog ff kijken waneer ik het kan doen.... Hij heeft een eigen bedrijf, en ook mensen die daar blijven slapen in huis, en nog van niets weten.... Dat komt volgende week pas, dus het moet als er niemand is, of als ze het weten :P

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 02 september 2006, 18:20

:D dankje empeejeetje!

Trouwens als je dit vaker doet dan is de verlegenheid/angst er meer af om bv iets fouts te doen. Ik bedoel ik heb ook een keer gehad dat ik mijn string uit wilde doen en dus gewoon aan mijn hakken bleef hangen waardoor het er heeeel stuntelig uitzag en ja hihi dan voel je je eventjes niet sexy. Maar als je dit dus vaker doet dan komt er ook meer pret tussen de lakens en leukere dingen om bij hem voor te doen. Ken je de clip van erix prydz-call on me? Daar word dus aerobicles gegeven maar dan op een behoorlijk geile manier :D Ik kreeg net een idee dat het ook behoorlijk leuk is om bv als je man thuis komt en jij staat beneden op pittige muziek in je stringbadpak, beenwarmers, en haarband flink te dansen en oefeningen uit te voeren net als die meiden in de videoclip...
Het ziet er natuurlijk heel FAUT uit in zo'n ouderwets dingetje je work-out te doen, maar dit zijn absoluut dingen die ik erg leuk vind.

Dit is dan wel geen orginele lapdance, maar wel iets grappigs, sexy en een beetje stout om je vriend op te winden. En het is nog goed voor je lijn ook die work-out :wink:

Have fun!!

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » za 02 september 2006, 22:49

Ik denk dat ik morgen avond de stoute schoenen aan ga trekken 8)
Zorg er wel voor dat ik een wodka lemon op heb, dan gaat t net ff wat makkelijker...... Maar ik kan nu al niet wachten... Eerst de hele dag bij kennisen.... :P En als je dan de hele dag met zulke plannen in je hoofd loopt...........

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » za 02 september 2006, 23:39

baby_19

inmiddels 20 :P ..... errrug mooiiiiiiiii verwoord, en nu nog de uitvoering....
maar ja, oefening baart kunst...
heeerlijk om te lezen...

:roll:
winner ;-)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » zo 03 september 2006, 20:59

Dankje :) tja de uitvoering dan moet ik toch echt weer een vaste partner zoeken, en daar wacht ik nog eventjes mee 8)

Jes.. Laat je ons weten of je plan gelukt is? En wat je vriend ervan vond?

:kiss:

onatha
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 09 augustus 2006, 7:03

Berichtdoor onatha » zo 03 september 2006, 22:26

nu ik hier al deze antwoorden gelezen heb ga ik het toch ook eens proberen
ik had wel al een mix gemaakt voor muziek te hebben maaar hoe en wat ik zou doen wist ik nog niet
(die mix zijn de liedjes 'mad about you'-hooverphonic, 'gasolina'-daddy yankee en 'buttons'-pussycat dolls)
het gaat voor mij nog wel zeker tot volgende week moeten wachten omdat ik eerst tijd nodig heb in voor school.
als jullie willen zal ik dan ok verslag uit brengen...
XXX

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 04 september 2006, 20:15

Ik ben nu toch wel benieuwd hoe Jes het heeft afgebracht..Ik moet nu even denken aan die scene met Jamie Lee Curtis???

In die film met Arnold Swarzenegger.......

:wink:

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten