zijn er vrouwen die wel eens een prostituee bezocht hebben?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 07 juli 2006, 18:15

Dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik zou nooit naar een hoer gaan omdat ik niet hetero ben en man of vrouw ik vind het ook niet fris.


Ik denk dat die prostitue frisser is dan een ' willekeurig ander persoon' ...juist omdat het haar vak is, zal ze er bewuster mee bezig zijn dan anderen!

(ter vergelijking: ik was na elke patient mijn handen, maar ik denk niet dat jij je handen altijd wast als je iemand gemasseerd hebt...mm misschien niet de meest goede vergelijking, maar toch..)

love16
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 12:33

Berichtdoor love16 » wo 19 juli 2006, 17:10

Ik wil een keer seks met een vrouw erbij en nu denken mijn man en ik erover om naar een prostituee te gaan.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » zo 30 juli 2006, 20:38

Inderdaad empeejeetje, ik denk dat dit misschien wel de reden is dat ze het met een prostituee wil doen; juist omdat ze misschien geen zin heeft in liefde die er niet altijd bij hoeft te komen kijken.


Heb je het nou over mij? IK wil het ZEKER niet met een hoer doen en zowieso niet met een vrouw.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 30 juli 2006, 22:28

Welnee, ze had het natuurlijk over ellenellen...

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » di 29 augustus 2006, 14:57

wat dachten jullie van een body tot body massage... door 2 dames..
mijn man was er ook bij... en ja het kost wat, maar het genot is het dubbel waard, je wordt beiden naar een hoogtepunt gebracht, daarna samen nog in het bubbelbad.....ja het was heerlijk... was een verjaardagscadeautje van mij aan mijn man.. en ik had er ook wat aan... hihi
winner ;-)

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » do 31 augustus 2006, 20:31

lala


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 57 gasten