Leeftijd en sex

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » za 12 augustus 2006, 1:25

Ik vind, hoe ouder je wordt, des te meer kan je genieten van de sex.
Dat ik 19 of 20 was wist ik echt nog niet wat ècht genieten was........

Dus voor mij ook een volmondig ja dus :wink: het wordt beter......
Smile!!..It increases your face value..

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » ma 21 augustus 2006, 22:48

Absoluut!
Sexueel actief vanaf mijn...uuuuuh....15de. Meteen aan eerste vriendje blijven hangen....samen veel geéxpirimenteerd maar de sexuele match was er niet zo. In mijn huwelijk (dat 10 jaar heeft geduurd) heb ik mezelf altijd dat meisje van 16/17 gevoeld....onzeker, geen initiatieven durven nemen, mezelf sexueel niet erg ontwikkeld...

Ik ben nu 34.......en JIEHEOEOEOE...the sex is getting better every day! :wink: En het schijnt dat vrouwen hun sexuele piek hebben ergens zo rond hun 35-40ste. Dat belooft nog wat!

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » ma 21 augustus 2006, 23:02

Zeker weten, wij zijn nu middelbaar maar het wordt steeds b(h)eter. Wij hebben zeker jaren gehad dat het niet veel bijzonders was. Sinds een jaar is ze gestopt met de prikpil en ze is bijna niet meer bij te houden. Het gaat nu niet meer om de kwantiteit maar om de kwaliteit. 3, 4 of 5 keer per week hoeft niet meer maar nu gaan we minder, maar veel dieper met elkaar. Was het vroeger kort maar hevig, nu is het hevig maar er komt bijna geen einde aan. Heerlijk dat ouder worden. (op sexueel gebied dan)

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » ma 21 augustus 2006, 23:35

Leuk al die reacties en dat mensen het herkennen.
@Baldlover, noem jij in de veerig al middelbaar (oeps, ik voel mij nog jonger dan middelbaar)? :wink: Maar ben toch ook in de veertig.

ikkebenikke
geluk zit in jezelf!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 22 augustus 2006, 0:03

Seksuele piek tussen 35 en 40? Jeetje, dat heb ik toch mooi werkloos aan me voorbij laten gaan :lol: Maakt niet uit, ik geniet me tegenwoordig helemaal te pletter! Dus ook hier een ja.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 22 augustus 2006, 8:16

Leuk al die reacties en dat mensen het herkennen.
@Baldlover, noem jij in de veerig al middelbaar (oeps, ik voel mij nog jonger dan middelbaar)? :wink: Maar ben toch ook in de veertig.

ikkebenikke
Of nu nu net 40 bent of aan het einde van de 40 staat maakt wel verschil denk ik. Seksueel gaat het nu wel veel beter dan 10 jaar geleden. :D

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » di 22 augustus 2006, 8:25

Ja, ik heb ook de piek tussen de 35-40 jaar aan mij voorbij laten gaan. Maar geniet nu met volle teugen. Ik ben nu 43 (nog een maand) dus ik wacht nog even met mijzelf middelbaar noemen :lol:
geluk zit in jezelf!

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » di 22 augustus 2006, 11:08

Hm.. durf bijna niet te reageren met mn 22 jaar... :oops:

Maar ik heb nu ruim 2 jaar een vriend en ik heb me nog nooit onzeker of geremd gevoelt! Mss de allereerste keer dat ik naakt bij hem was, maar hij was zo lief en zei dat ik prachtig was (dat zegt ie nog steeds) dat ik me helemaal kan laten gaan. We voelen ons zo verbonden met elkaar, juist ook tijdens de seks. Helemaal in elkaar opgaan.

Onze seks is wel beter geworden, omdat we elkaar steeds langer kennen, maar het is nooit slecht geweest.

Maar mss ben ik maar een meisje van 22 dat alles nog moet leren...?

X Miss*P

ps En ik vind het als "jonkie" helemaal niet gek dat "oudere" mensen nog seks hebben ;) geweldig toch!

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » di 22 augustus 2006, 16:39

Seksuele piek tussen 35 en 40? Jeetje, dat heb ik toch mooi werkloos aan me voorbij laten gaan :lol: Maakt niet uit, ik geniet me tegenwoordig helemaal te pletter! Dus ook hier een ja.
Ja das logisch als je nog niet gepiekt hebt Damsel! :wink: Je bent aan het inhalen joh! Er zijn altijd uitzonderingen op de regel! Geniet ze!

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

Berichtdoor Kat68 » wo 06 september 2006, 23:02

Ik ben 38, en zit midden in die piek!

Sinds een paar mnd voel ik me sexueel bevrijd en alle remmingen verdwijnen en wil meer, meer en meer, en vindt het heerlijk.

Dus Ja!, het wordt beter als je ouder wordt.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten